47...quote:Op maandag 13 februari 2006 14:45 schreef Donnie.Darko het volgende:
Nu nog hoge hakken in maatje 47.
Nope, tot mn enkelsquote:Op maandag 13 februari 2006 14:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
...maar bij jou over je schoenen hangt?
Foto'squote:
You know what they say...quote:
Large shoes!quote:Op maandag 13 februari 2006 14:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
You know what they say...
Big feet....
Short dress ?!quote:
Bepaald geen geile jurk, heb em een keer aangeschaft toen we een film gingen opnemen en ik er uit moest zien als een dame uit de 16e eeuwquote:
47 valt nog wel mee hoor. Maar voor hoge hakken is et ff lastig.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:49 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Erg he... lang, grote ledematen, amper 70 kilo...
Zonde..... maar doe die foto's toch maarquote:Op maandag 13 februari 2006 14:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Bepaald geen geile jurk, heb em een keer aangeschaft toen we een film gingen opnemen en ik er uit moest zien als een dame uit de 16e eeuw![]()
Och, ik ben niet ontevreden opzich.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:51 schreef jackson het volgende:
[..]
47 valt nog wel mee hoor. Maar voor hoge hakken is et ff lastig.
Gewoon gaat fitnessen en weight-gainer vreten!
toch lief dat je daar nu mee komt, IPV pas als hij hem al aanheeft, en de foto's geschoten zijnquote:Op maandag 13 februari 2006 14:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Bepaald geen geile jurk, heb em een keer aangeschaft toen we een film gingen opnemen en ik er uit moest zien als een dame uit de 16e eeuw![]()
Neuh..quote:Op maandag 13 februari 2006 14:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Zonde..... maar doe die foto's toch maar
Zo ben ikquote:Op maandag 13 februari 2006 14:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
toch lief dat je daar nu mee komt, IPV pas als hij hem al aanheeft, en de foto's geschoten zijn
Mét of zonder string?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:55 schreef mcDavid het volgende:
foto's zónder dat je die rok aan hebt zijn ook goed
Ja hoor.... Dat je net onder de douche vandaan komt ofzo... ik heb wat met badkamersquote:Op maandag 13 februari 2006 14:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
foto's zónder dat je die rok aan hebt zijn ook goed
*stokje weer doorgeeft
Je wilt je aanmelden?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:58 schreef NJ het volgende:
Is dit het centrale travestieten topic.
Doe maar met joh.... Borsten graag bloot...quote:
Roep jij Alicey even?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:58 schreef NJ het volgende:
Is dit het centrale travestieten topic.
Is dat nodig dan ?quote:
Neuh.. gewoon lekker meedoen.. doe ik ook..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |