47...quote:Op maandag 13 februari 2006 14:45 schreef Donnie.Darko het volgende:
Nu nog hoge hakken in maatje 47.
Nope, tot mn enkelsquote:Op maandag 13 februari 2006 14:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
...maar bij jou over je schoenen hangt?
Foto'squote:
You know what they say...quote:
Large shoes!quote:Op maandag 13 februari 2006 14:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
You know what they say...
Big feet....
Short dress ?!quote:
Bepaald geen geile jurk, heb em een keer aangeschaft toen we een film gingen opnemen en ik er uit moest zien als een dame uit de 16e eeuwquote:
47 valt nog wel mee hoor. Maar voor hoge hakken is et ff lastig.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:49 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Erg he... lang, grote ledematen, amper 70 kilo...
Zonde..... maar doe die foto's toch maarquote:Op maandag 13 februari 2006 14:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Bepaald geen geile jurk, heb em een keer aangeschaft toen we een film gingen opnemen en ik er uit moest zien als een dame uit de 16e eeuw![]()
Och, ik ben niet ontevreden opzich.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:51 schreef jackson het volgende:
[..]
47 valt nog wel mee hoor. Maar voor hoge hakken is et ff lastig.
Gewoon gaat fitnessen en weight-gainer vreten!
toch lief dat je daar nu mee komt, IPV pas als hij hem al aanheeft, en de foto's geschoten zijnquote:Op maandag 13 februari 2006 14:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Bepaald geen geile jurk, heb em een keer aangeschaft toen we een film gingen opnemen en ik er uit moest zien als een dame uit de 16e eeuw![]()
Neuh..quote:Op maandag 13 februari 2006 14:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Zonde..... maar doe die foto's toch maar
Zo ben ikquote:Op maandag 13 februari 2006 14:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
toch lief dat je daar nu mee komt, IPV pas als hij hem al aanheeft, en de foto's geschoten zijn
Mét of zonder string?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:55 schreef mcDavid het volgende:
foto's zónder dat je die rok aan hebt zijn ook goed
Ja hoor.... Dat je net onder de douche vandaan komt ofzo... ik heb wat met badkamersquote:Op maandag 13 februari 2006 14:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
foto's zónder dat je die rok aan hebt zijn ook goed
*stokje weer doorgeeft
Je wilt je aanmelden?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:58 schreef NJ het volgende:
Is dit het centrale travestieten topic.
Doe maar met joh.... Borsten graag bloot...quote:
Roep jij Alicey even?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:58 schreef NJ het volgende:
Is dit het centrale travestieten topic.
Is dat nodig dan ?quote:
Neuh.. gewoon lekker meedoen.. doe ik ook..quote:
Je fotoboek verklapt nixquote:Op maandag 13 februari 2006 15:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. gewoon lekker meedoen.. doe ik ook..
Ik hou zowaar nog wel eens mensen voor de gek dat ik echt een vrouw ben..
Dream on kiddoquote:Op maandag 13 februari 2006 14:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Doe maar met joh.... Borsten graag bloot...
Dank je
FF in de blender en naarbinnen schuiven die handelquote:Op maandag 13 februari 2006 15:01 schreef wolfrolf het volgende:
Hmm dit weekend ging een mix van Palm, Hertog Jan, Blue Curacao, Rode wodka, Passoa, Bugles en Paprika chips niet helemaal goed...
Maak je niet druk.... ik droom daar niet van hoorquote:
*Nadenkt..quote:
Het ging over travestieten. Normaal heb ik niets tegen tieten, maar travestieten vallen niet in mijn 'doelgroep'.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
*Nadenkt..
Nee, ik heb niks banwaardigs geplaatst..
Oh.. en was het interessant?
Tis 3uur geweest dus lul nie zo slapquote:
Misstique!quote:Op maandag 13 februari 2006 15:02 schreef Misstique het volgende:
NJ.
Bier in de middag beats een bid-dag...quote:
Je nagels kwamen eruitquote:
Wat ben jij meegaandquote:
Hmm.. tieten.. aparte dingen zijn dat..quote:Op maandag 13 februari 2006 15:03 schreef NJ het volgende:
[..]
Het ging over travestieten. Normaal heb ik niets tegen tieten, maar travestieten vallen niet in mijn 'doelgroep'.
Wat doe je moeilijk, hij kan niet eens bannen.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
*Nadenkt..
Nee, ik heb niks banwaardigs geplaatst..
Oh.. en was het interessant?
Dan wordt het de tent van mn oma.quote:
Kijk maar uitquote:Op maandag 13 februari 2006 15:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat doe je moeilijk, hij kan niet eens bannen.
Ik moet ze aansmeren inderdaad.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat doe je moeilijk, hij kan niet eens bannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |