Ik kan alleen nooit jurken vinden in mijn maatquote:Op maandag 13 februari 2006 14:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Go for it!! Leef!! Wees creatief!! Laat je gaan!!
♪ I wanna be a hippy and I wanna get stoned ♫quote:Op maandag 13 februari 2006 14:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Laat mij nou ff een latente hippie spelen![]()
Whehe die muzieknootjes.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
♪ I wanna be a hippy and I wanna get stoned ♫
Dat is aardig vreemd of ben je 2m + ?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:36 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik kan alleen nooit jurken vinden in mijn maat
Muzieknootjes zijn okay!quote:
Nostalgie..... maar wel een grafplaatquote:Op maandag 13 februari 2006 14:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
♪ I wanna be a hippy and I wanna get stoned ♫
En wat is je maat?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:36 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik kan alleen nooit jurken vinden in mijn maat
2.00mquote:Op maandag 13 februari 2006 14:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is aardig vreemd of ben je 2m + ?
Dat is een eind ja. Maar toch zou et moeten kunnenquote:
Dan heb ik nog wel een jurk voor jequote:
Inderdaad.... creatief zijnquote:
Met vuilniszakken verlengdquote:Op maandag 13 februari 2006 14:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan heb ik nog wel een jurk voor je![]()
Volgens mij snap je em nietquote:Op maandag 13 februari 2006 14:41 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij het verschil tussen een jurk en een rok niet
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:41 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij het verschil tussen een jurk en een rok niet
quote:
Dat laatstequote:Op maandag 13 februari 2006 14:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Volgens mij snap je em niet
Of wil je em niet snappen
Nee hoor, gewoon een lange jurk, die bij hem dan netjes tot iets onder zn knieën uit komtquote:
Ok tof!quote:
Ideaalquote:Op maandag 13 februari 2006 14:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een lange jurk, die bij hem dan netjes tot iets onder zn knieën uit komt![]()
Die van technohead vind ik beter dan die van de PA> De clip van die van de PA was wel lachen.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Nostalgie..... maar wel een grafplaat
...maar bij jou over je schoenen hangt?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een lange jurk, die bij hem dan netjes tot iets onder zn knieën uit komt![]()
Clip zegt me weinig zo uit mijn hoofd. De plaat zelf wel....quote:Op maandag 13 februari 2006 14:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die van technohead vind ik beter dan die van de PA> De clip van die van de PA was wel lachen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |