Je fotoboek verklapt nixquote:Op maandag 13 februari 2006 15:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. gewoon lekker meedoen.. doe ik ook..
Ik hou zowaar nog wel eens mensen voor de gek dat ik echt een vrouw ben..
Dream on kiddoquote:Op maandag 13 februari 2006 14:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Doe maar met joh.... Borsten graag bloot...
Dank je
FF in de blender en naarbinnen schuiven die handelquote:Op maandag 13 februari 2006 15:01 schreef wolfrolf het volgende:
Hmm dit weekend ging een mix van Palm, Hertog Jan, Blue Curacao, Rode wodka, Passoa, Bugles en Paprika chips niet helemaal goed...
Maak je niet druk.... ik droom daar niet van hoorquote:
*Nadenkt..quote:
Het ging over travestieten. Normaal heb ik niets tegen tieten, maar travestieten vallen niet in mijn 'doelgroep'.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
*Nadenkt..
Nee, ik heb niks banwaardigs geplaatst..
Oh.. en was het interessant?
Tis 3uur geweest dus lul nie zo slapquote:
Misstique!quote:Op maandag 13 februari 2006 15:02 schreef Misstique het volgende:
NJ.
Bier in de middag beats een bid-dag...quote:
Je nagels kwamen eruitquote:
Wat ben jij meegaandquote:
Hmm.. tieten.. aparte dingen zijn dat..quote:Op maandag 13 februari 2006 15:03 schreef NJ het volgende:
[..]
Het ging over travestieten. Normaal heb ik niets tegen tieten, maar travestieten vallen niet in mijn 'doelgroep'.
Wat doe je moeilijk, hij kan niet eens bannen.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
*Nadenkt..
Nee, ik heb niks banwaardigs geplaatst..
Oh.. en was het interessant?
Dan wordt het de tent van mn oma.quote:
Kijk maar uitquote:Op maandag 13 februari 2006 15:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat doe je moeilijk, hij kan niet eens bannen.
Ik moet ze aansmeren inderdaad.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat doe je moeilijk, hij kan niet eens bannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |