En dat is taai zatquote:Op maandag 13 februari 2006 13:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ah, het gaat er zeker om dat je de taal dagelijks moet gebruiken?
As allways mate!quote:Op maandag 13 februari 2006 13:53 schreef Donnie.Darko het volgende:
Jubeltopic.
Ik de lapo.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:55 schreef cerror het volgende:
Ik heb de fipo van topic 400.
Trotsch....
Dat weet je nu alquote:
Tofheid!quote:Op maandag 13 februari 2006 13:57 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Everyone can look in teh future
Ik ook nietquote:Op maandag 13 februari 2006 14:04 schreef cerror het volgende:
* cerror plays cerror - The bible lies.mp3
Nooit geweten dat ik die ooit heb gemaakt.
Ik ben pas net wakker en voel me amper beter dan de afgelopen paar dagen.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:04 schreef jackson het volgende:
We gaan alweer de goeie kant op.... net 2uur geweest. Over de helft
Je hebt ook veel nummers gemaak.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:04 schreef cerror het volgende:
* cerror plays cerror - The bible lies.mp3
Nooit geweten dat ik die ooit heb gemaakt.
Minder dan 3,5 uur zelfsquote:Op maandag 13 februari 2006 14:04 schreef jackson het volgende:
We gaan alweer de goeie kant op.... net 2uur geweest. Over de helft
Hoerig.... nog maar ff thuisblijven dusquote:Op maandag 13 februari 2006 14:05 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik ben pas net wakker en voel me amper beter dan de afgelopen paar dagen.
Klote kippenpest
Elmer Fudd?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:05 schreef Janetje het volgende:
Konijntjes.. met strikjes..
Huppel.. huppel..
Pang..
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:05 schreef Janetje het volgende:
Huppel.. huppel..
Pang..
Konijnenvlees.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:05 schreef Janetje het volgende:
Huppel.. huppel..
Pang..
Zo is het mevrouw.... en niet anders. Vanavond moet ik nog 2,5 uur werken maargoed. Dat is meer hobbiequote:
Fliedel flopkip.. poedel.quote:
Ofzoquote:
Jah, terwijl vandaag een van de weinige dagen in het jaar is dat ik heel graag op school had willen zijn.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoerig.... nog maar ff thuisblijven dus![]()
Hij zei mevrouw tegen mequote:Op maandag 13 februari 2006 14:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Zo is het mevrouw.... en niet anders. Vanavond moet ik nog 2,5 uur werken maargoed. Dat is meer hobbie
Hmmjah. Snap ik... ziek zijn kan echt te kut zijn. Ik was laatst ziek in een tentamen week van mequote:Op maandag 13 februari 2006 14:08 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Jah, terwijl vandaag een van de weinige dagen in het jaar is dat ik heel graag op school had willen zijn.
De verloop van mijn hele huidige project hangt er vanaf, we moesten vandaag 'sollicitanten' ontvangen die bij mij en mijn projectpartner in de projectgroep willen komen. Ik heb er vertrouwen in dat betreffende partner wel een goede keus maakt maar ik had graag zelf een vinger in de pap gehad wie er in onze groep kwam...
Pang!quote:Op maandag 13 februari 2006 14:12 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
visualiseer, dames en heren!
Bah idd ja.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmmjah. Snap ik... ziek zijn kan echt te kut zijn. Ik was laatst ziek in een tentamen week van me. Dat drukte de pret ook behoorlijk hard
Je wordt mod?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:12 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Bah idd ja.
Ach, als ik maar weer beter genoeg ben om mijn nieuwe kleurtje in ontvangst te nemen een dezer dagen.
Alsin blauw @ fok! ?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:12 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Bah idd ja.
Ach, als ik maar weer beter genoeg ben om mijn nieuwe kleurtje in ontvangst te nemen een dezer dagen.
En ik heb een hond.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:12 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Bah idd ja.
En ik heb draaitafelsquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:16 schreef Donnie.Darko het volgende:
Nee ik ga mijn haar blonderen.
Toch een kleine glimlach hierquote:Op maandag 13 februari 2006 14:16 schreef Donnie.Darko het volgende:
*proest*quote:Op maandag 13 februari 2006 14:16 schreef Donnie.Darko het volgende:
Dat klinkt net zo grappig als wanneer ik dat zou zeggen..quote:Op maandag 13 februari 2006 14:16 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ja.... geen dankquote:Op maandag 13 februari 2006 14:19 schreef Donnie.Darko het volgende:
Mooie reacties
Of ikquote:Op maandag 13 februari 2006 14:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat klinkt net zo grappig als wanneer ik dat zou zeggen..
Ik heb het vroeger wel eens blond gehad. En zwart. En roze met groen.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat klinkt net zo grappig als wanneer ik dat zou zeggen..
Ik heb het ook wel eens zwart gehad ja.. en roze met blauw ook nog..quote:Op maandag 13 februari 2006 14:20 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik heb het vroeger wel eens blond gehad. En zwart. En roze met groen.
En nu weer blond of lul je maar watquote:Op maandag 13 februari 2006 14:20 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik heb het vroeger wel eens blond gehad. En zwart. En roze met groen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |