Roze met blauw. Gaaf.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens zwart gehad ja.. en roze met blauw ook nog..
Was niet voor herhaling vatbaar..
Mwah.. t was voor onze laatste schooldag...quote:
Jij zegt etquote:Op maandag 13 februari 2006 14:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. t was voor onze laatste schooldag...
Tja.. dan moet je wel gek doen he..
Awwww.. zo'n klein blond cerrortje...quote:Op maandag 13 februari 2006 14:23 schreef cerror het volgende:
Ik ben altijd een brunette geweest...
Al was ik als kleuter hardstikke blond.
Ik nogsteedsquote:Op maandag 13 februari 2006 14:23 schreef cerror het volgende:
Al was ik als kleuter hardstikke blond.
Alleen dan?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Roze niet bij mij..quote:Op maandag 13 februari 2006 14:24 schreef Misstique het volgende:
Extreem geverfd haar is gewoon tof.
Het mag ook best een beetje staan dan vind ikquote:Op maandag 13 februari 2006 14:24 schreef Misstique het volgende:
Extreem geverfd haar is gewoon tof.
Niks moet..quote:Op maandag 13 februari 2006 14:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja normaal ook..quote:
Dat is van ondergeschikt belangquote:Op maandag 13 februari 2006 14:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Het mag ook best een beetje staan dan vind ik
Als je antwoord ja is wil ik alvast zeggen 'PICS!'quote:Op maandag 13 februari 2006 14:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja normaal ook..
Maar normaal gesproken loop ik niet door school op stiletto-hakken, in een zwarte glitterjurk, met een paarse boa en blauw/roze geverfd haar.. jij wel?
Correctquote:
Ooh.... okquote:Op maandag 13 februari 2006 14:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is van ondergeschikt belang![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als je antwoord ja is wil ik alvast zeggen 'PICS!'
Zolang je maar apart bent en niet deel uit maakt van de massaquote:
Ik zou het best eens willen doen.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja normaal ook..
Maar normaal gesproken loop ik niet door school op stiletto-hakken, in een zwarte glitterjurk, met een paarse boa en blauw/roze geverfd haar.. jij wel?
Go for it!! Leef!! Wees creatief!! Laat je gaan!!quote:Op maandag 13 februari 2006 14:30 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik zou het best eens willen doen.
Hey mijn blonde krullen zijn tof ja!quote:Op maandag 13 februari 2006 14:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zolang je maar apart bent en niet deel uit maakt van de massa![]()
Het leuke was dat ik toen niet eens opviel..quote:Op maandag 13 februari 2006 14:30 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik zou het best eens willen doen.
Laat mij nou ff een latente hippie spelenquote:Op maandag 13 februari 2006 14:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Hey mijn blonde krullen zijn tof ja!
()
Jij mag datquote:Op maandag 13 februari 2006 14:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Laat mij nou ff een latente hippie spelen![]()
...Neem een digicam meequote:Op maandag 13 februari 2006 14:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Go for it!! Leef!! Wees creatief!! Laat je gaan!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |