Ja mijn vader is admin.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jij hebt toch connecties met ban-privileges?
Ik wilde het gewoon even duidelijk hebben?quote:
jij kunt toch posts verwijderenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:28 schreef NJ het volgende:
Kent iemand die Jaco90 ofzo?
spareribs met (OMGWTF) BBQ-saus.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
* onbeperkt spareribs gaat happen, op kosten van pa&ma
nee: kruidenboter, honing, ketjap, of Berepittigquote:Op maandag 13 februari 2006 15:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
spareribs met (OMGWTF) BBQ-saus..
Statements zijn er om gemaakt te worden... of zoiets.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik wilde het gewoon even duidelijk hebben?.
Mijn conrector zegt dat ik advocaat moet worden.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:31 schreef Snqqpy het volgende:
Nou jongens.
Check je later, homies voor life.
Ik ga mijn huiswerk maken, anders kan ik later geen kantoorslaaf worden.
Statement is gewoon een omlaag gevallen Engels woord, meer niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Statements zijn er om gemaakt te worden... of zoiets. [afbeelding]
Ik zie het verband.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:32 schreef JDude het volgende:
Verder is het een vertiefte schijtdag, dus ik ben ook zo weer weg.
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:32 schreef JDude het volgende:
Verder is het een vertiefte schijtdag, dus ik ben ook zo weer weg.
Weinig zin in Fok!ken nu.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:32 schreef cerror het volgende:
Ik zie het verband.
SHUT UP.quote:
Iets.quote:
Uitermate interessante aanwinst, deze newbie.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:34 schreef Jaco90 het volgende:
Sletjuuuhs.
Via Misstique werkt het waarschijnlijk sneller.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jij hebt toch connecties met ban-privileges?
Goed punt.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Via Misstique werkt het waarschijnlijk sneller.
*glimlachquote:Op maandag 13 februari 2006 15:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik zou hem inderdaad graag dronken voeren om vervolgens z'n kop in de frituurpan te duwen.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Uitermate interessante aanwinst, deze newbie.
Psst, we negeren ze.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Uitermate interessante aanwinst, deze newbie.
Die heeft wel een erg letterlijke connectie met ban-privileges.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:36 schreef NJ het volgende:
Mt, roep dago eens.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik gun hem de drank niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik zou hem inderdaad graag dronken voeren om vervolgens z'n kop in de frituurpan te duwen.
Je stage telt niet als werk? En roken kan altijd buiten toch.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:38 schreef Janetje het volgende:
1 shared bedroom - ¤350 monthly
We are looking for 1 NON SMOKING working girl/tourist aged 20-24 to share a fabulous comfortable apt with 3 other working girls. You will SHARE a room with one girl.![]()
Hij is aan t werk, ik ook overigensquote:
Plus dat als we hem eerst drank voerne hij de pijn van het vet minder zou voelen.quote:
Waarna zijn hoofd ingeslagen wordt met een wijnfles.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik zou hem inderdaad graag dronken voeren om vervolgens z'n kop in de frituurpan te duwen.
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Plus een souflaki-stok in zijn aarsch tegen z'n darmwand.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarna zijn hoofd ingeslagen wordt met een wijnfles.
Lieverd... 'working girls'quote:Op maandag 13 februari 2006 15:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je stage telt niet als werk? En roken kan altijd buiten toch.
Dóór zijn darmwand.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Plus een souflaki-stok in zijn aarsch tegen z'n darmwand.
Vaak wel, toch?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Lieverd... 'working girls'
Denken jullie nooit door?!
Jah anders kan je het net zo goed niet doen..quote:
Ik dacht daar al aan maar ik dacht dat ik weer ene viezerik zou worden gevonden.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Lieverd... 'working girls'
Denken jullie nooit door?!
Oh ja, sorry ik was te mild.quote:
Aighttt.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jah anders kan je het net zo goed niet doen..
Hans Teeuwen.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jah anders kan je het net zo goed niet doen..
Je bent zo mild als een fles bleekmiddel c'ke...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |