Jij doet niet lief!quote:Op maandag 13 februari 2006 12:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maak dan een forumpje met phpbb ofzo.
Dat zien jullie nog welquote:Op maandag 13 februari 2006 12:39 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Aan wie speel jij je rechten nu door ?
Mensen die bijdehand doen ook...quote:Op maandag 13 februari 2006 12:45 schreef Intrepidity het volgende:
mensen die vragen zeuren worden overgeslagen
vertel, als je daarop klikt, wat zie je dan?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zie naast je naam al wel een getal![]()
Ik kan dáár niet op klikken..quote:Op maandag 13 februari 2006 13:02 schreef woutabest het volgende:
[..]
vertel, als je daarop klikt, wat zie je dan?
Als Sven het er mee eens isquote:Op maandag 13 februari 2006 09:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat zeg ik pas als ze het bekend maken![]()
Maar ik acht de kans groot dat jullie het worden.
Als je foto's van je pik naar een meisje van 12 stuurt mag je echt geen mod van PUB meer worden hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 13:42 schreef Fwnk het volgende:
IK!
heb ik iets gemist?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:15 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Als je foto's van je pik naar een meisje van 12 stuurt mag je echt geen mod van PUB meer worden hoor!
Uit de baarmoeder, dat dan weer welquote:Op maandag 13 februari 2006 15:18 schreef cerror het volgende:
Zijn ze d'r nog niet uit?
Geile avatar.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:18 schreef cerror het volgende:
Zijn ze d'r nog niet uit?
Lang leve paint.quote:
Nou, vertel... hoe oud zijn ze?quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee en daar gaan we het verder ook niet over hebben.
Ligt nogal voor de hand hequote:Op maandag 13 februari 2006 15:20 schreef woutabest het volgende:
[..]
en? [insert smiley die niet bij de rest staat]
Wacht, fwnk dus.quote:
Dan is er nog een plaatsje open.quote:
Alweer?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Dan is er nog een plaatsje open.
Wordt vast zo'n onzeker pubermeisje.
Jij hebt niet eens gesollicidingest voor PUBquote:
Jij modt ook nooit in PUB he?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens gesollicidingest voor PUBje moet doorgaans in je eigen subforum modden
doorgaansquote:
Flexibel noemen ze dat toch ?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
doorgaans
Omdat IJsmeis RSI heeft, Brechtje veel huiswerk mod ik hier wel eens ja,
eerder gebanned denk ik...quote:Op maandag 13 februari 2006 16:04 schreef freiss het volgende:
Is TLK nou al blauw?
quote:
Mij bannen ze niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:07 schreef B_BOY het volgende:
[..]
eerder gebanned denk ik...
het is trouwens wel een gebagger van jewelste zeg.
Met TLK en Dribbel heb je plezierquote:Op maandag 13 februari 2006 17:55 schreef B_BOY het volgende:
IK wil gewoon leuke mods.
Zie jij het eens voor elkaar te krijgenquote:Op maandag 13 februari 2006 17:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Met TLK en Dribbel heb je plezier
klinkt als een hele foute reclame sloganquote:Op maandag 13 februari 2006 17:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je kunt ook wel plezier maken zonder dat je mod bent.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als we nou eens in onze sig zettenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zie jij het eens voor elkaar te krijgen![]()
![]()
Dat doen we tochquote:Op maandag 13 februari 2006 18:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kunt ook wel plezier maken zonder dat je mod bent.
Ik koop yvonne wel omquote:Op maandag 13 februari 2006 18:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als we nou eens in onze sig zetten
TLK en Dribbel_ de nieuwe mods
Doe ik toch ookquote:Op maandag 13 februari 2006 18:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kunt ook wel plezier maken zonder dat je mod bent.
JE BENT ZELF EEN KNEUSquote:Op maandag 13 februari 2006 18:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Doe ik toch ook![]()
maakt me niet uit wie er mods worden, als het maar geen stelletje kneuzen is![]()
je voelt je aangesproken ?quote:
Neequote:Op maandag 13 februari 2006 18:08 schreef Koewam het volgende:
Heb je ADHD, Dribbel?
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jou je mod tegen mijn kameraad Dribbel_
Hij is als een broer voor me.
Dat heb ik ook wel eens gedaanquote:Op maandag 13 februari 2006 12:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan ben je zelfs administrator!
net als Hallo_Mensenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jou je mod tegen mijn kameraad Dribbel_
Hij is als een broer voor me.
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Doe ik toch ook![]()
maakt me niet uit wie er mods worden, als het maar geen stelletje kneuzen is zijn![]()
Mods meervoud is toch zijnquote:
ja maar stelletje kneuzen is enkelvoud, het is maar één stelletje.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mods meervoud is toch zijn![]()
*gaat gelijk maar zichzelf dyslectisch verklaren...*
In de volksmond ben ik eerder geneigd zijn te zeggen, het zij zoquote:Op maandag 13 februari 2006 18:19 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
ja maar stelletje kneuzen is enkelvoud, het is maar één stelletje.
quote:Wie zijn hier de moderators?
School en Studie heeft 2 moderators, te weten JDude en Renesite. Mocht je ze willen bereiken, kijk dan hieronder op welke manier dat kan.
IJsmeis
mail: ijsmeisfok@gmail.com
Renesite
mail: renesite.fok@gmail.com
De volksmond heeft het wel vaker fout, maar ik kan me vinden in wat je zegt.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
In de volksmond ben ik eerder geneigd zijn te zeggen, het zij zo![]()
[/taalondersteuning]
Een stelletje kneuzen, dat is meervoud toch? Als je zegt bijvoorbeeld Dat elftal, is het wel enkelfout.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:19 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
ja maar stelletje kneuzen is enkelvoud, het is maar één stelletje.
Och, vandaag of morgen veranderd dat toch welquote:Op maandag 13 februari 2006 18:21 schreef Donnie.Darko het volgende:
trouwens Renesite, ik zat even de SES FAQ door te lezen net en dit viel me op
[..]
jij zit foutquote:Op maandag 13 februari 2006 18:23 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Een stelletje kneuzen, dat is meervoud toch? Als je zegt bijvoorbeeld Dat elftal, is het wel enkelfout.
Of zit ik nu weer fout?
3quote:Op maandag 13 februari 2006 18:25 schreef Koewam het volgende:
Hoeveel mensen hebben voor SES gesolliciteerd eik?
Iedereen die regelmatig in PUB post volgens mijquote:Op maandag 13 februari 2006 18:25 schreef Dribbel_ het volgende:
en pub ?
Doe jij niet zo quasi volwassenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:26 schreef Renesite het volgende:
Je zit beide keren fout Dribbel, je inlichtingen dienst is nogal foutief bezig.
(trouwens, loop niet zo dom te doen![]()
)
Hoi, ik zag dat jullie nieuwe pub modjes zoeken, dus ik denk dat ik hiervoor perfect geschikt benquote:Op maandag 13 februari 2006 18:28 schreef Donnie.Darko het volgende:
Welke mongool gaat er nou voor PUB solliciteren
Volgens mij maak je nog best kans.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoi, ik zag dat jullie nieuwe pub modjes zoeken, dus ik denk dat ik hiervoor perfect geschikt ben
Want ik ben keiveel online enzo en ik bagger niet in pub zeg maar.![]()
Dus wanneer zou ik aan de slag kunnen.
Kusje Dribbel![]()
ja maar ik vind jou een irritante kutuser dus ik trek me niks van jou aanquote:Op maandag 13 februari 2006 18:30 schreef Koewam het volgende:
Dribbel... je bent irritant
Nietquote:Op maandag 13 februari 2006 18:30 schreef Koewam het volgende:
Schiet beter op met die bekendmaking danquote:Op maandag 13 februari 2006 18:31 schreef Renesite het volgende:
Als je wilt gaan slowchatten ga je het ff ergens anders doen, het is niet zo dat dit een reeks word van 10 topics tot het moment van de 'bekendmaking'
Jij bent een grapjas!quote:Op maandag 13 februari 2006 18:32 schreef Donnie.Darko het volgende:
Kan ijsmeis nog wel even als afscheid een nieuw zipje uploaden?
Ik meen hetquote:Op maandag 13 februari 2006 18:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij bent een grapjas!
Nee.
Echt.
Ik lach.
![]()
En jij wil mod worden van SES, je kan niet eens tellenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:33 schreef Koewam het volgende:
48% Van alle posts hier zijn van Dribbel
Daarom wordt hij ook geen modquote:Op maandag 13 februari 2006 18:30 schreef Koewam het volgende:
+10 voorspelbare reactiequote:Op maandag 13 februari 2006 18:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij bent een grapjas!
Nee.
Echt.
Ik lach.
![]()
Ik wíl geeneens mod wordenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:35 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Daarom wordt hij ook geen mod.
Whehe dat is idd wel opvallend.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
+10 voorspelbare reactie
echt de afgelopen week is half pub zo volwassen mogelijk aan het reageren in de hoop mod te worden, het valt gewoon allemaal té erg op![]()
Waarom moet ik mij volwassen gaan gedragen.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
+10 voorspelbare reactie
echt de afgelopen week is half pub zo volwassen mogelijk aan het reageren in de hoop mod te worden, het valt gewoon allemaal té erg op![]()
Jaquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 17:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Als renesite en sven hier mod worden ben ik weg
Ik heb het niet specifiek over jou!quote:Op maandag 13 februari 2006 18:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom moet ik mij volwassen gaan gedragen.
Vertel eens
Oftewel, ik kaats de vraag eventjes terug.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb het niet specifiek over jou!
Ging zo snel dat er al 3 berichten tussen waren gekomenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En jij wil mod worden van SES, je kan niet eens tellen![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oftewel, ik kaats de vraag eventjes terug.
Want het is niet specifiek
quote:spe·ci·fiek (bn.)
1 karakteristiek, in het bijzonder bij een zaak horend
2 in het bijzonder bij een zaak behorende
3 [nat.] soortelijk
Ik heb het net naar mijn zin hierquote:Op maandag 13 februari 2006 18:40 schreef Koewam het volgende:
[..]
Ging zo snel dat er al 3 berichten tussen waren gekomen
Dus.
Van mij mag hier wel een slot op btw!Baggersfeer.
Wat ik je brom...quote:Op maandag 13 februari 2006 18:40 schreef Koewam het volgende:
[..]
Ging zo snel dat er al 3 berichten tussen waren gekomen
Dus.
Van mij mag hier wel een slot op btw!Baggersfeer.
Nog lagerquote:Op maandag 13 februari 2006 18:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat ik je brom...
Tandje lager, en gewoon ff ophouden ja![]()
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wat een gebagger hier, allemaal lui die je nooit ziet in PUB
maak me blauw danquote:Op maandag 13 februari 2006 18:48 schreef Brechtje het volgende:
[..]
idd..
Ik wil op zwart en nieuwe moderators.![]()
ah okeequote:Op maandag 13 februari 2006 18:50 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Zo te zien is er al besloten wie er mod wordt.
Valt meteen het kwartje over het crewlidquote:Op maandag 13 februari 2006 18:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ah okee
wanneer maken ze het bekend ?
of weet je dat niet
of vanavond op fok radio![]()
Jij ook alquote:Op maandag 13 februari 2006 18:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hai Bart,
Nogmaals bedankt voor je sollicitatie, helaas moet ik je meedelen dat
de keuze voor PUB-mod op iemand anders gevallen is. Later vandaag
wordt bekend gemaakt wie precies.
Dagonet
ForumAdmin FOK!
NOOOUHOOU
Jaquote:
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ah okee
wanneer maken ze het bekend ?
of weet je dat niet
of vanavond op fok radio![]()
Je bent er echt klaar mee hèquote:Op maandag 13 februari 2006 18:56 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
gezeik allemaal.
Duurt te lang!![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 13 februari 2006 18:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja
Had niet anders verwacht eigenlijk
LATER VANDAAG dtaat er toch in die mailquote:Op maandag 13 februari 2006 18:56 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
gezeik allemaal.
Duurt te lang!![]()
Ik heb zin in een nieuwe start voor PUB.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je bent er echt klaar mee hè
Jups zo denken wij er allemaal over, nu weer gezellig als User aanwezig zijn?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:58 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik heb zin in een nieuwe start voor PUB.
Al een week.
En het gaat allemaal zo sloom.![]()
Ik dacht dat jij het werdquote:
Ja.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jups zo denken wij er allemaal over, nu weer gezellig als User aanwezig zijn?
als je niet besloten had te minderen had je zeker goeie kans gemaaktquote:Op maandag 13 februari 2006 18:58 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
LATER VANDAAG dtaat er toch in die mail
Wie had jij eigenlijk als mod terug willen zien ?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:58 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik heb zin in een nieuwe start voor PUB.
Al een week.
En het gaat allemaal zo sloom.![]()
IK HEB DIE MAIL TOCH NIET GEHAD.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:58 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
LATER VANDAAG dtaat er toch in die mail
Baggerquote:Op maandag 13 februari 2006 19:00 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ja.
Ik werd het trouwens ook een beetje zat, dat serieuze gedoe, niet kunnen baggeren.
Degene die ook weer moderater worden.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wie had jij eigenlijk als mod terug willen zien ?
Ook niet handig afgesproken dat jij als ex-mod niets te horen krijgt. Je kunt er zelf toch vaart achter zetten?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:01 schreef Brechtje het volgende:
[..]
IK HEB DIE MAIL TOCH NIET GEHAD.
Ik lees het ook allemaal pas net, en het zou veel eerder bekend gemaakt moeten worden.
Maar we zullen het wel zien.
Weer?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:02 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Degene die ook weer moderater worden.
Zul je zelf wel zien.
Ja ik weet het al.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:02 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Degene die ook weer moderater worden.
Zul je zelf wel zien.
Jaquote:Op maandag 13 februari 2006 19:02 schreef Donnie.Darko het volgende:
De PUB keus is dus al gemaakt?
Eindelijkquote:
En als de FA's er allemaal niet zijn?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:03 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ook niet handig afgesproken dat jij als ex-mod niets te horen krijgt. Je kunt er zelf toch vaart achter zetten?
Lijkt me wel duidelijk he, de mail is al verstuurd naar degene die het niet worden, dus is de keus wel al gemaakt. ;')quote:
Dan is het FA loos forumquote:Op maandag 13 februari 2006 19:04 schreef Brechtje het volgende:
[..]
En als de FA's er allemaal niet zijn?
K kreeg er 2! Ik word het toch welquote:Op maandag 13 februari 2006 19:05 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Lijkt me wel duidelijk he, de mail is al verstuurd naar degene die het niet worden, dus is de keus wel al gemaakt. ;')
jajaquote:Op maandag 13 februari 2006 19:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
K kreeg er 2! Ik word het toch wel
Zij besliisenquote:Op maandag 13 februari 2006 19:06 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Dan kan er geen vaart worden gezet.
Hun beslissen alles.
ik heb nog geen mail gehadquote:Op maandag 13 februari 2006 19:05 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Lijkt me wel duidelijk he, de mail is al verstuurd naar degene die het niet worden, dus is de keus wel al gemaakt. ;')
fotoboekspieker.quote:
Kijk daar hebben we wat aan!quote:Op maandag 13 februari 2006 19:16 schreef Brechtje het volgende:
Vanavond op fokradio krijgen jullie te horen wie de nieuwe modjes worden, en dan worden ze meteen blauw, en ik en IJsmeis zwart.
Nikky hoopt rond 9 uur!
1 iemand gaan jullie niet verwachten volgens mij.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:17 schreef VASND het volgende:
[..]
Kijk daar hebben we wat aan!![]()
Vanavond maar eens even luisteren.
Ben benieuwd wiequote:Op maandag 13 februari 2006 19:19 schreef Brechtje het volgende:
[..]
1 iemand gaan jullie niet verwachten volgens mij.![]()
zal best moeilijk voor je worden om niet naar het edit knopje direct te gaan zoeken..quote:Op maandag 13 februari 2006 19:16 schreef Brechtje het volgende:
Vanavond op fokradio krijgen jullie te horen wie de nieuwe modjes worden, en dan worden ze meteen blauw, en ik en IJsmeis zwart.
Nikky hoopt rond 9 uur!
Nu word het nog spannend ookquote:Op maandag 13 februari 2006 19:19 schreef Brechtje het volgende:
[..]
1 iemand gaan jullie niet verwachten volgens mij.![]()
Suuz_ heeft ook nog geen mail gehad...quote:Op maandag 13 februari 2006 19:19 schreef OoAstridoO het volgende:
twisted logic en ?
En die verwacht ik ook niet. Opgelostquote:Op maandag 13 februari 2006 19:21 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Suuz_ heeft ook nog geen mail gehad...
leuk een newvie in pub als modquote:Op maandag 13 februari 2006 19:21 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Suuz_ heeft ook nog geen mail gehad...
Juistquote:Op maandag 13 februari 2006 19:22 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
En die verwacht ik ook niet. Opgelost![]()
wie weet krijg ik zo de mail nog hoor! en tja dat is nieuw ben...sorryquote:Op maandag 13 februari 2006 19:22 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
leuk een newvie in pub als mod
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:23 schreef Suuz_ het volgende:
maar wie weet komt die nog binnen, OF ze zijn me gewoon vergeten omdat ik zo onbekend ben
Ik zal de notes kijken ook missen.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:19 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
zal best moeilijk voor je worden om niet naar het edit knopje direct te gaan zoeken..of eens lekker kijken wat er ge-edit is door de user zelf
![]()
sterkte ermee![]()
tja, in PUB moet je het leren he. daar begint het zo'n beetje.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:22 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
leuk een newvie in pub als mod
Ben trouwens benieuwd hoe lang je het vol zal houden in pubquote:Op maandag 13 februari 2006 19:23 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
wie weet krijg ik zo de mail nog hoor! en tja dat is nieuw ben...sorry![]()
Dat lijkt me nog het leukste van allesquote:Op maandag 13 februari 2006 19:24 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik zal de notes kijken ook missen.
iedereen hier zal jou ook wel missen als modje en als bedenker van het PUB forumquote:Op maandag 13 februari 2006 19:24 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik zal de notes kijken ook missen.
hoezo?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:25 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ben trouwens benieuwd hoe lang je het vol zal houden in pub
Ik had je wel eens zien langskomen hoorquote:
oh toch wel, ik heb echt het idee dat ik nooit opval. Dan reageer ik op iets en wordt er zo vaak overheen gelezen en niet op gereageerdquote:Op maandag 13 februari 2006 19:28 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik had je wel eens zien langskomen hoor
Grappig hoor, kijken wat iedereen heeft gedaan enzo.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:26 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog het leukste van alles.
Als je blauw bent val je een stuk meer op hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 19:29 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
oh toch wel, ik heb echt het idee dat ik nooit opval. Dan reageer ik op iets en wordt er zo vaak overheen gelezen en niet op gereageerd
misschien moet ik me eens wat agressiever opstellen
je hebt trouwens wel pub topics in je AT staan dus zo'n newbie ben je nietquote:Op maandag 13 februari 2006 19:29 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
oh toch wel, ik heb echt het idee dat ik nooit opval. Dan reageer ik op iets en wordt er zo vaak overheen gelezen en niet op gereageerd
wie weet brengen de nieuwe modjes daar verandering in!quote:Op maandag 13 februari 2006 19:29 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik vond het de laatste tijd niet leuk in pub dat geef ik toe
Och dat heb ik ook, ik ben wel korter geregistreerd maargoed er is toch iets tegen newbies hierquote:Op maandag 13 februari 2006 19:29 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ik hoop het en anders vermaak ik me wel op de rest van fok!quote:Op maandag 13 februari 2006 19:30 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
wie weet brengen de nieuwe modjes daar verandering in!
das waar, en dan zal ik dat agressieve ook maar beter latenquote:Op maandag 13 februari 2006 19:29 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Als je blauw bent val je een stuk meer op hoor.
Zaldat ook maar gewoon doenquote:Op maandag 13 februari 2006 19:31 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
das waar, en dan zal ik dat agressieve ook maar beter laten![]()
*verwacht gewoon nog steeds een mail dalijk*
denk dat dat zowiezo overal wel is.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:30 schreef VASND het volgende:
[..]
Och dat heb ik ook, ik ben wel korter geregistreerd maargoed er is toch iets tegen newbies hier![]()
9 uurquote:Op maandag 13 februari 2006 19:31 schreef nikky het volgende:
Ik weet het al, ik weet het al.
Vanavond naar FOK!radio luisteren mensen
twisted_logic durf ik een wedje op te leggenquote:Op maandag 13 februari 2006 19:31 schreef nikky het volgende:
Uiteraardquote:Op maandag 13 februari 2006 19:31 schreef nikky het volgende:
Sta ik er ook bijquote:Op maandag 13 februari 2006 19:29 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Grappig hoor, kijken wat iedereen heeft gedaan enzo.
quote:
nee weet je wat het hier is, er zijn al zóveel topics ergens over! Dat je gewoon bijna niets durft te openen! maar ik zal er binnekort wel eens verandering in brengenquote:Op maandag 13 februari 2006 19:31 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
Je hebt trouwens geen één topic zelf geopend![]()
Zou dat de kracht van een nieuwe mod zijn?![]()
Maar wat bedoel je dan precies met "gedaan hebben"quote:Op maandag 13 februari 2006 19:29 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Grappig hoor, kijken wat iedereen heeft gedaan enzo.
Ongeveer. Ik heb gevraagd of ik rond die tijd mag aangezien ik vanavond nog even weg moetquote:
Je hebt een fanquote:Op maandag 13 februari 2006 19:35 schreef B_BOY het volgende:
mensen ik zie wel wie de nieuwe mods worden. als het maar niet van die newbies zijn die door vriendjes politiek hier mod worden.
De Admins en de Forum Admins maken de keuze.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:35 schreef B_BOY het volgende:
mensen ik zie wel wie de nieuwe mods worden. als het maar niet van die newbies zijn die door vriendjes politiek hier mod worden.
Suuz_ haar buurvrouw heeft een dochter wiens vriendin een goede kennis is van een broer die de acherneef van Yvonne kent. Die achterneef heeft Yvonne vertel dat ze oke is.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:35 schreef B_BOY het volgende:
Dat ben ik!quote:Op maandag 13 februari 2006 19:36 schreef OoAstridoO het volgende:
Hoe zit t eik met de SES mod?
Ook die wordt vanavond bekend gemaaktquote:Op maandag 13 februari 2006 19:36 schreef OoAstridoO het volgende:
Hoe zit t eik met de SES mod?
Dan zijn we familie!quote:Op maandag 13 februari 2006 19:38 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
Suuz_ haar buurvrouw heeft een dochter wiens vriendin een goede kennis is van een broer die de acherneef van Yvonne kent. Die achterneef heeft Yvonne vertel dat ze oke is.![]()
hebben Admins en Forum Admins dan geen vrienden?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:38 schreef nikky het volgende:
[..]
De Admins en de Forum Admins maken de keuze.
De moderators zelf kunnen wel aangeven wie zij het geschikste vinden. En daar is geen vriendjespolitiek bij nodig. Als wij iemand niet geschikt vinden wordt die het ook niet.
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:38 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
Suuz_ haar buurvrouw heeft een dochter wiens vriendin een goede kennis is van een broer die de acherneef van Yvonne kent. Die achterneef heeft Yvonne vertel dat ze oke is.![]()
Je begint wanhopig te klinkenquote:
Is goed hoor.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:36 schreef nikky het volgende:
[..]
Ongeveer. Ik heb gevraagd of ik rond die tijd mag aangezien ik vanavond nog even weg moet
Ik zo'n mooie sollicitatie opgesteld, en dan krijg je dit ervoor terugquote:
Genoeg hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 19:39 schreef B_BOY het volgende:
[..]
hebben Admins en Forum Admins dan geen vrienden?
Ik zei toch ook niet dat het vriendjes politiek zou zijn van de moderators....
Daar trappen we dus al niet meer in. Helaas.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:42 schreef Suuz_ het volgende:
Hoi Suuz_
Met vr gr Nikky
Forum Admin @FOK!.nl
zie je wel dat ze me gewoon vergeten waren
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:42 schreef Suuz_ het volgende:
Hoi Suuz_
Met vr gr Nikky
Forum Admin @FOK!.nl
Hij staat toch echt in mijn sent items en inboxquote:Op maandag 13 februari 2006 19:43 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Daar trappen we dus al niet meer in. Helaas.
oke de gelegde link word dus niet begrepen maarja ik ben er weg van.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:43 schreef nikky het volgende:
[..]
Genoeg hoor. Maar een forum kunnen onderhouden of alleen lekker gezellig kunnen zijn zijn twee verschillende dingen.
jij had me wel te pakken in de SCquote:Op maandag 13 februari 2006 19:43 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Daar trappen we dus al niet meer in. Helaas.
K wil ook een mailtje van Nikkyquote:Op maandag 13 februari 2006 19:44 schreef nikky het volgende:
[..]
Hij staat toch echt in mijn sent items en inbox
Ik kreeg er ook alleen eentje van dagoquote:Op maandag 13 februari 2006 19:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
K wil ook een mailtje van Nikky
Ik moet wel zeggen dat je een leuke user bent voor pub!quote:Op maandag 13 februari 2006 19:42 schreef Suuz_ het volgende:
Hoi Suuz_
Met vr gr Nikky
Forum Admin @FOK!.nl
K ook!quote:Op maandag 13 februari 2006 19:47 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik kreeg er ook alleen eentje van dago![]()
oh wat lief van je!quote:Op maandag 13 februari 2006 19:47 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat je een leuke user bent voor pub!
en je kunt toch altijd blijven meeposten gezellig? dan zie je wel wat de toekomst je brengt.
Waag het niet om hier MOD te wordenquote:
Kom ook gezellig in de SCquote:Op maandag 13 februari 2006 19:48 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
oh wat lief van je!![]()
Ja ik blijf ook zeker weten! Vind het erg gezellig!
En ja wie weet![]()
SC = PUB SC #690 DraMaandag, bijna voorbij!quote:Op maandag 13 februari 2006 19:49 schreef Suuz_ het volgende:
ik ben nog niet helemaal bekend met al die afkortingen hier maarre klinkt gezellig
quote:
Jij hebt er nu 1 van mijquote:
Krijgt iedereen die, die het niet is geworden???quote:Op maandag 13 februari 2006 20:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hoi Christiaan,
Met vr gr Nikky
Forum Admin @FOK!.nl
Druk alsjeblieft nog's op verzenden/ontvangen dan?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:00 schreef freiss het volgende:![]()
Ik heb nog geen mail terug gehad
![]()
! !!!!
Gefeliciteerd! Ik overigens ook nietquote:Op maandag 13 februari 2006 20:00 schreef freiss het volgende:![]()
![]()
! !!!!
Ja echt neit, er zit echt niets in mijn inboxquote:Op maandag 13 februari 2006 20:02 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
Druk alsjeblieft nog's op verzenden/ontvangen dan?![]()
Omdat degene die het wél geworden is over het algemeen een betere indruk maakte...quote:Op maandag 13 februari 2006 20:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
Nikky, word de nieuwe mod in FOK Radio bekend gemaakt? Krijgen ik en de anderen ook nog een reden waarom we het niet zijn geworden?
Ik ook niequote:Op maandag 13 februari 2006 20:03 schreef freiss het volgende:
[..]
Ja echt neit, er zit echt niets in mijn inbox![]()
![]()
![]()
![]()
MAAR WIEEEEEEEEEEEEEeeequote:Op maandag 13 februari 2006 20:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat degene die het wél geworden is over het algemeen een betere indruk maakte...
Jou heb ik gesproken op MSNquote:Op maandag 13 februari 2006 20:00 schreef freiss het volgende:![]()
![]()
! !!!!
Goede collega danquote:Op maandag 13 februari 2006 20:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
freiss en snopprinses?
dat was voor SESquote:Op maandag 13 februari 2006 20:07 schreef nikky het volgende:
[..]
Jou heb ik gesproken op MSN!
Moet je dan ook nog persé een mailtje?
Is dat een ja?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:07 schreef nikky het volgende:
[..]
Wie weetquote:
En mij heb je dat gare mailtje gestuurdquote:Op maandag 13 februari 2006 20:07 schreef nikky het volgende:
[..]
MSN krijg je als je het daadwerkelijk wordtquote:Op maandag 13 februari 2006 20:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En mij heb je dat gare mailtje gestuurd![]()
Wat is nikky's msn?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:09 schreef freiss het volgende:
[..]
MSN krijg je als je het daadwerkelijk wordt![]()
Jah!! Dat was naar jouquote:Op maandag 13 februari 2006 20:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En mij heb je dat gare mailtje gestuurd![]()
Wat denk je?quote:
Ja wij ookquote:Op maandag 13 februari 2006 20:10 schreef nikky het volgende:
[..]
Jah!! Dat was naar jou.
Het was al laat en ik las niet goed. We hebben er smakelijk met z'n allen om mij gelachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |