Hmm anders lotenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeheeeeeeeeeeeeeeeee, daar zijn we nog lang niet uit man
steeds?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Gelukkig gluur je wel nog steeds in mijn fotoboek. Heb je al een pincet gevonden waarmee je jezelf kan aftrekken?
Hier lul je je niet meer uit woutabest.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:57 schreef woutabest het volgende:
[..]
steeds?
ik ben net voor de eerste keer op je fotoboek geweest. Misschien dat verder niemand dat wil aanzien, dat ik de vorige keer er nog van heeeeel lang geleden stond.
uit die onzin?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:58 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hier lul je je niet meer uit woutabest.
neequote:Op zondag 12 februari 2006 22:58 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik !
Nuff said.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:58 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hier lul je je niet meer uit woutabest.
Je lult je niet meer uit je eigen onzin nee.quote:
ga eens weg ofzoquote:Op zondag 12 februari 2006 22:59 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je lult je niet meer uit je eigen onzin nee.
Ik post overal knulletje, watch mequote:Op zondag 12 februari 2006 22:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik mag hier nog legaal posten; jij niet, dus kssstt enzo...
Neequote:
Ik ben groter als jou dusquote:
Nou dan stem ik dus maar niet op jou hequote:Op zondag 12 februari 2006 23:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ben groter als jou dusVerder doe je je best maar: je bent toch al mod. Maar als ik eenmaal mod ben, zal mijn wraak zoet zijn! Wacht maar af!
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Gewoon permbannen die hap, niemand die hem mist.
jij hebt niks te stemmenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:02 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nou dan stem ik dus maar niet op jou he
Goh heb je 'm door?quote:
Dat maakt niet uit, ik ben al bezig met een alomvattend charme-offensief bij andere modjes en de FA'squote:Op zondag 12 februari 2006 23:02 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nou dan stem ik dus maar niet op jou he
Goede voorbereiding!quote:Op zondag 12 februari 2006 23:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, ik ben al bezig met een alomvattend charme-offensief bij andere modjes en de FA's
En lukt het een beetje?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, ik ben al bezig met een alomvattend charme-offensief bij andere modjes en de FA's
Een goed begin is het halve werkquote:Op zondag 12 februari 2006 23:04 schreef Skaai het volgende:
[..]
Goede voorbereiding!
Welterusten trouwens.
Valt tegenquote:
ZOOOOOOOOO SPANNENDquote:
K ook nietquote:Op zondag 12 februari 2006 23:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind het niet spannend .
welquote:
Waarom niet?quote:
Ik denk niet dat het tlk wordtquote:Op maandag 13 februari 2006 06:24 schreef Dagonet het volgende:
the_legend_killer, dribbel_, Jaco90, spammen, week PUB.
Grapjasquote:Op maandag 13 februari 2006 09:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het tlk wordt!
nee dat was een geintjequote:Op maandag 13 februari 2006 11:56 schreef B_BOY het volgende:
tlk alweer gebanned dan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |