We zijn nu druk aan het bespreken, moeilijk hoor.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:16 schreef RemcoW85 het volgende:
Wanneer is dat bekend? Morgen of overmorgen denk ik zo, want nu komt de jurering.
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:23 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Me broer moet winnen
[afbeelding]
Paintquote:Op zondag 12 februari 2006 21:23 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Me broer moet winnen
[afbeelding]
nee man jij bent een negerquote:Op zondag 12 februari 2006 21:32 schreef Koewam het volgende:
Ik word het.
Ik ben ook benieuwd wat er uitkomt, ik hoop dat het morgen avond of de dag erop het al geregeld is.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:30 schreef Pluto_Nium het volgende:
Hey brechtje, weet jij wanneer het ongeveer bekent gaat worden ? Ben wel benieuwd![]()
Heuj.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:28 schreef cerror het volgende:
Zeg brechtje, je msn-naam is èèn lang verhaal...
Nicequote:Op zondag 12 februari 2006 21:34 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd wat er uitkomt, ik hoop dat het morgen avond of de dag erop het al geregeld is.
Jaquote:
Okeequote:Op zondag 12 februari 2006 21:34 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd wat er uitkomt, ik hoop dat het morgen avond of de dag erop het al geregeld is.
Iedereenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:37 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Okee
En hoe zit het, krijgen alleen de gene die het zijn geworden een mail, of iedereen ?
Geen idee.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:37 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Okee
En hoe zit het, krijgen alleen de gene die het zijn geworden een mail, of iedereen ?
Iedereen, ik kreeg tenminste een mail terug toen ik het niet was gewordenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:38 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Geen idee.![]()
Moet je bij de FA's voor zijn denk ik.
Maar volgens mij niet, het is een sollicitatie en ze zien op Fok! wel of ze het zijn geworden of niet!![]()
Tuurlijk nietquote:Op zondag 12 februari 2006 21:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Alle sollicitaties worden objectief bekeken?
Okquote:
ze kiezen jou welquote:Op zondag 12 februari 2006 21:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Als ze mij niet kiezen dan wil ik nu wel eens horen waarom ze mij niet kiezen.
Normaal geven ze je zo'n standaard mail
kun je me even aanspreken op msn?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Morgen avond ben ik niet thuis
Okeequote:Op zondag 12 februari 2006 21:39 schreef freiss het volgende:
[..]
Iedereen, ik kreeg tenminste een mail terug toen ik het niet was geworden![]()
Wel zo netjes jaquote:Op zondag 12 februari 2006 21:39 schreef freiss het volgende:
[..]
Iedereen, ik kreeg tenminste een mail terug toen ik het niet was geworden![]()
okquote:Op zondag 12 februari 2006 21:43 schreef Brechtje het volgende:
[..]
kun je me even aanspreken op msn?
Mij ook?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:43 schreef Brechtje het volgende:
[..]
okee, da's één, wie wordt nu die ander?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:43 schreef Brechtje het volgende:
[..]
quote:
Ja, en iedereen denkt nu iets te wetenquote:
K ook?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en iedereen denkt nu iets te weten
Spreek je mij even aan op MSN Freiss?
Ik heb je msn nietquote:Op zondag 12 februari 2006 21:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en iedereen denkt nu iets te weten
Spreek je mij even aan op MSN Freiss?
Meestal krijgt iedereen netjes een mail terug, heeeeel soms schiet het erbij in, maar dan komt er in MED een bedankje aan de solicitanten oid.quote:
Spreek me even aan op MSN Alexxxxquote:
Had je enig kans dan?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:55 schreef juiced het volgende:
Ik wil bij deze even aangeven dat ik liever geen mod wordt. Dus sorry!![]()
Ben jij een kloon van Gekson?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:55 schreef juiced het volgende:
Ik wil bij deze even aangeven dat ik liever geen mod wordt. Dus sorry!![]()
Het past niet eens in een keer op mn scherm bij 1280x1024quote:Op zondag 12 februari 2006 21:28 schreef cerror het volgende:
Zeg brechtje, je msn-naam is èèn lang verhaal...
Zeg maar Mamma hoorquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het past niet eens in een keer op mn scherm bij 1280x1024
Ook nog maar 1 keer gesproken in een maand of 2quote:Op zondag 12 februari 2006 21:59 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik je in mijn msn lijst had.
Dat er nog niks bekend is en de FA'er nog naar moeten kijkenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:59 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
ja mama wat is de stand van zaken
quote:
Baggerusers worden niet zelden mod, dus dat zou zomaar kunnenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
hey mammaben ik al door de voorrondes heen
![]()
En jij bent...?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:04 schreef Tiemie het volgende:
Beste fans,
Ik heb geen interesse.
Gr,
Tiemie
Ik ben geen baggeruser, ik ben keiliefquote:Op zondag 12 februari 2006 22:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Baggerusers worden niet zelden mod, dus dat zou zomaar kunnen
Eigendunk.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:04 schreef Tiemie het volgende:
Beste fans,
Ik heb geen interesse.
Gr,
Tiemie
Ik zag dat mijn mooie paintcreatie was verwijderd uit de SC en is vervangen door 1 of ander slap aftreksel van een newbiequote:Op zondag 12 februari 2006 22:06 schreef RemcoW85 het volgende:
TubDribbel.jpgAlleen al vanwege de paintkwaliteiten moet die jongen backup-mod worden
.
Geef even die URL van dat plaatje, dan gooi ik hem wel in de OP.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zag dat mijn mooie paintcreatie was verwijderd uit de SC en is vervangen door 1 of ander slap aftreksel van een newbie![]()
Kutstreekquote:Op zondag 12 februari 2006 22:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zag dat mijn mooie paintcreatie was verwijderd uit de SC en is vervangen door 1 of ander slap aftreksel van een newbie![]()
yvonne heel lang geledenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Dribbel_ als mod dat zou ook prima zijn.
Been there done that, en jij bent niet de 1e die al bekent isquote:Op zondag 12 februari 2006 22:11 schreef woutabest het volgende:
[..]
als je even goed in dat crewtopic doorleest, dan weet je hoe de vork nu echt zit.
cynix over mij: "jij mod, in nog geen 5 jaar, haha!"quote:Op zondag 12 februari 2006 22:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
yvonne heel lang geleden
"als Dribbel mod wordt dan stap ik op"!!!
ja ik lees het, ze hebben er teveel aangenomen. Volgens mij zijn ze nu aan het kijken wie er wegmoet.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Been there done that, en jij bent niet de 1e die al bekent is![]()
Als Yvonne zegt: Dribbel_ wordt geen mod dan wordt Dribbel_ er ook geen.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
yvonne heel lang geleden
"als Dribbel mod wordt dan stap ik op"!!!
Welnee, daar gaan de FA's over.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als Yvonne zegt: Dribbel_ wordt geen mod dan wordt Dribbel_ er ook geen.
Jaquote:
Yvonne had dat laatst ook op IRC tegen me. Sarcasme druipt er gewoon van af.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:17 schreef Brechtje het volgende:
[..]
We zijn nu druk aan het bespreken, moeilijk hoor.![]()
Ow kut, verkeerde forumquote:Op zondag 12 februari 2006 22:16 schreef freiss het volgende:
Nou, TLK, ik denk dat je wel een goede mod wordt! Veel succes jongen!
Met zo'n avater ligt dat er dik bovenop natuurlijkquote:Op zondag 12 februari 2006 22:16 schreef Koewam het volgende:
[..]
Jaik ben veruit de beste keus voor SES
Vaak online, zelf scholier, verstand van schoolzaken, etc.
BOVENAL, ik straal gezag uit.
Ga je weg?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dus toch
Als ik met Brechtje ga aanpappen mag ik je irl ook mamma noemenso cute
ze willen ons gewoon nietquote:Op zondag 12 februari 2006 22:17 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Yvonne had dat laatst ook op IRC tegen me. Sarcasme druipt er gewoon van af.![]()
^quote:Op zondag 12 februari 2006 22:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga je weg?
Jij bent veuls te oud voor PUB
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga je weg?
Jij bent veuls te oud voor PUB
Ik kan het niet ontkennenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:18 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
^
Maar hoe denk jij erover
word tlk nu mod of niet
Ow nee he, dan staat er onder elk topic dat ie sluit hoeveel posts ie vandaag al heeft en hoeveel slotjes ie gezet heeftquote:Op zondag 12 februari 2006 22:16 schreef freiss het volgende:
Nou, TLK, ik denk dat je wel een goede mod wordt! Veel succes jongen!
Sorry, ik beslis niet.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ow nee he, dan staat er onder elk topic dat ie sluit hoeveel posts ie vandaag al heeft en hoeveel slotjes ie gezet heeft
Je moet ook niet steeds n signature lezenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ow nee he, dan staat er onder elk topic dat ie sluit hoeveel posts ie vandaag al heeft en hoeveel slotjes ie gezet heeft
Nee inderdaad... Dan waren jij en Paultjuhh hier aan de macht geweestquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee inderdaad... Dan waren jij en Paultjuhh hier aan de macht geweest![]()
Die jongen heeft het al veel te druk met FOK!Sport, dus dat gaat niet doorquote:Op zondag 12 februari 2006 22:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee inderdaad... Dan waren jij en Paultjuhh hier aan de macht geweest![]()
Ik bedoelde de laatste post in een topicquote:Op zondag 12 februari 2006 22:20 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Je moet ook niet steeds n signature lezen
Jij ookquote:Op zondag 12 februari 2006 22:20 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Die jongen heeft het al veel te druk met FOK!Sport, dus dat gaat niet door.
Jij leeft vast in 2004quote:Op zondag 12 februari 2006 22:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dribbel, je avatar lijkt op een piemel dat net uit de penisverlenger is gekomen. Zo'n paddestoel.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:19 schreef Dribbel_ het volgende:
kusje
Dat jij zo'n n00b bent die overal intraptequote:Op zondag 12 februari 2006 22:17 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Yvonne had dat laatst ook op IRC tegen me. Sarcasme druipt er gewoon van af.![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nou... Je bent nog nét geen Dribbel_
De beledigingen vliegen om m'n oren hierquote:Op zondag 12 februari 2006 22:21 schreef Koewam het volgende:
[..]
Dribbel, je avatar lijkt op een piemel dat net uit de penisverlenger is gekomen. Zo'n paddestoel.
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat jij zo'n n00b bent die overal intrapte![]()
Dat heb je soms he op zo'n loze zondagavondquote:Op zondag 12 februari 2006 22:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
De beledigingen vliegen om m'n oren hier![]()
Wanneer worden TLK en Maikuuul nou blauw?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat jij zo'n n00b bent die overal intrapte![]()
Dat komt omdat je met Paultjuhhhhh bent omgegaanquote:Op zondag 12 februari 2006 22:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
De beledigingen vliegen om m'n oren hier![]()
Ja, maar het gaat per maandquote:Op zondag 12 februari 2006 22:24 schreef yvonne het volgende:
Hebben remco en Freiss hun quotem voor vandaag al gehaald?
Als ik kom met mijn eigen forum.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:24 schreef freiss het volgende:
[..]
Wanneer worden TLK en Maikuuul nou blauw?
Heb ik gister al gedaan ménquote:Op zondag 12 februari 2006 22:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat komt omdat je met Paultjuhhhhh bent omgegaan
Lig je nu vanavond te huilen in je bedje?
Maarre... wanneer zal het ongeveer bekend zijn?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat moet je dan snel doen, want morgen wordt je blauwquote:Op zondag 12 februari 2006 22:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als ik kom met mijn eigen forum.
FOKII?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als ik kom met mijn eigen forum.
NHL-berichten moeten vertaald en herschreven worden, die tellen dus voor 2.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:25 schreef freiss het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat per maandIk loop 2 achter en hij 3
Dus ik word wel mod, ik had wel m'n best gedaan op die brief enzoquote:Op zondag 12 februari 2006 22:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij weet iets wat wij nog niet weten?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:27 schreef freiss het volgende:
Het is overigens in dit topic al gezegd wie het worden![]()
Tuurlijk, ik ben toch ook crew, ik weet wie het wordenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jij weet iets wat wij nog niet weten?
ik ookquote:Op zondag 12 februari 2006 22:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dus ik word wel mod, ik had wel m'n best gedaan op die brief enzo![]()
TLK en een dame. Meer zeggen we nietquote:Op zondag 12 februari 2006 22:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jij weet iets wat wij nog niet weten?
Dat zou een wonder hetenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:26 schreef freiss het volgende:
[..]
Dat moet je dan snel doen, want morgen wordt je blauw![]()
Sok!quote:
Ik bied 50 cent voor het antwoord!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:28 schreef freiss het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ben toch ook crew, ik weet wie het worden![]()
Knap dat jij het weet als het nog bij de FA's langsmoetquote:Op zondag 12 februari 2006 22:28 schreef freiss het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ben toch ook crew, ik weet wie het worden![]()
Woutabest en maikuuuul, gefeliciteerdquote:Op zondag 12 februari 2006 22:27 schreef freiss het volgende:
Het is overigens in dit topic al gezegd wie het worden![]()
Mijn kwaliteiten liggen vér boven conflictquote:Op zondag 12 februari 2006 22:29 schreef Koewam het volgende:
Dribbel die mod wordtConflict II of zo?
IRC enzoquote:Op zondag 12 februari 2006 22:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Knap dat jij het weet als het nog bij de FA's langsmoet
Maak je daar gelijk een MEDje van?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Woutabest en maikuuuul, gefeliciteerd
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
dank je, ik zal veel slotjes zettenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Noououououou, ik had 50 cent kunnen krijgenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ken ze niet, maar wel gefeliciteerd!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja helaas pindakaas.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:31 schreef freiss het volgende:
[..]
Noououououou, ik had 50 cent kunnen krijgen![]()
Okee nu is het je gelukt me uit pub te verjagenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er zijn hier vrijwel geen topics ménquote:Op zondag 12 februari 2006 22:31 schreef woutabest het volgende:
[..]
dank je, ik zal veel slotjes zetten![]()
Ze moeten eerst blauw wordenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maak je daar gelijk een MEDje van?
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee nu is het je gelukt me uit pub te verjagen![]()
![]()
maar toch, er wordt elke keer een SCtopic geopend.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Er zijn hier vrijwel geen topics mén![]()
Het lukt me heus welquote:Op zondag 12 februari 2006 22:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee nu is het je gelukt me uit pub te verjagen![]()
![]()
owja helemaal vergetenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:32 schreef woutabest het volgende:
[..]
maar toch, er wordt elke keer een SCtopic geopend.![]()
Vooral door hun mateloze inzet hoorde ikquote:Op zondag 12 februari 2006 22:33 schreef nlboy het volgende:
Kaassouflé, waarom hebben zijn zij nieuwe mod geworden?
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:34 schreef Koewam het volgende:
sympatiek
Daarom belonen we je nu ookquote:Op zondag 12 februari 2006 22:34 schreef woutabest het volgende:
Maar yvonne, vind je niet dat ik me het laatste jaar voorbeeldig gedragen heb?
het zou toch eens leuk zijn om mijn naam ergens buiten het BAN-topic tegen te komen, en wel in MED.quote:
Alleen al het feit dat je daar vaak voorkomt verkleint je kansen natuurlijk wel een beetjequote:Op zondag 12 februari 2006 22:36 schreef woutabest het volgende:
[..]
het zou toch eens leuk zijn om mijn naam ergens buiten het BAN-topic tegen te komen, en wel in MED.
Pardon??? Hoe hoog stond ik?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je zakt momenteel 10 plaatsen in mijn waarderingslijstje![]()
3 keer maar!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat je daar vaak voorkomt verkleint je kansen natuurlijk wel een beetje
Shmoopy moet de Nederlandse taal leren. Onzin dusquote:Op zondag 12 februari 2006 22:34 schreef Koewam het volgende:
Welkom op SES Koewam! - Shmoopy
klik
Welkom op SES<komma> Koewam.
Je sollicitatiebrief kwam erg sympathiek over, en we geloven dat jij veel kunt doen om SES tot een nóg leuker forum te maken.
Alle overige sollictanten, bedankt.
Succes, Koewam!
ik heb tenminste plezier gemaakt als newbie!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds op 0 na bijna een jaar en 11000 posts verder
Ik vind rene een kneus en jij gaat zeggen dat je daarbij pastquote:
Dan hoef je toch niet meteen een ban te krijgen ofwel?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:39 schreef woutabest het volgende:
[..]
ik heb tenminste plezier gemaakt als newbie!
ik maak liever dingen kapotquote:Op zondag 12 februari 2006 22:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan hoef je toch niet meteen een ban te krijgen ofwel?Ik plaats dingen liever verkapt.
gewoon 5 euro overmaken naar Danny, dan krijg je ze op je mailquote:Op zondag 12 februari 2006 22:41 schreef woutabest het volgende:
ik wil wel eens mijn eigen notes kunnen lezen trouwens
Ze kennen je nietquote:Op zondag 12 februari 2006 22:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
waarom wil je me hier weg hebben
enige plek op fok waar ik niet gelijk uitgescholden word![]()
nee, SC is rukquote:Op zondag 12 februari 2006 22:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Kunnen julie niet naar de SC komen want het is dood daar
geldquote:Op zondag 12 februari 2006 22:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
gewoon 5 euro overmaken naar Danny, dan krijg je ze op je mail
Deze is leukerquote:Op zondag 12 februari 2006 22:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Kunnen julie niet naar de SC komen want het is dood daar
Ik heb zo mijn twijfelsquote:Op zondag 12 februari 2006 22:46 schreef woutabest het volgende:
[..]
! we zijn het eens, zal het toch nog eens goedkomen tussen ons?
NEEquote:Op zondag 12 februari 2006 22:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Zullen we kappen met de slowchat en dan afwachten tot morgen
Welnee, nooit, zoals het hoort!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:46 schreef woutabest het volgende:
[..]! we zijn het eens, zal het toch nog eens goedkomen tussen ons?
dat klinkt heel mod-achtigquote:Op zondag 12 februari 2006 22:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Neeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Je mist niks. Elk kuttopic wat je hebt geopend in ONZ staat er in, plus een paar opmerkingen dat je een kutuser bent die zelfs te dom is om echt te kunnen baggeren.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:41 schreef woutabest het volgende:
ik wil wel eens mijn eigen notes kunnen lezen trouwens
quote:
je hebt me het laatste jaar niet meegemaakt he?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je mist niks. Elk kuttopic wat je hebt geopend in ONZ staat er in, plus een paar opmerkingen dat je een kutuser bent die zelfs te dom is om echt te kunnen baggeren.
ja jij bent daar veel te stom voorquote:Op zondag 12 februari 2006 22:50 schreef Skaai het volgende:
Grapje natuurlijk he.
* Skaai wijst en lachtquote:Op zondag 12 februari 2006 22:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja jij bent daar veel te stom voor![]()
![]()
![]()
![]()
ksst weg !
"Deze user is héél hardnekkig en totaal ongevoelig voor onze verzoeken om te stoppen met baggeren."quote:Op zondag 12 februari 2006 22:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je mist niks. Elk kuttopic wat je hebt geopend in ONZ staat er in, plus een paar opmerkingen dat je een kutuser bent die zelfs te dom is om echt te kunnen baggeren.
Ze is gewoon ff roken en Brechtje zit achter haar computerquote:Op zondag 12 februari 2006 22:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Yvonne voelt zich weer jong (of ze wordt kinds; dat kan ook).
Ohja dit is PUB, je moet alles uitleggen.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan is de vraag: waar wijs je naar?![]()
klopt helemaal niet!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
"Deze user is héél hardnekkig en totaal ongevoelig voor onze verzoeken om te stoppen met baggeren."
Het klopt nog ook!
Inso![]()
Dat was optie 3 maar die leek me niet erg waarschijnlijk omdat yvonne de hele dag door rookt (toch?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ze is gewoon ff roken en Brechtje zit achter haar computer!
Wacht de MED nou maar afquote:Op zondag 12 februari 2006 22:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zeg dan wie de nieuwe mods zijn.
Yvonne is gewoon een kloon van Brechtjequote:Op zondag 12 februari 2006 22:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Toch jammer dat ik zijn posts niet meer kan mass-deleten.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
"Deze user is héél hardnekkig en totaal ongevoelig voor onze verzoeken om te stoppen met baggeren."
Het klopt nog ook!
Inso
Gaat heen, ik rook en [pjoeter tegelijk hoor.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Rustig aan, ik ben bijna net zo oud als jijquote:Op zondag 12 februari 2006 22:53 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ohja dit is PUB, je moet alles uitleggen.
Naar Dribbel natuurlijk.
toch jammer dat jij geen feedback meer hebtquote:Op zondag 12 februari 2006 22:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Toch jammer dat ik zijn posts niet meer kan mass-deleten.
Neeheeeeeeeeeeeeeeeee, daar zijn we nog lang niet uit manquote:Op zondag 12 februari 2006 22:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zeg dan wie de nieuwe mods zijn.
multimilfquote:Op zondag 12 februari 2006 22:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gaat heen, ik rook en [pjoeter tegelijk hoor.
Ja, bijna, maar nog niet helemaal dusquote:Op zondag 12 februari 2006 22:54 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Rustig aan, ik ben bijna net zo oud als jij![]()
Gelukkig gluur je wel nog steeds in mijn fotoboek. Heb je al een pincet gevonden waarmee je jezelf kan aftrekken?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:54 schreef woutabest het volgende:
[..]
toch jammer dat jij geen feedback meer hebt
Zal ik dat maar niet in PUB zetten?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
multimilf
want voor dingen kan je nog meer tegelijk
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zal ik dat maar niet in PUB zetten?
Zullen we ff naar het keldertje gaan dan, daar komt dit tuig toch niet inquote:Op zondag 12 februari 2006 22:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zal ik dat maar niet in PUB zetten?
Dus, dus maak me niet belachelijk ja!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:55 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja, bijna, maar nog niet helemaal dus
Dat doe ik wel! Tienertjequote:Op zondag 12 februari 2006 22:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dus, dus maak me niet belachelijk ja!![]()
Hmm anders lotenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeheeeeeeeeeeeeeeeee, daar zijn we nog lang niet uit man
steeds?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Gelukkig gluur je wel nog steeds in mijn fotoboek. Heb je al een pincet gevonden waarmee je jezelf kan aftrekken?
Hier lul je je niet meer uit woutabest.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:57 schreef woutabest het volgende:
[..]
steeds?
ik ben net voor de eerste keer op je fotoboek geweest. Misschien dat verder niemand dat wil aanzien, dat ik de vorige keer er nog van heeeeel lang geleden stond.
uit die onzin?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:58 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hier lul je je niet meer uit woutabest.
neequote:Op zondag 12 februari 2006 22:58 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik !
Nuff said.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:58 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hier lul je je niet meer uit woutabest.
Je lult je niet meer uit je eigen onzin nee.quote:
ga eens weg ofzoquote:Op zondag 12 februari 2006 22:59 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je lult je niet meer uit je eigen onzin nee.
Ik post overal knulletje, watch mequote:Op zondag 12 februari 2006 22:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik mag hier nog legaal posten; jij niet, dus kssstt enzo...
Neequote:
Ik ben groter als jou dusquote:
Nou dan stem ik dus maar niet op jou hequote:Op zondag 12 februari 2006 23:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ben groter als jou dusVerder doe je je best maar: je bent toch al mod. Maar als ik eenmaal mod ben, zal mijn wraak zoet zijn! Wacht maar af!
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Gewoon permbannen die hap, niemand die hem mist.
jij hebt niks te stemmenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:02 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nou dan stem ik dus maar niet op jou he
Goh heb je 'm door?quote:
Dat maakt niet uit, ik ben al bezig met een alomvattend charme-offensief bij andere modjes en de FA'squote:Op zondag 12 februari 2006 23:02 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nou dan stem ik dus maar niet op jou he
Goede voorbereiding!quote:Op zondag 12 februari 2006 23:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, ik ben al bezig met een alomvattend charme-offensief bij andere modjes en de FA's
En lukt het een beetje?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, ik ben al bezig met een alomvattend charme-offensief bij andere modjes en de FA's
Een goed begin is het halve werkquote:Op zondag 12 februari 2006 23:04 schreef Skaai het volgende:
[..]
Goede voorbereiding!
Welterusten trouwens.
Valt tegenquote:
ZOOOOOOOOO SPANNENDquote:
K ook nietquote:Op zondag 12 februari 2006 23:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind het niet spannend .
welquote:
Waarom niet?quote:
Ik denk niet dat het tlk wordtquote:Op maandag 13 februari 2006 06:24 schreef Dagonet het volgende:
the_legend_killer, dribbel_, Jaco90, spammen, week PUB.
Grapjasquote:Op maandag 13 februari 2006 09:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het tlk wordt!
nee dat was een geintjequote:Op maandag 13 februari 2006 11:56 schreef B_BOY het volgende:
tlk alweer gebanned dan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |