We zijn nu druk aan het bespreken, moeilijk hoor.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:16 schreef RemcoW85 het volgende:
Wanneer is dat bekend? Morgen of overmorgen denk ik zo, want nu komt de jurering.
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:23 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Me broer moet winnen
[afbeelding]
Paintquote:Op zondag 12 februari 2006 21:23 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Me broer moet winnen
[afbeelding]
nee man jij bent een negerquote:Op zondag 12 februari 2006 21:32 schreef Koewam het volgende:
Ik word het.
Ik ben ook benieuwd wat er uitkomt, ik hoop dat het morgen avond of de dag erop het al geregeld is.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:30 schreef Pluto_Nium het volgende:
Hey brechtje, weet jij wanneer het ongeveer bekent gaat worden ? Ben wel benieuwd![]()
Heuj.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:28 schreef cerror het volgende:
Zeg brechtje, je msn-naam is èèn lang verhaal...
Nicequote:Op zondag 12 februari 2006 21:34 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd wat er uitkomt, ik hoop dat het morgen avond of de dag erop het al geregeld is.
Jaquote:
Okeequote:Op zondag 12 februari 2006 21:34 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd wat er uitkomt, ik hoop dat het morgen avond of de dag erop het al geregeld is.
Iedereenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:37 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Okee
En hoe zit het, krijgen alleen de gene die het zijn geworden een mail, of iedereen ?
Geen idee.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:37 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Okee
En hoe zit het, krijgen alleen de gene die het zijn geworden een mail, of iedereen ?
Iedereen, ik kreeg tenminste een mail terug toen ik het niet was gewordenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:38 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Geen idee.![]()
Moet je bij de FA's voor zijn denk ik.
Maar volgens mij niet, het is een sollicitatie en ze zien op Fok! wel of ze het zijn geworden of niet!![]()
Tuurlijk nietquote:Op zondag 12 februari 2006 21:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Alle sollicitaties worden objectief bekeken?
Okquote:
ze kiezen jou welquote:Op zondag 12 februari 2006 21:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Als ze mij niet kiezen dan wil ik nu wel eens horen waarom ze mij niet kiezen.
Normaal geven ze je zo'n standaard mail
kun je me even aanspreken op msn?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Morgen avond ben ik niet thuis
Okeequote:Op zondag 12 februari 2006 21:39 schreef freiss het volgende:
[..]
Iedereen, ik kreeg tenminste een mail terug toen ik het niet was geworden![]()
Wel zo netjes jaquote:Op zondag 12 februari 2006 21:39 schreef freiss het volgende:
[..]
Iedereen, ik kreeg tenminste een mail terug toen ik het niet was geworden![]()
okquote:Op zondag 12 februari 2006 21:43 schreef Brechtje het volgende:
[..]
kun je me even aanspreken op msn?
Mij ook?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:43 schreef Brechtje het volgende:
[..]
okee, da's één, wie wordt nu die ander?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:43 schreef Brechtje het volgende:
[..]
quote:
Ja, en iedereen denkt nu iets te wetenquote:
K ook?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en iedereen denkt nu iets te weten
Spreek je mij even aan op MSN Freiss?
Ik heb je msn nietquote:Op zondag 12 februari 2006 21:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en iedereen denkt nu iets te weten
Spreek je mij even aan op MSN Freiss?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |