Jaquote:
Yvonne had dat laatst ook op IRC tegen me. Sarcasme druipt er gewoon van af.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:17 schreef Brechtje het volgende:
[..]
We zijn nu druk aan het bespreken, moeilijk hoor.![]()
Ow kut, verkeerde forumquote:Op zondag 12 februari 2006 22:16 schreef freiss het volgende:
Nou, TLK, ik denk dat je wel een goede mod wordt! Veel succes jongen!
Met zo'n avater ligt dat er dik bovenop natuurlijkquote:Op zondag 12 februari 2006 22:16 schreef Koewam het volgende:
[..]
Jaik ben veruit de beste keus voor SES
Vaak online, zelf scholier, verstand van schoolzaken, etc.
BOVENAL, ik straal gezag uit.
Ga je weg?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dus toch
Als ik met Brechtje ga aanpappen mag ik je irl ook mamma noemenso cute
ze willen ons gewoon nietquote:Op zondag 12 februari 2006 22:17 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Yvonne had dat laatst ook op IRC tegen me. Sarcasme druipt er gewoon van af.![]()
^quote:Op zondag 12 februari 2006 22:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga je weg?
Jij bent veuls te oud voor PUB
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga je weg?
Jij bent veuls te oud voor PUB
Ik kan het niet ontkennenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:18 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
^
Maar hoe denk jij erover
word tlk nu mod of niet
Ow nee he, dan staat er onder elk topic dat ie sluit hoeveel posts ie vandaag al heeft en hoeveel slotjes ie gezet heeftquote:Op zondag 12 februari 2006 22:16 schreef freiss het volgende:
Nou, TLK, ik denk dat je wel een goede mod wordt! Veel succes jongen!
Sorry, ik beslis niet.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ow nee he, dan staat er onder elk topic dat ie sluit hoeveel posts ie vandaag al heeft en hoeveel slotjes ie gezet heeft
Je moet ook niet steeds n signature lezenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ow nee he, dan staat er onder elk topic dat ie sluit hoeveel posts ie vandaag al heeft en hoeveel slotjes ie gezet heeft
Nee inderdaad... Dan waren jij en Paultjuhh hier aan de macht geweestquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee inderdaad... Dan waren jij en Paultjuhh hier aan de macht geweest![]()
Die jongen heeft het al veel te druk met FOK!Sport, dus dat gaat niet doorquote:Op zondag 12 februari 2006 22:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee inderdaad... Dan waren jij en Paultjuhh hier aan de macht geweest![]()
Ik bedoelde de laatste post in een topicquote:Op zondag 12 februari 2006 22:20 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Je moet ook niet steeds n signature lezen
Jij ookquote:Op zondag 12 februari 2006 22:20 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Die jongen heeft het al veel te druk met FOK!Sport, dus dat gaat niet door.
Jij leeft vast in 2004quote:Op zondag 12 februari 2006 22:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dribbel, je avatar lijkt op een piemel dat net uit de penisverlenger is gekomen. Zo'n paddestoel.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:19 schreef Dribbel_ het volgende:
kusje
Dat jij zo'n n00b bent die overal intraptequote:Op zondag 12 februari 2006 22:17 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Yvonne had dat laatst ook op IRC tegen me. Sarcasme druipt er gewoon van af.![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nou... Je bent nog nét geen Dribbel_
De beledigingen vliegen om m'n oren hierquote:Op zondag 12 februari 2006 22:21 schreef Koewam het volgende:
[..]
Dribbel, je avatar lijkt op een piemel dat net uit de penisverlenger is gekomen. Zo'n paddestoel.
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat jij zo'n n00b bent die overal intrapte![]()
Dat heb je soms he op zo'n loze zondagavondquote:Op zondag 12 februari 2006 22:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
De beledigingen vliegen om m'n oren hier![]()
Wanneer worden TLK en Maikuuul nou blauw?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat jij zo'n n00b bent die overal intrapte![]()
Dat komt omdat je met Paultjuhhhhh bent omgegaanquote:Op zondag 12 februari 2006 22:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
De beledigingen vliegen om m'n oren hier![]()
Ja, maar het gaat per maandquote:Op zondag 12 februari 2006 22:24 schreef yvonne het volgende:
Hebben remco en Freiss hun quotem voor vandaag al gehaald?
Als ik kom met mijn eigen forum.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:24 schreef freiss het volgende:
[..]
Wanneer worden TLK en Maikuuul nou blauw?
Heb ik gister al gedaan ménquote:Op zondag 12 februari 2006 22:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat komt omdat je met Paultjuhhhhh bent omgegaan
Lig je nu vanavond te huilen in je bedje?
Maarre... wanneer zal het ongeveer bekend zijn?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat moet je dan snel doen, want morgen wordt je blauwquote:Op zondag 12 februari 2006 22:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als ik kom met mijn eigen forum.
FOKII?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als ik kom met mijn eigen forum.
NHL-berichten moeten vertaald en herschreven worden, die tellen dus voor 2.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:25 schreef freiss het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat per maandIk loop 2 achter en hij 3
Dus ik word wel mod, ik had wel m'n best gedaan op die brief enzoquote:Op zondag 12 februari 2006 22:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij weet iets wat wij nog niet weten?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:27 schreef freiss het volgende:
Het is overigens in dit topic al gezegd wie het worden![]()
Tuurlijk, ik ben toch ook crew, ik weet wie het wordenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jij weet iets wat wij nog niet weten?
ik ookquote:Op zondag 12 februari 2006 22:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dus ik word wel mod, ik had wel m'n best gedaan op die brief enzo![]()
TLK en een dame. Meer zeggen we nietquote:Op zondag 12 februari 2006 22:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jij weet iets wat wij nog niet weten?
Dat zou een wonder hetenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:26 schreef freiss het volgende:
[..]
Dat moet je dan snel doen, want morgen wordt je blauw![]()
Sok!quote:
Ik bied 50 cent voor het antwoord!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:28 schreef freiss het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ben toch ook crew, ik weet wie het worden![]()
Knap dat jij het weet als het nog bij de FA's langsmoetquote:Op zondag 12 februari 2006 22:28 schreef freiss het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ben toch ook crew, ik weet wie het worden![]()
Woutabest en maikuuuul, gefeliciteerdquote:Op zondag 12 februari 2006 22:27 schreef freiss het volgende:
Het is overigens in dit topic al gezegd wie het worden![]()
Mijn kwaliteiten liggen vér boven conflictquote:Op zondag 12 februari 2006 22:29 schreef Koewam het volgende:
Dribbel die mod wordtConflict II of zo?
IRC enzoquote:Op zondag 12 februari 2006 22:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Knap dat jij het weet als het nog bij de FA's langsmoet
Maak je daar gelijk een MEDje van?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Woutabest en maikuuuul, gefeliciteerd
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
dank je, ik zal veel slotjes zettenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Noououououou, ik had 50 cent kunnen krijgenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ken ze niet, maar wel gefeliciteerd!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja helaas pindakaas.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:31 schreef freiss het volgende:
[..]
Noououououou, ik had 50 cent kunnen krijgen![]()
Okee nu is het je gelukt me uit pub te verjagenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er zijn hier vrijwel geen topics ménquote:Op zondag 12 februari 2006 22:31 schreef woutabest het volgende:
[..]
dank je, ik zal veel slotjes zetten![]()
Ze moeten eerst blauw wordenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maak je daar gelijk een MEDje van?
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee nu is het je gelukt me uit pub te verjagen![]()
![]()
maar toch, er wordt elke keer een SCtopic geopend.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Er zijn hier vrijwel geen topics mén![]()
Het lukt me heus welquote:Op zondag 12 februari 2006 22:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee nu is het je gelukt me uit pub te verjagen![]()
![]()
owja helemaal vergetenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:32 schreef woutabest het volgende:
[..]
maar toch, er wordt elke keer een SCtopic geopend.![]()
Vooral door hun mateloze inzet hoorde ikquote:Op zondag 12 februari 2006 22:33 schreef nlboy het volgende:
Kaassouflé, waarom hebben zijn zij nieuwe mod geworden?
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:34 schreef Koewam het volgende:
sympatiek
Daarom belonen we je nu ookquote:Op zondag 12 februari 2006 22:34 schreef woutabest het volgende:
Maar yvonne, vind je niet dat ik me het laatste jaar voorbeeldig gedragen heb?
het zou toch eens leuk zijn om mijn naam ergens buiten het BAN-topic tegen te komen, en wel in MED.quote:
Alleen al het feit dat je daar vaak voorkomt verkleint je kansen natuurlijk wel een beetjequote:Op zondag 12 februari 2006 22:36 schreef woutabest het volgende:
[..]
het zou toch eens leuk zijn om mijn naam ergens buiten het BAN-topic tegen te komen, en wel in MED.
Pardon??? Hoe hoog stond ik?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je zakt momenteel 10 plaatsen in mijn waarderingslijstje![]()
3 keer maar!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat je daar vaak voorkomt verkleint je kansen natuurlijk wel een beetje
Shmoopy moet de Nederlandse taal leren. Onzin dusquote:Op zondag 12 februari 2006 22:34 schreef Koewam het volgende:
Welkom op SES Koewam! - Shmoopy
klik
Welkom op SES<komma> Koewam.
Je sollicitatiebrief kwam erg sympathiek over, en we geloven dat jij veel kunt doen om SES tot een nóg leuker forum te maken.
Alle overige sollictanten, bedankt.
Succes, Koewam!
ik heb tenminste plezier gemaakt als newbie!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds op 0 na bijna een jaar en 11000 posts verder
Ik vind rene een kneus en jij gaat zeggen dat je daarbij pastquote:
Dan hoef je toch niet meteen een ban te krijgen ofwel?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:39 schreef woutabest het volgende:
[..]
ik heb tenminste plezier gemaakt als newbie!
ik maak liever dingen kapotquote:Op zondag 12 februari 2006 22:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan hoef je toch niet meteen een ban te krijgen ofwel?Ik plaats dingen liever verkapt.
gewoon 5 euro overmaken naar Danny, dan krijg je ze op je mailquote:Op zondag 12 februari 2006 22:41 schreef woutabest het volgende:
ik wil wel eens mijn eigen notes kunnen lezen trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |