ik ookquote:Op zondag 12 februari 2006 22:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dus ik word wel mod, ik had wel m'n best gedaan op die brief enzo![]()
TLK en een dame. Meer zeggen we nietquote:Op zondag 12 februari 2006 22:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jij weet iets wat wij nog niet weten?
Dat zou een wonder hetenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:26 schreef freiss het volgende:
[..]
Dat moet je dan snel doen, want morgen wordt je blauw![]()
Sok!quote:
Ik bied 50 cent voor het antwoord!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:28 schreef freiss het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ben toch ook crew, ik weet wie het worden![]()
Knap dat jij het weet als het nog bij de FA's langsmoetquote:Op zondag 12 februari 2006 22:28 schreef freiss het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ben toch ook crew, ik weet wie het worden![]()
Woutabest en maikuuuul, gefeliciteerdquote:Op zondag 12 februari 2006 22:27 schreef freiss het volgende:
Het is overigens in dit topic al gezegd wie het worden![]()
Mijn kwaliteiten liggen vér boven conflictquote:Op zondag 12 februari 2006 22:29 schreef Koewam het volgende:
Dribbel die mod wordtConflict II of zo?
IRC enzoquote:Op zondag 12 februari 2006 22:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Knap dat jij het weet als het nog bij de FA's langsmoet
Maak je daar gelijk een MEDje van?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Woutabest en maikuuuul, gefeliciteerd
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
dank je, ik zal veel slotjes zettenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Noououououou, ik had 50 cent kunnen krijgenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ken ze niet, maar wel gefeliciteerd!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja helaas pindakaas.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:31 schreef freiss het volgende:
[..]
Noououououou, ik had 50 cent kunnen krijgen![]()
Okee nu is het je gelukt me uit pub te verjagenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er zijn hier vrijwel geen topics ménquote:Op zondag 12 februari 2006 22:31 schreef woutabest het volgende:
[..]
dank je, ik zal veel slotjes zetten![]()
Ze moeten eerst blauw wordenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maak je daar gelijk een MEDje van?
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee nu is het je gelukt me uit pub te verjagen![]()
![]()
maar toch, er wordt elke keer een SCtopic geopend.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Er zijn hier vrijwel geen topics mén![]()
Het lukt me heus welquote:Op zondag 12 februari 2006 22:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee nu is het je gelukt me uit pub te verjagen![]()
![]()
owja helemaal vergetenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:32 schreef woutabest het volgende:
[..]
maar toch, er wordt elke keer een SCtopic geopend.![]()
Vooral door hun mateloze inzet hoorde ikquote:Op zondag 12 februari 2006 22:33 schreef nlboy het volgende:
Kaassouflé, waarom hebben zijn zij nieuwe mod geworden?
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:34 schreef Koewam het volgende:
sympatiek
Daarom belonen we je nu ookquote:Op zondag 12 februari 2006 22:34 schreef woutabest het volgende:
Maar yvonne, vind je niet dat ik me het laatste jaar voorbeeldig gedragen heb?
het zou toch eens leuk zijn om mijn naam ergens buiten het BAN-topic tegen te komen, en wel in MED.quote:
Alleen al het feit dat je daar vaak voorkomt verkleint je kansen natuurlijk wel een beetjequote:Op zondag 12 februari 2006 22:36 schreef woutabest het volgende:
[..]
het zou toch eens leuk zijn om mijn naam ergens buiten het BAN-topic tegen te komen, en wel in MED.
Pardon??? Hoe hoog stond ik?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je zakt momenteel 10 plaatsen in mijn waarderingslijstje![]()
3 keer maar!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat je daar vaak voorkomt verkleint je kansen natuurlijk wel een beetje
Shmoopy moet de Nederlandse taal leren. Onzin dusquote:Op zondag 12 februari 2006 22:34 schreef Koewam het volgende:
Welkom op SES Koewam! - Shmoopy
klik
Welkom op SES<komma> Koewam.
Je sollicitatiebrief kwam erg sympathiek over, en we geloven dat jij veel kunt doen om SES tot een nóg leuker forum te maken.
Alle overige sollictanten, bedankt.
Succes, Koewam!
ik heb tenminste plezier gemaakt als newbie!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds op 0 na bijna een jaar en 11000 posts verder
Ik vind rene een kneus en jij gaat zeggen dat je daarbij pastquote:
Dan hoef je toch niet meteen een ban te krijgen ofwel?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:39 schreef woutabest het volgende:
[..]
ik heb tenminste plezier gemaakt als newbie!
ik maak liever dingen kapotquote:Op zondag 12 februari 2006 22:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan hoef je toch niet meteen een ban te krijgen ofwel?Ik plaats dingen liever verkapt.
gewoon 5 euro overmaken naar Danny, dan krijg je ze op je mailquote:Op zondag 12 februari 2006 22:41 schreef woutabest het volgende:
ik wil wel eens mijn eigen notes kunnen lezen trouwens
Ze kennen je nietquote:Op zondag 12 februari 2006 22:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
waarom wil je me hier weg hebben
enige plek op fok waar ik niet gelijk uitgescholden word![]()
nee, SC is rukquote:Op zondag 12 februari 2006 22:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Kunnen julie niet naar de SC komen want het is dood daar
geldquote:Op zondag 12 februari 2006 22:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
gewoon 5 euro overmaken naar Danny, dan krijg je ze op je mail
Deze is leukerquote:Op zondag 12 februari 2006 22:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Kunnen julie niet naar de SC komen want het is dood daar
Ik heb zo mijn twijfelsquote:Op zondag 12 februari 2006 22:46 schreef woutabest het volgende:
[..]
! we zijn het eens, zal het toch nog eens goedkomen tussen ons?
NEEquote:Op zondag 12 februari 2006 22:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Zullen we kappen met de slowchat en dan afwachten tot morgen
Welnee, nooit, zoals het hoort!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:46 schreef woutabest het volgende:
[..]! we zijn het eens, zal het toch nog eens goedkomen tussen ons?
dat klinkt heel mod-achtigquote:Op zondag 12 februari 2006 22:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Neeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Je mist niks. Elk kuttopic wat je hebt geopend in ONZ staat er in, plus een paar opmerkingen dat je een kutuser bent die zelfs te dom is om echt te kunnen baggeren.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:41 schreef woutabest het volgende:
ik wil wel eens mijn eigen notes kunnen lezen trouwens
quote:
je hebt me het laatste jaar niet meegemaakt he?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je mist niks. Elk kuttopic wat je hebt geopend in ONZ staat er in, plus een paar opmerkingen dat je een kutuser bent die zelfs te dom is om echt te kunnen baggeren.
ja jij bent daar veel te stom voorquote:Op zondag 12 februari 2006 22:50 schreef Skaai het volgende:
Grapje natuurlijk he.
* Skaai wijst en lachtquote:Op zondag 12 februari 2006 22:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja jij bent daar veel te stom voor![]()
![]()
![]()
![]()
ksst weg !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |