Ze kennen je nietquote:Op zondag 12 februari 2006 22:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
waarom wil je me hier weg hebben
enige plek op fok waar ik niet gelijk uitgescholden word![]()
nee, SC is rukquote:Op zondag 12 februari 2006 22:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Kunnen julie niet naar de SC komen want het is dood daar
geldquote:Op zondag 12 februari 2006 22:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
gewoon 5 euro overmaken naar Danny, dan krijg je ze op je mail
Deze is leukerquote:Op zondag 12 februari 2006 22:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Kunnen julie niet naar de SC komen want het is dood daar
Ik heb zo mijn twijfelsquote:Op zondag 12 februari 2006 22:46 schreef woutabest het volgende:
[..]
! we zijn het eens, zal het toch nog eens goedkomen tussen ons?
NEEquote:Op zondag 12 februari 2006 22:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Zullen we kappen met de slowchat en dan afwachten tot morgen
Welnee, nooit, zoals het hoort!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:46 schreef woutabest het volgende:
[..]! we zijn het eens, zal het toch nog eens goedkomen tussen ons?
dat klinkt heel mod-achtigquote:Op zondag 12 februari 2006 22:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Neeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Je mist niks. Elk kuttopic wat je hebt geopend in ONZ staat er in, plus een paar opmerkingen dat je een kutuser bent die zelfs te dom is om echt te kunnen baggeren.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:41 schreef woutabest het volgende:
ik wil wel eens mijn eigen notes kunnen lezen trouwens
quote:
je hebt me het laatste jaar niet meegemaakt he?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je mist niks. Elk kuttopic wat je hebt geopend in ONZ staat er in, plus een paar opmerkingen dat je een kutuser bent die zelfs te dom is om echt te kunnen baggeren.
ja jij bent daar veel te stom voorquote:Op zondag 12 februari 2006 22:50 schreef Skaai het volgende:
Grapje natuurlijk he.
* Skaai wijst en lachtquote:Op zondag 12 februari 2006 22:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja jij bent daar veel te stom voor![]()
![]()
![]()
![]()
ksst weg !
"Deze user is héél hardnekkig en totaal ongevoelig voor onze verzoeken om te stoppen met baggeren."quote:Op zondag 12 februari 2006 22:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je mist niks. Elk kuttopic wat je hebt geopend in ONZ staat er in, plus een paar opmerkingen dat je een kutuser bent die zelfs te dom is om echt te kunnen baggeren.
Ze is gewoon ff roken en Brechtje zit achter haar computerquote:Op zondag 12 februari 2006 22:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Yvonne voelt zich weer jong (of ze wordt kinds; dat kan ook).
Ohja dit is PUB, je moet alles uitleggen.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan is de vraag: waar wijs je naar?![]()
klopt helemaal niet!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
"Deze user is héél hardnekkig en totaal ongevoelig voor onze verzoeken om te stoppen met baggeren."
Het klopt nog ook!
Inso![]()
Dat was optie 3 maar die leek me niet erg waarschijnlijk omdat yvonne de hele dag door rookt (toch?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ze is gewoon ff roken en Brechtje zit achter haar computer!
Wacht de MED nou maar afquote:Op zondag 12 februari 2006 22:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zeg dan wie de nieuwe mods zijn.
Yvonne is gewoon een kloon van Brechtjequote:Op zondag 12 februari 2006 22:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Toch jammer dat ik zijn posts niet meer kan mass-deleten.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
"Deze user is héél hardnekkig en totaal ongevoelig voor onze verzoeken om te stoppen met baggeren."
Het klopt nog ook!
Inso
Gaat heen, ik rook en [pjoeter tegelijk hoor.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Rustig aan, ik ben bijna net zo oud als jijquote:Op zondag 12 februari 2006 22:53 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ohja dit is PUB, je moet alles uitleggen.
Naar Dribbel natuurlijk.
toch jammer dat jij geen feedback meer hebtquote:Op zondag 12 februari 2006 22:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Toch jammer dat ik zijn posts niet meer kan mass-deleten.
Neeheeeeeeeeeeeeeeeee, daar zijn we nog lang niet uit manquote:Op zondag 12 februari 2006 22:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zeg dan wie de nieuwe mods zijn.
multimilfquote:Op zondag 12 februari 2006 22:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gaat heen, ik rook en [pjoeter tegelijk hoor.
Ja, bijna, maar nog niet helemaal dusquote:Op zondag 12 februari 2006 22:54 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Rustig aan, ik ben bijna net zo oud als jij![]()
Gelukkig gluur je wel nog steeds in mijn fotoboek. Heb je al een pincet gevonden waarmee je jezelf kan aftrekken?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:54 schreef woutabest het volgende:
[..]
toch jammer dat jij geen feedback meer hebt
Zal ik dat maar niet in PUB zetten?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
multimilf
want voor dingen kan je nog meer tegelijk
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zal ik dat maar niet in PUB zetten?
Zullen we ff naar het keldertje gaan dan, daar komt dit tuig toch niet inquote:Op zondag 12 februari 2006 22:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zal ik dat maar niet in PUB zetten?
Dus, dus maak me niet belachelijk ja!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:55 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja, bijna, maar nog niet helemaal dus
Dat doe ik wel! Tienertjequote:Op zondag 12 februari 2006 22:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dus, dus maak me niet belachelijk ja!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |