Jij modt ook nooit in PUB he?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens gesollicidingest voor PUBje moet doorgaans in je eigen subforum modden
doorgaansquote:
Flexibel noemen ze dat toch ?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
doorgaans
Omdat IJsmeis RSI heeft, Brechtje veel huiswerk mod ik hier wel eens ja,
eerder gebanned denk ik...quote:Op maandag 13 februari 2006 16:04 schreef freiss het volgende:
Is TLK nou al blauw?
quote:
Mij bannen ze niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:07 schreef B_BOY het volgende:
[..]
eerder gebanned denk ik...
het is trouwens wel een gebagger van jewelste zeg.
Met TLK en Dribbel heb je plezierquote:Op maandag 13 februari 2006 17:55 schreef B_BOY het volgende:
IK wil gewoon leuke mods.
Zie jij het eens voor elkaar te krijgenquote:Op maandag 13 februari 2006 17:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Met TLK en Dribbel heb je plezier
klinkt als een hele foute reclame sloganquote:Op maandag 13 februari 2006 17:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je kunt ook wel plezier maken zonder dat je mod bent.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als we nou eens in onze sig zettenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zie jij het eens voor elkaar te krijgen![]()
![]()
Dat doen we tochquote:Op maandag 13 februari 2006 18:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kunt ook wel plezier maken zonder dat je mod bent.
Ik koop yvonne wel omquote:Op maandag 13 februari 2006 18:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als we nou eens in onze sig zetten
TLK en Dribbel_ de nieuwe mods
Doe ik toch ookquote:Op maandag 13 februari 2006 18:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kunt ook wel plezier maken zonder dat je mod bent.
JE BENT ZELF EEN KNEUSquote:Op maandag 13 februari 2006 18:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Doe ik toch ook![]()
maakt me niet uit wie er mods worden, als het maar geen stelletje kneuzen is![]()
je voelt je aangesproken ?quote:
Neequote:Op maandag 13 februari 2006 18:08 schreef Koewam het volgende:
Heb je ADHD, Dribbel?
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jou je mod tegen mijn kameraad Dribbel_
Hij is als een broer voor me.
Dat heb ik ook wel eens gedaanquote:Op maandag 13 februari 2006 12:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan ben je zelfs administrator!
net als Hallo_Mensenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jou je mod tegen mijn kameraad Dribbel_
Hij is als een broer voor me.
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Doe ik toch ook![]()
maakt me niet uit wie er mods worden, als het maar geen stelletje kneuzen is zijn![]()
Mods meervoud is toch zijnquote:
ja maar stelletje kneuzen is enkelvoud, het is maar één stelletje.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mods meervoud is toch zijn![]()
*gaat gelijk maar zichzelf dyslectisch verklaren...*
In de volksmond ben ik eerder geneigd zijn te zeggen, het zij zoquote:Op maandag 13 februari 2006 18:19 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
ja maar stelletje kneuzen is enkelvoud, het is maar één stelletje.
quote:Wie zijn hier de moderators?
School en Studie heeft 2 moderators, te weten JDude en Renesite. Mocht je ze willen bereiken, kijk dan hieronder op welke manier dat kan.
IJsmeis
mail: ijsmeisfok@gmail.com
Renesite
mail: renesite.fok@gmail.com
De volksmond heeft het wel vaker fout, maar ik kan me vinden in wat je zegt.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
In de volksmond ben ik eerder geneigd zijn te zeggen, het zij zo![]()
[/taalondersteuning]
Een stelletje kneuzen, dat is meervoud toch? Als je zegt bijvoorbeeld Dat elftal, is het wel enkelfout.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:19 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
ja maar stelletje kneuzen is enkelvoud, het is maar één stelletje.
Och, vandaag of morgen veranderd dat toch welquote:Op maandag 13 februari 2006 18:21 schreef Donnie.Darko het volgende:
trouwens Renesite, ik zat even de SES FAQ door te lezen net en dit viel me op
[..]
jij zit foutquote:Op maandag 13 februari 2006 18:23 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Een stelletje kneuzen, dat is meervoud toch? Als je zegt bijvoorbeeld Dat elftal, is het wel enkelfout.
Of zit ik nu weer fout?
3quote:Op maandag 13 februari 2006 18:25 schreef Koewam het volgende:
Hoeveel mensen hebben voor SES gesolliciteerd eik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |