Jij doet niet lief!quote:Op maandag 13 februari 2006 12:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maak dan een forumpje met phpbb ofzo.
Dat zien jullie nog welquote:Op maandag 13 februari 2006 12:39 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Aan wie speel jij je rechten nu door ?
Mensen die bijdehand doen ook...quote:Op maandag 13 februari 2006 12:45 schreef Intrepidity het volgende:
mensen die vragen zeuren worden overgeslagen
vertel, als je daarop klikt, wat zie je dan?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zie naast je naam al wel een getal![]()
Ik kan dáár niet op klikken..quote:Op maandag 13 februari 2006 13:02 schreef woutabest het volgende:
[..]
vertel, als je daarop klikt, wat zie je dan?
Als Sven het er mee eens isquote:Op maandag 13 februari 2006 09:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat zeg ik pas als ze het bekend maken![]()
Maar ik acht de kans groot dat jullie het worden.
Als je foto's van je pik naar een meisje van 12 stuurt mag je echt geen mod van PUB meer worden hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 13:42 schreef Fwnk het volgende:
IK!
heb ik iets gemist?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:15 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Als je foto's van je pik naar een meisje van 12 stuurt mag je echt geen mod van PUB meer worden hoor!
Uit de baarmoeder, dat dan weer welquote:Op maandag 13 februari 2006 15:18 schreef cerror het volgende:
Zijn ze d'r nog niet uit?
Geile avatar.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:18 schreef cerror het volgende:
Zijn ze d'r nog niet uit?
Lang leve paint.quote:
Nou, vertel... hoe oud zijn ze?quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee en daar gaan we het verder ook niet over hebben.
Ligt nogal voor de hand hequote:Op maandag 13 februari 2006 15:20 schreef woutabest het volgende:
[..]
en? [insert smiley die niet bij de rest staat]
Wacht, fwnk dus.quote:
Dan is er nog een plaatsje open.quote:
Alweer?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Dan is er nog een plaatsje open.
Wordt vast zo'n onzeker pubermeisje.
Jij hebt niet eens gesollicidingest voor PUBquote:
Jij modt ook nooit in PUB he?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens gesollicidingest voor PUBje moet doorgaans in je eigen subforum modden
doorgaansquote:
Flexibel noemen ze dat toch ?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
doorgaans
Omdat IJsmeis RSI heeft, Brechtje veel huiswerk mod ik hier wel eens ja,
eerder gebanned denk ik...quote:Op maandag 13 februari 2006 16:04 schreef freiss het volgende:
Is TLK nou al blauw?
quote:
Mij bannen ze niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:07 schreef B_BOY het volgende:
[..]
eerder gebanned denk ik...
het is trouwens wel een gebagger van jewelste zeg.
Met TLK en Dribbel heb je plezierquote:Op maandag 13 februari 2006 17:55 schreef B_BOY het volgende:
IK wil gewoon leuke mods.
Zie jij het eens voor elkaar te krijgenquote:Op maandag 13 februari 2006 17:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Met TLK en Dribbel heb je plezier
klinkt als een hele foute reclame sloganquote:Op maandag 13 februari 2006 17:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je kunt ook wel plezier maken zonder dat je mod bent.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als we nou eens in onze sig zettenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zie jij het eens voor elkaar te krijgen![]()
![]()
Dat doen we tochquote:Op maandag 13 februari 2006 18:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kunt ook wel plezier maken zonder dat je mod bent.
Ik koop yvonne wel omquote:Op maandag 13 februari 2006 18:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als we nou eens in onze sig zetten
TLK en Dribbel_ de nieuwe mods
Doe ik toch ookquote:Op maandag 13 februari 2006 18:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kunt ook wel plezier maken zonder dat je mod bent.
JE BENT ZELF EEN KNEUSquote:Op maandag 13 februari 2006 18:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Doe ik toch ook![]()
maakt me niet uit wie er mods worden, als het maar geen stelletje kneuzen is![]()
je voelt je aangesproken ?quote:
Neequote:Op maandag 13 februari 2006 18:08 schreef Koewam het volgende:
Heb je ADHD, Dribbel?
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jou je mod tegen mijn kameraad Dribbel_
Hij is als een broer voor me.
Dat heb ik ook wel eens gedaanquote:Op maandag 13 februari 2006 12:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan ben je zelfs administrator!
net als Hallo_Mensenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jou je mod tegen mijn kameraad Dribbel_
Hij is als een broer voor me.
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Doe ik toch ook![]()
maakt me niet uit wie er mods worden, als het maar geen stelletje kneuzen is zijn![]()
Mods meervoud is toch zijnquote:
ja maar stelletje kneuzen is enkelvoud, het is maar één stelletje.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mods meervoud is toch zijn![]()
*gaat gelijk maar zichzelf dyslectisch verklaren...*
In de volksmond ben ik eerder geneigd zijn te zeggen, het zij zoquote:Op maandag 13 februari 2006 18:19 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
ja maar stelletje kneuzen is enkelvoud, het is maar één stelletje.
quote:Wie zijn hier de moderators?
School en Studie heeft 2 moderators, te weten JDude en Renesite. Mocht je ze willen bereiken, kijk dan hieronder op welke manier dat kan.
IJsmeis
mail: ijsmeisfok@gmail.com
Renesite
mail: renesite.fok@gmail.com
De volksmond heeft het wel vaker fout, maar ik kan me vinden in wat je zegt.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
In de volksmond ben ik eerder geneigd zijn te zeggen, het zij zo![]()
[/taalondersteuning]
Een stelletje kneuzen, dat is meervoud toch? Als je zegt bijvoorbeeld Dat elftal, is het wel enkelfout.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:19 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
ja maar stelletje kneuzen is enkelvoud, het is maar één stelletje.
Och, vandaag of morgen veranderd dat toch welquote:Op maandag 13 februari 2006 18:21 schreef Donnie.Darko het volgende:
trouwens Renesite, ik zat even de SES FAQ door te lezen net en dit viel me op
[..]
jij zit foutquote:Op maandag 13 februari 2006 18:23 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Een stelletje kneuzen, dat is meervoud toch? Als je zegt bijvoorbeeld Dat elftal, is het wel enkelfout.
Of zit ik nu weer fout?
3quote:Op maandag 13 februari 2006 18:25 schreef Koewam het volgende:
Hoeveel mensen hebben voor SES gesolliciteerd eik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |