Daar trappen we dus al niet meer in. Helaas.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:42 schreef Suuz_ het volgende:
Hoi Suuz_
Nogmaals bedankt voor je sollicitatie, helaas moet ik je meedelen dat
de keuze voor PUB-mod op iemand anders gevallen is. Later vandaag
wordt bekend gemaakt wie precies.
Met vr gr Nikky
Forum Admin @FOK!.nl
zie je wel dat ze me gewoon vergeten waren
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:42 schreef Suuz_ het volgende:
Hoi Suuz_
Met vr gr Nikky
Forum Admin @FOK!.nl
Hij staat toch echt in mijn sent items en inboxquote:Op maandag 13 februari 2006 19:43 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Daar trappen we dus al niet meer in. Helaas.
oke de gelegde link word dus niet begrepen maarja ik ben er weg van.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:43 schreef nikky het volgende:
[..]
Genoeg hoor. Maar een forum kunnen onderhouden of alleen lekker gezellig kunnen zijn zijn twee verschillende dingen.
jij had me wel te pakken in de SCquote:Op maandag 13 februari 2006 19:43 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Daar trappen we dus al niet meer in. Helaas.
K wil ook een mailtje van Nikkyquote:Op maandag 13 februari 2006 19:44 schreef nikky het volgende:
[..]
Hij staat toch echt in mijn sent items en inbox
Ik kreeg er ook alleen eentje van dagoquote:Op maandag 13 februari 2006 19:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
K wil ook een mailtje van Nikky
Ik moet wel zeggen dat je een leuke user bent voor pub!quote:Op maandag 13 februari 2006 19:42 schreef Suuz_ het volgende:
Hoi Suuz_
Met vr gr Nikky
Forum Admin @FOK!.nl
K ook!quote:Op maandag 13 februari 2006 19:47 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik kreeg er ook alleen eentje van dago![]()
oh wat lief van je!quote:Op maandag 13 februari 2006 19:47 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat je een leuke user bent voor pub!
en je kunt toch altijd blijven meeposten gezellig? dan zie je wel wat de toekomst je brengt.
Waag het niet om hier MOD te wordenquote:
Kom ook gezellig in de SCquote:Op maandag 13 februari 2006 19:48 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
oh wat lief van je!![]()
Ja ik blijf ook zeker weten! Vind het erg gezellig!
En ja wie weet![]()
SC = PUB SC #690 DraMaandag, bijna voorbij!quote:Op maandag 13 februari 2006 19:49 schreef Suuz_ het volgende:
ik ben nog niet helemaal bekend met al die afkortingen hier maarre klinkt gezellig
quote:
Jij hebt er nu 1 van mijquote:
Krijgt iedereen die, die het niet is geworden???quote:Op maandag 13 februari 2006 20:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hoi Christiaan,
Met vr gr Nikky
Forum Admin @FOK!.nl
Druk alsjeblieft nog's op verzenden/ontvangen dan?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:00 schreef freiss het volgende:![]()
Ik heb nog geen mail terug gehad
![]()
! !!!!
Gefeliciteerd! Ik overigens ook nietquote:Op maandag 13 februari 2006 20:00 schreef freiss het volgende:![]()
![]()
! !!!!
Ja echt neit, er zit echt niets in mijn inboxquote:Op maandag 13 februari 2006 20:02 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
Druk alsjeblieft nog's op verzenden/ontvangen dan?![]()
Omdat degene die het wél geworden is over het algemeen een betere indruk maakte...quote:Op maandag 13 februari 2006 20:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
Nikky, word de nieuwe mod in FOK Radio bekend gemaakt? Krijgen ik en de anderen ook nog een reden waarom we het niet zijn geworden?
Ik ook niequote:Op maandag 13 februari 2006 20:03 schreef freiss het volgende:
[..]
Ja echt neit, er zit echt niets in mijn inbox![]()
![]()
![]()
![]()
MAAR WIEEEEEEEEEEEEEeeequote:Op maandag 13 februari 2006 20:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat degene die het wél geworden is over het algemeen een betere indruk maakte...
Jou heb ik gesproken op MSNquote:Op maandag 13 februari 2006 20:00 schreef freiss het volgende:![]()
![]()
! !!!!
Goede collega danquote:Op maandag 13 februari 2006 20:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
freiss en snopprinses?
dat was voor SESquote:Op maandag 13 februari 2006 20:07 schreef nikky het volgende:
[..]
Jou heb ik gesproken op MSN!
Moet je dan ook nog persé een mailtje?
Is dat een ja?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:07 schreef nikky het volgende:
[..]
Wie weetquote:
En mij heb je dat gare mailtje gestuurdquote:Op maandag 13 februari 2006 20:07 schreef nikky het volgende:
[..]
MSN krijg je als je het daadwerkelijk wordtquote:Op maandag 13 februari 2006 20:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En mij heb je dat gare mailtje gestuurd![]()
Wat is nikky's msn?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:09 schreef freiss het volgende:
[..]
MSN krijg je als je het daadwerkelijk wordt![]()
Jah!! Dat was naar jouquote:Op maandag 13 februari 2006 20:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En mij heb je dat gare mailtje gestuurd![]()
Wat denk je?quote:
Ja wij ookquote:Op maandag 13 februari 2006 20:10 schreef nikky het volgende:
[..]
Jah!! Dat was naar jou.
Het was al laat en ik las niet goed. We hebben er smakelijk met z'n allen om mij gelachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |