Ben trouwens benieuwd hoe lang je het vol zal houden in pubquote:Op maandag 13 februari 2006 19:23 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
wie weet krijg ik zo de mail nog hoor! en tja dat is nieuw ben...sorry![]()
Dat lijkt me nog het leukste van allesquote:Op maandag 13 februari 2006 19:24 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik zal de notes kijken ook missen.
iedereen hier zal jou ook wel missen als modje en als bedenker van het PUB forumquote:Op maandag 13 februari 2006 19:24 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik zal de notes kijken ook missen.
hoezo?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:25 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ben trouwens benieuwd hoe lang je het vol zal houden in pub
Ik had je wel eens zien langskomen hoorquote:
oh toch wel, ik heb echt het idee dat ik nooit opval. Dan reageer ik op iets en wordt er zo vaak overheen gelezen en niet op gereageerdquote:Op maandag 13 februari 2006 19:28 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik had je wel eens zien langskomen hoor
Grappig hoor, kijken wat iedereen heeft gedaan enzo.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:26 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog het leukste van alles.
Als je blauw bent val je een stuk meer op hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 19:29 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
oh toch wel, ik heb echt het idee dat ik nooit opval. Dan reageer ik op iets en wordt er zo vaak overheen gelezen en niet op gereageerd
misschien moet ik me eens wat agressiever opstellen
je hebt trouwens wel pub topics in je AT staan dus zo'n newbie ben je nietquote:Op maandag 13 februari 2006 19:29 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
oh toch wel, ik heb echt het idee dat ik nooit opval. Dan reageer ik op iets en wordt er zo vaak overheen gelezen en niet op gereageerd
wie weet brengen de nieuwe modjes daar verandering in!quote:Op maandag 13 februari 2006 19:29 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik vond het de laatste tijd niet leuk in pub dat geef ik toe
Och dat heb ik ook, ik ben wel korter geregistreerd maargoed er is toch iets tegen newbies hierquote:Op maandag 13 februari 2006 19:29 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ik hoop het en anders vermaak ik me wel op de rest van fok!quote:Op maandag 13 februari 2006 19:30 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
wie weet brengen de nieuwe modjes daar verandering in!
das waar, en dan zal ik dat agressieve ook maar beter latenquote:Op maandag 13 februari 2006 19:29 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Als je blauw bent val je een stuk meer op hoor.
Zaldat ook maar gewoon doenquote:Op maandag 13 februari 2006 19:31 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
das waar, en dan zal ik dat agressieve ook maar beter laten![]()
*verwacht gewoon nog steeds een mail dalijk*
denk dat dat zowiezo overal wel is.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:30 schreef VASND het volgende:
[..]
Och dat heb ik ook, ik ben wel korter geregistreerd maargoed er is toch iets tegen newbies hier![]()
9 uurquote:Op maandag 13 februari 2006 19:31 schreef nikky het volgende:
Ik weet het al, ik weet het al.
Vanavond naar FOK!radio luisteren mensen
twisted_logic durf ik een wedje op te leggenquote:Op maandag 13 februari 2006 19:31 schreef nikky het volgende:
Uiteraardquote:Op maandag 13 februari 2006 19:31 schreef nikky het volgende:
Sta ik er ook bijquote:Op maandag 13 februari 2006 19:29 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Grappig hoor, kijken wat iedereen heeft gedaan enzo.
quote:
nee weet je wat het hier is, er zijn al zóveel topics ergens over! Dat je gewoon bijna niets durft te openen! maar ik zal er binnekort wel eens verandering in brengenquote:Op maandag 13 februari 2006 19:31 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
Je hebt trouwens geen één topic zelf geopend![]()
Zou dat de kracht van een nieuwe mod zijn?![]()
Maar wat bedoel je dan precies met "gedaan hebben"quote:Op maandag 13 februari 2006 19:29 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Grappig hoor, kijken wat iedereen heeft gedaan enzo.
Ongeveer. Ik heb gevraagd of ik rond die tijd mag aangezien ik vanavond nog even weg moetquote:
Je hebt een fanquote:Op maandag 13 februari 2006 19:35 schreef B_BOY het volgende:
mensen ik zie wel wie de nieuwe mods worden. als het maar niet van die newbies zijn die door vriendjes politiek hier mod worden.
De Admins en de Forum Admins maken de keuze.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:35 schreef B_BOY het volgende:
mensen ik zie wel wie de nieuwe mods worden. als het maar niet van die newbies zijn die door vriendjes politiek hier mod worden.
Suuz_ haar buurvrouw heeft een dochter wiens vriendin een goede kennis is van een broer die de acherneef van Yvonne kent. Die achterneef heeft Yvonne vertel dat ze oke is.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:35 schreef B_BOY het volgende:
Dat ben ik!quote:Op maandag 13 februari 2006 19:36 schreef OoAstridoO het volgende:
Hoe zit t eik met de SES mod?
Ook die wordt vanavond bekend gemaaktquote:Op maandag 13 februari 2006 19:36 schreef OoAstridoO het volgende:
Hoe zit t eik met de SES mod?
Dan zijn we familie!quote:Op maandag 13 februari 2006 19:38 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
Suuz_ haar buurvrouw heeft een dochter wiens vriendin een goede kennis is van een broer die de acherneef van Yvonne kent. Die achterneef heeft Yvonne vertel dat ze oke is.![]()
hebben Admins en Forum Admins dan geen vrienden?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:38 schreef nikky het volgende:
[..]
De Admins en de Forum Admins maken de keuze.
De moderators zelf kunnen wel aangeven wie zij het geschikste vinden. En daar is geen vriendjespolitiek bij nodig. Als wij iemand niet geschikt vinden wordt die het ook niet.
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:38 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
Suuz_ haar buurvrouw heeft een dochter wiens vriendin een goede kennis is van een broer die de acherneef van Yvonne kent. Die achterneef heeft Yvonne vertel dat ze oke is.![]()
Je begint wanhopig te klinkenquote:
Is goed hoor.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:36 schreef nikky het volgende:
[..]
Ongeveer. Ik heb gevraagd of ik rond die tijd mag aangezien ik vanavond nog even weg moet
Ik zo'n mooie sollicitatie opgesteld, en dan krijg je dit ervoor terugquote:
Genoeg hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 19:39 schreef B_BOY het volgende:
[..]
hebben Admins en Forum Admins dan geen vrienden?
Ik zei toch ook niet dat het vriendjes politiek zou zijn van de moderators....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |