Iedereen die regelmatig in PUB post volgens mijquote:Op maandag 13 februari 2006 18:25 schreef Dribbel_ het volgende:
en pub ?
Doe jij niet zo quasi volwassenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:26 schreef Renesite het volgende:
Je zit beide keren fout Dribbel, je inlichtingen dienst is nogal foutief bezig.
(trouwens, loop niet zo dom te doen![]()
)
Hoi, ik zag dat jullie nieuwe pub modjes zoeken, dus ik denk dat ik hiervoor perfect geschikt benquote:Op maandag 13 februari 2006 18:28 schreef Donnie.Darko het volgende:
Welke mongool gaat er nou voor PUB solliciteren
Volgens mij maak je nog best kans.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoi, ik zag dat jullie nieuwe pub modjes zoeken, dus ik denk dat ik hiervoor perfect geschikt ben
Want ik ben keiveel online enzo en ik bagger niet in pub zeg maar.![]()
Dus wanneer zou ik aan de slag kunnen.
Kusje Dribbel![]()
ja maar ik vind jou een irritante kutuser dus ik trek me niks van jou aanquote:Op maandag 13 februari 2006 18:30 schreef Koewam het volgende:
Dribbel... je bent irritant
Nietquote:Op maandag 13 februari 2006 18:30 schreef Koewam het volgende:
Schiet beter op met die bekendmaking danquote:Op maandag 13 februari 2006 18:31 schreef Renesite het volgende:
Als je wilt gaan slowchatten ga je het ff ergens anders doen, het is niet zo dat dit een reeks word van 10 topics tot het moment van de 'bekendmaking'
Jij bent een grapjas!quote:Op maandag 13 februari 2006 18:32 schreef Donnie.Darko het volgende:
Kan ijsmeis nog wel even als afscheid een nieuw zipje uploaden?
Ik meen hetquote:Op maandag 13 februari 2006 18:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij bent een grapjas!
Nee.
Echt.
Ik lach.
![]()
En jij wil mod worden van SES, je kan niet eens tellenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:33 schreef Koewam het volgende:
48% Van alle posts hier zijn van Dribbel
Daarom wordt hij ook geen modquote:Op maandag 13 februari 2006 18:30 schreef Koewam het volgende:
+10 voorspelbare reactiequote:Op maandag 13 februari 2006 18:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij bent een grapjas!
Nee.
Echt.
Ik lach.
![]()
Ik wíl geeneens mod wordenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:35 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Daarom wordt hij ook geen mod.
Whehe dat is idd wel opvallend.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
+10 voorspelbare reactie
echt de afgelopen week is half pub zo volwassen mogelijk aan het reageren in de hoop mod te worden, het valt gewoon allemaal té erg op![]()
Waarom moet ik mij volwassen gaan gedragen.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
+10 voorspelbare reactie
echt de afgelopen week is half pub zo volwassen mogelijk aan het reageren in de hoop mod te worden, het valt gewoon allemaal té erg op![]()
Jaquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 17:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Als renesite en sven hier mod worden ben ik weg
Ik heb het niet specifiek over jou!quote:Op maandag 13 februari 2006 18:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom moet ik mij volwassen gaan gedragen.
Vertel eens
Oftewel, ik kaats de vraag eventjes terug.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb het niet specifiek over jou!
Ging zo snel dat er al 3 berichten tussen waren gekomenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En jij wil mod worden van SES, je kan niet eens tellen![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oftewel, ik kaats de vraag eventjes terug.
Want het is niet specifiek
quote:spe·ci·fiek (bn.)
1 karakteristiek, in het bijzonder bij een zaak horend
2 in het bijzonder bij een zaak behorende
3 [nat.] soortelijk
Ik heb het net naar mijn zin hierquote:Op maandag 13 februari 2006 18:40 schreef Koewam het volgende:
[..]
Ging zo snel dat er al 3 berichten tussen waren gekomen
Dus.
Van mij mag hier wel een slot op btw!Baggersfeer.
Wat ik je brom...quote:Op maandag 13 februari 2006 18:40 schreef Koewam het volgende:
[..]
Ging zo snel dat er al 3 berichten tussen waren gekomen
Dus.
Van mij mag hier wel een slot op btw!Baggersfeer.
Nog lagerquote:Op maandag 13 februari 2006 18:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat ik je brom...
Tandje lager, en gewoon ff ophouden ja![]()
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wat een gebagger hier, allemaal lui die je nooit ziet in PUB
maak me blauw danquote:Op maandag 13 februari 2006 18:48 schreef Brechtje het volgende:
[..]
idd..
Ik wil op zwart en nieuwe moderators.![]()
ah okeequote:Op maandag 13 februari 2006 18:50 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Zo te zien is er al besloten wie er mod wordt.
Valt meteen het kwartje over het crewlidquote:Op maandag 13 februari 2006 18:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ah okee
wanneer maken ze het bekend ?
of weet je dat niet
of vanavond op fok radio![]()
Jij ook alquote:Op maandag 13 februari 2006 18:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hai Bart,
Nogmaals bedankt voor je sollicitatie, helaas moet ik je meedelen dat
de keuze voor PUB-mod op iemand anders gevallen is. Later vandaag
wordt bekend gemaakt wie precies.
Dagonet
ForumAdmin FOK!
NOOOUHOOU
Jaquote:
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ah okee
wanneer maken ze het bekend ?
of weet je dat niet
of vanavond op fok radio![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |