abonnement Unibet Coolblue
pi_35024974
Had een topic gevonden maar die dateert uit 2002 dus krijg dan opmerkingen van nutteloze kicks enzo dus hier even een nieuwe

Ben eigenlijk beniu=euwd wie er hier van FOK! bij een call-center werken of gewerkt hebben en wat jullie ervaringen zijn.

Ik werk bij een callecenter in Leidschendam sinds een week en op zich bevalt het me nog wel. Ze doen gelukkig verschillende projecten om de zoveel tijd en gelukkig doe ik enkel inbound dus het valt mee, alleen vind de verdiensten niet echt super, namelijk iets van 7.96 bruto :S dus 7.52 netto
Maarja even hierervaring opdoen en dan verkassen naar een ander
Verwijderd @ A
pi_35026032
Same,

Heb 10 maanden in een call center gewerkt in Eindhoven. Zij hebben het project van HP en aangezien ik in informatica wou blijven ideaal als startersjob en mooie naam op CV.
Ondertussen werk ik ergens anders dankzij mijn ervaringen bij HP betere job kunnen vinden.
Beter salaris, beter voorwaarden enz...

Dus Call-center is ideaal om ervaringen op te doen idd
When you earnestly believe you can compensate for a lack of skill by doubling your efforts, there's no end to what you can't do...
pi_35026044
Ik ben afgelopen donderdag weer bij een ( hét )call center begonnen in Rotterdam, alwaar ik het fantastische salaris verdien van 5,28 euro bruto incl. wachtdagtoeslag en vakantietoeslag. 't Is beter dan niets, bij m'n andere baantje is nu weinig te doen.

Deze week heb ik twee gesprekken waar ik bijna zeker aangenomen wordt, en dan ga ik gauw pleite.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_35026239
Werk sinds kort bij een 1st line support centre (niet echt callcentre vind ik). Leuke collega's, leuke gebruikers/klanten (Akzo Nobel). Sinds november hier een halfjaar contract gekregen ipv via detacheringsbureau. Een net salaris. Ga het hier nog wel effetjes volhouden.

Uit naam van 't bedrijf: Zet um op in Turijn
pi_35132628
*meldt zich

Inbound, klantenservice bij een grote zorgverzekeraar.
Chaos, totale chaos op dit moment. Overal is het een bende. Leuk

6 uurtjes per dag is het wel vol te houden
pi_35134784
Inbound, klantenservice bij UPC Anderhalf jaar fulltime gezeten (don't even ask) en ondanks dat best een leuke tijd gehad.
pi_35134871
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:01 schreef Dwaashaas het volgende:
Inbound, klantenservice bij UPC Anderhalf jaar fulltime gezeten (don't even ask) en ondanks dat best een leuke tijd gehad.
Dacht dat dat in Capelle a/d Ijssel zat.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_35135109
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:03 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dacht dat dat in Capelle a/d Ijssel zat.
Toen ik er zat waren er nog 3 locaties: Capelle, Leeuwarden en Nijmegen. De laatste is rond de zomer 2005 opgeheven voor zover ik weet. Ik zat daar van ongeveer mei 2003 t\m dec. 2004.
pi_35135237
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:07 schreef Dwaashaas het volgende:

[..]

Toen ik er zat waren er nog 3 locaties: Capelle, Leeuwarden en Nijmegen. De laatste is rond de zomer 2005 opgeheven voor zover ik weet. Ik zat daar van ongeveer mei 2003 t\m dec. 2004.
Ah. Heb veel verkocht en wel eens op de helpdesk gezeten van UPC van januari 2004 tot juni 2005, wat een kutbedrijf. Vandaag hoorde ik toevallig nog een paar mensen kankeren over niet werkende telefoon/internet en monteurs die niet komen opdagen, etc. Ben blij dat ik 't niet meer hoef uit te leggen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_35135374
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:09 schreef heiden6 het volgende:
Ah. Heb veel verkocht en wel eens op de helpdesk gezeten van UPC van januari 2004 tot juni 2005, wat een kutbedrijf. Vandaag hoorde ik toevallig nog een paar mensen kankeren over niet werkende telefoon/internet en monteurs die niet komen opdagen, etc. Ben blij dat ik 't niet meer hoef uit te leggen.
Kun je nagaan, dat was toen ik er zat al zo ! Goed te horen dat ze nog steeds 'op de goeie weg' zijn zoals ze dat zo mooi in personeelskrantjes konden verwoorden.
pi_35135469
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:12 schreef Dwaashaas het volgende:

[..]

Kun je nagaan, dat was toen ik er zat al zo ! Goed te horen dat ze nog steeds 'op de goeie weg' zijn zoals ze dat zo mooi in personeelskrantjes konden verwoorden.
Die heb ik gelukkig niet gehad. Zal me een comedy geweest zijn.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_35135687
Viel op zich best mee, maar er stond altijd zo'n klant-tevredenheids-onderzoek in. Meestal had die grafiek een stijgende lijn, maar als er na meer dan een jaar nog steeds dezelfde problemen zijn dan a) klopt die grafiek niet en b) lag het dus niet aan mij.

Het scheelde wel dat ik erg leuke collega's had en goed met de supervisors overweg kon, als dat niet het geval zou zijn geweest had ik het daar niet zo lang uit gehouden denk ik.
pi_35136155
In 3 callcenters gewerkt tot nu toe; deze bevalt het beste .
I was an atheist until I realized I was God
pi_35136256
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:26 schreef kastanova het volgende:
In 3 callcenters gewerkt tot nu toe; deze bevalt het beste .
Jij zat toch ook bij @home?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_35136726
heb eerst gewerkt voor 7.38 in almere. pauze en trainingen betaald.

ben nu aan het solliciteren voor planvisie, 10 euro per uur (EN: over target heen is aan klanten * 10 euro, dus heb je gem. 2 klanten op ene avond, dan verdien je 20 euro per uur ipv 10 !!!)

alleen worden trainingen daar niet betaald, maar goed ....
pi_35136872
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:28 schreef heiden6 het volgende:
Jij zat toch ook bij @home?
  • Eerst outbound bij Search&Results (Leuk bedrijf, leuke collega's, kutwerk .)

  • Vervolgens 1elijns tech bij @home (Leuke collega's, bedrijfsomgeving minder, werk is te doen...)

  • En nu achtereenvolgens 1elijns 'allround', 2elijns tech, VOIP specialist en uiteindelijk Product specialist bij een andere ISP (Leuke collega's, bedrijfsomgeving wordt inmiddels iets strenger, werk is uitdagend . )
  • I was an atheist until I realized I was God
      Milf woensdag 15 februari 2006 @ 23:47:40 #17
    16000 nikky
    Paars is het nieuwe rood!
    pi_35137194
    Ik werk ook sinds een half jaar op een Callcenter. Inbound gelukkig. Ik houd niet zo van die harde verkooptechnieken en zou er ook niet kunnen werken.

    Krijg veel opleidingen voor de inhoud waar je gesprekken over voert. Op dit moment zit ik in meerdere "belgroepen" zoals dat bij ons genoemd wordt. We krijgen buiten de inerne opleiding ook nog een externe opleiding van een jaar op MBO en daarna nog een jaar op HBO volledig betaald.

    Prima werkgever. Reiskosten, megapersoneelsfeesten en erg veel inzet om de klantadviseurs op te leiden en te begeleiden. Tevens wordt er goed naar ons geluisterd als wij problemen signaleren. En dat vind ik erg belangrijk aangezien mensen aan de telefoon vaak als eerste problemen constateren.

    En ik heb hele leuke collega's. Het is voor mij dan ook geen straf om naar mijn werk te gaan. Ik heb er erg veel plezier in.
    👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
    Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
    Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
      woensdag 15 februari 2006 @ 23:50:54 #18
    141503 haphaphap
    Ik ben een moviestar
    pi_35137332
    Inbound zilveren kruis, grote chaos maar erg gezellig
    pi_35137414
    Waar in L'dam?
      woensdag 15 februari 2006 @ 23:55:25 #20
    141503 haphaphap
    Ik ben een moviestar
    pi_35137519
    yep bij Wolfson
    pi_35140655
    Ik heb plus minus 2,5 jaar voor Stream int , gewerkt op amsterdam-sloterdijk.

    Was erg leuk en verdiende toen voor die tijd redelijk veel geld.

    Overigens inbound voor HP en Euronet /Wanadoo.
    A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
      donderdag 16 februari 2006 @ 02:55:44 #22
    17266 xLenorex
    Cute little dead girl
    pi_35141443
    Ook in het callcenter van Rotterdam, al 5 jaar nu. Beetje kansloos maar de uren zijn goed en het werk is ook wel vol te houden. Alleen het salaris is inderdaad niet zo denderend
    winst: geheim 8)
    pi_35141508
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 06:50 schreef heiden6 het volgende:
    Ik ben afgelopen donderdag weer bij een ( hét )call center begonnen in Rotterdam, alwaar ik het fantastische salaris verdien van 5,28 euro bruto incl. wachtdagtoeslag en vakantietoeslag. 't Is beter dan niets, bij m'n andere baantje is nu weinig te doen.

    Deze week heb ik twee gesprekken waar ik bijna zeker aangenomen wordt, en dan ga ik gauw pleite.
    Kinderarbeid.
    pi_35141529
    Ik heb HSCG, BSC, Postbank en SpaarSelect gehad. Kutwerk.
    pi_35141534
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 03:05 schreef skiczukie het volgende:
    Ik heb HSCG, BSC, Postbank en SpaarSelect gehad. Kutwerk.
    Troost je , mn vriendin doet soms voor de lotto.
    A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
    pi_35141684
    Ik heb in Haarlem bij 2Contact gezeten, enkelt outbound. Dat was van oktober 2000 tot september 2001, toen moest ik op stage naar het buitenland en mocht ik niet meer terug komen, hoewel ik dat altijd heb aangegeven

    Werk zelf was wel ok. Heb ook UPC moeten verkopen (hoe ze het voor elkander krijgen om bestanden aan te leveren waardoor ik iemand aan de lijn krijg die bij Kassa op TV is geweest omdat hij hooglopende ruzie met ze had, wil ik ook niet weten ). Ook voor Ben (dat bestond toen nog ) gebeld, gewoon klanten bellen voor een follow-up. Een Tele2 verpatsen, dat was wel relaxed, verkocht wel makkelijk

    Collega's daar waren wel ok, salaris was ik ook niet ontevreden over. En ik kon altijd binnenlopen om extra te werken, hetgeen wel handig was aangezien ik er langs kwam op weg van school naar huis.
    pi_35141705
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 03:27 schreef rompompom het volgende:
    Ik heb in Haarlem bij 2Contact gezeten, enkelt outbound. Dat was van oktober 2000 tot september 2001, toen moest ik op stage naar het buitenland en mocht ik niet meer terug komen, hoewel ik dat altijd heb aangegeven

    Werk zelf was wel ok. Heb ook UPC moeten verkopen (hoe ze het voor elkander krijgen om bestanden aan te leveren waardoor ik iemand aan de lijn krijg die bij Kassa op TV is geweest omdat hij hooglopende ruzie met ze had, wil ik ook niet weten ). Ook voor Ben (dat bestond toen nog ) gebeld, gewoon klanten bellen voor een follow-up. Een Tele2 verpatsen, dat was wel relaxed, verkocht wel makkelijk

    Collega's daar waren wel ok, salaris was ik ook niet ontevreden over. En ik kon altijd binnenlopen om extra te werken, hetgeen wel handig was aangezien ik er langs kwam op weg van school naar huis.
    Daar heb ik ook gezeten.

    En bij Bell Services Nederland, Casema, Het Geld Instituut, HCN.
    As the officer took her away, she recalled that she asked,
    "Why do you push us around?"
    And she remembered him saying,
    "I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
    pi_35141913
    SNT hier.. naja nu KPN contact.. je raad het al .. KPN.. inbound lekker flexiebel met werken.. verdient goed.. en een aardige opleiding
    dag
    pi_35141985
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 03:31 schreef heiden6 het volgende:

    [..]

    Daar heb ik ook gezeten.

    En bij Bell Services Nederland, Casema, Het Geld Instituut, HCN.
    Hehehe! Voor, tijdens of na het faillisement?
    pi_35142062
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 04:26 schreef rompompom het volgende:

    [..]

    Hehehe! Voor, tijdens of na het faillisement?
    Afgelopen sept-dec.
    As the officer took her away, she recalled that she asked,
    "Why do you push us around?"
    And she remembered him saying,
    "I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
    pi_35142104
    Ik heb ook een tijdje bij een callcenter gewerkt inbound en het zoog aars.
    Alle pauzes werden bijgehouden dus als ik eens moest schijten en zwaar bezig was zo'n minuut of 15 dan betekende dat dat ik de komende 4 uur geen pauze mocht houden aangezien de computer precies bijhield dat je maar 5 minuten per uur pauze mocht houden.
    "What will I get for christmas santa?"
    -" Well Andy, you'll get cancer."
    XBL gamertag: MaskedMuchachoO
    pi_35142106
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 04:50 schreef heiden6 het volgende:

    [..]

    Afgelopen sept-dec.
    Ah, ok. Nog steeds koffie halen in de kluis?

    Welke projecten heb je gedaan? Een vriend van mij werkte op Versatel, Guido. Ken je die?
      donderdag 16 februari 2006 @ 10:16:40 #33
    71513 _Liquid_
    Pimp maintenance
    pi_35144507
    2contact

    Koffie is nog steeds in de kluis ja, dat kleine keukentje
    Werk er trouwens niet >:O
    :r Patty Brard :r
    pi_35177586
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 10:16 schreef _Liquid_ het volgende:
    2contact

    Koffie is nog steeds in de kluis ja, dat kleine keukentje
    Werk er trouwens niet >:O
    Je bent er schoonmaker?
      vrijdag 17 februari 2006 @ 09:26:34 #35
    71513 _Liquid_
    Pimp maintenance
    pi_35179159
    Nee slimme meneer, dan zou ik er werken he

    Heb er ooit is die cursus gevolgd alvorens je begint. Later had ik toch geen zin meer
    :r Patty Brard :r
    pi_35179232
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 09:26 schreef _Liquid_ het volgende:
    Nee slimme meneer, dan zou ik er werken he

    Heb er ooit is die cursus gevolgd alvorens je begint. Later had ik toch geen zin meer
    Nee, intelligenterd, dan zou je bij een schoonmaakbedrijf werken

    Ah, ok. Bij die training werden er twee mensen uit mijn groep weggestuurd. Twee zwaar verontwaardigde Anita's met een ongelooflijk accent
      vrijdag 17 februari 2006 @ 09:42:54 #37
    71513 _Liquid_
    Pimp maintenance
    pi_35179458
    Tsja kan, ze kunnen hun eigen Ali's gebruiken Maar okay, jij wint :p

    Die training was opzich wel nuttig, qua hoe je mensen kunt overhalen e.d. Altijd meerkeuze vragen stellen dan geven ze daar 9 van de 10 antwoord op enz enz

    2c is wel 1 groot junkiehol. Ken wat mensen die er werken of gewerkt hebben. Ook al deden ze nooit drugs, ze gingen na hooguit 2 maanden naar elk techno feest en slikte elke pil die er is
    :r Patty Brard :r
    pi_35179531
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 09:42 schreef _Liquid_ het volgende:
    Tsja kan, ze kunnen hun eigen Ali's gebruiken Maar okay, jij wint :p

    Die training was opzich wel nuttig, qua hoe je mensen kunt overhalen e.d. Altijd meerkeuze vragen stellen dan geven ze daar 9 van de 10 antwoord op enz enz

    2c is wel 1 groot junkiehol. Ken wat mensen die er werken of gewerkt hebben. Ook al deden ze nooit drugs, ze gingen na hooguit 2 maanden naar elk techno feest en slikte elke pil die er is
    Ja, dat idee had ik ook altijd wel een beetje. Maar ik woon niet echt in de buurt van Haarlem (kwartier met de trein) en ik heb er geen vriendschappen opgebouwd, dus ik ben nooit naar zoiets geweest. Ik kwam er echt om te werken, meer niet.
    pi_35179546
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 01:50 schreef Joene het volgende:
    Ik heb plus minus 2,5 jaar voor Stream int , gewerkt op amsterdam-sloterdijk.

    Was erg leuk en verdiende toen voor die tijd redelijk veel geld.

    Overigens inbound voor HP en Euronet /Wanadoo.
    Daar zat ik ook :-) Ik deed de scanners
    pi_35180127
    Ik heb een half jaar gewerkt. Inbound voor Wanadoo. idd ook totale chaos. en op een gegeven moment gaat t ook vervelen.

    Het betaald echt en dan bedoel ik echt slecht. Ik (toendertijd) en de meeste hier verdienen niet veel meer dan het minimumloon. Toen ik later bij een verzekeraar ging werken en me salarisstrookje zag, dacht ik echt. ( OMG, die mensen die al jaren bij een callcenter werken en dit moeten missen)

    tenzij je natuurlijk outbound doet, en met targets werkt.

    Ook hadden we strenge regels met pauzes en te laat komen. 1 minuut te laat is een kwartier van je salaris eraf. en natuurlijk die domme teamleiders die denken dat ze GOD zijn!!

    maar op de salaris en teamleiders na, wel lol gehad met de mensen waar ik mee werkte. je werkt meestal wel met jonge mensen. dat is wel leuk. maar dat weegt niet op tegen de vrijheid en de salaris die je ergens anders krijgt.
    pi_35180297
    quote:
    petre86 - donderdag 16 februari 2006 @ 04:08

    SNT hier.. naja nu KPN contact.. je raad het al .. KPN.. inbound lekker flexiebel met werken.. verdient goed.. en een aardige opleiding


    je bedoelt flexibel met werktijden. niet de regels. is het bij SNT in enschede (of waar de vestiging ook zit in het oosten) ook zo overdreven streng met pauzes en te laat komen?
    pi_35181735
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 09:26 schreef _Liquid_ het volgende:
    Nee slimme meneer, dan zou ik er werken he

    Heb er ooit is die cursus gevolgd alvorens je begint. Later had ik toch geen zin meer
    was dus te moeilijk voor je...
      vrijdag 17 februari 2006 @ 11:15:53 #43
    63432 Petra76
    no, but...yeah, but...
    pi_35181888
    Ik heb heel even callcenterwerk gedaan en dat was dus eens maar nooit weer. Het salaris was dramatisch laag, het bedrijf qua organisatie een rotzooitje, we kregen een training van niks en de supervisors waren zo dom als het achtereind van een varken.
      vrijdag 17 februari 2006 @ 11:33:21 #44
    32680 LaZZ
    I choose not to choose
    pi_35182416
    Ook ik werk nu al meer dan 1,5 jaar in callcenters.
    Eerst bij Quavida, verdiende redelijk goed, 7,30 bruto met 3 euro bonus per afspraak. Was dus flink knallen p/u. Vervolgens ging dat bedrijf helaas failliet.
    Ben bij FCO/ABC Telemarketing/Helica komen te werken. (allemaal hetzelfde)
    Zelfde uurloon, viel onder hetzelfde vennootschap, 2 euro bonus per afspraak, 4 euro in avond. Was ook goed knallen. Vervolgens Oxxio-contracten gaan aansmeren daar. Nog op kassa geweest.
    Was allemaal wel lachen.

    Werk nu inbound bij een woningbouwvereniging en doe daar vanalles en nog wat zoals opdrachten plannen voor aannemers e.d. en verdien daar 12,50 bruto p/u.
    Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
    pi_35183021
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 10:16 schreef genman het volgende:

    [..]



    je bedoelt flexibel met werktijden. niet de regels. is het bij SNT in enschede (of waar de vestiging ook zit in het oosten) ook zo overdreven streng met pauzes en te laat komen?
    ze kùnnen streng zijn.. ligt er maar net aan wie jouw manager / teambaas is.. als je te laat bent.. even melden met de reden.. wel zo logisch ook. planning is strak, maar je mag er 10% vanaf wijken. maar alles wordt wel automatisch bijgehouden jah..
    dag
    pi_35197695
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 23:26 schreef kastanova het volgende:
    In 3 callcenters gewerkt tot nu toe; deze bevalt het beste .
    Mijn god, dat meen je toch niet serieus hoop ik?
    Deze slavendrijverskeet het beste.... hoe erg moet de rest dan wel niet zijn
    A lie may take care of the present, but it has no future..
    You can't pay me enough to be nice to you...
    pi_35198960
    Ik heb kort bij Spaar Select gewerkt

    Nu werk bij de Postbank in het callcenter.. erg gezellig en verdient ok.. 10 euro p/u ongeacht je leeftijd..
    pi_35202122
    Ik zit ook te denken om in een Callcenter te werken.

    Weet iemand een leuke/goeie in Den Haag?
    "The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
    pi_35205399
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 18:29 schreef Nies het volgende:
    Mijn god, dat meen je toch niet serieus hoop ik?
    Deze slavendrijverskeet het beste.... hoe erg moet de rest dan wel niet zijn
    Nah, het wordt de laatste tijd idd wel iets dramatischer, maar men weet inmiddels dat men mij gewoon m'n ding moet laten doen en dan laat ik het zooitje hogerop ook gewoon met rust .
    I was an atheist until I realized I was God
    pi_35205642
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 09:46 schreef BobRooney het volgende:

    [..]

    Daar zat ik ook :-) Ik deed de scanners
    Samen met Atilla en Gunnar?
    A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
    pi_35221314
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 22:39 schreef Joene het volgende:

    [..]

    Samen met Atilla en Gunnar?
    Ken alleen Steve nog, en ik werkte samen met een brede bodybuilder, zijn naam ben ik ook kwijt. En ik had een Engelsman als teamleider. Aardige gast.
    pi_35221409
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 14:52 schreef BobRooney het volgende:

    [..]

    Ken alleen Steve nog, en ik werkte samen met een brede bodybuilder, zijn naam ben ik ook kwijt. En ik had een Engelsman als teamleider. Aardige gast.
    Grappig :-) Steve ken ik ook wel, engelsman teamleider ...terence?
    A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
    pi_35558700
    Krijg je dan geen droge mond..
    From the ashes a fire shall be woken,
    A light from the shadows shall spring;
    Renewed shall be blade that was broken,
    The crownless again shall be king.
    pi_35559233
    quote:
    Op maandag 27 februari 2006 22:36 schreef Monticola het volgende:
    Krijg je dan geen droge mond..
    veel drinken.. en outbound praat je veel, inbound doet de klant ook nog eens wat
    dag
    pi_36208016
    Wolfson, afdeling Schoonhoven. NU twee-en-halve maand. Aangenomen voor inbound, na een paar dagen naar outbound geschoven. Ik heb er wel lol in.
    Ik had verwacht dat ik het sneller beu zou zijn, maar het valt reuze mee.
      maandag 20 maart 2006 @ 20:34:26 #56
    73549 Annemiek78
    Martijn_77 my favo user!
    pi_36211468
    Ik heb ook bij een callcenter (onderzoeksbureau, dus alleen outbound) gewerkt naast mijn studie en vond het best leuk om te doen. Is al weer wat jaartjes geleden, maar kan me ook niet herinneren dat het slecht betaalde ofzo.

    Nu zit ik ook weer op een callcenter (nu alleen maar inbound) op een klantenservice-afdeling. En het blijft leuk om te doen, hoor. Laat mij maar kletsen en ondertussen de bijkomende administratie uitpluizen, rommelen.

    Jammer dat call-centers zo'n slecht naam hebben.
    Positive thinking, my way of thinking!
    pi_36211528
    call-centers... YEAH!!!

    pi_36211811
    Ik heb anderhalf jaar voor een isp helpdesk gewerkt, inbound.

    Het was op zich best te doen maar moet er echt niet aan denken om dat werk nu nog te moeten doen.

    Eigenlijk moet je zoiets niet langer dan een jaar doen imho.

    [ Bericht 1% gewijzigd door Ronald op 21-03-2006 21:13:09 ]
    ٩๏̯͡๏)۶
      dinsdag 21 maart 2006 @ 11:36:33 #59
    134256 Cutebutpsycho
    Things even out.
    pi_36226521
    Ik heb t ook voor een callcenter gewerkt, inbound welteverstaan. Was een tijdelijk project, maar volgend jaar doe ik het weer als de mogelijkheid er is. Eerste paar keer bellen vond ik wel eng, moest mensen toch om geld vragen etc.

    Maar na verloop van tijd vond ik het gewoon leuk om te zien hoe verschillend mensen reageren op zo'n telefoontje.. de één superchaggo, de ander helemaal happy en geintereseerd. Afwisselender werk kun je niet hebben

    Verder ook nog een keereen heel bijzonder gesprek gehad met 1 of andere man, die een telefoontje verwachte van zijn vrouw, kennelijk niet op de nummerweergave gekeken had, en opnam met 'hoi lekker kippetje van mij'.. was een hilarisch gesprek

    Verder betaalde het ook nog eens lekker, en in de avonduren (ben niet zo'n ochtend mens ) , dus ja, ik vond het wel wat !
    Ik heb geen semi-intelligente signature.
    JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
      dinsdag 21 maart 2006 @ 12:04:03 #60
    144541 zwelgje81
    http://forum.fok.nl/topic/8562
    pi_36227369
    Hier ook callcenter werk in leidschendam bij Wolfson
      dinsdag 21 maart 2006 @ 12:09:20 #61
    32680 LaZZ
    I choose not to choose
    pi_36227556
    quote:
    Op dinsdag 21 maart 2006 11:36 schreef Cutebutpsycho het volgende:
    Ik heb t ook voor een callcenter gewerkt, inbound welteverstaan. Was een tijdelijk project, maar volgend jaar doe ik het weer als de mogelijkheid er is. Eerste paar keer bellen vond ik wel eng, moest mensen toch om geld vragen etc.

    Maar na verloop van tijd vond ik het gewoon leuk om te zien hoe verschillend mensen reageren op zo'n telefoontje.. de één superchaggo, de ander helemaal happy en geintereseerd. Afwisselender werk kun je niet hebben

    Verder ook nog een keereen heel bijzonder gesprek gehad met 1 of andere man, die een telefoontje verwachte van zijn vrouw, kennelijk niet op de nummerweergave gekeken had, en opnam met 'hoi lekker kippetje van mij'.. was een hilarisch gesprek

    Verder betaalde het ook nog eens lekker, en in de avonduren (ben niet zo'n ochtend mens ) , dus ja, ik vond het wel wat !
    Outbound dus...
    inderdaad, was altijd lachen. Van mensen die zeiden: Hee schat, of hay lekker ding. Of gewoon: wat nou weer?!!!



    Mooie tijden.
    Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
    pi_36230586
    Ik heb zelf een half jaar voor ResponCis in Den Haag gewerkt. Moest UPC en Vodafone verkopen en heb ook nog een tijdje inbound gezeten voor Speedlinq. Damn wat ben ik blij dat ik daar niet meer werk, ze zaten altijd te pushen: Kom op SCOREN!!! (leek gekke Gerrit wel), en dat terwijl de bonus regeling niks voorstelt. Na een tijdje werd ik van zelf gek en had geen zin om voor een salaris van 7.66 zoveel moeite voor ze te doen. Werk nu voor de thuiszorg en dat past tenminste in mijn opleiding en verdient gelukkig een stuk beter 9,66

    [ Bericht 1% gewijzigd door Ludacriss op 21-03-2006 17:22:52 ]
    pi_36237249
    Ik heb 1 dag bij Marketel in Arnhem voor Scarlet gewerkt. Als je 1x verkocht kreeg je een pen, 2x stickers van Beau, etc. Daarnaast betaalde het nog slecht ook
    pi_36237351
    ik ga binnenkort bij een callcenter werken bij vodafone. Het lijkt me wel leuk werk
    "Ongeluk is het verschil tussen het talent en de verwachtingen van de mens"
    pi_36251792
    TransCom in Groningen... pfff moet iedereen in pak rondlopen.. in een callcentre. Je hebt hier geen collega's, je hebt hier vrienden, was de strekking.
    Ja fuck off maak zelf wel uit wie m' n vrienden zijn: Ik ben er gillend weggerend!
    pi_36252188
    quote:
    Op woensdag 22 maart 2006 00:11 schreef Nemephis het volgende:
    TransCom in Groningen...
    Ah, onze gewaardeerde collega's uit het noorden .
    I was an atheist until I realized I was God
      woensdag 22 maart 2006 @ 02:09:25 #67
    103012 Nies
    Die hekse
    pi_36253476
    quote:
    Op woensdag 22 maart 2006 00:27 schreef kastanova het volgende:

    [..]

    Ah, onze gewaardeerde collega's uit het noorden .
    A lie may take care of the present, but it has no future..
    You can't pay me enough to be nice to you...
    pi_36253503
    quote:
    Op woensdag 22 maart 2006 02:09 schreef Nies het volgende:

    [..]

    Ga slapen trut, of ben je morgen vrij? .
    I was an atheist until I realized I was God
    pi_36286315
    quote:
    Op woensdag 22 maart 2006 02:16 schreef kastanova het volgende:

    [..]

    Ga slapen trut, of ben je morgen vrij? .
    Peter heb me drie weken sluitdiensten toebedeeld, ik zit hier net aan mijn avondeten joh!
    A lie may take care of the present, but it has no future..
    You can't pay me enough to be nice to you...
    pi_36286364
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 01:12 schreef Nies het volgende:

    [..]

    Peter heb me drie weken sluitdiensten toebedeeld, ik zit hier net aan mijn avondeten joh!
    Kut, bedenk me net dat ik Peter nog moest bellen... HJ kwam bij me met de vraag waarom ik vandaag in godsnaam 05-03-2006 tot 20-03-2006 vakantiedagen wilde opnemen .

    [ Bericht 1% gewijzigd door kastanova op 23-03-2006 01:20:25 ]
    I was an atheist until I realized I was God
    pi_36286382
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 01:14 schreef kastanova het volgende:

    [..]

    Kut, bedenk me net dat ik Peter nog moest bellen... HJ kwam bij me met de vraag waarom ik vandaag in godsnaam 05-03-2006 tot 20-05-2006 vakantiedagen wilde opnemen .
    Ben je bezig met een wereldreis?

    Logica is ver te zoeken daar ...
    A lie may take care of the present, but it has no future..
    You can't pay me enough to be nice to you...
    pi_36298817
    Ik wil misschien ook inbound callcentre/helpdesk werk doen, iemand enige idee voor in omgeving rotterdam/delft/denhaag ?
    Liefst parttime in de avond of weekend.
    ne okuyon, bokmu var?
      donderdag 23 maart 2006 @ 15:42:39 #73
    121410 FreaCk
    De Grote Beurt
    pi_36298971
    *Meldt zich ook.. in Den Bosch..

    4 maanden Inbound callcenterwerk, 6 euro nog wat per uur. voor 18 jarige. vaak onderzoeken/enquetes, paar keer iemand een visa aansmeren en nu inbound voor de NS.

    na veel dagen enquetes zocht ik het niet meer, wou bijna weg omdat er geen nieuwe opdrachten binnen kwamen. maar nu komt er voorlopig weer nieuw spul dus blijf ik toch maar ff.. en btw ik denk dan maar gewoon aan het geld.
    pi_36304722
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 23:47 schreef nikky het volgende:
    Ik werk ook sinds een half jaar op een Callcenter. Inbound gelukkig. Ik houd niet zo van die harde verkooptechnieken en zou er ook niet kunnen werken.

    Krijg veel opleidingen voor de inhoud waar je gesprekken over voert. Op dit moment zit ik in meerdere "belgroepen" zoals dat bij ons genoemd wordt. We krijgen buiten de inerne opleiding ook nog een externe opleiding van een jaar op MBO en daarna nog een jaar op HBO volledig betaald.

    Prima werkgever. Reiskosten, megapersoneelsfeesten en erg veel inzet om de klantadviseurs op te leiden en te begeleiden. Tevens wordt er goed naar ons geluisterd als wij problemen signaleren. En dat vind ik erg belangrijk aangezien mensen aan de telefoon vaak als eerste problemen constateren.

    En ik heb hele leuke collega's. Het is voor mij dan ook geen straf om naar mijn werk te gaan. Ik heb er erg veel plezier in.
    Volgens mij zitten wij in hetzelfde callcenter. Ik kan het natuurlijk mis hebben
    Maar omdat je het over verschillende belgroepen hebt, ging er een belletje rinkelen om het maar toepasselijk te houden
    Dan kan je zien dat het voor iedereen verschillend is.
    Ik kan niet wachten totdat ik wat anders vind. Gillend gek word ik haast van dat werk.
    Die externe MBO opleiding vind ik gewoonweg niks, een niveau van onder 0 en tijdens de lessen is het één en al herhaling dus de verveling slaat ernstig toe.
    pi_36314117
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 15:37 schreef saban het volgende:
    Ik wil misschien ook inbound callcentre/helpdesk werk doen, iemand enige idee voor in omgeving rotterdam/delft/denhaag ?
    Liefst parttime in de avond of weekend.
    Heb goede ervaringen bij Bell Services Nederland.

    Anders kun je het bij HCN ofzo proberen (:r); of een telecomprovider. T-Mobile en Casema in Den Haag, UPC in Capelle aan den IJssel (geloof ik).
    As the officer took her away, she recalled that she asked,
    "Why do you push us around?"
    And she remembered him saying,
    "I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
      donderdag 23 maart 2006 @ 23:32:37 #76
    144541 zwelgje81
    http://forum.fok.nl/topic/8562
    pi_36314233
    Anders wolfson (zit in leidschendam) in 3 weken tijd 90 uitzendkrachten weggestuurd omdat de projecten aflopen en er niks bij komt . Ik ben nog de laatste volgens mij die daar als uitzndkracht werkt
    pi_36315005
    Wat oor bedrijf is dat, HCN ?
    Casema heeft mijn broer wel eens gewerkt, schijnt er ok te zijn maar HEEL erg moeilijk binnen te komen.
    T-Mobile zit waar ? Bij HS bedoel je ?
    ne okuyon, bokmu var?
    pi_36318726
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 23:32 schreef zwelgje81 het volgende:
    Anders wolfson (zit in leidschendam) in 3 weken tijd 90 uitzendkrachten weggestuurd omdat de projecten aflopen en er niks bij komt . Ik ben nog de laatste volgens mij die daar als uitzndkracht werkt
    Ha, herkenbaar. Nu de drukte bij de ziektenkostenverzekeraars voorbij is is het personeelsbestand van de afdeling Schoonhoven volgens mij ook zo'n beetje gehalveerd. Uitzendkrachten vliegen er links en rechts uit, maar voorlopig geloof ik dat ik wel veilig zit.. Hoop ik..
      vrijdag 24 maart 2006 @ 09:50:20 #79
    144541 zwelgje81
    http://forum.fok.nl/topic/8562
    pi_36320102
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 08:00 schreef minilotje het volgende:

    [..]

    Ha, herkenbaar. Nu de drukte bij de ziektenkostenverzekeraars voorbij is is het personeelsbestand van de afdeling Schoonhoven volgens mij ook zo'n beetje gehalveerd. Uitzendkrachten vliegen er links en rechts uit, maar voorlopig geloof ik dat ik wel veilig zit.. Hoop ik..
    Hahaha daarishet niet anders dus Hier is ZK, Siemens, AIG, en het blad vier gestopt
    pi_36337387
    quote:
    Op woensdag 22 maart 2006 00:11 schreef Nemephis het volgende:
    TransCom in Groningen... pfff moet iedereen in pak rondlopen.. in een callcentre. Je hebt hier geen collega's, je hebt hier vrienden, was de strekking.
    Ja fuck off maak zelf wel uit wie m' n vrienden zijn: Ik ben er gillend weggerend!
    Heb ik ook een weekje gezeten, achterin beneden, bij die data-entry ploeg.
    Trieste bedoening daar
    pi_36337415
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 08:00 schreef minilotje het volgende:

    [..]

    Ha, herkenbaar. Nu de drukte bij de ziektenkostenverzekeraars voorbij is is het personeelsbestand van de afdeling Schoonhoven volgens mij ook zo'n beetje gehalveerd. Uitzendkrachten vliegen er links en rechts uit, maar voorlopig geloof ik dat ik wel veilig zit.. Hoop ik..
    was het maar waar !

    Nog steeds gemiddeld 50 mensen in de wacht, het houdt mij iig van de straat
    pi_36338006
    Heb ook ooit eens als teamleider een inbound callcenter afdeling opgezet....geweldige tijd gehad.

    Het leuke van callcenters is dat je soms de vreemdste figuren als collega hebt.....er wordt ook veel werkschuw volk heen gestuurd door de uitkerende instanties.....
    The things you own, end up owning you - Tyler Durden
    pi_36338286
    Callcentre verdient beter dan wat ik nu doe, inbound voor een zekere uitkerignsinstantie, of is callcentrewerk inmiddels ook al tegen minimum-uitzendbureau-salaris?
    Ik moet wel zeggen dat het werk op zich me wel bevalt, veel beter dan outbound bellen in ieder geval: Ik zat dan ook wel op een louche callcentre, moet ik zeggen...
    quote:
    Vrijdag 10 maart 2006 Bron: Volkskrant

    Amsterdam: de Financiële recherche doet onderzoek naar een grote beleggingsfraudezaak waarbij mogelijk tientallen huiseigenaren zijn gedupeerd, aldus een woordvoerder van de politie.

    Het betreft de firma Lekker Leven Hypotheken die vanuit het Groningse Stadskanaal via het internet klanten wierf.


    Het bedrijf zou zijn klanten hebben gelokt met beloftes van een torenhoog rendement wanneer zij de overwaarde van hun huis zouden investeren in een beleggingsproduct van de firma ‘Euro Consultancy’. Na oversluiting van de hypotheek werd echter na enkele malen geen rendement meer uitgekeerd. Sommige beleggers hebben tonnen euro’s overwaarde geïnvesteerd, zegt advocaat B. van der Goen. Hij vertegenwoordigt een toenemend aantal slachtoffers. Van der Goen verleent ook bijstand aan de gedupeerden van de Hilversumse beleggingsfraudeur René van den Berg.
    Naja, ik zat mensen lastig te vallen voor een andere vage financiele dienstverlener terwijl collega's die Lekker Leven hypotheken aan de man brachten...
    Haalde mijn targets daar doordat de directeur meteen de systeembeheerder was en ik met mijn nog niet eens zo heel bijzondere Windows kennis in een handomdraai op de server bij die logbestanden kon komen. Naja, dat werkt een stuk relaxter Sukkel heeft het nooit door gehad hehe
    pi_36342922
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 20:11 schreef Nemephis het volgende:
    Callcentre verdient beter dan wat ik nu doe, inbound voor een zekere uitkerignsinstantie, of is callcentrewerk inmiddels ook al tegen minimum-uitzendbureau-salaris?
    Er is een CAO voor het callcenterwezen. Daar kun je ook de salarissen nakijken.
    pi_36344015
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 23:29 schreef heiden6 het volgende:

    [..]

    Heb goede ervaringen bij Bell Services Nederland.

    Anders kun je het bij HCN ofzo proberen (:r); of een telecomprovider. T-Mobile en Casema in Den Haag, UPC in Capelle aan den IJssel (geloof ik).
    Wat is er dan zo erg aan HCN?

    Niet dat ik er werk hoor maar wel wat over gehoord
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_36344672
    ╔══════╗
    ╚══════╝
    ╔══════╗
    ╚══════╝
    pi_36352221
    quote:
    Er is een CAO voor het callcenterwezen.
    Genoeg louche callcentra die zich daar niet aan houden..
    pi_36352753
    KPN qontact hier voorheen snt, al 2,5 jaar gelukkig parttime medewerker!
    beer is the answer
    pi_36352950
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 13:38 schreef CkY2k3 het volgende:
    KPN qontact hier voorheen snt, al 2,5 jaar gelukkig parttime medewerker!
    welke vestiging?
    dag
    pi_36353084
    Callcentre lijkt me ook wel grappig, iemand die een leuke call center kent in Groningen? ,
    pi_36353245
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 13:57 schreef Beroepsgokker het volgende:
    Callcentre lijkt me ook wel grappig, iemand die een leuke call center kent in Groningen? ,
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 13:38 schreef CkY2k3 het volgende:
    KPN qontact hier voorheen snt, al 2,5 jaar gelukkig parttime medewerker!
    KPN contact zit daar o.a. tempoteam heeft wel meer callcenterbanen..
    dag
      zaterdag 25 maart 2006 @ 14:08:28 #92
    45206 Pietverdriet
    Ik wou dat ik een ijsbeer was.
    pi_36353329
    Mensen die in een call centre werken waar men belt om je van alles en nog wat te verkopen mogen van mij een bijzonder enge ziekte krijgen.
    Ik haat jullie, ik haat jullie op een niveau wat jullie je niet voorstellen kunnen. Jullie zouden gele puntmutsen moeten dragen, dan gaf ik gas en deed de ruitenwissers aan als jullie op een zebrapad lopen. Als er een god was zou die jullie bestraffen oude testament stijl.
    In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
      zaterdag 25 maart 2006 @ 14:11:35 #93
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_36353398
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 14:08 schreef Pietverdriet het volgende:
    Mensen die in een call centre werken waar men belt om je van alles en nog wat te verkopen mogen van mij een bijzonder enge ziekte krijgen.
    Ik haat jullie, ik haat jullie op een niveau wat jullie je niet voorstellen kunnen. Jullie zouden gele puntmutsen moeten dragen, dan gaf ik gas en deed de ruitenwissers aan als jullie op een zebrapad lopen. Als er een god was zou die jullie bestraffen oude testament stijl.
    Neem een geheim nummer, schrijf je *hier* in en stel je niet zo aan .
    [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
      zaterdag 25 maart 2006 @ 14:12:45 #94
    45206 Pietverdriet
    Ik wou dat ik een ijsbeer was.
    pi_36353429
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 14:11 schreef XcUZ_Me het volgende:

    [..]

    Neem een geheim nummer, schrijf je *hier* in en stel je niet zo aan .
    Hee, jij wilt de vrijheid te bellen, ik wil de vrijheid jullie in de bek te schijten.
    In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
      zaterdag 25 maart 2006 @ 14:13:25 #95
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_36353446
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 14:12 schreef Pietverdriet het volgende:

    [..]

    Hee, jij wilt de vrijheid te bellen, ik wil de vrijheid jullie in de bek te schijten.
    Ik bel geen consumenten .
    [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
      zaterdag 25 maart 2006 @ 14:15:05 #96
    45206 Pietverdriet
    Ik wou dat ik een ijsbeer was.
    pi_36353490
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 14:13 schreef XcUZ_Me het volgende:

    [..]

    Ik bel geen consumenten .
    Je moet niet huilen als je niet geslagen wordt.
    In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
      zaterdag 25 maart 2006 @ 14:15:57 #97
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_36353516
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 14:15 schreef Pietverdriet het volgende:

    [..]

    Je moet niet huilen als je niet geslagen wordt.
    Ik huil niet. Ik geef je een tweetal tips en ben verder van mening dat je nogal overdrijft. That's all.
    [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
      zaterdag 25 maart 2006 @ 14:19:16 #98
    45206 Pietverdriet
    Ik wou dat ik een ijsbeer was.
    pi_36353592
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 14:15 schreef XcUZ_Me het volgende:

    [..]

    Ik huil niet. Ik geef je een tweetal tips en ben verder van mening dat je nogal overdrijft. That's all.
    Dus ik moet maar een geheim nummer nemen om te zwichten voor de belterreur.
    No way, die verkopers zo verrot schelden dat ze huilend opleggen is veel leuker, daar neem ik ff voor, iemand zo diep afbreken dat ze na jaren nog pillen slikken is nog te mild voor ze.
    Mij bellen is met je geestelijke gezondheid spelen, ik zwicht niet, ik sla keihard terug.
    Geen enkele genade voor de belterroristen.
    In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
    pi_36354083
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 14:19 schreef Pietverdriet het volgende:

    [..]

    Dus ik moet maar een geheim nummer nemen om te zwichten voor de belterreur.
    No way, die verkopers zo verrot schelden dat ze huilend opleggen is veel leuker, daar neem ik ff voor, iemand zo diep afbreken dat ze na jaren nog pillen slikken is nog te mild voor ze.
    Mij bellen is met je geestelijke gezondheid spelen, ik zwicht niet, ik sla keihard terug.
    Geen enkele genade voor de belterroristen.
    en je wordt nog steeds gebeld? Ik word nooit meer gebeld na een aantal telefoontjes resoluut te hebben afgekapt.
    pi_36354108
    Momenteel doe ik callcenterwerk bij de belastingdienst. Vind het wel een regime hoor.
    pi_36355371
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 13:50 schreef petre86 het volgende:

    [..]

    welke vestiging?
    eindhoven o.a zakelijk en consument (beide outbound)
    beer is the answer
    pi_36355677
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 15:37 schreef saban het volgende:
    Ik wil misschien ook inbound callcentre/helpdesk werk doen, iemand enige idee voor in omgeving rotterdam/delft/denhaag ?
    Liefst parttime in de avond of weekend.
    www.interfoon.nl, inbound voor zorgverzekeraars, vlakbij station Rotterdam Blaak
    pi_36356048
    quote:
    Dus ik moet maar een geheim nummer nemen om te zwichten voor de belterreur.
    No way, die verkopers zo verrot schelden dat ze huilend opleggen is veel leuker, daar neem ik ff voor, iemand zo diep afbreken dat ze na jaren nog pillen slikken is nog te mild voor ze.
    Mij bellen is met je geestelijke gezondheid spelen, ik zwicht niet, ik sla keihard terug.
    Geen enkele genade voor de belterroristen.
    Ik hoop dat ik jou een keer aan de telefoon krijg dat wordt lachen!
    pi_36356323
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 14:19 schreef Pietverdriet het volgende:

    [..]

    Dus ik moet maar een geheim nummer nemen om te zwichten voor de belterreur.
    No way, die verkopers zo verrot schelden dat ze huilend opleggen is veel leuker, daar neem ik ff voor, iemand zo diep afbreken dat ze na jaren nog pillen slikken is nog te mild voor ze.
    Mij bellen is met je geestelijke gezondheid spelen, ik zwicht niet, ik sla keihard terug.
    Geen enkele genade voor de belterroristen.
    Het rare is wel dat je zelf toestemming hebt gegeven aan bedrijven om je te laten bellen. Bij veel bedrijven zoals UPC, Algemeen dagblad enzovoorts worden je gegevens gewoon doorverkocht ( om er lekker aan te verdienen ) en zodat callcenters er ook een centje uit kunnen slaan (kijk maar in de voorwaarden van bedrijven waar je staat aangemeld voor een dienst). Had het erover met de baas van Responcis (callcenter in Den Haag) en die vertelde me hoe het in de wereld van call centers aan toe gaat. Upc heeft er zelfs miljoenen aan verdient volgens hem.
      zaterdag 25 maart 2006 @ 16:08:47 #105
    45206 Pietverdriet
    Ik wou dat ik een ijsbeer was.
    pi_36356429
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 16:04 schreef Ludacriss het volgende:

    [..]

    Het rare is wel dat je zelf toestemming hebt gegeven aan bedrijven om je te laten bellen.
    Ik heb geen enkel bedrijf toestemming gegeven mij te bellen
    quote:
    Bij veel bedrijven zoals UPC, Algemeen dagblad enzovoorts worden je gegevens gewoon doorverkocht ( om er lekker aan te verdienen ) en zodat callcenters er ook een centje uit kunnen slaan (kijk maar in de voorwaarden van bedrijven waar je staat aangemeld voor een dienst).
    Ik neem prive geen diensten af van bedrijven die mijn telefoonnummer hebben. Ik geef namelijk nooit mijn telefoonnummer aan bedrijven.
    In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
    pi_36356851
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 14:19 schreef Pietverdriet het volgende:

    [..]

    Dus ik moet maar een geheim nummer nemen om te zwichten voor de belterreur.
    No way, die verkopers zo verrot schelden dat ze huilend opleggen is veel leuker, daar neem ik ff voor, iemand zo diep afbreken dat ze na jaren nog pillen slikken is nog te mild voor ze.
    Mij bellen is met je geestelijke gezondheid spelen, ik zwicht niet, ik sla keihard terug.
    Geen enkele genade voor de belterroristen.
    Stoer man.
    Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
      zaterdag 25 maart 2006 @ 16:25:00 #107
    73549 Annemiek78
    Martijn_77 my favo user!
    pi_36356894
    Bellen is wettelijk gezien gewoon een legale bezigheid. Geen enkel bedrijf kan een verbod krijgen op het plegen van een telefoontje.

    Je kan je inderdaad wel registreren dat je niet door outbound callcenters of telemarketeers benaderd wil worden. Geeft alleen nog geen garantie dat je niet gebeld wordt, want de klanten van zo'n call-center leveren vaak zelf hun eigen adressenbestand.

    Ik ben blij dat ik nu op een inbound call-center zit. Geeft toch een heel ander sfeertje dan bij outbound. Vind dit leuker om te doen.
    Positive thinking, my way of thinking!
    pi_36357385
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 16:08 schreef Pietverdriet het volgende:

    [..]

    Ik heb geen enkel bedrijf toestemming gegeven mij te bellen
    Heb je wel gedaan, je hebt namelijk geen geheim nummer genomen en telefoonmaatschappijen zijn verplicht om publieke nummers door te geven.
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
      zaterdag 25 maart 2006 @ 16:47:21 #109
    45206 Pietverdriet
    Ik wou dat ik een ijsbeer was.
    pi_36357480
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 16:43 schreef Vava het volgende:

    [..]

    Heb je wel gedaan, je hebt namelijk geen geheim nummer genomen en telefoonmaatschappijen zijn verplicht om publieke nummers door te geven.
    Je weet dat KPN ook geheime nummers heeft verkocht?
    In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
    pi_36357590
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 16:47 schreef Pietverdriet het volgende:

    [..]

    Je weet dat KPN ook geheime nummers heeft verkocht?
    Nee, wist ik niet.
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_36358216
    ik werk al 4 jaar ongeveer in verschillende callcentra, ik neem steeds projecten aan en schuif dan school een tijdje aan de kant

    verdient erg erg erg goed, soms wel 1900 euro in de maand
    pi_36358776
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 17:15 schreef JoPiDo het volgende:
    verdient erg erg erg goed, soms wel 1900 euro in de maand
    We hebben het over callcenters, niet over callgirls .
    I was an atheist until I realized I was God
      zaterdag 25 maart 2006 @ 18:08:37 #113
    13987 tomic
    Tomic 4 life!
    pi_36359625
    Nu een jaar Inbound bij de Telegraaf op Amsterdam Sloterdijk. Inhouse CC dus. Heeeel relaxed. Verdiend ook top! 10,50 bruto p/u.

    Toch wil ik wel weg, omdat ik een IT achtergrond heb, dus mocht iemand nog iets weten... waar ze mensen zoeken? Wel inbound/helpdesk. BVD en TIA
    Het leven is wat je ervan maakt!
    pi_36361572
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 17:36 schreef kastanova het volgende:

    [..]

    We hebben het over callcenters, niet over callgirls .
    daar heb ik het ook niet over

    ik heb zoveel ervaring in callcenters, dat ik altijd door de sollicitatie kom van welk callcenter ook, en dan werk je bij banken, postbus 51, ... maar wel altijd klantenservice

    en daar verdien je gemiddeld 13 tot 15 euro per uur ook al ben je pas 21 zoals ik
    pi_36372931
    Het valt me op dat die lui altijd zo vreselijk onprofessioneel zijn. Ze weten vaak niets, vragen zijn al gauw te moeilijk, ze lullen maar wat om zich er makkelijk vanaf te maken, vaak klopt het niet wat te zeggen, als je begint te schelden gaan ze gewoon lekker meeschelden, meisjes met een leuke stem geven gewoon hun 06 nummer en praten over koetjes en kalfjes, etc...
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
      zondag 26 maart 2006 @ 11:40:52 #116
    55330 ennuik
    Stockholm boppe!
    pi_36373285
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 17:15 schreef JoPiDo het volgende:
    ik werk al 4 jaar ongeveer in verschillende callcentra, ik neem steeds projecten aan en schuif dan school een tijdje aan de kant

    verdient erg erg erg goed, soms wel 1900 euro in de maand
    Dat doe je netjes dan!

    Ook ik heb ik veel verschillende bedrijven op het call centre gewerkt maar daar ben ik nooit rijk van geworden. Gemiddeld kreeg ik zo'n 1000 euro op mijn bankrekening, voor 40 uur werken. Op zich niet slecht als je, zoals ik destijds, thuis woont en geen rekeningen hebt maar het is niet veel gezien de idiote tijden, de werkdruk, het eeuwige gezeur van klanten en de strenge regels.

    Ik heb me altijd prima vermaakt op mijn werk maar op het moment vind ik dat de callcentra vreselijk veel eisen en daar maar weinig voor terug geven.
      zondag 26 maart 2006 @ 13:43:42 #117
    32680 LaZZ
    I choose not to choose
    pi_36375925
    Ik werk nu ook in een soort inbound callcenter nu tegenwoordig na vele outbound. Is ook 2100 bruto op 36 uurtjes. !

    Overigens is het inderdaad zo dat KPN geheime nummers heeft doorverkocht. En als je je opgeeft om je niet te laten bellen doen vele callcenters het juist wel. Je krijgt namelijk een lijst. Die kan je ook gebruiken om je gegevens juist aan te vullen. (6)
    Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
      zondag 26 maart 2006 @ 13:46:45 #118
    74737 NeoGenic1982
    Welcome back Mr. Anderson
    pi_36376011
    Meldt!

    Callcenter van @home
    pi_36376128
    Half jaartje outbound sales hier (carrier preselect bellen), daar had ik toen echt zwaar genoeg van. Toen 1.5 jaar inbound gezeten bij UPC op de storingsdienst en later voor ondersteuning van monteurs.. dat was echt top
    pi_36376238
    Ik heb in 't afgelopen jaar bij twee callcenters gewerkt, en ik kan je zeggen: ik heb 't helemaal gehad. Heb 't wel geprobeerd en was er ook wel goed in, maar momenteel staat het 'hele dag bellen' me zo ontzettend tegen dat ik niet denk dat ik ooit weer zulk werk ga doen.
    "A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
    - Jonna Jinton
    pi_36376429
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 18:08 schreef tomic het volgende:
    Nu een jaar Inbound bij de Telegraaf op Amsterdam Sloterdijk. Inhouse CC dus. Heeeel relaxed. Verdiend ook top! 10,50 bruto p/u.

    Toch wil ik wel weg, omdat ik een IT achtergrond heb, dus mocht iemand nog iets weten... waar ze mensen zoeken? Wel inbound/helpdesk. BVD en TIA
    Casema (Den Haag) zoekt bij mijn weten nog altijd mensen voor de klantenservice.

    Zorg wel dat je de eerste paar weken niet toevallig ziek word.
    As the officer took her away, she recalled that she asked,
    "Why do you push us around?"
    And she remembered him saying,
    "I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
    pi_36376547
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 23:51 schreef saban het volgende:
    Wat oor bedrijf is dat, HCN ?
    Een van de grootste callcenters van NL:, meerdere vestigingen.
    quote:
    Casema heeft mijn broer wel eens gewerkt, schijnt er ok te zijn maar HEEL erg moeilijk binnen te komen.
    Dat heb ik ook gehoord. Ik ben wel aangenomen maar hoefde nadat ik toevallig ziek was in de tweede week. Heb dus alleen een training gehad en een paar uurtjes gebeld.
    quote:
    T-Mobile zit waar ? Bij HS bedoel je ?
    Inderdaad.

    Naar ik heb begrepen kom je daar alleen binnen via een uitzendbureau.

    Ik ben het callcenterwerk wel even zat en werk nu lekker in de Primafoon en in de horeca.
    As the officer took her away, she recalled that she asked,
    "Why do you push us around?"
    And she remembered him saying,
    "I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
    pi_36383504
    callcenter werk DE GAKSTE!
    pi_36383586
    quote:
    Ik heb me altijd prima vermaakt op mijn werk maar op het moment vind ik dat de callcentra vreselijk veel eisen en daar maar weinig voor terug geven.
    Ja, daar heb je wel gelijk in: Hoge eisen tegen minimum-vergoeding.
    pi_36383629
    Je moet naar India emigreren, als je serieus bent over een carriere als callcenter-homo'tje.
    "Power is the ultimate aphrodisiac."
    pi_36383648
    je verdient als student juist nergens zoveel als in een goed callcenter

    banken en overheid, 15 euro soms wel dat krijg je echt NERGENS
    pi_36383687
    quote:
    Op zondag 26 maart 2006 18:31 schreef JoPiDo het volgende:
    je verdient als student juist nergens zoveel als in een goed callcenter

    banken en overheid, 15 euro soms wel dat krijg je echt NERGENS
    Zeg nergens nergens

    Ik ken studentes die werken als escortdame.

    (hoeren!)
    "Power is the ultimate aphrodisiac."
    pi_36384231
    Toen ik nog bij SNT werkte had ik ook collega's die al ruim 5 jaar full time 40 uur per week call center werk deden.

    Als ik daar alleen al aan denk krijg ik al koude rillingen, dat je dat zo lang kunt volhouden.

    Voor mij in ieder geval nooit meer call center werk, heb het bijna anderhalf jaar gedaan.
    ٩๏̯͡๏)۶
    pi_36384440
    quote:
    Op zondag 26 maart 2006 18:54 schreef Ronaldsen het volgende:
    Toen ik nog bij SNT werkte had ik ook collega's die al ruim 5 jaar full time 40 uur per week call center werk deden.

    Als ik daar alleen al aan denk krijg ik al koude rillingen, dat je dat zo lang kunt volhouden.

    Voor mij in ieder geval nooit meer call center werk, heb het bijna anderhalf jaar gedaan.
    welke vestiging/dienst zat je?
    dag
      zondag 26 maart 2006 @ 20:14:16 #130
    20895 wernert2
    Nu met 35% korting.
    pi_36386287
    http://www.callcentermovie.com

    (Nog niet voorbij gekomen, toch ?)
    pi_36387628
    quote:
    Op zondag 26 maart 2006 19:04 schreef petre86 het volgende:

    [..]

    welke vestiging/dienst zat je?
    Enschede, planet internet
    ٩๏̯͡๏)۶
    pi_36389649
    quote:
    Op zondag 26 maart 2006 20:57 schreef Ronaldsen het volgende:

    [..]

    Enschede, planet internet
    wanneer ben je daar weggegaan eigelijk?
    KPN ADSL hier
    dag
      zondag 26 maart 2006 @ 22:07:13 #133
    144541 zwelgje81
    http://forum.fok.nl/topic/8562
    pi_36389793
    Iemand ervaring met UPC inbound in delft?
      zondag 26 maart 2006 @ 22:09:31 #134
    99156 _Boo_
    Boo_ming
    pi_36389868
    quote:
    Op zondag 26 maart 2006 18:31 schreef JoPiDo het volgende:
    je verdient als student juist nergens zoveel als in een goed callcenter

    banken en overheid, 15 euro soms wel
    Overheid? Watvoor callcenters zijn dat dan en waar zitten ze?
    pi_36390119
    quote:
    Op zondag 26 maart 2006 22:09 schreef _Boo_ het volgende:

    [..]

    Overheid? Watvoor callcenters zijn dat dan en waar zitten ze?
    En wat verdient een COPC gecertificeerde product specialist er .
    I was an atheist until I realized I was God
      Milf zondag 26 maart 2006 @ 22:33:51 #136
    16000 nikky
    Paars is het nieuwe rood!
    pi_36390580
    quote:
    Op zondag 26 maart 2006 22:09 schreef _Boo_ het volgende:

    [..]

    Overheid? Watvoor callcenters zijn dat dan en waar zitten ze?
    Ik ken de belastingdienst en UWV telefoon. Daarnaast is de gemeente Amsterdam met een callcentre begonnen en schijnt erg goed te lopen. Zo goed zelfs dat meerdere grote gemeenten gaan overstappen op een inhouse callcenter.
    👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
    Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
    Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
    pi_36392238
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 16:04 schreef Ludacriss het volgende:

    [..]

    Het rare is wel dat je zelf toestemming hebt gegeven aan bedrijven om je te laten bellen. Bij veel bedrijven zoals UPC, Algemeen dagblad enzovoorts worden je gegevens gewoon doorverkocht ( om er lekker aan te verdienen ) en zodat callcenters er ook een centje uit kunnen slaan (kijk maar in de voorwaarden van bedrijven waar je staat aangemeld voor een dienst). Had het erover met de baas van Responcis (callcenter in Den Haag) en die vertelde me hoe het in de wereld van call centers aan toe gaat. Upc heeft er zelfs miljoenen aan verdient volgens hem.
    Klopt.. mijn KPN nummer is alleen bekend bij KPN (staat niet in telefoongids of bij inlichtingen) en toch wordt ik er wekelijks op gebeld voor de gekste dingen. Tenzij ze gewoon random nummers bellen is KPN echt de enige van wie ze het nummer kunnen hebben gekregen. Er zullen ook vast wel kleine lettertjes over in de voorwaarden staan.

    Maarja gebruik die lijn alleen voor ADSL, dus heb er nu ook gewoon geen toestel meer aan zitten Probleem opgelost
    pi_36398163
    Ik zag vandaag in de spits een advertentie van Stream International (Amsterdam) waarbij helpdeskmedewerkers worden gevraagd.
    Salarisindicatie: 1207,- tot 1421,- BRUTO per maand volgens Callcenter CAO.
    Wel schrikken zeg, dat is wel HEEL erg weinig.
    Ik ben in 2001 ook bij een grote ISP begonnen als callcenter agent 1elijns, later 2elijns en en daar begon ik met 1700,- bruto.
    pi_36398186
    quote:
    Op maandag 27 maart 2006 10:43 schreef cinnamongirl het volgende:
    Ik zag vandaag in de spits een advertentie van Stream International (Amsterdam) waarbij helpdeskmedewerkers worden gevraagd.
    Salarisindicatie: 1207,- tot 1421,- BRUTO per maand volgens Callcenter CAO.
    Wel schrikken zeg, dat is wel HEEL erg weinig.
    Ik ben in 2001 ook bij een grote ISP begonnen als callcenter agent 1elijns, later 2elijns en en daar begon ik met 1700,- bruto.
    Ik las het ook, heb er zelfs gewerkt. Maar volgens mij verdiende ik toen meer .
    pi_36398320
    quote:
    Op maandag 27 maart 2006 10:44 schreef BobRooney het volgende:

    [..]

    Ik las het ook, heb er zelfs gewerkt. Maar volgens mij verdiende ik toen meer .
    Hm, misschien willen ze hierdoor de golddiggers van de serieuze kandidaten schiften.
    Think again, niemand heeft een zondanige passie voor 1elijns helpdeskwerk bij een ISP dat ie/zij genoegen neemt met zo'n fooi
    pi_36398472
    quote:
    Op maandag 27 maart 2006 10:51 schreef cinnamongirl het volgende:

    [..]

    Hm, misschien willen ze hierdoor de golddiggers van de serieuze kandidaten schiften.
    Think again, niemand heeft een zondanige passie voor 1elijns helpdeskwerk bij een ISP dat ie/zij genoegen neemt met zo'n fooi
    Nee precies, misschien hopen ze op scholieren ofzo, die gestopt zijn met hun opleiding. Of hobbyisten. Maar daar nog...in een snackbar verdien je nog meer.
    pi_36399368
    quote:
    Op zondag 26 maart 2006 18:54 schreef Ronaldsen het volgende:
    Toen ik nog bij SNT werkte had ik ook collega's die al ruim 5 jaar full time 40 uur per week call center werk deden.

    Als ik daar alleen al aan denk krijg ik al koude rillingen, dat je dat zo lang kunt volhouden.

    Voor mij in ieder geval nooit meer call center werk, heb het bijna anderhalf jaar gedaan.
    Volgens mij is het net zoiets als met telemarketeers. Of je kunt het, of je kunt het niet.
    Ik zou 't iig niet kunnen. Telefoneren is leuk, maar voor als beroep heb ik 't momenteel uitgesloten. Het is niet mijn ding.
    "A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
    - Jonna Jinton
      maandag 27 maart 2006 @ 11:50:09 #143
    132262 EsDe
    Frituurkoning
    pi_36399898
    Ik

    Outbound, sinds enkele weken. Netto precies 6,- per uur. Excl. Vakantiegeld. Niet veel volgens mij als ik vergelijk met andere callcenters, maar de sfeer is goed, begeleiding prima, het is leuk werk (Maakt veel leuke gesprekken mee) en het is meer dan de 3,70 die ik in me vorige bijbaantje verdiende
    ga er elke keer met plezier heen


    Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
    pi_36470000
    Nog stééds vliegen ze er links en rechts uit hier. Ik begin me als resterende uitzendkracht bijna een wonder te voelen.
    pi_36470779
    quote:
    Op maandag 27 maart 2006 10:51 schreef cinnamongirl het volgende:

    [..]

    Hm, misschien willen ze hierdoor de golddiggers van de serieuze kandidaten schiften.
    Think again, niemand heeft een zondanige passie voor 1elijns helpdeskwerk bij een ISP dat ie/zij genoegen neemt met zo'n fooi
    Serieuze kandidaten voor zo'n pauperbaan bestaan niet, men moet het juist hebben van de golddiggers.

    Bij 2contact (Haarlem) was ik met mijn negentien jaar een oude pik tussen de vele HAVO-scholieren van 16 en 17, die overigens nóg minder verdiende dan de 5,75 inclusief vakantiegeld waar ik mee begon.

    Maar laten we wel wezen, voor een meisje uit HAVO-4 is het wel de ideala bijbaan; lekker een paar avondjes op je bureaustoel hangen, een beetje slijmen en het een en ander aan de man brengen. Die paar honderd euro per maand is het enige waar men het voor doet, wat overigens wel de strenge regimes in callcenters verklaart.

    Niemand krijg enige verantwoordelijkheid en het vertrouwen is nihil; dat is de grootste reden dat ik ermee gestopt ben. Ik ben erg flexibel, maar heb echt geen zin om naar het toilet te moeten gaan in de pauze, en wekelijks tot op de minuut bij te moeten houden hoeveel pauze ik opneem omdat ik anders een 'fase' krijg.
    As the officer took her away, she recalled that she asked,
    "Why do you push us around?"
    And she remembered him saying,
    "I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
      woensdag 29 maart 2006 @ 19:22:10 #146
    32680 LaZZ
    I choose not to choose
    pi_36470923
    Een fase?!
    Nog nooit meegemaakt dat ik echt streng werd behandeld. Ik ga naar de WC wanneer ik wil en roken wanneer ik wil. Tering zeg, ik verkoop toch goed.
    Maar ik werkte dan ook in een wat kleiner callcenter, mannetje of 20 per avond.
    Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
    pi_36471386
    quote:
    Op zondag 26 maart 2006 22:33 schreef nikky het volgende:

    [..]

    Ik ken de belastingdienst en UWV telefoon. Daarnaast is de gemeente Amsterdam met een callcentre begonnen en schijnt erg goed te lopen. Zo goed zelfs dat meerdere grote gemeenten gaan overstappen op een inhouse callcenter.
    Ik ken iemand die bij de UWV telefoon werkt, dat is dus bepaald géén vetpot: minimumloon en dan wordt er van 'm verwacht dat ie 's avonds nog gaat zitten leren in z'n eigen tijd.
    pi_36472014
    quote:
    Op woensdag 29 maart 2006 19:22 schreef LaZZ het volgende:
    Een fase?!
    Ja, je kon ook fases krijgen voor te laat komen. Daar was een heel systeem bij; 0-5 minuten, 5-15 minuten etc. en of je wel of niet gebeld had. Daar kreeg je dan punten voor en op basis van die punten kon je fases oplopen. Er waren nog meer mogelijkheden om fases te verzamelen, en bij drie fases volgde ontslag.
    quote:
    Nog nooit meegemaakt dat ik echt streng werd behandeld. Ik ga naar de WC wanneer ik wil en roken wanneer ik wil. Tering zeg, ik verkoop toch goed.
    Zo ging ik dus ook met zulke waanzin om, laat mij nou maar lekker m'n gang gaan en beoordeel me op relevante vlakken (verkoop, behandelen van de klanten, houding etc.). Die waren altijd perfect.

    Ik moet wel zeggen dat de boel ook andersom strak georganiseerd werd; na de proeftijd kreeg je standaard een evaluatie en daar volgde evt. een salarisschaalverhoging uit, waardoor ik met terugwerkende kracht een euro meer per uur ging verdienen.
    quote:
    Maar ik werkte dan ook in een wat kleiner callcenter, mannetje of 20 per avond.
    Deze had er 120. Soms kwam ik daar aan (na anderhalf uur reistijd nota bene) en was de toko al vol. Dan kon je ervoor kiezen om onbetaald naar huis te gaan, maar dat deed ik alleen als het me echt heel goed uitkwam, anders bleef ik net zo lang claimen tot ze een plek voor me hadden gevonden, en logde ik alle wachttijd ook zodat ik niet op m'n eigen kosten onder werktijd moest wachten.
    As the officer took her away, she recalled that she asked,
    "Why do you push us around?"
    And she remembered him saying,
    "I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
    pi_36475889
    quote:
    Op woensdag 29 maart 2006 19:38 schreef Nemephis het volgende:

    [..]

    Ik ken iemand die bij de UWV telefoon werkt, dat is dus bepaald géén vetpot: minimumloon en dan wordt er van 'm verwacht dat ie 's avonds nog gaat zitten leren in z'n eigen tijd.
    Ex-collega van me werkt er ook, ik kwam haar pas tegen hier in de stad. UWV zit namelijk in mijn woonplaats en waar ik werk is een eind reizen. Vandaar dat ik er over heb gedacht om daar te solliciteren. Maar, 10 minuten met haar gesproken en ik wist zeker dat ik het nu 1000 x beter heb
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_36476819
    quote:
    UWV zit namelijk in mijn woonplaats
    hehe UWV zit door het hele land schat
    pi_36477515
    quote:
    Op woensdag 29 maart 2006 19:57 schreef heiden6 het volgende:

    Ja, je kon ook fases krijgen voor te laat komen. Daar was een heel systeem bij; 0-5 minuten, 5-15 minuten etc. en of je wel of niet gebeld had. Daar kreeg je dan punten voor en op basis van die punten kon je fases oplopen. Er waren nog meer mogelijkheden om fases te verzamelen, en bij drie fases volgde ontslag.
    Gewoon waarschuwingen dus. Op zich normaal, maar 't is wat bot om te zeggen "je bent nu x keer te laat gekomen, blijf nu maar weg". Eerder zou je als bedrijf moeten constateren en moeten meedenken naar mogelijke oplossingen.
    quote:
    Zo ging ik dus ook met zulke waanzin om, laat mij nou maar lekker m'n gang gaan en beoordeel me op relevante vlakken (verkoop, behandelen van de klanten, houding etc.). Die waren altijd perfect.
    Dat lijkt me idd belangrijker. Maar toch kun je het ook dan niet maken om de helft van je werktijd koffie te drinken (om het even extreem te stellen). Dat er criteria zijn van wat acceptabel is, da's dus ook wel uit te leggen.
    quote:
    Ik moet wel zeggen dat de boel ook andersom strak georganiseerd werd; na de proeftijd kreeg je standaard een evaluatie en daar volgde evt. een salarisschaalverhoging uit, waardoor ik met terugwerkende kracht een euro meer per uur ging verdienen.
    Meer geld is beter
    quote:
    Deze had er 120. Soms kwam ik daar aan (na anderhalf uur reistijd nota bene) en was de toko al vol. Dan kon je ervoor kiezen om onbetaald naar huis te gaan, maar dat deed ik alleen als het me echt heel goed uitkwam, anders bleef ik net zo lang claimen tot ze een plek voor me hadden gevonden, en logde ik alle wachttijd ook zodat ik niet op m'n eigen kosten onder werktijd moest wachten.
    En terecht. Het bedrijf roept personeel op, of roostert personeel in. Maar dat komt op hetzelfde neer. Ze weten hoeveel werkplekken ze hebben, en als ze meer personeel oproepen dan ze werkplekken hebben dan is dat het probleem van de werkgever.
    pi_36478410
    quote:
    Op zondag 26 maart 2006 22:07 schreef zwelgje81 het volgende:
    Iemand ervaring met UPC inbound in delft?
    UPC zit zelf niet in Delft, dus ik neem aan dat het om een externe partij gaat dan (Sitel bijvoorbeeld). Het werk daar is over het algemeen niet super diepgaand, maar dat hoeft op zich natuurlijk niet belangrijk te zijn (bij een part-time baan bv.).
    pi_36483634
    quote:
    Op maandag 27 maart 2006 10:44 schreef BobRooney het volgende:

    [..]

    Ik las het ook, heb er zelfs gewerkt. Maar volgens mij verdiende ik toen meer .
    ik heb er ook gewerkt en kan mij nog herrineren dat ik 5 jaar terug , was begonnen met 3200 gulden bruto , en dat het elke 3 maanden werd verhoogd?
    A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')