abonnement Unibet Coolblue
pi_36355371
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 13:50 schreef petre86 het volgende:

[..]

welke vestiging?
eindhoven o.a zakelijk en consument (beide outbound)
beer is the answer
pi_36355677
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:37 schreef saban het volgende:
Ik wil misschien ook inbound callcentre/helpdesk werk doen, iemand enige idee voor in omgeving rotterdam/delft/denhaag ?
Liefst parttime in de avond of weekend.
www.interfoon.nl, inbound voor zorgverzekeraars, vlakbij station Rotterdam Blaak
pi_36356048
quote:
Dus ik moet maar een geheim nummer nemen om te zwichten voor de belterreur.
No way, die verkopers zo verrot schelden dat ze huilend opleggen is veel leuker, daar neem ik ff voor, iemand zo diep afbreken dat ze na jaren nog pillen slikken is nog te mild voor ze.
Mij bellen is met je geestelijke gezondheid spelen, ik zwicht niet, ik sla keihard terug.
Geen enkele genade voor de belterroristen.
Ik hoop dat ik jou een keer aan de telefoon krijg dat wordt lachen!
pi_36356323
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 14:19 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dus ik moet maar een geheim nummer nemen om te zwichten voor de belterreur.
No way, die verkopers zo verrot schelden dat ze huilend opleggen is veel leuker, daar neem ik ff voor, iemand zo diep afbreken dat ze na jaren nog pillen slikken is nog te mild voor ze.
Mij bellen is met je geestelijke gezondheid spelen, ik zwicht niet, ik sla keihard terug.
Geen enkele genade voor de belterroristen.
Het rare is wel dat je zelf toestemming hebt gegeven aan bedrijven om je te laten bellen. Bij veel bedrijven zoals UPC, Algemeen dagblad enzovoorts worden je gegevens gewoon doorverkocht ( om er lekker aan te verdienen ) en zodat callcenters er ook een centje uit kunnen slaan (kijk maar in de voorwaarden van bedrijven waar je staat aangemeld voor een dienst). Had het erover met de baas van Responcis (callcenter in Den Haag) en die vertelde me hoe het in de wereld van call centers aan toe gaat. Upc heeft er zelfs miljoenen aan verdient volgens hem.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 16:08:47 #105
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_36356429
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 16:04 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Het rare is wel dat je zelf toestemming hebt gegeven aan bedrijven om je te laten bellen.
Ik heb geen enkel bedrijf toestemming gegeven mij te bellen
quote:
Bij veel bedrijven zoals UPC, Algemeen dagblad enzovoorts worden je gegevens gewoon doorverkocht ( om er lekker aan te verdienen ) en zodat callcenters er ook een centje uit kunnen slaan (kijk maar in de voorwaarden van bedrijven waar je staat aangemeld voor een dienst).
Ik neem prive geen diensten af van bedrijven die mijn telefoonnummer hebben. Ik geef namelijk nooit mijn telefoonnummer aan bedrijven.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_36356851
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 14:19 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dus ik moet maar een geheim nummer nemen om te zwichten voor de belterreur.
No way, die verkopers zo verrot schelden dat ze huilend opleggen is veel leuker, daar neem ik ff voor, iemand zo diep afbreken dat ze na jaren nog pillen slikken is nog te mild voor ze.
Mij bellen is met je geestelijke gezondheid spelen, ik zwicht niet, ik sla keihard terug.
Geen enkele genade voor de belterroristen.
Stoer man.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 16:25:00 #107
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_36356894
Bellen is wettelijk gezien gewoon een legale bezigheid. Geen enkel bedrijf kan een verbod krijgen op het plegen van een telefoontje.

Je kan je inderdaad wel registreren dat je niet door outbound callcenters of telemarketeers benaderd wil worden. Geeft alleen nog geen garantie dat je niet gebeld wordt, want de klanten van zo'n call-center leveren vaak zelf hun eigen adressenbestand.

Ik ben blij dat ik nu op een inbound call-center zit. Geeft toch een heel ander sfeertje dan bij outbound. Vind dit leuker om te doen.
Positive thinking, my way of thinking!
pi_36357385
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 16:08 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik heb geen enkel bedrijf toestemming gegeven mij te bellen
Heb je wel gedaan, je hebt namelijk geen geheim nummer genomen en telefoonmaatschappijen zijn verplicht om publieke nummers door te geven.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  zaterdag 25 maart 2006 @ 16:47:21 #109
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_36357480
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 16:43 schreef Vava het volgende:

[..]

Heb je wel gedaan, je hebt namelijk geen geheim nummer genomen en telefoonmaatschappijen zijn verplicht om publieke nummers door te geven.
Je weet dat KPN ook geheime nummers heeft verkocht?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_36357590
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 16:47 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je weet dat KPN ook geheime nummers heeft verkocht?
Nee, wist ik niet.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_36358216
ik werk al 4 jaar ongeveer in verschillende callcentra, ik neem steeds projecten aan en schuif dan school een tijdje aan de kant

verdient erg erg erg goed, soms wel 1900 euro in de maand
pi_36358776
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 17:15 schreef JoPiDo het volgende:
verdient erg erg erg goed, soms wel 1900 euro in de maand
We hebben het over callcenters, niet over callgirls .
I was an atheist until I realized I was God
  zaterdag 25 maart 2006 @ 18:08:37 #113
13987 tomic
Tomic 4 life!
pi_36359625
Nu een jaar Inbound bij de Telegraaf op Amsterdam Sloterdijk. Inhouse CC dus. Heeeel relaxed. Verdiend ook top! 10,50 bruto p/u.

Toch wil ik wel weg, omdat ik een IT achtergrond heb, dus mocht iemand nog iets weten... waar ze mensen zoeken? Wel inbound/helpdesk. BVD en TIA
Het leven is wat je ervan maakt!
pi_36361572
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 17:36 schreef kastanova het volgende:

[..]

We hebben het over callcenters, niet over callgirls .
daar heb ik het ook niet over

ik heb zoveel ervaring in callcenters, dat ik altijd door de sollicitatie kom van welk callcenter ook, en dan werk je bij banken, postbus 51, ... maar wel altijd klantenservice

en daar verdien je gemiddeld 13 tot 15 euro per uur ook al ben je pas 21 zoals ik
pi_36372931
Het valt me op dat die lui altijd zo vreselijk onprofessioneel zijn. Ze weten vaak niets, vragen zijn al gauw te moeilijk, ze lullen maar wat om zich er makkelijk vanaf te maken, vaak klopt het niet wat te zeggen, als je begint te schelden gaan ze gewoon lekker meeschelden, meisjes met een leuke stem geven gewoon hun 06 nummer en praten over koetjes en kalfjes, etc...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 26 maart 2006 @ 11:40:52 #116
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_36373285
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 17:15 schreef JoPiDo het volgende:
ik werk al 4 jaar ongeveer in verschillende callcentra, ik neem steeds projecten aan en schuif dan school een tijdje aan de kant

verdient erg erg erg goed, soms wel 1900 euro in de maand
Dat doe je netjes dan!

Ook ik heb ik veel verschillende bedrijven op het call centre gewerkt maar daar ben ik nooit rijk van geworden. Gemiddeld kreeg ik zo'n 1000 euro op mijn bankrekening, voor 40 uur werken. Op zich niet slecht als je, zoals ik destijds, thuis woont en geen rekeningen hebt maar het is niet veel gezien de idiote tijden, de werkdruk, het eeuwige gezeur van klanten en de strenge regels.

Ik heb me altijd prima vermaakt op mijn werk maar op het moment vind ik dat de callcentra vreselijk veel eisen en daar maar weinig voor terug geven.
  zondag 26 maart 2006 @ 13:43:42 #117
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_36375925
Ik werk nu ook in een soort inbound callcenter nu tegenwoordig na vele outbound. Is ook 2100 bruto op 36 uurtjes. !

Overigens is het inderdaad zo dat KPN geheime nummers heeft doorverkocht. En als je je opgeeft om je niet te laten bellen doen vele callcenters het juist wel. Je krijgt namelijk een lijst. Die kan je ook gebruiken om je gegevens juist aan te vullen. (6)
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
  zondag 26 maart 2006 @ 13:46:45 #118
74737 NeoGenic1982
Welcome back Mr. Anderson
pi_36376011
Meldt!

Callcenter van @home
pi_36376128
Half jaartje outbound sales hier (carrier preselect bellen), daar had ik toen echt zwaar genoeg van. Toen 1.5 jaar inbound gezeten bij UPC op de storingsdienst en later voor ondersteuning van monteurs.. dat was echt top
pi_36376238
Ik heb in 't afgelopen jaar bij twee callcenters gewerkt, en ik kan je zeggen: ik heb 't helemaal gehad. Heb 't wel geprobeerd en was er ook wel goed in, maar momenteel staat het 'hele dag bellen' me zo ontzettend tegen dat ik niet denk dat ik ooit weer zulk werk ga doen.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_36376429
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 18:08 schreef tomic het volgende:
Nu een jaar Inbound bij de Telegraaf op Amsterdam Sloterdijk. Inhouse CC dus. Heeeel relaxed. Verdiend ook top! 10,50 bruto p/u.

Toch wil ik wel weg, omdat ik een IT achtergrond heb, dus mocht iemand nog iets weten... waar ze mensen zoeken? Wel inbound/helpdesk. BVD en TIA
Casema (Den Haag) zoekt bij mijn weten nog altijd mensen voor de klantenservice.

Zorg wel dat je de eerste paar weken niet toevallig ziek word.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_36376547
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:51 schreef saban het volgende:
Wat oor bedrijf is dat, HCN ?
Een van de grootste callcenters van NL:, meerdere vestigingen.
quote:
Casema heeft mijn broer wel eens gewerkt, schijnt er ok te zijn maar HEEL erg moeilijk binnen te komen.
Dat heb ik ook gehoord. Ik ben wel aangenomen maar hoefde nadat ik toevallig ziek was in de tweede week. Heb dus alleen een training gehad en een paar uurtjes gebeld.
quote:
T-Mobile zit waar ? Bij HS bedoel je ?
Inderdaad.

Naar ik heb begrepen kom je daar alleen binnen via een uitzendbureau.

Ik ben het callcenterwerk wel even zat en werk nu lekker in de Primafoon en in de horeca.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_36383504
callcenter werk DE GAKSTE!
pi_36383586
quote:
Ik heb me altijd prima vermaakt op mijn werk maar op het moment vind ik dat de callcentra vreselijk veel eisen en daar maar weinig voor terug geven.
Ja, daar heb je wel gelijk in: Hoge eisen tegen minimum-vergoeding.
pi_36383629
Je moet naar India emigreren, als je serieus bent over een carriere als callcenter-homo'tje.
"Power is the ultimate aphrodisiac."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')