abonnement Unibet Coolblue
pi_35221314
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 22:39 schreef Joene het volgende:

[..]

Samen met Atilla en Gunnar?
Ken alleen Steve nog, en ik werkte samen met een brede bodybuilder, zijn naam ben ik ook kwijt. En ik had een Engelsman als teamleider. Aardige gast.
pi_35221409
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 14:52 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Ken alleen Steve nog, en ik werkte samen met een brede bodybuilder, zijn naam ben ik ook kwijt. En ik had een Engelsman als teamleider. Aardige gast.
Grappig :-) Steve ken ik ook wel, engelsman teamleider ...terence?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_35558700
Krijg je dan geen droge mond..
From the ashes a fire shall be woken,
A light from the shadows shall spring;
Renewed shall be blade that was broken,
The crownless again shall be king.
pi_35559233
quote:
Op maandag 27 februari 2006 22:36 schreef Monticola het volgende:
Krijg je dan geen droge mond..
veel drinken.. en outbound praat je veel, inbound doet de klant ook nog eens wat
dag
pi_36208016
Wolfson, afdeling Schoonhoven. NU twee-en-halve maand. Aangenomen voor inbound, na een paar dagen naar outbound geschoven. Ik heb er wel lol in.
Ik had verwacht dat ik het sneller beu zou zijn, maar het valt reuze mee.
  maandag 20 maart 2006 @ 20:34:26 #56
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_36211468
Ik heb ook bij een callcenter (onderzoeksbureau, dus alleen outbound) gewerkt naast mijn studie en vond het best leuk om te doen. Is al weer wat jaartjes geleden, maar kan me ook niet herinneren dat het slecht betaalde ofzo.

Nu zit ik ook weer op een callcenter (nu alleen maar inbound) op een klantenservice-afdeling. En het blijft leuk om te doen, hoor. Laat mij maar kletsen en ondertussen de bijkomende administratie uitpluizen, rommelen.

Jammer dat call-centers zo'n slecht naam hebben.
Positive thinking, my way of thinking!
pi_36211528
call-centers... YEAH!!!

pi_36211811
Ik heb anderhalf jaar voor een isp helpdesk gewerkt, inbound.

Het was op zich best te doen maar moet er echt niet aan denken om dat werk nu nog te moeten doen.

Eigenlijk moet je zoiets niet langer dan een jaar doen imho.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ronald op 21-03-2006 21:13:09 ]
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 21 maart 2006 @ 11:36:33 #59
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_36226521
Ik heb t ook voor een callcenter gewerkt, inbound welteverstaan. Was een tijdelijk project, maar volgend jaar doe ik het weer als de mogelijkheid er is. Eerste paar keer bellen vond ik wel eng, moest mensen toch om geld vragen etc.

Maar na verloop van tijd vond ik het gewoon leuk om te zien hoe verschillend mensen reageren op zo'n telefoontje.. de één superchaggo, de ander helemaal happy en geintereseerd. Afwisselender werk kun je niet hebben

Verder ook nog een keereen heel bijzonder gesprek gehad met 1 of andere man, die een telefoontje verwachte van zijn vrouw, kennelijk niet op de nummerweergave gekeken had, en opnam met 'hoi lekker kippetje van mij'.. was een hilarisch gesprek

Verder betaalde het ook nog eens lekker, en in de avonduren (ben niet zo'n ochtend mens ) , dus ja, ik vond het wel wat !
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  dinsdag 21 maart 2006 @ 12:04:03 #60
144541 zwelgje81
http://forum.fok.nl/topic/8562
pi_36227369
Hier ook callcenter werk in leidschendam bij Wolfson
  dinsdag 21 maart 2006 @ 12:09:20 #61
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_36227556
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 11:36 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Ik heb t ook voor een callcenter gewerkt, inbound welteverstaan. Was een tijdelijk project, maar volgend jaar doe ik het weer als de mogelijkheid er is. Eerste paar keer bellen vond ik wel eng, moest mensen toch om geld vragen etc.

Maar na verloop van tijd vond ik het gewoon leuk om te zien hoe verschillend mensen reageren op zo'n telefoontje.. de één superchaggo, de ander helemaal happy en geintereseerd. Afwisselender werk kun je niet hebben

Verder ook nog een keereen heel bijzonder gesprek gehad met 1 of andere man, die een telefoontje verwachte van zijn vrouw, kennelijk niet op de nummerweergave gekeken had, en opnam met 'hoi lekker kippetje van mij'.. was een hilarisch gesprek

Verder betaalde het ook nog eens lekker, en in de avonduren (ben niet zo'n ochtend mens ) , dus ja, ik vond het wel wat !
Outbound dus...
inderdaad, was altijd lachen. Van mensen die zeiden: Hee schat, of hay lekker ding. Of gewoon: wat nou weer?!!!



Mooie tijden.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_36230586
Ik heb zelf een half jaar voor ResponCis in Den Haag gewerkt. Moest UPC en Vodafone verkopen en heb ook nog een tijdje inbound gezeten voor Speedlinq. Damn wat ben ik blij dat ik daar niet meer werk, ze zaten altijd te pushen: Kom op SCOREN!!! (leek gekke Gerrit wel), en dat terwijl de bonus regeling niks voorstelt. Na een tijdje werd ik van zelf gek en had geen zin om voor een salaris van 7.66 zoveel moeite voor ze te doen. Werk nu voor de thuiszorg en dat past tenminste in mijn opleiding en verdient gelukkig een stuk beter 9,66

[ Bericht 1% gewijzigd door Ludacriss op 21-03-2006 17:22:52 ]
pi_36237249
Ik heb 1 dag bij Marketel in Arnhem voor Scarlet gewerkt. Als je 1x verkocht kreeg je een pen, 2x stickers van Beau, etc. Daarnaast betaalde het nog slecht ook
pi_36237351
ik ga binnenkort bij een callcenter werken bij vodafone. Het lijkt me wel leuk werk
"Ongeluk is het verschil tussen het talent en de verwachtingen van de mens"
pi_36251792
TransCom in Groningen... pfff moet iedereen in pak rondlopen.. in een callcentre. Je hebt hier geen collega's, je hebt hier vrienden, was de strekking.
Ja fuck off maak zelf wel uit wie m' n vrienden zijn: Ik ben er gillend weggerend!
pi_36252188
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 00:11 schreef Nemephis het volgende:
TransCom in Groningen...
Ah, onze gewaardeerde collega's uit het noorden .
I was an atheist until I realized I was God
  woensdag 22 maart 2006 @ 02:09:25 #67
103012 Nies
Die hekse
pi_36253476
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 00:27 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ah, onze gewaardeerde collega's uit het noorden .
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_36253503
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 02:09 schreef Nies het volgende:

[..]

Ga slapen trut, of ben je morgen vrij? .
I was an atheist until I realized I was God
pi_36286315
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 02:16 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ga slapen trut, of ben je morgen vrij? .
Peter heb me drie weken sluitdiensten toebedeeld, ik zit hier net aan mijn avondeten joh!
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_36286364
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:12 schreef Nies het volgende:

[..]

Peter heb me drie weken sluitdiensten toebedeeld, ik zit hier net aan mijn avondeten joh!
Kut, bedenk me net dat ik Peter nog moest bellen... HJ kwam bij me met de vraag waarom ik vandaag in godsnaam 05-03-2006 tot 20-03-2006 vakantiedagen wilde opnemen .

[ Bericht 1% gewijzigd door kastanova op 23-03-2006 01:20:25 ]
I was an atheist until I realized I was God
pi_36286382
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:14 schreef kastanova het volgende:

[..]

Kut, bedenk me net dat ik Peter nog moest bellen... HJ kwam bij me met de vraag waarom ik vandaag in godsnaam 05-03-2006 tot 20-05-2006 vakantiedagen wilde opnemen .
Ben je bezig met een wereldreis?

Logica is ver te zoeken daar ...
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_36298817
Ik wil misschien ook inbound callcentre/helpdesk werk doen, iemand enige idee voor in omgeving rotterdam/delft/denhaag ?
Liefst parttime in de avond of weekend.
ne okuyon, bokmu var?
  donderdag 23 maart 2006 @ 15:42:39 #73
121410 FreaCk
De Grote Beurt
pi_36298971
*Meldt zich ook.. in Den Bosch..

4 maanden Inbound callcenterwerk, 6 euro nog wat per uur. voor 18 jarige. vaak onderzoeken/enquetes, paar keer iemand een visa aansmeren en nu inbound voor de NS.

na veel dagen enquetes zocht ik het niet meer, wou bijna weg omdat er geen nieuwe opdrachten binnen kwamen. maar nu komt er voorlopig weer nieuw spul dus blijf ik toch maar ff.. en btw ik denk dan maar gewoon aan het geld.
pi_36304722
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:47 schreef nikky het volgende:
Ik werk ook sinds een half jaar op een Callcenter. Inbound gelukkig. Ik houd niet zo van die harde verkooptechnieken en zou er ook niet kunnen werken.

Krijg veel opleidingen voor de inhoud waar je gesprekken over voert. Op dit moment zit ik in meerdere "belgroepen" zoals dat bij ons genoemd wordt. We krijgen buiten de inerne opleiding ook nog een externe opleiding van een jaar op MBO en daarna nog een jaar op HBO volledig betaald.

Prima werkgever. Reiskosten, megapersoneelsfeesten en erg veel inzet om de klantadviseurs op te leiden en te begeleiden. Tevens wordt er goed naar ons geluisterd als wij problemen signaleren. En dat vind ik erg belangrijk aangezien mensen aan de telefoon vaak als eerste problemen constateren.

En ik heb hele leuke collega's. Het is voor mij dan ook geen straf om naar mijn werk te gaan. Ik heb er erg veel plezier in.
Volgens mij zitten wij in hetzelfde callcenter. Ik kan het natuurlijk mis hebben
Maar omdat je het over verschillende belgroepen hebt, ging er een belletje rinkelen om het maar toepasselijk te houden
Dan kan je zien dat het voor iedereen verschillend is.
Ik kan niet wachten totdat ik wat anders vind. Gillend gek word ik haast van dat werk.
Die externe MBO opleiding vind ik gewoonweg niks, een niveau van onder 0 en tijdens de lessen is het één en al herhaling dus de verveling slaat ernstig toe.
pi_36314117
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:37 schreef saban het volgende:
Ik wil misschien ook inbound callcentre/helpdesk werk doen, iemand enige idee voor in omgeving rotterdam/delft/denhaag ?
Liefst parttime in de avond of weekend.
Heb goede ervaringen bij Bell Services Nederland.

Anders kun je het bij HCN ofzo proberen (:r); of een telecomprovider. T-Mobile en Casema in Den Haag, UPC in Capelle aan den IJssel (geloof ik).
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 23 maart 2006 @ 23:32:37 #76
144541 zwelgje81
http://forum.fok.nl/topic/8562
pi_36314233
Anders wolfson (zit in leidschendam) in 3 weken tijd 90 uitzendkrachten weggestuurd omdat de projecten aflopen en er niks bij komt . Ik ben nog de laatste volgens mij die daar als uitzndkracht werkt
pi_36315005
Wat oor bedrijf is dat, HCN ?
Casema heeft mijn broer wel eens gewerkt, schijnt er ok te zijn maar HEEL erg moeilijk binnen te komen.
T-Mobile zit waar ? Bij HS bedoel je ?
ne okuyon, bokmu var?
pi_36318726
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:32 schreef zwelgje81 het volgende:
Anders wolfson (zit in leidschendam) in 3 weken tijd 90 uitzendkrachten weggestuurd omdat de projecten aflopen en er niks bij komt . Ik ben nog de laatste volgens mij die daar als uitzndkracht werkt
Ha, herkenbaar. Nu de drukte bij de ziektenkostenverzekeraars voorbij is is het personeelsbestand van de afdeling Schoonhoven volgens mij ook zo'n beetje gehalveerd. Uitzendkrachten vliegen er links en rechts uit, maar voorlopig geloof ik dat ik wel veilig zit.. Hoop ik..
  vrijdag 24 maart 2006 @ 09:50:20 #79
144541 zwelgje81
http://forum.fok.nl/topic/8562
pi_36320102
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 08:00 schreef minilotje het volgende:

[..]

Ha, herkenbaar. Nu de drukte bij de ziektenkostenverzekeraars voorbij is is het personeelsbestand van de afdeling Schoonhoven volgens mij ook zo'n beetje gehalveerd. Uitzendkrachten vliegen er links en rechts uit, maar voorlopig geloof ik dat ik wel veilig zit.. Hoop ik..
Hahaha daarishet niet anders dus Hier is ZK, Siemens, AIG, en het blad vier gestopt
pi_36337387
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 00:11 schreef Nemephis het volgende:
TransCom in Groningen... pfff moet iedereen in pak rondlopen.. in een callcentre. Je hebt hier geen collega's, je hebt hier vrienden, was de strekking.
Ja fuck off maak zelf wel uit wie m' n vrienden zijn: Ik ben er gillend weggerend!
Heb ik ook een weekje gezeten, achterin beneden, bij die data-entry ploeg.
Trieste bedoening daar
pi_36337415
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 08:00 schreef minilotje het volgende:

[..]

Ha, herkenbaar. Nu de drukte bij de ziektenkostenverzekeraars voorbij is is het personeelsbestand van de afdeling Schoonhoven volgens mij ook zo'n beetje gehalveerd. Uitzendkrachten vliegen er links en rechts uit, maar voorlopig geloof ik dat ik wel veilig zit.. Hoop ik..
was het maar waar !

Nog steeds gemiddeld 50 mensen in de wacht, het houdt mij iig van de straat
pi_36338006
Heb ook ooit eens als teamleider een inbound callcenter afdeling opgezet....geweldige tijd gehad.

Het leuke van callcenters is dat je soms de vreemdste figuren als collega hebt.....er wordt ook veel werkschuw volk heen gestuurd door de uitkerende instanties.....
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
pi_36338286
Callcentre verdient beter dan wat ik nu doe, inbound voor een zekere uitkerignsinstantie, of is callcentrewerk inmiddels ook al tegen minimum-uitzendbureau-salaris?
Ik moet wel zeggen dat het werk op zich me wel bevalt, veel beter dan outbound bellen in ieder geval: Ik zat dan ook wel op een louche callcentre, moet ik zeggen...
quote:
Vrijdag 10 maart 2006 Bron: Volkskrant

Amsterdam: de Financiële recherche doet onderzoek naar een grote beleggingsfraudezaak waarbij mogelijk tientallen huiseigenaren zijn gedupeerd, aldus een woordvoerder van de politie.

Het betreft de firma Lekker Leven Hypotheken die vanuit het Groningse Stadskanaal via het internet klanten wierf.


Het bedrijf zou zijn klanten hebben gelokt met beloftes van een torenhoog rendement wanneer zij de overwaarde van hun huis zouden investeren in een beleggingsproduct van de firma ‘Euro Consultancy’. Na oversluiting van de hypotheek werd echter na enkele malen geen rendement meer uitgekeerd. Sommige beleggers hebben tonnen euro’s overwaarde geïnvesteerd, zegt advocaat B. van der Goen. Hij vertegenwoordigt een toenemend aantal slachtoffers. Van der Goen verleent ook bijstand aan de gedupeerden van de Hilversumse beleggingsfraudeur René van den Berg.
Naja, ik zat mensen lastig te vallen voor een andere vage financiele dienstverlener terwijl collega's die Lekker Leven hypotheken aan de man brachten...
Haalde mijn targets daar doordat de directeur meteen de systeembeheerder was en ik met mijn nog niet eens zo heel bijzondere Windows kennis in een handomdraai op de server bij die logbestanden kon komen. Naja, dat werkt een stuk relaxter Sukkel heeft het nooit door gehad hehe
pi_36342922
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 20:11 schreef Nemephis het volgende:
Callcentre verdient beter dan wat ik nu doe, inbound voor een zekere uitkerignsinstantie, of is callcentrewerk inmiddels ook al tegen minimum-uitzendbureau-salaris?
Er is een CAO voor het callcenterwezen. Daar kun je ook de salarissen nakijken.
pi_36344015
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:29 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Heb goede ervaringen bij Bell Services Nederland.

Anders kun je het bij HCN ofzo proberen (:r); of een telecomprovider. T-Mobile en Casema in Den Haag, UPC in Capelle aan den IJssel (geloof ik).
Wat is er dan zo erg aan HCN?

Niet dat ik er werk hoor maar wel wat over gehoord
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_36344672
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_36352221
quote:
Er is een CAO voor het callcenterwezen.
Genoeg louche callcentra die zich daar niet aan houden..
pi_36352753
KPN qontact hier voorheen snt, al 2,5 jaar gelukkig parttime medewerker!
beer is the answer
pi_36352950
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 13:38 schreef CkY2k3 het volgende:
KPN qontact hier voorheen snt, al 2,5 jaar gelukkig parttime medewerker!
welke vestiging?
dag
pi_36353084
Callcentre lijkt me ook wel grappig, iemand die een leuke call center kent in Groningen? ,
pi_36353245
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 13:57 schreef Beroepsgokker het volgende:
Callcentre lijkt me ook wel grappig, iemand die een leuke call center kent in Groningen? ,
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 13:38 schreef CkY2k3 het volgende:
KPN qontact hier voorheen snt, al 2,5 jaar gelukkig parttime medewerker!
KPN contact zit daar o.a. tempoteam heeft wel meer callcenterbanen..
dag
  zaterdag 25 maart 2006 @ 14:08:28 #92
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_36353329
Mensen die in een call centre werken waar men belt om je van alles en nog wat te verkopen mogen van mij een bijzonder enge ziekte krijgen.
Ik haat jullie, ik haat jullie op een niveau wat jullie je niet voorstellen kunnen. Jullie zouden gele puntmutsen moeten dragen, dan gaf ik gas en deed de ruitenwissers aan als jullie op een zebrapad lopen. Als er een god was zou die jullie bestraffen oude testament stijl.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 14:11:35 #93
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36353398
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 14:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Mensen die in een call centre werken waar men belt om je van alles en nog wat te verkopen mogen van mij een bijzonder enge ziekte krijgen.
Ik haat jullie, ik haat jullie op een niveau wat jullie je niet voorstellen kunnen. Jullie zouden gele puntmutsen moeten dragen, dan gaf ik gas en deed de ruitenwissers aan als jullie op een zebrapad lopen. Als er een god was zou die jullie bestraffen oude testament stijl.
Neem een geheim nummer, schrijf je *hier* in en stel je niet zo aan .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 25 maart 2006 @ 14:12:45 #94
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_36353429
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 14:11 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Neem een geheim nummer, schrijf je *hier* in en stel je niet zo aan .
Hee, jij wilt de vrijheid te bellen, ik wil de vrijheid jullie in de bek te schijten.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 14:13:25 #95
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36353446
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 14:12 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hee, jij wilt de vrijheid te bellen, ik wil de vrijheid jullie in de bek te schijten.
Ik bel geen consumenten .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 25 maart 2006 @ 14:15:05 #96
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_36353490
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 14:13 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik bel geen consumenten .
Je moet niet huilen als je niet geslagen wordt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 14:15:57 #97
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36353516
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 14:15 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je moet niet huilen als je niet geslagen wordt.
Ik huil niet. Ik geef je een tweetal tips en ben verder van mening dat je nogal overdrijft. That's all.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 25 maart 2006 @ 14:19:16 #98
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_36353592
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 14:15 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik huil niet. Ik geef je een tweetal tips en ben verder van mening dat je nogal overdrijft. That's all.
Dus ik moet maar een geheim nummer nemen om te zwichten voor de belterreur.
No way, die verkopers zo verrot schelden dat ze huilend opleggen is veel leuker, daar neem ik ff voor, iemand zo diep afbreken dat ze na jaren nog pillen slikken is nog te mild voor ze.
Mij bellen is met je geestelijke gezondheid spelen, ik zwicht niet, ik sla keihard terug.
Geen enkele genade voor de belterroristen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_36354083
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 14:19 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dus ik moet maar een geheim nummer nemen om te zwichten voor de belterreur.
No way, die verkopers zo verrot schelden dat ze huilend opleggen is veel leuker, daar neem ik ff voor, iemand zo diep afbreken dat ze na jaren nog pillen slikken is nog te mild voor ze.
Mij bellen is met je geestelijke gezondheid spelen, ik zwicht niet, ik sla keihard terug.
Geen enkele genade voor de belterroristen.
en je wordt nog steeds gebeld? Ik word nooit meer gebeld na een aantal telefoontjes resoluut te hebben afgekapt.
pi_36354108
Momenteel doe ik callcenterwerk bij de belastingdienst. Vind het wel een regime hoor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')