abonnement Unibet Coolblue
pi_35024974
Had een topic gevonden maar die dateert uit 2002 dus krijg dan opmerkingen van nutteloze kicks enzo dus hier even een nieuwe

Ben eigenlijk beniu=euwd wie er hier van FOK! bij een call-center werken of gewerkt hebben en wat jullie ervaringen zijn.

Ik werk bij een callecenter in Leidschendam sinds een week en op zich bevalt het me nog wel. Ze doen gelukkig verschillende projecten om de zoveel tijd en gelukkig doe ik enkel inbound dus het valt mee, alleen vind de verdiensten niet echt super, namelijk iets van 7.96 bruto :S dus 7.52 netto
Maarja even hierervaring opdoen en dan verkassen naar een ander
Verwijderd @ A
pi_35026032
Same,

Heb 10 maanden in een call center gewerkt in Eindhoven. Zij hebben het project van HP en aangezien ik in informatica wou blijven ideaal als startersjob en mooie naam op CV.
Ondertussen werk ik ergens anders dankzij mijn ervaringen bij HP betere job kunnen vinden.
Beter salaris, beter voorwaarden enz...

Dus Call-center is ideaal om ervaringen op te doen idd
When you earnestly believe you can compensate for a lack of skill by doubling your efforts, there's no end to what you can't do...
pi_35026044
Ik ben afgelopen donderdag weer bij een ( hét )call center begonnen in Rotterdam, alwaar ik het fantastische salaris verdien van 5,28 euro bruto incl. wachtdagtoeslag en vakantietoeslag. 't Is beter dan niets, bij m'n andere baantje is nu weinig te doen.

Deze week heb ik twee gesprekken waar ik bijna zeker aangenomen wordt, en dan ga ik gauw pleite.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_35026239
Werk sinds kort bij een 1st line support centre (niet echt callcentre vind ik). Leuke collega's, leuke gebruikers/klanten (Akzo Nobel). Sinds november hier een halfjaar contract gekregen ipv via detacheringsbureau. Een net salaris. Ga het hier nog wel effetjes volhouden.

Uit naam van 't bedrijf: Zet um op in Turijn
pi_35132628
*meldt zich

Inbound, klantenservice bij een grote zorgverzekeraar.
Chaos, totale chaos op dit moment. Overal is het een bende. Leuk

6 uurtjes per dag is het wel vol te houden
pi_35134784
Inbound, klantenservice bij UPC Anderhalf jaar fulltime gezeten (don't even ask) en ondanks dat best een leuke tijd gehad.
pi_35134871
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:01 schreef Dwaashaas het volgende:
Inbound, klantenservice bij UPC Anderhalf jaar fulltime gezeten (don't even ask) en ondanks dat best een leuke tijd gehad.
Dacht dat dat in Capelle a/d Ijssel zat.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_35135109
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:03 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dacht dat dat in Capelle a/d Ijssel zat.
Toen ik er zat waren er nog 3 locaties: Capelle, Leeuwarden en Nijmegen. De laatste is rond de zomer 2005 opgeheven voor zover ik weet. Ik zat daar van ongeveer mei 2003 t\m dec. 2004.
pi_35135237
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:07 schreef Dwaashaas het volgende:

[..]

Toen ik er zat waren er nog 3 locaties: Capelle, Leeuwarden en Nijmegen. De laatste is rond de zomer 2005 opgeheven voor zover ik weet. Ik zat daar van ongeveer mei 2003 t\m dec. 2004.
Ah. Heb veel verkocht en wel eens op de helpdesk gezeten van UPC van januari 2004 tot juni 2005, wat een kutbedrijf. Vandaag hoorde ik toevallig nog een paar mensen kankeren over niet werkende telefoon/internet en monteurs die niet komen opdagen, etc. Ben blij dat ik 't niet meer hoef uit te leggen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_35135374
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:09 schreef heiden6 het volgende:
Ah. Heb veel verkocht en wel eens op de helpdesk gezeten van UPC van januari 2004 tot juni 2005, wat een kutbedrijf. Vandaag hoorde ik toevallig nog een paar mensen kankeren over niet werkende telefoon/internet en monteurs die niet komen opdagen, etc. Ben blij dat ik 't niet meer hoef uit te leggen.
Kun je nagaan, dat was toen ik er zat al zo ! Goed te horen dat ze nog steeds 'op de goeie weg' zijn zoals ze dat zo mooi in personeelskrantjes konden verwoorden.
pi_35135469
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:12 schreef Dwaashaas het volgende:

[..]

Kun je nagaan, dat was toen ik er zat al zo ! Goed te horen dat ze nog steeds 'op de goeie weg' zijn zoals ze dat zo mooi in personeelskrantjes konden verwoorden.
Die heb ik gelukkig niet gehad. Zal me een comedy geweest zijn.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_35135687
Viel op zich best mee, maar er stond altijd zo'n klant-tevredenheids-onderzoek in. Meestal had die grafiek een stijgende lijn, maar als er na meer dan een jaar nog steeds dezelfde problemen zijn dan a) klopt die grafiek niet en b) lag het dus niet aan mij.

Het scheelde wel dat ik erg leuke collega's had en goed met de supervisors overweg kon, als dat niet het geval zou zijn geweest had ik het daar niet zo lang uit gehouden denk ik.
pi_35136155
In 3 callcenters gewerkt tot nu toe; deze bevalt het beste .
I was an atheist until I realized I was God
pi_35136256
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:26 schreef kastanova het volgende:
In 3 callcenters gewerkt tot nu toe; deze bevalt het beste .
Jij zat toch ook bij @home?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_35136726
heb eerst gewerkt voor 7.38 in almere. pauze en trainingen betaald.

ben nu aan het solliciteren voor planvisie, 10 euro per uur (EN: over target heen is aan klanten * 10 euro, dus heb je gem. 2 klanten op ene avond, dan verdien je 20 euro per uur ipv 10 !!!)

alleen worden trainingen daar niet betaald, maar goed ....
pi_35136872
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:28 schreef heiden6 het volgende:
Jij zat toch ook bij @home?
  • Eerst outbound bij Search&Results (Leuk bedrijf, leuke collega's, kutwerk .)

  • Vervolgens 1elijns tech bij @home (Leuke collega's, bedrijfsomgeving minder, werk is te doen...)

  • En nu achtereenvolgens 1elijns 'allround', 2elijns tech, VOIP specialist en uiteindelijk Product specialist bij een andere ISP (Leuke collega's, bedrijfsomgeving wordt inmiddels iets strenger, werk is uitdagend . )
  • I was an atheist until I realized I was God
      Milf woensdag 15 februari 2006 @ 23:47:40 #17
    16000 nikky
    Paars is het nieuwe rood!
    pi_35137194
    Ik werk ook sinds een half jaar op een Callcenter. Inbound gelukkig. Ik houd niet zo van die harde verkooptechnieken en zou er ook niet kunnen werken.

    Krijg veel opleidingen voor de inhoud waar je gesprekken over voert. Op dit moment zit ik in meerdere "belgroepen" zoals dat bij ons genoemd wordt. We krijgen buiten de inerne opleiding ook nog een externe opleiding van een jaar op MBO en daarna nog een jaar op HBO volledig betaald.

    Prima werkgever. Reiskosten, megapersoneelsfeesten en erg veel inzet om de klantadviseurs op te leiden en te begeleiden. Tevens wordt er goed naar ons geluisterd als wij problemen signaleren. En dat vind ik erg belangrijk aangezien mensen aan de telefoon vaak als eerste problemen constateren.

    En ik heb hele leuke collega's. Het is voor mij dan ook geen straf om naar mijn werk te gaan. Ik heb er erg veel plezier in.
    👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
    Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
    Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
      woensdag 15 februari 2006 @ 23:50:54 #18
    141503 haphaphap
    Ik ben een moviestar
    pi_35137332
    Inbound zilveren kruis, grote chaos maar erg gezellig
    pi_35137414
    Waar in L'dam?
      woensdag 15 februari 2006 @ 23:55:25 #20
    141503 haphaphap
    Ik ben een moviestar
    pi_35137519
    yep bij Wolfson
    pi_35140655
    Ik heb plus minus 2,5 jaar voor Stream int , gewerkt op amsterdam-sloterdijk.

    Was erg leuk en verdiende toen voor die tijd redelijk veel geld.

    Overigens inbound voor HP en Euronet /Wanadoo.
    A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
      donderdag 16 februari 2006 @ 02:55:44 #22
    17266 xLenorex
    Cute little dead girl
    pi_35141443
    Ook in het callcenter van Rotterdam, al 5 jaar nu. Beetje kansloos maar de uren zijn goed en het werk is ook wel vol te houden. Alleen het salaris is inderdaad niet zo denderend
    winst: geheim 8)
    pi_35141508
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 06:50 schreef heiden6 het volgende:
    Ik ben afgelopen donderdag weer bij een ( hét )call center begonnen in Rotterdam, alwaar ik het fantastische salaris verdien van 5,28 euro bruto incl. wachtdagtoeslag en vakantietoeslag. 't Is beter dan niets, bij m'n andere baantje is nu weinig te doen.

    Deze week heb ik twee gesprekken waar ik bijna zeker aangenomen wordt, en dan ga ik gauw pleite.
    Kinderarbeid.
    pi_35141529
    Ik heb HSCG, BSC, Postbank en SpaarSelect gehad. Kutwerk.
    pi_35141534
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 03:05 schreef skiczukie het volgende:
    Ik heb HSCG, BSC, Postbank en SpaarSelect gehad. Kutwerk.
    Troost je , mn vriendin doet soms voor de lotto.
    A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')