eindhoven o.a zakelijk en consument (beide outbound)quote:
www.interfoon.nl, inbound voor zorgverzekeraars, vlakbij station Rotterdam Blaakquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:37 schreef saban het volgende:
Ik wil misschien ook inbound callcentre/helpdesk werk doen, iemand enige idee voor in omgeving rotterdam/delft/denhaag ?
Liefst parttime in de avond of weekend.
Ik hoop dat ik jou een keer aan de telefoon krijg dat wordt lachen!quote:Dus ik moet maar een geheim nummer nemen om te zwichten voor de belterreur.
No way, die verkopers zo verrot schelden dat ze huilend opleggen is veel leuker, daar neem ik ff voor, iemand zo diep afbreken dat ze na jaren nog pillen slikken is nog te mild voor ze.
Mij bellen is met je geestelijke gezondheid spelen, ik zwicht niet, ik sla keihard terug.
Geen enkele genade voor de belterroristen.
Het rare is wel dat je zelf toestemming hebt gegeven aan bedrijven om je te laten bellen. Bij veel bedrijven zoals UPC, Algemeen dagblad enzovoorts worden je gegevens gewoon doorverkocht ( om er lekker aan te verdienen ) en zodat callcenters er ook een centje uit kunnen slaan (kijk maar in de voorwaarden van bedrijven waar je staat aangemeld voor een dienst). Had het erover met de baas van Responcis (callcenter in Den Haag) en die vertelde me hoe het in de wereld van call centers aan toe gaat. Upc heeft er zelfs miljoenen aan verdient volgens hem.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dus ik moet maar een geheim nummer nemen om te zwichten voor de belterreur.
No way, die verkopers zo verrot schelden dat ze huilend opleggen is veel leuker, daar neem ik ff voor, iemand zo diep afbreken dat ze na jaren nog pillen slikken is nog te mild voor ze.
Mij bellen is met je geestelijke gezondheid spelen, ik zwicht niet, ik sla keihard terug.
Geen enkele genade voor de belterroristen.
Ik heb geen enkel bedrijf toestemming gegeven mij te bellenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:04 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Het rare is wel dat je zelf toestemming hebt gegeven aan bedrijven om je te laten bellen.
Ik neem prive geen diensten af van bedrijven die mijn telefoonnummer hebben. Ik geef namelijk nooit mijn telefoonnummer aan bedrijven.quote:Bij veel bedrijven zoals UPC, Algemeen dagblad enzovoorts worden je gegevens gewoon doorverkocht ( om er lekker aan te verdienen ) en zodat callcenters er ook een centje uit kunnen slaan (kijk maar in de voorwaarden van bedrijven waar je staat aangemeld voor een dienst).
Stoer man.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dus ik moet maar een geheim nummer nemen om te zwichten voor de belterreur.
No way, die verkopers zo verrot schelden dat ze huilend opleggen is veel leuker, daar neem ik ff voor, iemand zo diep afbreken dat ze na jaren nog pillen slikken is nog te mild voor ze.
Mij bellen is met je geestelijke gezondheid spelen, ik zwicht niet, ik sla keihard terug.
Geen enkele genade voor de belterroristen.
Heb je wel gedaan, je hebt namelijk geen geheim nummer genomen en telefoonmaatschappijen zijn verplicht om publieke nummers door te geven.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel bedrijf toestemming gegeven mij te bellen
Je weet dat KPN ook geheime nummers heeft verkocht?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:43 schreef Vava het volgende:
[..]
Heb je wel gedaan, je hebt namelijk geen geheim nummer genomen en telefoonmaatschappijen zijn verplicht om publieke nummers door te geven.
Nee, wist ik niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je weet dat KPN ook geheime nummers heeft verkocht?
We hebben het over callcenters, niet over callgirls .quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:15 schreef JoPiDo het volgende:
verdient erg erg erg goed, soms wel 1900 euro in de maand
daar heb ik het ook niet overquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
We hebben het over callcenters, niet over callgirls .
Dat doe je netjes dan!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:15 schreef JoPiDo het volgende:
ik werk al 4 jaar ongeveer in verschillende callcentra, ik neem steeds projecten aan en schuif dan school een tijdje aan de kant
verdient erg erg erg goed, soms wel 1900 euro in de maand
Casema (Den Haag) zoekt bij mijn weten nog altijd mensen voor de klantenservice.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:08 schreef tomic het volgende:
Nu een jaar Inbound bij de Telegraaf op Amsterdam Sloterdijk. Inhouse CC dus. Heeeel relaxed. Verdiend ook top! 10,50 bruto p/u.
Toch wil ik wel weg, omdat ik een IT achtergrond heb, dus mocht iemand nog iets weten... waar ze mensen zoeken? Wel inbound/helpdesk. BVD en TIA
Een van de grootste callcenters van NL:, meerdere vestigingen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:51 schreef saban het volgende:
Wat oor bedrijf is dat, HCN ?
Dat heb ik ook gehoord. Ik ben wel aangenomen maar hoefde nadat ik toevallig ziek was in de tweede week. Heb dus alleen een training gehad en een paar uurtjes gebeld.quote:Casema heeft mijn broer wel eens gewerkt, schijnt er ok te zijn maar HEEL erg moeilijk binnen te komen.
Inderdaad.quote:T-Mobile zit waar ? Bij HS bedoel je ?
Ja, daar heb je wel gelijk in: Hoge eisen tegen minimum-vergoeding.quote:Ik heb me altijd prima vermaakt op mijn werk maar op het moment vind ik dat de callcentra vreselijk veel eisen en daar maar weinig voor terug geven.
Zeg nergens nergensquote:Op zondag 26 maart 2006 18:31 schreef JoPiDo het volgende:
je verdient als student juist nergens zoveel als in een goed callcenter
banken en overheid, 15 euro soms wel dat krijg je echt NERGENS
welke vestiging/dienst zat je?quote:Op zondag 26 maart 2006 18:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Toen ik nog bij SNT werkte had ik ook collega's die al ruim 5 jaar full time 40 uur per week call center werk deden.
Als ik daar alleen al aan denk krijg ik al koude rillingen, dat je dat zo lang kunt volhouden.
Voor mij in ieder geval nooit meer call center werk, heb het bijna anderhalf jaar gedaan.
wanneer ben je daar weggegaan eigelijk?quote:
Overheid? Watvoor callcenters zijn dat dan en waar zitten ze?quote:Op zondag 26 maart 2006 18:31 schreef JoPiDo het volgende:
je verdient als student juist nergens zoveel als in een goed callcenter
banken en overheid, 15 euro soms wel
En wat verdient een COPC gecertificeerde product specialist er .quote:Op zondag 26 maart 2006 22:09 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Overheid? Watvoor callcenters zijn dat dan en waar zitten ze?
Ik ken de belastingdienst en UWV telefoon. Daarnaast is de gemeente Amsterdam met een callcentre begonnen en schijnt erg goed te lopen. Zo goed zelfs dat meerdere grote gemeenten gaan overstappen op een inhouse callcenter.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:09 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Overheid? Watvoor callcenters zijn dat dan en waar zitten ze?
Klopt.. mijn KPN nummer is alleen bekend bij KPN (staat niet in telefoongids of bij inlichtingen) en toch wordt ik er wekelijks op gebeld voor de gekste dingen. Tenzij ze gewoon random nummers bellen is KPN echt de enige van wie ze het nummer kunnen hebben gekregen. Er zullen ook vast wel kleine lettertjes over in de voorwaarden staan.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:04 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Het rare is wel dat je zelf toestemming hebt gegeven aan bedrijven om je te laten bellen. Bij veel bedrijven zoals UPC, Algemeen dagblad enzovoorts worden je gegevens gewoon doorverkocht ( om er lekker aan te verdienen ) en zodat callcenters er ook een centje uit kunnen slaan (kijk maar in de voorwaarden van bedrijven waar je staat aangemeld voor een dienst). Had het erover met de baas van Responcis (callcenter in Den Haag) en die vertelde me hoe het in de wereld van call centers aan toe gaat. Upc heeft er zelfs miljoenen aan verdient volgens hem.
Ik las het ook, heb er zelfs gewerkt. Maar volgens mij verdiende ik toen meer .quote:Op maandag 27 maart 2006 10:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zag vandaag in de spits een advertentie van Stream International (Amsterdam) waarbij helpdeskmedewerkers worden gevraagd.
Salarisindicatie: 1207,- tot 1421,- BRUTO per maand volgens Callcenter CAO.
Wel schrikken zeg, dat is wel HEEL erg weinig.
Ik ben in 2001 ook bij een grote ISP begonnen als callcenter agent 1elijns, later 2elijns en en daar begon ik met 1700,- bruto.
Hm, misschien willen ze hierdoor de golddiggers van de serieuze kandidaten schiften.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:44 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ik las het ook, heb er zelfs gewerkt. Maar volgens mij verdiende ik toen meer .
Nee precies, misschien hopen ze op scholieren ofzo, die gestopt zijn met hun opleiding. Of hobbyisten. Maar daar nog...in een snackbar verdien je nog meer.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:51 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hm, misschien willen ze hierdoor de golddiggers van de serieuze kandidaten schiften.
Think again, niemand heeft een zondanige passie voor 1elijns helpdeskwerk bij een ISP dat ie/zij genoegen neemt met zo'n fooi
Volgens mij is het net zoiets als met telemarketeers. Of je kunt het, of je kunt het niet.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Toen ik nog bij SNT werkte had ik ook collega's die al ruim 5 jaar full time 40 uur per week call center werk deden.
Als ik daar alleen al aan denk krijg ik al koude rillingen, dat je dat zo lang kunt volhouden.
Voor mij in ieder geval nooit meer call center werk, heb het bijna anderhalf jaar gedaan.
Serieuze kandidaten voor zo'n pauperbaan bestaan niet, men moet het juist hebben van de golddiggers.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:51 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hm, misschien willen ze hierdoor de golddiggers van de serieuze kandidaten schiften.
Think again, niemand heeft een zondanige passie voor 1elijns helpdeskwerk bij een ISP dat ie/zij genoegen neemt met zo'n fooi
Ik ken iemand die bij de UWV telefoon werkt, dat is dus bepaald géén vetpot: minimumloon en dan wordt er van 'm verwacht dat ie 's avonds nog gaat zitten leren in z'n eigen tijd.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:33 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik ken de belastingdienst en UWV telefoon. Daarnaast is de gemeente Amsterdam met een callcentre begonnen en schijnt erg goed te lopen. Zo goed zelfs dat meerdere grote gemeenten gaan overstappen op een inhouse callcenter.
Ja, je kon ook fases krijgen voor te laat komen. Daar was een heel systeem bij; 0-5 minuten, 5-15 minuten etc. en of je wel of niet gebeld had. Daar kreeg je dan punten voor en op basis van die punten kon je fases oplopen. Er waren nog meer mogelijkheden om fases te verzamelen, en bij drie fases volgde ontslag.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:22 schreef LaZZ het volgende:
Een fase?!
Zo ging ik dus ook met zulke waanzin om, laat mij nou maar lekker m'n gang gaan en beoordeel me op relevante vlakken (verkoop, behandelen van de klanten, houding etc.). Die waren altijd perfect.quote:Nog nooit meegemaakt dat ik echt streng werd behandeld. Ik ga naar de WC wanneer ik wil en roken wanneer ik wil. Tering zeg, ik verkoop toch goed.
Deze had er 120. Soms kwam ik daar aan (na anderhalf uur reistijd nota bene) en was de toko al vol. Dan kon je ervoor kiezen om onbetaald naar huis te gaan, maar dat deed ik alleen als het me echt heel goed uitkwam, anders bleef ik net zo lang claimen tot ze een plek voor me hadden gevonden, en logde ik alle wachttijd ook zodat ik niet op m'n eigen kosten onder werktijd moest wachten.quote:Maar ik werkte dan ook in een wat kleiner callcenter, mannetje of 20 per avond.
Ex-collega van me werkt er ook, ik kwam haar pas tegen hier in de stad. UWV zit namelijk in mijn woonplaats en waar ik werk is een eind reizen. Vandaar dat ik er over heb gedacht om daar te solliciteren. Maar, 10 minuten met haar gesproken en ik wist zeker dat ik het nu 1000 x beter hebquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:38 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ik ken iemand die bij de UWV telefoon werkt, dat is dus bepaald géén vetpot: minimumloon en dan wordt er van 'm verwacht dat ie 's avonds nog gaat zitten leren in z'n eigen tijd.
Gewoon waarschuwingen dus. Op zich normaal, maar 't is wat bot om te zeggen "je bent nu x keer te laat gekomen, blijf nu maar weg". Eerder zou je als bedrijf moeten constateren en moeten meedenken naar mogelijke oplossingen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:57 schreef heiden6 het volgende:
Ja, je kon ook fases krijgen voor te laat komen. Daar was een heel systeem bij; 0-5 minuten, 5-15 minuten etc. en of je wel of niet gebeld had. Daar kreeg je dan punten voor en op basis van die punten kon je fases oplopen. Er waren nog meer mogelijkheden om fases te verzamelen, en bij drie fases volgde ontslag.
Dat lijkt me idd belangrijker. Maar toch kun je het ook dan niet maken om de helft van je werktijd koffie te drinken (om het even extreem te stellen). Dat er criteria zijn van wat acceptabel is, da's dus ook wel uit te leggen.quote:Zo ging ik dus ook met zulke waanzin om, laat mij nou maar lekker m'n gang gaan en beoordeel me op relevante vlakken (verkoop, behandelen van de klanten, houding etc.). Die waren altijd perfect.
Meer geld is beterquote:Ik moet wel zeggen dat de boel ook andersom strak georganiseerd werd; na de proeftijd kreeg je standaard een evaluatie en daar volgde evt. een salarisschaalverhoging uit, waardoor ik met terugwerkende kracht een euro meer per uur ging verdienen.
En terecht. Het bedrijf roept personeel op, of roostert personeel in. Maar dat komt op hetzelfde neer. Ze weten hoeveel werkplekken ze hebben, en als ze meer personeel oproepen dan ze werkplekken hebben dan is dat het probleem van de werkgever.quote:Deze had er 120. Soms kwam ik daar aan (na anderhalf uur reistijd nota bene) en was de toko al vol. Dan kon je ervoor kiezen om onbetaald naar huis te gaan, maar dat deed ik alleen als het me echt heel goed uitkwam, anders bleef ik net zo lang claimen tot ze een plek voor me hadden gevonden, en logde ik alle wachttijd ook zodat ik niet op m'n eigen kosten onder werktijd moest wachten.
UPC zit zelf niet in Delft, dus ik neem aan dat het om een externe partij gaat dan (Sitel bijvoorbeeld). Het werk daar is over het algemeen niet super diepgaand, maar dat hoeft op zich natuurlijk niet belangrijk te zijn (bij een part-time baan bv.).quote:Op zondag 26 maart 2006 22:07 schreef zwelgje81 het volgende:
Iemand ervaring met UPC inbound in delft?
ik heb er ook gewerkt en kan mij nog herrineren dat ik 5 jaar terug , was begonnen met 3200 gulden bruto , en dat het elke 3 maanden werd verhoogd?quote:Op maandag 27 maart 2006 10:44 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ik las het ook, heb er zelfs gewerkt. Maar volgens mij verdiende ik toen meer .
Waarom wist ik daar niets vanquote:Op donderdag 30 maart 2006 07:01 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb er ook gewerkt en kan mij nog herrineren dat ik 5 jaar terug , was begonnen met 3200 gulden bruto , en dat het elke 3 maanden werd verhoogd?
Je moest dan aldoor iets van een 8 scoren in je call coachings ofzoquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:28 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Waarom wist ik daar niets van
Ach lang heb ik er niet gezeten...kreeg wel een leuke oprotpremie
Ow..vandaarquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Je moest dan aldoor iets van een 8 scoren in je call coachings ofzo
ach ik zat in een leuk team met weinig calls dus het was niet echt moeilijk te bereikenquote:
Informeer eens bij een uitzendbureau.quote:Op zondag 9 april 2006 15:49 schreef linny121 het volgende:
wie weet er nog callcenters in of outbound omgeving utrecht arnhem meld het even je kan me bereiken op l.voskuil@casema.nl
Hallo Collega..quote:Op zondag 9 april 2006 16:00 schreef M.Ram het volgende:
CendrisBSC werk er 1 augustes 3 jaar
Vermaak me nog steeds.
Welke vestiging werk je dan?quote:
Haha ben jij dat....mooi manquote:Op zondag 9 april 2006 16:19 schreef TheTh1ng het volgende:
Ja, ik ook..
Volgens mij zei jij laatst tegen mij toen je op Renault zat iets over m'n lowlands bandje
Goes, Almere, Assen en Amsterdam. Je vergist je met de regiokantoren denk ik.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:16 schreef Nemephis het volgende:
[..]
hehe UWV zit door het hele land schat
* "maar ik vertel niet waar ik werk"quote:Op maandag 10 april 2006 20:40 schreef nikky het volgende:
[..]
Goes, Almere, Assen en Amsterdam. Je vergist je met de regiokantoren denk ik.
Ik ken een paar callcenters inderdaad erg goedquote:Op maandag 10 april 2006 22:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
* "maar ik vertel niet waar ik werk"
Oeh, leuk! Dit heb ik ook een tijdje gedaan - heb je wel een harnas en helm bij de hand voor de scheldkanonnen?quote:Op zondag 9 april 2006 20:34 schreef Robbiej het volgende:
Werk bij een niet nader te noemen callcenter voor 7.38 (excl vak geld ) per uur. maar ik ben 17 dus mij hoor je niet klagen. krijg binnen circa 3 weken een nieuw project outbound voor een bedrijf. moet mensen bellen met achterstallige rekeningen. vraag me af wat ze nou weer verzinnen. met dit project kan je moeilijk targets hebben denk ik?
leg uit hoe werkt dat dan een beetje?quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:45 schreef ennuik het volgende:
[..]
Oeh, leuk! Dit heb ik ook een tijdje gedaan - heb je wel een harnas en helm bij de hand voor de scheldkanonnen?
Ik werkte bij een kabelboer (gewoon inbound) maar in de avonduren hebben we een klein projectje opgezet om te kijken hoe het zou gaan als wij wanbetalers gingen bellen. Ik vond het super!quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:40 schreef Robbiej het volgende:
[..]
leg uit hoe werkt dat dan een beetje?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:00 schreef ennuik het volgende:
[..]
Ik werkte bij een kabelboer (gewoon inbound) maar in de avonduren hebben we een klein projectje opgezet om te kijken hoe het zou gaan als wij wanbetalers gingen bellen. Ik vond het super!
Ging een beetje zo:
Ik: Hallo, met "ennuik", ik zit nu de administratie van "kabelboer" na te kijken. In mijn computer kan ik een aantal betalingen niet terug vinden (let wel: dit waren mensen met een achterstand van min. 500 gulden!), kan dit kloppen?
Ik hield het gesprek heel open en vriendelijk, meer "even checken" dan "he mevrouwtje, u bent een wanbetaler en dokken nu!". Sommige mensen hadden geen idee, die woonden bijvoorbeeld al lang niet meer in de woning en waren vergeten adreswijziging door te geven, de meeste mensen voelden zich betrapt en wilden meewerken aan betalingsregeling en van sommige mensen kreeg ik een hoop shit over me heen!
Zo was er eens een man die voetbal aan het kijken was (hoorde ik op achtergrond) en die mij, "tyfushoer die vooral niet in de buurt moest komen want hij en zijn maten zouden mij wel eens terecht wijzen, op vele manieren die ik niet in horrorfilms was tegen gekomen", niet zo aardig behandelde. Ik heb geantwoord dat ik begreep dat hij niet mee wilde werken en dat spoedig zijn kabel afgesloten zou worden. Normaal gaat daar een dag of wat over heen maar ik ben naar de technische dienst gelopen en gelijk "de knop om laten draaien". Twintig minuten later heb ik meneer weer gebeld met de vraag of het signaal al weg was want "we moesten de schuld maar niet verder op laten lopen" !
Een regiokantoor is ook een kantoorquote:Op maandag 10 april 2006 20:40 schreef nikky het volgende:
[..]
Goes, Almere, Assen en Amsterdam. Je vergist je met de regiokantoren denk ik.
Maar geen callcenter hequote:Op dinsdag 11 april 2006 17:02 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Een regiokantoor is ook een kantoor
Nee, oke...quote:Maar geen callcenter he
Dan weet ik waar je werkt .quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:20 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Nee, oke...
te lang uit het raam gestaard op het werk vandaag I guess... wordt een kermis gebouwd, heb ik mooi uitzicht op
Ga je mee in het reuzenrad in de pauze, als ie klaar is?quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:26 schreef nikky het volgende:
[..]
Dan weet ik waar je werkt .
Zie je mail
Dat ze dan nergens meer terecht kunnen met vragen over product X of dienst Y, dat vergeten ze voor het gemak maar even.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:40 schreef adidas het volgende:
Jongens en meisjes van de callcenters. Troost je .... niet meer dan de helf van Nederland wil je dood hebben!
Gezelligquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:47 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ga je mee in het reuzenrad in de pauze, als ie klaar is?
Jij bent ook een collega van ons en je mag ook mee .quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:25 schreef Jargo het volgende:
Mag ik ook mee het reuzenrad in dan? Moet wel iemand mijn handje vasthouden
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=callcenter+vacatures&meta=quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:38 schreef minilotje het volgende:
Bluh. Ik begin het drie uur reizen per dag een beetje beu te worden.
Maar eens zien of ik een vergelijkbaar baantje kan vinden in de regio Alblasserwaard/Dordrecht, want anderhalf uur in de bus komt onderhand een tikje m'n neus uit.
Iemand tips?
Scheelt wel weer tijd in de lift, moet je maar denken ben je ook eerder op de kermisquote:Was er wel een van de achtste, maar sinds kort niet meer, ben verbannen naar 6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |