abonnement Unibet Coolblue
pi_36376429
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 18:08 schreef tomic het volgende:
Nu een jaar Inbound bij de Telegraaf op Amsterdam Sloterdijk. Inhouse CC dus. Heeeel relaxed. Verdiend ook top! 10,50 bruto p/u.

Toch wil ik wel weg, omdat ik een IT achtergrond heb, dus mocht iemand nog iets weten... waar ze mensen zoeken? Wel inbound/helpdesk. BVD en TIA
Casema (Den Haag) zoekt bij mijn weten nog altijd mensen voor de klantenservice.

Zorg wel dat je de eerste paar weken niet toevallig ziek word.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_36376547
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:51 schreef saban het volgende:
Wat oor bedrijf is dat, HCN ?
Een van de grootste callcenters van NL:, meerdere vestigingen.
quote:
Casema heeft mijn broer wel eens gewerkt, schijnt er ok te zijn maar HEEL erg moeilijk binnen te komen.
Dat heb ik ook gehoord. Ik ben wel aangenomen maar hoefde nadat ik toevallig ziek was in de tweede week. Heb dus alleen een training gehad en een paar uurtjes gebeld.
quote:
T-Mobile zit waar ? Bij HS bedoel je ?
Inderdaad.

Naar ik heb begrepen kom je daar alleen binnen via een uitzendbureau.

Ik ben het callcenterwerk wel even zat en werk nu lekker in de Primafoon en in de horeca.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_36383504
callcenter werk DE GAKSTE!
pi_36383586
quote:
Ik heb me altijd prima vermaakt op mijn werk maar op het moment vind ik dat de callcentra vreselijk veel eisen en daar maar weinig voor terug geven.
Ja, daar heb je wel gelijk in: Hoge eisen tegen minimum-vergoeding.
pi_36383629
Je moet naar India emigreren, als je serieus bent over een carriere als callcenter-homo'tje.
"Power is the ultimate aphrodisiac."
pi_36383648
je verdient als student juist nergens zoveel als in een goed callcenter

banken en overheid, 15 euro soms wel dat krijg je echt NERGENS
pi_36383687
quote:
Op zondag 26 maart 2006 18:31 schreef JoPiDo het volgende:
je verdient als student juist nergens zoveel als in een goed callcenter

banken en overheid, 15 euro soms wel dat krijg je echt NERGENS
Zeg nergens nergens

Ik ken studentes die werken als escortdame.

(hoeren!)
"Power is the ultimate aphrodisiac."
pi_36384231
Toen ik nog bij SNT werkte had ik ook collega's die al ruim 5 jaar full time 40 uur per week call center werk deden.

Als ik daar alleen al aan denk krijg ik al koude rillingen, dat je dat zo lang kunt volhouden.

Voor mij in ieder geval nooit meer call center werk, heb het bijna anderhalf jaar gedaan.
٩๏̯͡๏)۶
pi_36384440
quote:
Op zondag 26 maart 2006 18:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Toen ik nog bij SNT werkte had ik ook collega's die al ruim 5 jaar full time 40 uur per week call center werk deden.

Als ik daar alleen al aan denk krijg ik al koude rillingen, dat je dat zo lang kunt volhouden.

Voor mij in ieder geval nooit meer call center werk, heb het bijna anderhalf jaar gedaan.
welke vestiging/dienst zat je?
dag
  zondag 26 maart 2006 @ 20:14:16 #130
20895 wernert2
Nu met 35% korting.
pi_36386287
http://www.callcentermovie.com

(Nog niet voorbij gekomen, toch ?)
pi_36387628
quote:
Op zondag 26 maart 2006 19:04 schreef petre86 het volgende:

[..]

welke vestiging/dienst zat je?
Enschede, planet internet
٩๏̯͡๏)۶
pi_36389649
quote:
Op zondag 26 maart 2006 20:57 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Enschede, planet internet
wanneer ben je daar weggegaan eigelijk?
KPN ADSL hier
dag
  zondag 26 maart 2006 @ 22:07:13 #133
144541 zwelgje81
http://forum.fok.nl/topic/8562
pi_36389793
Iemand ervaring met UPC inbound in delft?
  zondag 26 maart 2006 @ 22:09:31 #134
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_36389868
quote:
Op zondag 26 maart 2006 18:31 schreef JoPiDo het volgende:
je verdient als student juist nergens zoveel als in een goed callcenter

banken en overheid, 15 euro soms wel
Overheid? Watvoor callcenters zijn dat dan en waar zitten ze?
pi_36390119
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:09 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Overheid? Watvoor callcenters zijn dat dan en waar zitten ze?
En wat verdient een COPC gecertificeerde product specialist er .
I was an atheist until I realized I was God
  Milf zondag 26 maart 2006 @ 22:33:51 #136
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_36390580
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:09 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Overheid? Watvoor callcenters zijn dat dan en waar zitten ze?
Ik ken de belastingdienst en UWV telefoon. Daarnaast is de gemeente Amsterdam met een callcentre begonnen en schijnt erg goed te lopen. Zo goed zelfs dat meerdere grote gemeenten gaan overstappen op een inhouse callcenter.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_36392238
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 16:04 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Het rare is wel dat je zelf toestemming hebt gegeven aan bedrijven om je te laten bellen. Bij veel bedrijven zoals UPC, Algemeen dagblad enzovoorts worden je gegevens gewoon doorverkocht ( om er lekker aan te verdienen ) en zodat callcenters er ook een centje uit kunnen slaan (kijk maar in de voorwaarden van bedrijven waar je staat aangemeld voor een dienst). Had het erover met de baas van Responcis (callcenter in Den Haag) en die vertelde me hoe het in de wereld van call centers aan toe gaat. Upc heeft er zelfs miljoenen aan verdient volgens hem.
Klopt.. mijn KPN nummer is alleen bekend bij KPN (staat niet in telefoongids of bij inlichtingen) en toch wordt ik er wekelijks op gebeld voor de gekste dingen. Tenzij ze gewoon random nummers bellen is KPN echt de enige van wie ze het nummer kunnen hebben gekregen. Er zullen ook vast wel kleine lettertjes over in de voorwaarden staan.

Maarja gebruik die lijn alleen voor ADSL, dus heb er nu ook gewoon geen toestel meer aan zitten Probleem opgelost
pi_36398163
Ik zag vandaag in de spits een advertentie van Stream International (Amsterdam) waarbij helpdeskmedewerkers worden gevraagd.
Salarisindicatie: 1207,- tot 1421,- BRUTO per maand volgens Callcenter CAO.
Wel schrikken zeg, dat is wel HEEL erg weinig.
Ik ben in 2001 ook bij een grote ISP begonnen als callcenter agent 1elijns, later 2elijns en en daar begon ik met 1700,- bruto.
pi_36398186
quote:
Op maandag 27 maart 2006 10:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zag vandaag in de spits een advertentie van Stream International (Amsterdam) waarbij helpdeskmedewerkers worden gevraagd.
Salarisindicatie: 1207,- tot 1421,- BRUTO per maand volgens Callcenter CAO.
Wel schrikken zeg, dat is wel HEEL erg weinig.
Ik ben in 2001 ook bij een grote ISP begonnen als callcenter agent 1elijns, later 2elijns en en daar begon ik met 1700,- bruto.
Ik las het ook, heb er zelfs gewerkt. Maar volgens mij verdiende ik toen meer .
pi_36398320
quote:
Op maandag 27 maart 2006 10:44 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Ik las het ook, heb er zelfs gewerkt. Maar volgens mij verdiende ik toen meer .
Hm, misschien willen ze hierdoor de golddiggers van de serieuze kandidaten schiften.
Think again, niemand heeft een zondanige passie voor 1elijns helpdeskwerk bij een ISP dat ie/zij genoegen neemt met zo'n fooi
pi_36398472
quote:
Op maandag 27 maart 2006 10:51 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Hm, misschien willen ze hierdoor de golddiggers van de serieuze kandidaten schiften.
Think again, niemand heeft een zondanige passie voor 1elijns helpdeskwerk bij een ISP dat ie/zij genoegen neemt met zo'n fooi
Nee precies, misschien hopen ze op scholieren ofzo, die gestopt zijn met hun opleiding. Of hobbyisten. Maar daar nog...in een snackbar verdien je nog meer.
pi_36399368
quote:
Op zondag 26 maart 2006 18:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Toen ik nog bij SNT werkte had ik ook collega's die al ruim 5 jaar full time 40 uur per week call center werk deden.

Als ik daar alleen al aan denk krijg ik al koude rillingen, dat je dat zo lang kunt volhouden.

Voor mij in ieder geval nooit meer call center werk, heb het bijna anderhalf jaar gedaan.
Volgens mij is het net zoiets als met telemarketeers. Of je kunt het, of je kunt het niet.
Ik zou 't iig niet kunnen. Telefoneren is leuk, maar voor als beroep heb ik 't momenteel uitgesloten. Het is niet mijn ding.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  maandag 27 maart 2006 @ 11:50:09 #143
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_36399898
Ik

Outbound, sinds enkele weken. Netto precies 6,- per uur. Excl. Vakantiegeld. Niet veel volgens mij als ik vergelijk met andere callcenters, maar de sfeer is goed, begeleiding prima, het is leuk werk (Maakt veel leuke gesprekken mee) en het is meer dan de 3,70 die ik in me vorige bijbaantje verdiende
ga er elke keer met plezier heen


Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
pi_36470000
Nog stééds vliegen ze er links en rechts uit hier. Ik begin me als resterende uitzendkracht bijna een wonder te voelen.
pi_36470779
quote:
Op maandag 27 maart 2006 10:51 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Hm, misschien willen ze hierdoor de golddiggers van de serieuze kandidaten schiften.
Think again, niemand heeft een zondanige passie voor 1elijns helpdeskwerk bij een ISP dat ie/zij genoegen neemt met zo'n fooi
Serieuze kandidaten voor zo'n pauperbaan bestaan niet, men moet het juist hebben van de golddiggers.

Bij 2contact (Haarlem) was ik met mijn negentien jaar een oude pik tussen de vele HAVO-scholieren van 16 en 17, die overigens nóg minder verdiende dan de 5,75 inclusief vakantiegeld waar ik mee begon.

Maar laten we wel wezen, voor een meisje uit HAVO-4 is het wel de ideala bijbaan; lekker een paar avondjes op je bureaustoel hangen, een beetje slijmen en het een en ander aan de man brengen. Die paar honderd euro per maand is het enige waar men het voor doet, wat overigens wel de strenge regimes in callcenters verklaart.

Niemand krijg enige verantwoordelijkheid en het vertrouwen is nihil; dat is de grootste reden dat ik ermee gestopt ben. Ik ben erg flexibel, maar heb echt geen zin om naar het toilet te moeten gaan in de pauze, en wekelijks tot op de minuut bij te moeten houden hoeveel pauze ik opneem omdat ik anders een 'fase' krijg.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 29 maart 2006 @ 19:22:10 #146
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_36470923
Een fase?!
Nog nooit meegemaakt dat ik echt streng werd behandeld. Ik ga naar de WC wanneer ik wil en roken wanneer ik wil. Tering zeg, ik verkoop toch goed.
Maar ik werkte dan ook in een wat kleiner callcenter, mannetje of 20 per avond.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_36471386
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:33 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik ken de belastingdienst en UWV telefoon. Daarnaast is de gemeente Amsterdam met een callcentre begonnen en schijnt erg goed te lopen. Zo goed zelfs dat meerdere grote gemeenten gaan overstappen op een inhouse callcenter.
Ik ken iemand die bij de UWV telefoon werkt, dat is dus bepaald géén vetpot: minimumloon en dan wordt er van 'm verwacht dat ie 's avonds nog gaat zitten leren in z'n eigen tijd.
pi_36472014
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 19:22 schreef LaZZ het volgende:
Een fase?!
Ja, je kon ook fases krijgen voor te laat komen. Daar was een heel systeem bij; 0-5 minuten, 5-15 minuten etc. en of je wel of niet gebeld had. Daar kreeg je dan punten voor en op basis van die punten kon je fases oplopen. Er waren nog meer mogelijkheden om fases te verzamelen, en bij drie fases volgde ontslag.
quote:
Nog nooit meegemaakt dat ik echt streng werd behandeld. Ik ga naar de WC wanneer ik wil en roken wanneer ik wil. Tering zeg, ik verkoop toch goed.
Zo ging ik dus ook met zulke waanzin om, laat mij nou maar lekker m'n gang gaan en beoordeel me op relevante vlakken (verkoop, behandelen van de klanten, houding etc.). Die waren altijd perfect.

Ik moet wel zeggen dat de boel ook andersom strak georganiseerd werd; na de proeftijd kreeg je standaard een evaluatie en daar volgde evt. een salarisschaalverhoging uit, waardoor ik met terugwerkende kracht een euro meer per uur ging verdienen.
quote:
Maar ik werkte dan ook in een wat kleiner callcenter, mannetje of 20 per avond.
Deze had er 120. Soms kwam ik daar aan (na anderhalf uur reistijd nota bene) en was de toko al vol. Dan kon je ervoor kiezen om onbetaald naar huis te gaan, maar dat deed ik alleen als het me echt heel goed uitkwam, anders bleef ik net zo lang claimen tot ze een plek voor me hadden gevonden, en logde ik alle wachttijd ook zodat ik niet op m'n eigen kosten onder werktijd moest wachten.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_36475889
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 19:38 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Ik ken iemand die bij de UWV telefoon werkt, dat is dus bepaald géén vetpot: minimumloon en dan wordt er van 'm verwacht dat ie 's avonds nog gaat zitten leren in z'n eigen tijd.
Ex-collega van me werkt er ook, ik kwam haar pas tegen hier in de stad. UWV zit namelijk in mijn woonplaats en waar ik werk is een eind reizen. Vandaar dat ik er over heb gedacht om daar te solliciteren. Maar, 10 minuten met haar gesproken en ik wist zeker dat ik het nu 1000 x beter heb
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_36476819
quote:
UWV zit namelijk in mijn woonplaats
hehe UWV zit door het hele land schat
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')