Casema (Den Haag) zoekt bij mijn weten nog altijd mensen voor de klantenservice.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:08 schreef tomic het volgende:
Nu een jaar Inbound bij de Telegraaf op Amsterdam Sloterdijk. Inhouse CC dus. Heeeel relaxed. Verdiend ook top! 10,50 bruto p/u.
Toch wil ik wel weg, omdat ik een IT achtergrond heb, dus mocht iemand nog iets weten... waar ze mensen zoeken? Wel inbound/helpdesk. BVD en TIA
Een van de grootste callcenters van NL:, meerdere vestigingen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:51 schreef saban het volgende:
Wat oor bedrijf is dat, HCN ?
Dat heb ik ook gehoord. Ik ben wel aangenomen maar hoefde nadat ik toevallig ziek was in de tweede week. Heb dus alleen een training gehad en een paar uurtjes gebeld.quote:Casema heeft mijn broer wel eens gewerkt, schijnt er ok te zijn maar HEEL erg moeilijk binnen te komen.
Inderdaad.quote:T-Mobile zit waar ? Bij HS bedoel je ?
Ja, daar heb je wel gelijk in: Hoge eisen tegen minimum-vergoeding.quote:Ik heb me altijd prima vermaakt op mijn werk maar op het moment vind ik dat de callcentra vreselijk veel eisen en daar maar weinig voor terug geven.
Zeg nergens nergensquote:Op zondag 26 maart 2006 18:31 schreef JoPiDo het volgende:
je verdient als student juist nergens zoveel als in een goed callcenter
banken en overheid, 15 euro soms wel dat krijg je echt NERGENS
welke vestiging/dienst zat je?quote:Op zondag 26 maart 2006 18:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Toen ik nog bij SNT werkte had ik ook collega's die al ruim 5 jaar full time 40 uur per week call center werk deden.
Als ik daar alleen al aan denk krijg ik al koude rillingen, dat je dat zo lang kunt volhouden.
Voor mij in ieder geval nooit meer call center werk, heb het bijna anderhalf jaar gedaan.
wanneer ben je daar weggegaan eigelijk?quote:
Overheid? Watvoor callcenters zijn dat dan en waar zitten ze?quote:Op zondag 26 maart 2006 18:31 schreef JoPiDo het volgende:
je verdient als student juist nergens zoveel als in een goed callcenter
banken en overheid, 15 euro soms wel
En wat verdient een COPC gecertificeerde product specialist er .quote:Op zondag 26 maart 2006 22:09 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Overheid? Watvoor callcenters zijn dat dan en waar zitten ze?
Ik ken de belastingdienst en UWV telefoon. Daarnaast is de gemeente Amsterdam met een callcentre begonnen en schijnt erg goed te lopen. Zo goed zelfs dat meerdere grote gemeenten gaan overstappen op een inhouse callcenter.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:09 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Overheid? Watvoor callcenters zijn dat dan en waar zitten ze?
Klopt.. mijn KPN nummer is alleen bekend bij KPN (staat niet in telefoongids of bij inlichtingen) en toch wordt ik er wekelijks op gebeld voor de gekste dingen. Tenzij ze gewoon random nummers bellen is KPN echt de enige van wie ze het nummer kunnen hebben gekregen. Er zullen ook vast wel kleine lettertjes over in de voorwaarden staan.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:04 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Het rare is wel dat je zelf toestemming hebt gegeven aan bedrijven om je te laten bellen. Bij veel bedrijven zoals UPC, Algemeen dagblad enzovoorts worden je gegevens gewoon doorverkocht ( om er lekker aan te verdienen ) en zodat callcenters er ook een centje uit kunnen slaan (kijk maar in de voorwaarden van bedrijven waar je staat aangemeld voor een dienst). Had het erover met de baas van Responcis (callcenter in Den Haag) en die vertelde me hoe het in de wereld van call centers aan toe gaat. Upc heeft er zelfs miljoenen aan verdient volgens hem.
Ik las het ook, heb er zelfs gewerkt. Maar volgens mij verdiende ik toen meer .quote:Op maandag 27 maart 2006 10:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zag vandaag in de spits een advertentie van Stream International (Amsterdam) waarbij helpdeskmedewerkers worden gevraagd.
Salarisindicatie: 1207,- tot 1421,- BRUTO per maand volgens Callcenter CAO.
Wel schrikken zeg, dat is wel HEEL erg weinig.
Ik ben in 2001 ook bij een grote ISP begonnen als callcenter agent 1elijns, later 2elijns en en daar begon ik met 1700,- bruto.
Hm, misschien willen ze hierdoor de golddiggers van de serieuze kandidaten schiften.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:44 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ik las het ook, heb er zelfs gewerkt. Maar volgens mij verdiende ik toen meer .
Nee precies, misschien hopen ze op scholieren ofzo, die gestopt zijn met hun opleiding. Of hobbyisten. Maar daar nog...in een snackbar verdien je nog meer.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:51 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hm, misschien willen ze hierdoor de golddiggers van de serieuze kandidaten schiften.
Think again, niemand heeft een zondanige passie voor 1elijns helpdeskwerk bij een ISP dat ie/zij genoegen neemt met zo'n fooi
Volgens mij is het net zoiets als met telemarketeers. Of je kunt het, of je kunt het niet.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Toen ik nog bij SNT werkte had ik ook collega's die al ruim 5 jaar full time 40 uur per week call center werk deden.
Als ik daar alleen al aan denk krijg ik al koude rillingen, dat je dat zo lang kunt volhouden.
Voor mij in ieder geval nooit meer call center werk, heb het bijna anderhalf jaar gedaan.
Serieuze kandidaten voor zo'n pauperbaan bestaan niet, men moet het juist hebben van de golddiggers.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:51 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hm, misschien willen ze hierdoor de golddiggers van de serieuze kandidaten schiften.
Think again, niemand heeft een zondanige passie voor 1elijns helpdeskwerk bij een ISP dat ie/zij genoegen neemt met zo'n fooi
Ik ken iemand die bij de UWV telefoon werkt, dat is dus bepaald géén vetpot: minimumloon en dan wordt er van 'm verwacht dat ie 's avonds nog gaat zitten leren in z'n eigen tijd.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:33 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik ken de belastingdienst en UWV telefoon. Daarnaast is de gemeente Amsterdam met een callcentre begonnen en schijnt erg goed te lopen. Zo goed zelfs dat meerdere grote gemeenten gaan overstappen op een inhouse callcenter.
Ja, je kon ook fases krijgen voor te laat komen. Daar was een heel systeem bij; 0-5 minuten, 5-15 minuten etc. en of je wel of niet gebeld had. Daar kreeg je dan punten voor en op basis van die punten kon je fases oplopen. Er waren nog meer mogelijkheden om fases te verzamelen, en bij drie fases volgde ontslag.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:22 schreef LaZZ het volgende:
Een fase?!
Zo ging ik dus ook met zulke waanzin om, laat mij nou maar lekker m'n gang gaan en beoordeel me op relevante vlakken (verkoop, behandelen van de klanten, houding etc.). Die waren altijd perfect.quote:Nog nooit meegemaakt dat ik echt streng werd behandeld. Ik ga naar de WC wanneer ik wil en roken wanneer ik wil. Tering zeg, ik verkoop toch goed.
Deze had er 120. Soms kwam ik daar aan (na anderhalf uur reistijd nota bene) en was de toko al vol. Dan kon je ervoor kiezen om onbetaald naar huis te gaan, maar dat deed ik alleen als het me echt heel goed uitkwam, anders bleef ik net zo lang claimen tot ze een plek voor me hadden gevonden, en logde ik alle wachttijd ook zodat ik niet op m'n eigen kosten onder werktijd moest wachten.quote:Maar ik werkte dan ook in een wat kleiner callcenter, mannetje of 20 per avond.
Ex-collega van me werkt er ook, ik kwam haar pas tegen hier in de stad. UWV zit namelijk in mijn woonplaats en waar ik werk is een eind reizen. Vandaar dat ik er over heb gedacht om daar te solliciteren. Maar, 10 minuten met haar gesproken en ik wist zeker dat ik het nu 1000 x beter hebquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:38 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ik ken iemand die bij de UWV telefoon werkt, dat is dus bepaald géén vetpot: minimumloon en dan wordt er van 'm verwacht dat ie 's avonds nog gaat zitten leren in z'n eigen tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |