Gratis adviesje: Stop ermee zolang het nog kan!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Laat ik het anders vragen: hoeveel uren heb je er (ongeveer) aan moeten besteden om zo ver te komen ?
Ik dacht het wel, maar dat weet ik niet zeker, dan moet je even de site van Plus opzoeken om het te controlerenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:46 schreef Sjet het volgende:
Nog ff vraagje Bongie....
Die nieuwe msn, werkt die ook met Plus?
Zegt de man die net begonnen wasquote:Op zondag 12 februari 2006 22:45 schreef demins het volgende:
[..]
Gratis adviesje: Stop ermee zolang het nog kan!![]()
Daar heb ik ook wel trek in.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:47 schreef regenworm het volgende:
daar heb ik nu wel erg trek in [afbeelding]
Wormpje, ik bewonder je doorzettingsvermogenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:47 schreef regenworm het volgende:
daar heb ik nu wel erg trek in [afbeelding]
slaap lekker deminsquote:Op zondag 12 februari 2006 22:48 schreef demins het volgende:
Ga allemáál eens lekker op tijd naar bed!![]()
![]()
![]()
Okidokiquote:Op zondag 12 februari 2006 22:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik dacht het wel, maar dat weet ik niet zeker, dan moet je even de site van Plus opzoeken om het te controleren
Nog een half uurtje.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:48 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:49 schreef regenworm het volgende:
Roel stiekem achter de jacuzi [afbeelding]
Ouwe mannen hebben meer slaap nodig hèquote:Op zondag 12 februari 2006 22:48 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
En het inzicht had om na het eerste goede antwoord te stoppen...quote:Op zondag 12 februari 2006 22:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zegt de man die net begonnen was.
Ik heb even gekeken en moet je helaas teleurstellen, het werkt volgens mij (nog) niet met WLM helaasquote:
Talithaquote:Op zondag 12 februari 2006 22:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ouwe mannen hebben meer slaap nodig hè.
Oh nee, ik zou lief zijn. Trusten schat, slaap lekker, droom zacht
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of de eerste puzzel al niet kon oplossenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:50 schreef demins het volgende:
[..]
En het inzicht had om na het eerste goede antwoord te stoppen...![]()
Dat valt nog mee danquote:Op zondag 12 februari 2006 22:50 schreef Snaptnix het volgende:
Talitha: denk dat ik er tot nu toe een uurtje of 20 in heb zitten. Denk ik
Na het eerste goede antwoord!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Of de eerste puzzel al niet kon oplossen![]()
Nee dusquote:Op zondag 12 februari 2006 22:53 schreef Talitha het volgende:
4 op een rij ?
Toch wil ik het uitproberen! Die optie om berichten te kunnen sturen als iemand offline is vind ikquote:Op zondag 12 februari 2006 22:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken en moet je helaas teleurstellen, het werkt volgens mij (nog) niet met WLM helaas
Ja ja, mijn 4 op een rij verstoren, en dan snel weglopenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Tis rete saai hier zeg. Ik ga maar naar de streams kijken.
Jij gaat naar bed en ik krijg hoofdpijnquote:Op zondag 12 februari 2006 22:55 schreef demins het volgende:
[..]
Dan zul je zo wel hoofdpijn krijgen!![]()
Die optie heet toch gewoon e-mailquote:Op zondag 12 februari 2006 22:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Toch wil ik het uitproberen! Die optie om berichten te kunnen sturen als iemand offline is vind ik![]()
oh dan zou ik maar een beetje oppassen.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ja, je bent lief![]()
Helaas ik niet zo
![]()
Ik ben al thuisquote:Op zondag 12 februari 2006 22:57 schreef regenworm het volgende:
We gaan nog niet haar huis [afbeelding]
want anders... ?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
oh dan zou ik maar een beetje oppassen.
Is goedquote:Op zondag 12 februari 2006 22:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Toch wil ik het uitproberen! Die optie om berichten te kunnen sturen als iemand offline is vind ik![]()
Trustequote:Op zondag 12 februari 2006 23:00 schreef Talitha het volgende:
Ik ga de computer zo uitzetten.
Tot later iedereen![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:00 schreef Talitha het volgende:
Tot later iedereen![]()
Tot later Talithaquote:Op zondag 12 februari 2006 23:00 schreef Talitha het volgende:
Tot later iedereen![]()
Trustequote:Op zondag 12 februari 2006 23:04 schreef Muerte het volgende:
Ik ga slapen ,oet morgen weer vroeg op, tot ziens allemaal.![]()
![]()
[afbeelding]
Slaap lekker Muertequote:Op zondag 12 februari 2006 23:04 schreef Muerte het volgende:
Ik ga slapen ,moet morgen weer vroeg op, tot ziens allemaal.![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:04 schreef Muerte het volgende:
Ik ga slapen ,moet morgen weer vroeg op, tot ziens allemaal.![]()
![]()
[afbeelding]
Rustig maar en relaxquote:Op zondag 12 februari 2006 23:06 schreef odie22 het volgende:
Verkeerde bronvermelding in de sreamverslagen![]()
![]()
en geen streams![]()
SV 1e foto , bronquote:Op zondag 12 februari 2006 23:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
wat is er gebeurt dan? [afbeelding]
Tja, geen streams, zondagavond en morgen weer de meeste vroeg op en hard aan het werkquote:
ja viel mij ook al opquote:Op zondag 12 februari 2006 23:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, geen streams, zondagavond en morgen weer de meeste vroeg op en hard aan het werk
hoiiiiiiiiiquote:Op zondag 12 februari 2006 23:12 schreef Foreverblue het volgende:
Hallo allemaal![]()
Ik kom thuis... doe streams aan... geen streams... geen tuin... geen logo's... niks![]()
Yup en dat blijft iig zeker tot morgenochtend/middag zo, iig deze nacht no streamsquote:Op zondag 12 februari 2006 23:12 schreef Foreverblue het volgende:
Hallo allemaal![]()
Ik kom thuis... doe streams aan... geen streams... geen tuin... geen logo's... niks![]()
klein ongelukje van Cuall ze zal het zeker niet expres hebben gedaan.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:12 schreef Foreverblue het volgende:
Hallo allemaal![]()
quote:
Hoi Odiequote:
jaquote:Op zondag 12 februari 2006 23:14 schreef Foreverblue het volgende:
Is Viola op de kabels van de livestream gaan zitten?
ja zo makkelijk komt ze er niet van af , minimaal een ban van een weekquote:Op zondag 12 februari 2006 23:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
klein ongelukje van Cuall ze zal het zeker niet expres hebben gedaan.
Vraag even in FB of ze dat willen herstellen dat wil flugeltje best voor je doen.
Hai FBquote:Op zondag 12 februari 2006 23:12 schreef Foreverblue het volgende:
Hallo allemaal![]()
Odie doet dit ajb niet dat verdient Cuall nietquote:Op zondag 12 februari 2006 23:17 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja zo makkelijk komt ze er niet van af , minimaal een ban van een week
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:17 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja zo makkelijk komt ze er niet van af , minimaal een ban van een week
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai FB![]()
De mol heeft alle Talpa kabels doorgevreten
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Heb je de stekker eruit getrokken.
nee joh , was maar een grapje ookquote:Op zondag 12 februari 2006 23:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Odie doet dit ajb niet dat verdient Cuall niet![]()
Wat een rotmol dan zegquote:Op zondag 12 februari 2006 23:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai FB![]()
De mol heeft alle Talpa kabels doorgevreten
En aan mijquote:Op zondag 12 februari 2006 23:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
inderdaad Cuall is [afbeelding]
En wie aan Cuall komt ook aan mij![]()
quote:
Hoi FBquote:Op zondag 12 februari 2006 23:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wat een rotmol dan zeg
Hoiiiiiiiiiiiiiii lieverd![]()
![]()
Haaaaa Sjet... niet veel te cappen nee... tenzij jij je webcam stream ergens op een internet pagina zetquote:Op zondag 12 februari 2006 23:18 schreef Sjet het volgende:
O, jee... ik was ff naar mijn zandhonden en heb gemist dan Muerte en Talitha zijn gaan slapen.... trusten
En whello Odie![]()
en ForeverCaps
..... valt alleen weinig te cappen
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je hebt me door... Het is ff zoeken welke het ook alweer was
[afbeelding]
Wat is er odie?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:23 schreef odie22 het volgende:
hahahaha cuall is al bij een ander bronvermelding probleem betrokken ook
Drukke dag gehad... ben weggeweest met vriend van me... en vanavond ff bij zijn huis zitten x-boxen. Flink ingemaakt met FIFA snikquote:
Ziet er niet best uitquote:Op zondag 12 februari 2006 23:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je hebt me door... Het is ff zoeken welke het ook alweer was
[afbeelding]
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Haaaaa Sjet... niet veel te cappen nee... tenzij jij je webcam stream ergens op een internet pagina zet![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Haaaaa Sjet... niet veel te cappen nee... tenzij jij je webcam stream ergens op een internet pagina zet![]()
Hahahaha... en jij mijn webcam beeld niet... dus staat we quitequote:
Klinkt als een toppie dagquote:Op zondag 12 februari 2006 23:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Drukke dag gehad... ben weggeweest met vriend van me... en vanavond ff bij zijn huis zitten x-boxen. Flink ingemaakt met FIFA snik![]()
Geen tijd gehad om te Fokken of HBB te kijken dus... en ben ik thuis... liggen de stream eruit
En hoe was jouw dag?
Fifa ingemaakt je moet alleen dingen doen waar je goed in bent CAPSquote:Op zondag 12 februari 2006 23:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Drukke dag gehad... ben weggeweest met vriend van me... en vanavond ff bij zijn huis zitten x-boxen. Flink ingemaakt met FIFA snik![]()
Geen tijd gehad om te Fokken of HBB te kijken dus... en ben ik thuis... liggen de stream eruit
En hoe was jouw dag?
Ja was reuze gezellig... moet je ook eens bijhouden hè... anders zie je elkaar nooit meer.quote:
Nou... normaal was ik altijd wel redelijk goed in FIFA... alleen de PC versie dan. Die x-box controller kon ik niet echt aan wennen. Maar geeft niet. We hebben lol gehad.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Fifa ingemaakt je moet alleen dingen doen waar je goed in bent CAPS
Klinkt als een leuke dagquote:Op zondag 12 februari 2006 23:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En hoe was jouw dag?
Wat nou verkeerde bronvermeldingquote:Op zondag 12 februari 2006 23:06 schreef odie22 het volgende:
Verkeerde bronvermelding in de sreamverslagen![]()
![]()
en geen streams![]()
Is ook zo! Hele goeie vrienden hou je altijd maar van tijd tot tijd ff wat met elkaar doen is super! Kan je er weer helemaal tegenaanquote:Op zondag 12 februari 2006 23:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja was reuze gezellig... moet je ook eens bijhouden hè... anders zie je elkaar nooit meer.
Lol hebben is het belangrijkstequote:Op zondag 12 februari 2006 23:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nou... normaal was ik altijd wel redelijk goed in FIFA... alleen de PC versie dan. Die x-box controller kon ik niet echt aan wennen. Maar geeft niet. We hebben lol gehad.
onder de fotoquote:Op zondag 12 februari 2006 23:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat nou verkeerde bronvermelding![]()
Iedereen was te lui om wat te schrijven, dus ben ik even gaan "lenen"bij de buren, maar heb dat er netjes bij gezet![]()
Hai newsiequote:
Zo is het... ken hem vanaf de MTS... zaten we in dezelfde klasquote:Op zondag 12 februari 2006 23:28 schreef Sjet het volgende:
[..]
Is ook zo! Hele goeie vrienden hou je altijd maar van tijd tot tijd ff wat met elkaar doen is super! Kan je er weer helemaal tegenaan![]()
Helaas kunnen we niks anders doen dan wachten en dat kan soms heel lang gaan duren.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:29 schreef newsman het volgende:
Hallo lieve streamertjes, ik vind het helemaal niet leuksnif
Sja... wie welquote:Op zondag 12 februari 2006 23:29 schreef newsman het volgende:
Hallo lieve streamertjes, ik vind het helemaal niet leuksnif
Ha lieverd...quote:
Ik denk dat ze vanacht ook niet meer online komen, beng ik bangquote:Op zondag 12 februari 2006 23:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Sja... wie welIk wil weer streams
![]()
Van mij was ie zeker niet (dat zit al in de cap ingebakken).quote:Op zondag 12 februari 2006 23:31 schreef cuall het volgende:
[..]
[afbeelding]
was hij van jou? foutje op de late avond, ga het gelijk verbeteren
![]()
geeft niks hoor , was het eerste wat ik zag toen ik de sv opende , ik dacht he die is van mij ????quote:Op zondag 12 februari 2006 23:31 schreef cuall het volgende:
[..]
[afbeelding]
was hij van jou? foutje op de late avond, ga het gelijk verbeteren
![]()
Dat weet ik wel zekerquote:Op zondag 12 februari 2006 23:33 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vanacht ook niet meer online komen, beng ik bang![]()
daarom zag ik het ook gelijk , wij hadden vannacht allebei het zelfde gecappedquote:Op zondag 12 februari 2006 23:34 schreef frizti het volgende:
[..]
Van mij was ie zeker niet (dat zit al in de cap ingebakken).
heej! lieverdquote:Op zondag 12 februari 2006 23:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha lieverd...![]()
![]()
![]()
![]()
Waar is je mooie oogje gebleven?
Jazekerquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:34 schreef odie22 het volgende:
[..]
geeft niks hoor , was het eerste wat ik zag toen ik de sv opende , ik dacht he die is van mij ????
Ach misschien zit ik ondertussen dat Cuall die SV aan het schrijven was, wel met haar op MSN te lullen. Dan is zo'n foutje snel gemaakt.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:35 schreef odie22 het volgende:
[..]
daarom zag ik het ook gelijk , wij hadden vannacht allebei het zelfde gecapped
Ik denk dat het komt doordat ik die dag veel met frizti heb samengewerkt, voor de SV, en ik automatisch zijn naam er onder heb gezet.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:35 schreef odie22 het volgende:
[..]
daarom zag ik het ook gelijk , wij hadden vannacht allebei het zelfde gecapped
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:38 schreef odie22 het volgende:
wat kan iemand zeuren over zo'n bronvermelding zeg![]()
ik kwam hier op de SC en zei , gelijk een ban van een week , werd ook niet zo gewaardeerd hier (maar heb je vast al teruggelezen )quote:
Denk dat ik dat ook maar doe. Heb het nog steeds stervens koud en hier valt voorlopig ook niet veel te beleven waarschijnlijk.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:37 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik kijk het nog ff aan anders, ga ik op bed tv kijken![]()
Dan moet je maar gewoon van cuall afblijvenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:41 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik kwam hier op de SC en zei , gelijk een ban van een week , werd ook niet zo gewaardeerd hier (maar heb je vast al teruggelezen )
Inderdaad, wat een gelul over een gemaakte cap.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:38 schreef odie22 het volgende:
wat kan iemand zeuren over zo'n bronvermelding zeg![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dan moet je maar gewoon van cuall afblijven![]()
![]()
Beterschap schatje en natuurlijk niet je mannetje aansteken.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Denk dat ik dat ook maar doe. Heb het nog steeds stervens koud en hier valt voorlopig ook niet veel te beleven waarschijnlijk.Plus is vroeg op bed liggen weer eens wat anders
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:41 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik kwam hier op de SC en zei , gelijk een ban van een week , werd ook niet zo gewaardeerd hier (maar heb je vast al teruggelezen )
vond het zelf wel leukquote:Op zondag 12 februari 2006 23:45 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, dat was niet zo netjes van je
..........maar ik ben het al weer vergeten
![]()
was niet zo'n leuke Odie je bedoelde het als grapje maar het kwam bij mij verkeerd over.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:41 schreef odie22 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Denk dat ik dat ook maar doe. Heb het nog steeds stervens koud en hier valt voorlopig ook niet veel te beleven waarschijnlijk.Plus is vroeg op bed liggen weer eens wat anders
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dan moet je maar gewoon van cuall afblijven![]()
![]()
thanxquote:Op zondag 12 februari 2006 23:44 schreef frizti het volgende:
[..]
Beterschap schatje en natuurlijk niet je mannetje aansteken.
sorry scanquote:Op zondag 12 februari 2006 23:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
was niet zo'n leuke Odie je bedoelde het als grapje maar het kwam bij mij verkeerd over.
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
was niet zo'n leuke Odie je bedoelde het als grapje maar het kwam bij mij verkeerd over.
Wat een liefde hier in dit topicquote:
Niet altijd hoorquote:
quote:
Nouquote:Op zondag 12 februari 2006 23:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
thanxIk doe m'n best, maar kan niks beloven .
Drink eerst nog rustig m'n glas leeg hoor. Zo snel ben ik ook weer niet foetsie![]()
En bedanktquote:Op zondag 12 februari 2006 23:50 schreef regenworm het volgende:
Voor een goede nachtrust
[afbeelding]
Niet als het op de streams aan komtquote:Op zondag 12 februari 2006 23:50 schreef odie22 het volgende:
jemig zeg wat is iedereen pissed zeg vanavond , kunnen jullie niet tegen een geintje![]()
misschien ligt het wel aan jouw Odiequote:Op zondag 12 februari 2006 23:50 schreef odie22 het volgende:
jemig zeg wat is iedereen pissed zeg vanavond , kunnen jullie niet tegen een geintje![]()
Ik ben ziek, ik heb geen streams, op tv is geen donder, krijg m'n puzzel niet opgelost en hier gebeurd ook al niet veel. Dus nee, kan niet tegen geintjes vanavondquote:Op zondag 12 februari 2006 23:50 schreef odie22 het volgende:
huh ? kan dat ook nog ?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
misschien ligt het wel aan jouw Odie![]()
Ja, hallo we zitten al uren zonder streamsquote:Op zondag 12 februari 2006 23:50 schreef odie22 het volgende:
Niet zo'n foute grap.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:50 schreef odie22 het volgende:
thanx lief dinnetjequote:Op zondag 12 februari 2006 23:51 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou [afbeelding]
Proost, op je gezondheid![]()
Ik ga zo slapen wel erg makkelijk nu er geen streams zijn.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:52 schreef newsman het volgende:
[..]
Ja, hallo we zitten al uren zonder streams![]()
De opmerking van een ban was niet echt handig gekozen odie, gezien de toestand tussen peter en mij en zijn ban van een weekquote:Op zondag 12 februari 2006 23:50 schreef odie22 het volgende:
Wat zit er voor een merk op die kliko?quote:
Heksje tochquote:Op zondag 12 februari 2006 23:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik ben ziek, ik heb geen streams, op tv is geen donder, krijg m'n puzzel niet opgelost en hier gebeurd ook al niet veel. Dus nee, kan niet tegen geintjes vanavond![]()
goed punt , ik til alleen niet zo zwaar aan die dingen , dus let ik daar ook niet zo als ik wat zeg hierquote:Op zondag 12 februari 2006 23:54 schreef cuall het volgende:
[..]
De opmerking van een ban was niet echt handig gekozen odie, gezien de toestand tussen peter en mij en zijn ban van een week![]()
Aahhhhhhhhhh ben je ziek... wat heb je? Griep overgekregen van Kimmie? Beterschap ermeequote:Op zondag 12 februari 2006 23:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik ben ziek, ik heb geen streams, op tv is geen donder, krijg m'n puzzel niet opgelost en hier gebeurd ook al niet veel. Dus nee, kan niet tegen geintjes vanavond![]()
Yep, Kimmie heeft me aangestoken helaasquote:Op zondag 12 februari 2006 23:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aahhhhhhhhhh ben je ziek... wat heb je? Griep overgekregen van Kimmie? Beterschap ermee![]()
![]()
![]()
we zullen je helpen om door deze moeilijk tijd heen te komen.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:54 schreef cuall het volgende:
[..]
De opmerking van een ban was niet echt handig gekozen odie, gezien de toestand tussen peter en mij en zijn ban van een week![]()
Geen probleem Odie... we zijn allemaal wat van slag hier omdat er geen streams zijn.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:55 schreef odie22 het volgende:
Sorry dan allemaal , ik zal de volgende keer eerst vragen hoe het is met iedereen en dan misschien proberen een geintje te maken , duizend maal excuus voor iedereen.
opgelostquote:Op zondag 12 februari 2006 23:55 schreef odie22 het volgende:
Sorry dan allemaal , ik zal de volgende keer eerst vragen hoe het is met iedereen en dan misschien proberen een geintje te maken , duizend maal excuus voor iedereen.
die dikke knuffel had ik nou net nodigquote:Op zondag 12 februari 2006 23:58 schreef newsman het volgende:
Och arme Snappie, kom is ff bij Newsie, geef ik je een dikke knuffel
En er is idd geen zak op tv
Nou zand eroverquote:Op zondag 12 februari 2006 23:57 schreef odie22 het volgende:
[..]
goed punt , ik til alleen niet zo zwaar aan die dingen , dus let ik daar ook niet zo als ik wat zeg hier
Moest je eens weten wat ik misquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
die dikke knuffel had ik nou net nodig![]()
![]()
Viola Klikoquote:Op maandag 13 februari 2006 00:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Moest je eens weten wat ik mis
vertelquote:Op maandag 13 februari 2006 00:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zat er dik in ja... die kans is groot. Je moet ook uitkijken met die kinderziektes als bof en rode hond. Als je die als kind nooit gehad hebt bliijf je daar vatbaar voor. Maar dat wist je waarschijnlijk allemaal alquote:Op zondag 12 februari 2006 23:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Yep, Kimmie heeft me aangestoken helaasThanx beeb
Gek misschien... maar die mis het meest van allemaal juist nietquote:
quote:
Euhhhhhhhhhquote:
WBquote:Op maandag 13 februari 2006 00:03 schreef White_Pearl het volgende:
Zo ik ben er weergewoon zoals ik ben
![]()
![]()
was meer als geintje bedoeld want thats not me![]()
Preciesquote:Op maandag 13 februari 2006 00:04 schreef frizti het volgende:
FB heeft akickverschijnselen net als ik.
Er is niks te cappen.
Hello Parelquote:Op maandag 13 februari 2006 00:03 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
pareltjeeeeeeeee....quote:Op maandag 13 februari 2006 00:03 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa... daar is het lieve oogje weerquote:Op maandag 13 februari 2006 00:03 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
Zal Ferri wel zijn... die doet dat vakerquote:Op maandag 13 februari 2006 00:05 schreef Sjet het volgende:
![]()
Zie ik het nou goed? Laat iemand hier zijn blote billen zien???
[afbeelding]
[Caps is van Muerte, uit de streamverslagen....]
Jammer, vond 'm wel mooi. En ik haalde Snapt en jou minder door elkaarquote:Op maandag 13 februari 2006 00:03 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
iederdaad dat was Ferriquote:Op maandag 13 februari 2006 00:05 schreef Sjet het volgende:
![]()
Zie ik het nou goed? Laat iemand hier zijn blote billen zien???
[afbeelding]
[Caps is van Muerte, uit de streamverslagen....]
slaap lekker wijffiequote:Op maandag 13 februari 2006 00:05 schreef cuall het volgende:
Nou ik heb netjes een nieuwe SV, met pijltjes gemaakt, dus mijn taak zit er weer op voor vandaag![]()
Ik ga lekker eens op tijd naar bed.![]()
![]()
![]()
![]()
Trustequote:Op maandag 13 februari 2006 00:05 schreef cuall het volgende:
Nou ik heb netjes een nieuwe SV, met pijltjes gemaakt, dus mijn taak zit er weer op voor vandaag![]()
![]()
![]()
![]()
Aha... kleine doerak is hetquote:Op maandag 13 februari 2006 00:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zal Ferri wel zijn... die doet dat vaker
het grappige was dat Bonnie op het moment dat lag te slapen.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zal Ferri wel zijn... die doet dat vaker
Tot snel cuallquote:Op maandag 13 februari 2006 00:05 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
Het is nog niet zo erg als met de rode en gele roosquote:Op maandag 13 februari 2006 00:06 schreef Sjet het volgende:
[..]
Jammer, vond 'm wel mooi. En ik haalde Snapt en jou minder door elkaar![]()
Trusten Cuallquote:Op maandag 13 februari 2006 00:05 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
hai Snappiequote:Op maandag 13 februari 2006 00:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
pareltjeeeeeeeee....![]()
waar is die coole avatar nu
![]()
Slaap lekker Cuallquote:Op maandag 13 februari 2006 00:05 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
mooi zo ik sta niet bij de eerste 5quote:Op maandag 13 februari 2006 00:07 schreef frizti het volgende:
Dagcijfers voor zaterdag 11 februari 2006 (00:00 - 23:59)
1. 313 tong80
2. 283 Svensational
3. 268 cuall
4. 250 Brahimov
5. 234 Snaptnix
...
20. 150 frizti
plaats 5quote:Op maandag 13 februari 2006 00:07 schreef frizti het volgende:
Dagcijfers voor zaterdag 11 februari 2006 (00:00 - 23:59)
1. 313 tong80
2. 283 Svensational
3. 268 cuall
4. 250 Brahimov
5. 234 Snaptnix
...
20. 150 frizti
Nou dat weet ik nog zo net niet..... dat is in elk geval nog een andere kleurquote:Op maandag 13 februari 2006 00:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is nog niet zo erg als met de rode en gele roos
Melkequote:Op maandag 13 februari 2006 00:11 schreef melke het volgende:
ik verveel me dood!
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:11 schreef melke het volgende:
ik verveel me dood!
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:11 schreef melke het volgende:
ik verveel me dood!
Niet doen hoor Melke, anders post je dalijk niet meerquote:Op maandag 13 februari 2006 00:11 schreef melke het volgende:
ik verveel me dood!
Je ziet maar weer Newsman moet de kar weer trekkenquote:Op maandag 13 februari 2006 00:11 schreef Foreverblue het volgende:
Dagcijfers voor zondag 12 februari 2006 (00:00 - 23:59)
1. 503 snellejelle
2. 429 wdn
3. 425 Wombcat
4. 408 komrad
5. 322 Alexxxxx
6. 305 indahnesia.com
7. 292 TheVulture
8. 269 tong80
9. 263 newsman
10. 252 regenworm
Ja kan wel zien dat ik een dag weg ben geweest
107. 69 Foreverblue
meid ga lekker slapen.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:11 schreef melke het volgende:
ik verveel me dood!
Ach ja, maar jij komt gelijk achter me regenwormquote:Op maandag 13 februari 2006 00:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je ziet maar weer Newsman moet de kar weer trekken![]()
![]()
Neem een wijntje of als je geen alc. wil een lekker kopje warme thee ofzoquote:
Onderschat Frizti ook niet hoor...quote:Op maandag 13 februari 2006 00:15 schreef regenworm het volgende:
Het is wel jammer dat er stats meer komen van HBB.
Wil wel eens weten wie de nieuwe scanman is.
Ik denk dat het FB is.
ja, maar ik doe nog steeds rustig aan.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:14 schreef newsman het volgende:
[..]
Ach ja, maar jij komt gelijk achter me regenworm![]()
Ik denk ook FB, maakt trouwens goede caps en kan prima met mensen overwegquote:Op maandag 13 februari 2006 00:15 schreef regenworm het volgende:
Ik denk dat het FB is.
WBquote:Op maandag 13 februari 2006 00:16 schreef A-en-M het volgende:
Hallo, zijn we ook weer......
bezoek is de deur uit, maar helaas noppes, nog steeds geen streams.
Hée jij ook weer onlinequote:Op maandag 13 februari 2006 00:16 schreef A-en-M het volgende:
Hallo, zijn we ook weer......
bezoek is de deur uit, maar helaas noppes, nog steeds geen streams.
Frizti is ook heel goed, degelijke kerelquote:Op maandag 13 februari 2006 00:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Onderschat Frizti ook niet hoor...
de streams doen het al een tijdje niet meer. (19:45)quote:Op maandag 13 februari 2006 00:16 schreef M-en-A het volgende:
![]()
Iedereen
Tijdens het bezoek hier niets gemist op de streams dus begrijp ik![]()
lolquote:Op maandag 13 februari 2006 00:15 schreef regenworm het volgende:
Ik denk dat het FB is.
Wat dacht je pas bij de start van BB6quote:Op maandag 13 februari 2006 00:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
WB
De hele nacht geen streams hoor, dit wordt pas op zijn vroegst eind in de maandagochtend opgelost
Dank je wel voor het compliment Newsquote:Op maandag 13 februari 2006 00:16 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik denk ook FB, maakt trouwens goede caps en kan prima met mensen overweg![]()
![]()
jij staat altijd boven aan maar goed Frizti ook jij kan de nummer 1 zijn.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Onderschat Frizti ook niet hoor...
Ik wil wat doen! Wie gaat er mee naar de bios?!quote:Op maandag 13 februari 2006 00:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Neem een wijntje of als je geen alc. wil een lekker kopje warme thee ofzo![]()
hoe kom je aan die info ?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
WB
De hele nacht geen streams hoor, dit wordt pas op zijn vroegst eind in de maandagochtend opgelost
Maybe kan dat wel jaquote:Op maandag 13 februari 2006 00:18 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Wat dacht je pas bij de start van BB6![]()
Het is een DDos atack meerdere website hebben er last van gehad geenstijl en VKquote:Op maandag 13 februari 2006 00:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
WB
Hoi Bong, waar haal jij die info vandaan dan??quote:Op maandag 13 februari 2006 00:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
WB
Theo Gladiool had toch nog iets te melden met gesprekken zei hij vanmiddag. Is het zo heftig dat iedereen nu het huis uit is en de stekker van de server van Talpa.tv er uitgetrokken is door Vioolquote:Op maandag 13 februari 2006 00:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
de streams doen het al een tijdje niet meer. (19:45)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |