quote:Op zondag 12 februari 2006 23:34 schreef odie22 het volgende:
[..]
geeft niks hoor , was het eerste wat ik zag toen ik de sv opende , ik dacht he die is van mij ????
Ach misschien zit ik ondertussen dat Cuall die SV aan het schrijven was, wel met haar op MSN te lullen. Dan is zo'n foutje snel gemaakt.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:35 schreef odie22 het volgende:
[..]
daarom zag ik het ook gelijk , wij hadden vannacht allebei het zelfde gecapped
Ik denk dat het komt doordat ik die dag veel met frizti heb samengewerkt, voor de SV, en ik automatisch zijn naam er onder heb gezet.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:35 schreef odie22 het volgende:
[..]
daarom zag ik het ook gelijk , wij hadden vannacht allebei het zelfde gecapped
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:38 schreef odie22 het volgende:
wat kan iemand zeuren over zo'n bronvermelding zeg![]()
ik kwam hier op de SC en zei , gelijk een ban van een week , werd ook niet zo gewaardeerd hier (maar heb je vast al teruggelezen )quote:
Denk dat ik dat ook maar doe. Heb het nog steeds stervens koud en hier valt voorlopig ook niet veel te beleven waarschijnlijk.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:37 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik kijk het nog ff aan anders, ga ik op bed tv kijken![]()
Dan moet je maar gewoon van cuall afblijvenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:41 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik kwam hier op de SC en zei , gelijk een ban van een week , werd ook niet zo gewaardeerd hier (maar heb je vast al teruggelezen )
Inderdaad, wat een gelul over een gemaakte cap.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:38 schreef odie22 het volgende:
wat kan iemand zeuren over zo'n bronvermelding zeg![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dan moet je maar gewoon van cuall afblijven![]()
![]()
Beterschap schatje en natuurlijk niet je mannetje aansteken.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Denk dat ik dat ook maar doe. Heb het nog steeds stervens koud en hier valt voorlopig ook niet veel te beleven waarschijnlijk.Plus is vroeg op bed liggen weer eens wat anders
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:41 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik kwam hier op de SC en zei , gelijk een ban van een week , werd ook niet zo gewaardeerd hier (maar heb je vast al teruggelezen )
vond het zelf wel leukquote:Op zondag 12 februari 2006 23:45 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, dat was niet zo netjes van je
..........maar ik ben het al weer vergeten
![]()
was niet zo'n leuke Odie je bedoelde het als grapje maar het kwam bij mij verkeerd over.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:41 schreef odie22 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Denk dat ik dat ook maar doe. Heb het nog steeds stervens koud en hier valt voorlopig ook niet veel te beleven waarschijnlijk.Plus is vroeg op bed liggen weer eens wat anders
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dan moet je maar gewoon van cuall afblijven![]()
![]()
thanxquote:Op zondag 12 februari 2006 23:44 schreef frizti het volgende:
[..]
Beterschap schatje en natuurlijk niet je mannetje aansteken.
sorry scanquote:Op zondag 12 februari 2006 23:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
was niet zo'n leuke Odie je bedoelde het als grapje maar het kwam bij mij verkeerd over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |