quote:Op zondag 12 februari 2006 23:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
was niet zo'n leuke Odie je bedoelde het als grapje maar het kwam bij mij verkeerd over.
Wat een liefde hier in dit topicquote:
Niet altijd hoorquote:
quote:
Nouquote:Op zondag 12 februari 2006 23:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
thanxIk doe m'n best, maar kan niks beloven .
Drink eerst nog rustig m'n glas leeg hoor. Zo snel ben ik ook weer niet foetsie![]()
En bedanktquote:Op zondag 12 februari 2006 23:50 schreef regenworm het volgende:
Voor een goede nachtrust
[afbeelding]
Niet als het op de streams aan komtquote:Op zondag 12 februari 2006 23:50 schreef odie22 het volgende:
jemig zeg wat is iedereen pissed zeg vanavond , kunnen jullie niet tegen een geintje![]()
misschien ligt het wel aan jouw Odiequote:Op zondag 12 februari 2006 23:50 schreef odie22 het volgende:
jemig zeg wat is iedereen pissed zeg vanavond , kunnen jullie niet tegen een geintje![]()
Ik ben ziek, ik heb geen streams, op tv is geen donder, krijg m'n puzzel niet opgelost en hier gebeurd ook al niet veel. Dus nee, kan niet tegen geintjes vanavondquote:Op zondag 12 februari 2006 23:50 schreef odie22 het volgende:
huh ? kan dat ook nog ?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
misschien ligt het wel aan jouw Odie![]()
Ja, hallo we zitten al uren zonder streamsquote:Op zondag 12 februari 2006 23:50 schreef odie22 het volgende:
Niet zo'n foute grap.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:50 schreef odie22 het volgende:
thanx lief dinnetjequote:Op zondag 12 februari 2006 23:51 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou [afbeelding]
Proost, op je gezondheid![]()
Ik ga zo slapen wel erg makkelijk nu er geen streams zijn.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:52 schreef newsman het volgende:
[..]
Ja, hallo we zitten al uren zonder streams![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |