That's my attitude!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:20 schreef White_Pearl het volgende:
ik ga maar eventjes mijn afwas wegwerken, tot later![]()
![]()
Zonder patch valt de layout zeker niet tegen (voor MS begrippen dan).quote:Op zondag 12 februari 2006 22:22 schreef demins het volgende:
[..]
Is het nou een goede lay-out of eentje die pas na ingrijpen wat overzichtelijker wordt?
Snappiequote:
Was druk aan het puzzelen, toen ik me ineens bedacht dat ik al zo'n 1 1/2 uur niet meer hier had gekekenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Snappie![]()
![]()
![]()
Gelukkig kom jij binnen. De meesten lopen juist naar buiten.
Ik vermaak me prima met jouw plaatjesquote:Op zondag 12 februari 2006 22:23 schreef regenworm het volgende:
Het wordt langzaam wel heel erg saai geen streams
[afbeelding]
MsteriaX ? Dat speel gaat echt eindeloos door, of niet somsquote:Op zondag 12 februari 2006 22:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Was druk aan het puzzelen, toen ik me ineens bedacht dat ik al zo'n 1 1/2 uur niet meer hier had gekeken![]()
Hoiquote:Op zondag 12 februari 2006 22:26 schreef Bluezz het volgende:
Hai
Geen streams, maar ook geen www.talpa.tv
Hoi Bluezzquote:Op zondag 12 februari 2006 22:26 schreef Bluezz het volgende:
Hai
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:26 schreef Bluezz het volgende:
Hai
En na al die tijd nog geen steek verder. Op een en dezelfde puzzel aan het ploeteren, nog ergerquote:Op zondag 12 februari 2006 22:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
MsteriaX ? Dat speel gaat echt eindeloos door, of niet soms![]()
Dit geeft een beter idee van Roel;quote:Op zondag 12 februari 2006 22:15 schreef regenworm het volgende:
Roel liep Dido achterna [afbeelding]
Ik ben bij traverse 1, hutje 7quote:Op zondag 12 februari 2006 22:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En na al die tijd nog geen steek verder. Op een en dezelfde puzzel aan het ploeteren, nog erger![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:28 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dit geeft een beter idee van Roel;
[afbeelding]
En ook van Dido trouwens![]()
Ik heb msn.... als ik die dan update krijg ik dan dat WLM?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als je hem wilt hebben dan geef je maar een gil, ik kan je zo een invite sturen zodat je toegang hebt
Yep, als ik je die invite stuur dan installeert ie hem over MSN heen en wordt het vanzelf WLMquote:Op zondag 12 februari 2006 22:32 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik heb msn.... als ik die dan update krijg ik dan dat WLM?
Ik zit vast bij hutje 54quote:Op zondag 12 februari 2006 22:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben bij traverse 1, hutje 7. Nou jij weer
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:31 schreef newsman het volgende:
Snappie is me sig nu beter?
Hi Bluezzquote:Op zondag 12 februari 2006 22:26 schreef Bluezz het volgende:
Hai
Haai sjetquote:Op zondag 12 februari 2006 22:33 schreef Sjet het volgende:
En whello Bluezz
En welcome back Snapt en Newsman
Met behoud van alles?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Yep, als ik je die invite stuur dan installeert ie hem over MSN heen en wordt het vanzelf WLM
Welke traverse ? Lopen die hutnr's door of begint het tellen opnieuw bij de volgende traverse ?quote:
Traverse 7quote:Op zondag 12 februari 2006 22:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Welke traverse ? Lopen die hutnr's door of begint het tellen opnieuw bij de volgende traverse ?
Ik mag niet lachen hè Newsiequote:Op zondag 12 februari 2006 22:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je blijft mijn naam consequent vaut schrijven![]()
Ik zit te mokken bij Traverse 1 Hutje 0! Ik kan wel door, maar ik weiger door te gaan zolang ik niet begrijp waarom mijn antwoord goed is! Een ander antwoord zou het goede antwoord moeten zijn...quote:Op zondag 12 februari 2006 22:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben bij traverse 1, hutje 7. Nou jij weer
![]()
Ja, al je contacten enzo blijven gewoon erin hoorquote:
Oopsquote:Op zondag 12 februari 2006 22:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je blijft mijn naam consequent vaut schrijven![]()
Ik word er moedeloos vanquote:Op zondag 12 februari 2006 22:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Traverse 7![]()
En de hutnummers lopen door
Hier zijn diverse mogelijkheden voor....quote:Op zondag 12 februari 2006 22:35 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zit te mokken bij Traverse 1 Hutje 0! Ik kan wel door, maar ik weiger door te gaan zolang ik niet begrijp waarom mijn antwoord goed is! Een ander antwoord zou het goede antwoord moeten zijn...![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:35 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zit te mokken bij Traverse 1 Hutje 0! Ik kan wel door, maar ik weiger door te gaan zolang ik niet begrijp waarom mijn antwoord goed is! Een ander antwoord zou het goede antwoord moeten zijn...![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima met jouw plaatjes![]()
Ik ben 26 december begonnen, maar ben tijdens HBB een tijd gestopt, pas afglopen week dat ik weer echt ben verder gegaan.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik word er moedeloos vanEn hoe lang heb jij er over gedaan om zo ver te komen ?
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hier zijn diverse mogelijkheden voor....
Kijk eens naar het plaatje bij hut 0. Dit vormt een wiskundig figuur. Verengels dat eerst en verJan het dan... en je antwoord is daar.
Op de bergen van de zinnen, staat je antwoord ook gewoon te lezen
Als ik moet kiezen kijk ik liever naar jouw plaatjesquote:Op zondag 12 februari 2006 22:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
maar eigenlijk wil ik weer naar [afbeelding]
Laat ik het anders vragen: hoeveel uren heb je er (ongeveer) aan moeten besteden om zo ver te komen ?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik ben 26 december begonnen, maar ben tijdens HBB een tijd gestopt, pas afglopen week dat ik weer echt ben verder gegaan.
Kijk, en dit begrijp ik al nietquote:Op zondag 12 februari 2006 22:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hier zijn diverse mogelijkheden voor....
Kijk eens naar het plaatje bij hut 0. Dit vormt een wiskundig figuur. Verengels dat eerst en verJan het dan... en je antwoord is daar.
Op de bergen van de zinnen, staat je antwoord ook gewoon te lezen
Ow ja.... daar lees ik wel eens over.... 'systeemherstel'...quote:Op zondag 12 februari 2006 22:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja, al je contacten enzo blijven gewoon erin hoorEn mocht het nou toch fout gaan kan je altijd met Systeemherstel de boel weer ongedaan maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |