ik vroeg me af waarom je het gebruikt, buiten email e.d.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik snap je vraag niet echt?
Ik gebruik WLM dus dat is MSN maar dan nieuw enzo
Ik ben niet vaak online alleenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:07 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ow dat, moest even denken hoorja dat wou je toch graag
![]()
nou vooruit dan maar hè![]()
Dan ook ff vraagje Bongie;quote:Op zondag 12 februari 2006 22:05 schreef BONG4002 het volgende:
Ik gebruik WLM dus dat is MSN maar dan nieuw enzo
Ow zo, ja omdat ik het veel makkelijker en praktischer vind, je kan gewoon lekker kletsen ermee dus ik vind het zo nu en dan wel ff leuk om gewoon te "praten" zegmaar, je hebt wat meer kontakt, mails gebruik ik meer voor serieuzere zaken of als ik iets uitgebreid moet vertellen enzoquote:Op zondag 12 februari 2006 22:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
ik vroeg me af waarom je het gebruikt, buiten email e.d.
Ik vind de layout erg mooi, je kan ook Offline berichten zenden zoals met ICQ, en je hebt meer opties in je kontaktenlijst etc. gewoon mooi programma (vind ik dan)quote:Op zondag 12 februari 2006 22:09 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dan ook ff vraagje Bongie;
Wat is er beter aan die nieuwe MSN?
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:09 schreef regenworm het volgende:
Joost duikt de bonen in [afbeelding]
O zo. Ik ben bang dat ik dan helemaal niet meer achter m'n computer vandaan komquote:Op zondag 12 februari 2006 22:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow zo, ja omdat ik het veel makkelijker en praktischer vind, je kan gewoon lekker kletsen ermee dus ik vind het zo nu en dan wel ff leuk om gewoon te "praten" zegmaar, je hebt wat meer kontakt, mails gebruik ik meer voor serieuzere zaken of als ik iets uitgebreid moet vertellen enzo
Nah, dat hopen we dan maar hé lolllquote:Op zondag 12 februari 2006 22:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben niet vaak online alleen![]()
Maar als ik er ben dan is het wel erg gezellig
Het is wel verslavend jaquote:Op zondag 12 februari 2006 22:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
O zo. Ik ben bang dat ik dan helemaal niet meer achter m'n computer vandaan kom![]()
Whahaha die is leukquote:Op zondag 12 februari 2006 22:11 schreef regenworm het volgende:
Cuall op de motor naar haar werk [afbeelding]
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:11 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nah, dat hopen we dan maar hé lolll![]()
Oei....nou dan ren ik maar hard weg hoorquote:Ik ben nooit gezellig hoor ben zelfs Bitchy hahaha![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:11 schreef regenworm het volgende:
Cuall op de motor naar haar werk [afbeelding]
Misschien dat ik het ook eens probeer.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het is wel verslavend ja
Maar ik denk dat de streams toch verslavender zijn hoor(bij mij wel iig)
Is gewoon verschrikkelijk Bongetjequote:Op zondag 12 februari 2006 22:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[..]
Oei....nou dan ren ik maar hard weg hoor![]()
![]()
Is leuk hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 22:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Misschien dat ik het ook eens probeer.
En toch....ben je wel lief denk ik hahaquote:Op zondag 12 februari 2006 22:15 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Is gewoon verschrikkelijk Bongetje![]()
ik ben een vreselijk naar mens
![]()
![]()
Ja ik zou heel hard wegrennen als ik jou was![]()
Ik slaap er nog een paar nachtjes over: komende weken moet ik hard studerenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is leuk hoor
Als je wil dan stuur ik je wel een uitnodiging zodat je toegang hebt tot de nieuwste MSN (die dus WLM heet)
Studie is erg belangrijk jaquote:Op zondag 12 februari 2006 22:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik slaap er nog een paar nachtjes over: komende weken moet ik hard studeren![]()
Maar als ik het dan toch wil, klop ik bij jou aan![]()
Roel kan Dido niet vinden! ZOEK! ZOEK!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:15 schreef regenworm het volgende:
Roel liep Dido achterna [afbeelding]
WB Newsmanquote:Op zondag 12 februari 2006 22:18 schreef newsman het volgende:
Bah, nog steeds geen Klika van der Brandhout
Hallo allemaal was ikkie weer
Alleen barst het nog meer van de reclame.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vind de layout erg mooi, je kan ook Offline berichten zenden zoals met ICQ, en je hebt meer opties in je kontaktenlijst etc. gewoon mooi programma (vind ik dan)
Jij ook al ?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:18 schreef demins het volgende:
[..]
Roel kan Dido niet vinden! ZOEK! ZOEK! [afbeelding]
Ik zei het toch: je mist haar gewoon heel erg.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:18 schreef newsman het volgende:
Bah, nog steeds geen Klika van der Brandhout
Hallo allemaal was ikkie weer
Valt wel mee hoor, als je idd die patch hebt scheelt het al een stuk, bovendien als je je tabs verbergt is het ook al een stuk overzichtelijkerquote:Op zondag 12 februari 2006 22:19 schreef frizti het volgende:
[..]
Alleen barst het nog meer van de reclame.
Gelukkig is er al een atpatch voor
Suc6quote:Op zondag 12 februari 2006 22:20 schreef White_Pearl het volgende:
Lieverds ben eventjes wat andere dingetjes doen, het is zo stil hier,
begin er gewoon van slap te ouwehoerenik ga maar eventjes
mijn afwas wegwerken, tot later![]()
![]()
Pareltje tot straksquote:Op zondag 12 februari 2006 22:20 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
Als jij weg gaat wordt het nog rustigerquote:Op zondag 12 februari 2006 22:20 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
je gaat toch geen vieze dingen laten zien he Talithaquote:Op zondag 12 februari 2006 22:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zei het toch: je mist haar gewoon heel erg.
NewsmanViola
Ow dat vind ik heel handig; dat je offline berichten kan verzenden! Dat vond ik toch wel een voordeel van ICQquote:Op zondag 12 februari 2006 22:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vind de layout erg mooi, je kan ook Offline berichten zenden zoals met ICQ, en je hebt meer opties in je kontaktenlijst etc. gewoon mooi programma (vind ik dan)
Is het nou een goede lay-out of eentje die pas na ingrijpen wat overzichtelijker wordt?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, als je idd die patch hebt scheelt het al een stuk, bovendien als je je tabs verbergt is het ook al een stuk overzichtelijker
Als je hem wilt hebben dan geef je maar een gil, ik kan je zo een invite sturen zodat je toegang hebtquote:Op zondag 12 februari 2006 22:22 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ow dat vind ik heel handig; dat je offline berichten kan verzenden! Dat vond ik toch wel een voordeel van ICQ![]()
Ik heb nog wel is ICQ lite gehad, kreeg je om de 5 minuten een spam berichtquote:Op zondag 12 februari 2006 22:22 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ow dat vind ik heel handig; dat je offline berichten kan verzenden! Dat vond ik toch wel een voordeel van ICQ![]()
Ik zou niet durvenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:21 schreef newsman het volgende:
[..]
je gaat toch geen vieze dingen laten zien he Talitha![]()
Doei Pareltje![]()
![]()
Dat is wat je zelf mooi vind, smaken verschillen nou eenmaal, ikzelf vind de layout veel strakker als met MSN om eerlijk te zijn, maar nogmaals dat is persoonlijkquote:Op zondag 12 februari 2006 22:22 schreef demins het volgende:
[..]
Is het nou een goede lay-out of eentje die pas na ingrijpen wat overzichtelijker wordt?
That's my attitude!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:20 schreef White_Pearl het volgende:
ik ga maar eventjes mijn afwas wegwerken, tot later![]()
![]()
Zonder patch valt de layout zeker niet tegen (voor MS begrippen dan).quote:Op zondag 12 februari 2006 22:22 schreef demins het volgende:
[..]
Is het nou een goede lay-out of eentje die pas na ingrijpen wat overzichtelijker wordt?
Snappiequote:
Was druk aan het puzzelen, toen ik me ineens bedacht dat ik al zo'n 1 1/2 uur niet meer hier had gekekenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Snappie![]()
![]()
![]()
Gelukkig kom jij binnen. De meesten lopen juist naar buiten.
Ik vermaak me prima met jouw plaatjesquote:Op zondag 12 februari 2006 22:23 schreef regenworm het volgende:
Het wordt langzaam wel heel erg saai geen streams
[afbeelding]
MsteriaX ? Dat speel gaat echt eindeloos door, of niet somsquote:Op zondag 12 februari 2006 22:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Was druk aan het puzzelen, toen ik me ineens bedacht dat ik al zo'n 1 1/2 uur niet meer hier had gekeken![]()
Hoiquote:Op zondag 12 februari 2006 22:26 schreef Bluezz het volgende:
Hai
Geen streams, maar ook geen www.talpa.tv
Hoi Bluezzquote:Op zondag 12 februari 2006 22:26 schreef Bluezz het volgende:
Hai
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:26 schreef Bluezz het volgende:
Hai
En na al die tijd nog geen steek verder. Op een en dezelfde puzzel aan het ploeteren, nog ergerquote:Op zondag 12 februari 2006 22:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
MsteriaX ? Dat speel gaat echt eindeloos door, of niet soms![]()
Dit geeft een beter idee van Roel;quote:Op zondag 12 februari 2006 22:15 schreef regenworm het volgende:
Roel liep Dido achterna [afbeelding]
Ik ben bij traverse 1, hutje 7quote:Op zondag 12 februari 2006 22:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En na al die tijd nog geen steek verder. Op een en dezelfde puzzel aan het ploeteren, nog erger![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:28 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dit geeft een beter idee van Roel;
[afbeelding]
En ook van Dido trouwens![]()
Ik heb msn.... als ik die dan update krijg ik dan dat WLM?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als je hem wilt hebben dan geef je maar een gil, ik kan je zo een invite sturen zodat je toegang hebt
Yep, als ik je die invite stuur dan installeert ie hem over MSN heen en wordt het vanzelf WLMquote:Op zondag 12 februari 2006 22:32 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik heb msn.... als ik die dan update krijg ik dan dat WLM?
Ik zit vast bij hutje 54quote:Op zondag 12 februari 2006 22:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben bij traverse 1, hutje 7. Nou jij weer
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:31 schreef newsman het volgende:
Snappie is me sig nu beter?
Hi Bluezzquote:Op zondag 12 februari 2006 22:26 schreef Bluezz het volgende:
Hai
Haai sjetquote:Op zondag 12 februari 2006 22:33 schreef Sjet het volgende:
En whello Bluezz
En welcome back Snapt en Newsman
Met behoud van alles?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Yep, als ik je die invite stuur dan installeert ie hem over MSN heen en wordt het vanzelf WLM
Welke traverse ? Lopen die hutnr's door of begint het tellen opnieuw bij de volgende traverse ?quote:
Traverse 7quote:Op zondag 12 februari 2006 22:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Welke traverse ? Lopen die hutnr's door of begint het tellen opnieuw bij de volgende traverse ?
Ik mag niet lachen hè Newsiequote:Op zondag 12 februari 2006 22:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je blijft mijn naam consequent vaut schrijven![]()
Ik zit te mokken bij Traverse 1 Hutje 0! Ik kan wel door, maar ik weiger door te gaan zolang ik niet begrijp waarom mijn antwoord goed is! Een ander antwoord zou het goede antwoord moeten zijn...quote:Op zondag 12 februari 2006 22:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben bij traverse 1, hutje 7. Nou jij weer
![]()
Ja, al je contacten enzo blijven gewoon erin hoorquote:
Oopsquote:Op zondag 12 februari 2006 22:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je blijft mijn naam consequent vaut schrijven![]()
Ik word er moedeloos vanquote:Op zondag 12 februari 2006 22:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Traverse 7![]()
En de hutnummers lopen door
Hier zijn diverse mogelijkheden voor....quote:Op zondag 12 februari 2006 22:35 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zit te mokken bij Traverse 1 Hutje 0! Ik kan wel door, maar ik weiger door te gaan zolang ik niet begrijp waarom mijn antwoord goed is! Een ander antwoord zou het goede antwoord moeten zijn...![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:35 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zit te mokken bij Traverse 1 Hutje 0! Ik kan wel door, maar ik weiger door te gaan zolang ik niet begrijp waarom mijn antwoord goed is! Een ander antwoord zou het goede antwoord moeten zijn...![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima met jouw plaatjes![]()
Ik ben 26 december begonnen, maar ben tijdens HBB een tijd gestopt, pas afglopen week dat ik weer echt ben verder gegaan.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik word er moedeloos vanEn hoe lang heb jij er over gedaan om zo ver te komen ?
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hier zijn diverse mogelijkheden voor....
Kijk eens naar het plaatje bij hut 0. Dit vormt een wiskundig figuur. Verengels dat eerst en verJan het dan... en je antwoord is daar.
Op de bergen van de zinnen, staat je antwoord ook gewoon te lezen
Als ik moet kiezen kijk ik liever naar jouw plaatjesquote:Op zondag 12 februari 2006 22:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
maar eigenlijk wil ik weer naar [afbeelding]
Laat ik het anders vragen: hoeveel uren heb je er (ongeveer) aan moeten besteden om zo ver te komen ?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik ben 26 december begonnen, maar ben tijdens HBB een tijd gestopt, pas afglopen week dat ik weer echt ben verder gegaan.
Kijk, en dit begrijp ik al nietquote:Op zondag 12 februari 2006 22:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hier zijn diverse mogelijkheden voor....
Kijk eens naar het plaatje bij hut 0. Dit vormt een wiskundig figuur. Verengels dat eerst en verJan het dan... en je antwoord is daar.
Op de bergen van de zinnen, staat je antwoord ook gewoon te lezen
Ow ja.... daar lees ik wel eens over.... 'systeemherstel'...quote:Op zondag 12 februari 2006 22:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja, al je contacten enzo blijven gewoon erin hoorEn mocht het nou toch fout gaan kan je altijd met Systeemherstel de boel weer ongedaan maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |