Adviesje er tegen aan gooien? (de meter loopt al...)quote:Op zondag 12 februari 2006 21:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Herstel: ik heb geen problemen met internet.
Met mijzelf is vast wel het één en ander mis![]()
Dat had ik liever gehoord!quote:Op zondag 12 februari 2006 21:53 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hahahahaahhahahaa wat ben heb jij een figuur zeg
![]()
Gooi maarquote:Op zondag 12 februari 2006 21:53 schreef demins het volgende:
[..]
Adviesje er tegen aan gooien? (de meter loopt al...)![]()
BEW terugquote:Op zondag 12 februari 2006 21:55 schreef White_Pearl het volgende:
BEW![]()
![]()
De streams zijn er nog niet zie ik![]()
Lach even heel hard![]()
![]()
Hey Pareltjequote:Op zondag 12 februari 2006 21:55 schreef White_Pearl het volgende:
BEW![]()
![]()
Lach even heel hard![]()
![]()
Doe eens lief tegen Demins! (225 euro graag)quote:Op zondag 12 februari 2006 21:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Gooi maar. Eens kijken of het raak is
![]()
Hai Bongetjequote:Op zondag 12 februari 2006 21:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
BEW terug![]()
Heb je WLM-verzoek geaccepted btw
En ja, de streams komen vanavond en vannacht niet meer online, morgenochtend denk ik pas
Niet zo hard gooienquote:Op zondag 12 februari 2006 21:57 schreef demins het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen Demins! (225 euro graag)
Hoi Parelquote:Op zondag 12 februari 2006 21:55 schreef White_Pearl het volgende:
BEW![]()
![]()
Lach even heel hard![]()
![]()
Doe mij ook maar een banaantjequote:Op zondag 12 februari 2006 22:02 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding] streams doen het nog niet
Tja, maar de regie kan iig gewoon doorwerken voor de TV uitzending dus die streams hebben niet zo'n haast denk ik en zeker niet op zondagavondquote:Op zondag 12 februari 2006 21:59 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hai Bongetjedenk je? het is iig wel iets groots waar Talpa mee te maken heeft
![]()
Je MSN verzoek dat je me heb toegevoegdquote:Wat voor verzoek![]()
Whahahaquote:Op zondag 12 februari 2006 22:03 schreef regenworm het volgende:
Viola je stokbroodje komt er aan [afbeelding]
Goed dat je erover begint. Ik vroeg het hier al eerder, maar zonder reactie:quote:Op zondag 12 februari 2006 22:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, maar de regie kan iig gewoon doorwerken voor de TV uitzending dus die streams hebben niet zo'n haast denk ik en zeker niet op zondagavond
[..]
Je MSN verzoek dat je me heb toegevoegd![]()
Ik gebruik de nieuwste MSN en die heet dus WLM (Windows Live Messenger)![]()
Ik snap je vraag niet echt?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Goed dat je erover begint. Ik vroeg het hier al eerder, maar zonder reactie:
Waarom MSN ?
Kan je even buiten het forum om kletsen...quote:Op zondag 12 februari 2006 22:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Goed dat je erover begint. Ik vroeg het hier al eerder, maar zonder reactie:
Waarom MSN ?
Ow dat, moest even denken hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 22:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, maar de regie kan iig gewoon doorwerken voor de TV uitzending dus die streams hebben niet zo'n haast denk ik en zeker niet op zondagavond
[..]
Je MSN verzoek dat je me heb toegevoegd![]()
Ik gebruik de nieuwste MSN en die heet dus WLM (Windows Live Messenger)![]()
Lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |