Tot straks danquote:Op zondag 12 februari 2006 21:38 schreef newsman het volgende:
Trouwens ik ga tv kijken , kom wel weer als de streams het doen

tegen een uur of 10 kom ik wel weer ff langsquote:Op zondag 12 februari 2006 21:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
tot morgen ik denk niet dat dit snel wordt opgelost.

Wou alleen maar even zwaaien!quote:Op zondag 12 februari 2006 21:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ga niet weg hoor. Of ga je zelf ?

Welkom op HBB SCquote:Op zondag 12 februari 2006 21:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Of Talpa wil de kijker weer enkele gebeurtenissen in het huis onthouden en gaat nu zelfs zo ver dat ze hun eigen website platgooien. Hoewel ik me dit zelfs van Talpa niet kan voorstellen. We zullen wel zien of we weer beeld krijgen vanavond.

Ik sluit niet uit dat de problemen groter zijn. Mijn provider (Wanadoo) geeft ook allerlei problemen. De Telegraaf kon ik niet bereiken, evenals enkele andere sites. FOK! krijgt ik ook met veel onderbreking binnen.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:39 schreef regenworm het volgende:
Het is wel verschrikkelijk stom van Talpa dat het technisch op deze manier hebben opgelost.
Ze hadden de streams van meerdere punten naar het internet moeten laten lopen.
Nu gaat het van een punt naar andere providers.
Je moet een backup lijn hebben van een totaal andere ip range.
Dan heb je dit probleem niet en kan je gewoon door gaan.

Jeetje Bongie.... waar ben je zo duf van?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Welkom op HBB SC![]()
Oja, BEW aan de rest![]()
* BONG4002 is vandaag een beetje duf dus meer in lurkstand dan poststand

Hoi Bongquote:Op zondag 12 februari 2006 21:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Welkom op HBB SC![]()

Ik heb ook wanadoo maar heb verder geen problemen.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat de problemen groter zijn. Mijn provider (Wanadoo) geeft ook allerlei problemen. De Telegraaf kon ik niet bereiken, evenals enkele andere sites. FOK! krijgt ik ook met veel onderbreking binnen.

Hey lieverdquote:Op zondag 12 februari 2006 21:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Welkom op HBB SC![]()

Vreemd, ik heb totaal geen problemen.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat de problemen groter zijn. Mijn provider (Wanadoo) geeft ook allerlei problemen. De Telegraaf kon ik niet bereiken, evenals enkele andere sites. FOK! krijgt ik ook met veel onderbreking binnen.

Gewoon druk weekend gehad en erg gezellig, lange treinreis gehad (van mn moeder naar huis) dus echt een duffe zondagavondquote:Op zondag 12 februari 2006 21:48 schreef Sjet het volgende:
[..]
Jeetje Bongie.... waar ben je zo duf van?

Dan hoef je alleen nog maar Wanadoo de deur uit te doenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik heb ook wanadoo maar heb verder geen problemen.

Nou da's klote zeg. Ik heb hier verder geen last. Alleen die Talpazooi werkt nietquote:Op zondag 12 februari 2006 21:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]

Beertjequote:Op zondag 12 februari 2006 21:49 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hey lieverd![]()
![]()
![]()
ben zelf ook nog best duf![]()

De Nederlandse Adviesbureau's zijn niet blij!quote:Op zondag 12 februari 2006 21:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vreemd, ik heb totaal geen problemen.

Dan ben ik abnormaalquote:Op zondag 12 februari 2006 21:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Beertje![]()
![]()
![]()
Haha, ja is heel normaal denk ik op zondag

denk t jaquote:Op zondag 12 februari 2006 21:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Beertje![]()
![]()
![]()
Haha, ja is heel normaal denk ik op zondag

Ik neem meestal een stevig biertje en ga soms tot de vroege uurtjes in de SC posten, dan krijg je dat welquote:

Herstel: ik heb geen problemen met internet.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:51 schreef demins het volgende:
[..]
De Nederlandse Adviesbureau's zijn niet blij!![]()

Ach zo.... Een zondagavond is altijd erg geschikt om duf te zijn vind ikquote:Op zondag 12 februari 2006 21:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gewoon druk weekend gehad en erg gezellig, lange treinreis gehad (van mn moeder naar huis) dus echt een duffe zondagavond

Dat wil wel helpen jaquote:Op zondag 12 februari 2006 21:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik neem meestal een stevig biertje en ga soms tot de vroege uurtjes in de SC posten, dan krijg je dat wel![]()

quote:Op zondag 12 februari 2006 21:51 schreef demins het volgende:
[..]
De Nederlandse Adviesbureau's zijn niet blij!![]()

Adviesje er tegen aan gooien? (de meter loopt al...)quote:Op zondag 12 februari 2006 21:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Herstel: ik heb geen problemen met internet.
Met mijzelf is vast wel het één en ander mis![]()

Dat had ik liever gehoord!quote:Op zondag 12 februari 2006 21:53 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hahahahaahhahahaa wat ben heb jij een figuur zeg
![]()

Gooi maarquote:Op zondag 12 februari 2006 21:53 schreef demins het volgende:
[..]
Adviesje er tegen aan gooien? (de meter loopt al...)![]()

BEW terugquote:Op zondag 12 februari 2006 21:55 schreef White_Pearl het volgende:
BEW![]()
![]()
De streams zijn er nog niet zie ik![]()
Lach even heel hard![]()
![]()

Hey Pareltjequote:Op zondag 12 februari 2006 21:55 schreef White_Pearl het volgende:
BEW![]()
![]()
Lach even heel hard![]()
![]()

Doe eens lief tegen Demins! (225 euro graag)quote:Op zondag 12 februari 2006 21:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Gooi maar. Eens kijken of het raak is
![]()

Hai Bongetjequote:Op zondag 12 februari 2006 21:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
BEW terug![]()
Heb je WLM-verzoek geaccepted btw
En ja, de streams komen vanavond en vannacht niet meer online, morgenochtend denk ik pas

Niet zo hard gooienquote:Op zondag 12 februari 2006 21:57 schreef demins het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen Demins! (225 euro graag)

Hoi Parelquote:Op zondag 12 februari 2006 21:55 schreef White_Pearl het volgende:
BEW![]()
![]()
Lach even heel hard![]()
![]()

Doe mij ook maar een banaantjequote:Op zondag 12 februari 2006 22:02 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding] streams doen het nog niet

Tja, maar de regie kan iig gewoon doorwerken voor de TV uitzending dus die streams hebben niet zo'n haast denk ik en zeker niet op zondagavondquote:Op zondag 12 februari 2006 21:59 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hai Bongetjedenk je? het is iig wel iets groots waar Talpa mee te maken heeft
![]()
Je MSN verzoek dat je me heb toegevoegdquote:Wat voor verzoek![]()

Whahahaquote:Op zondag 12 februari 2006 22:03 schreef regenworm het volgende:
Viola je stokbroodje komt er aan [afbeelding]

Goed dat je erover begint. Ik vroeg het hier al eerder, maar zonder reactie:quote:Op zondag 12 februari 2006 22:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, maar de regie kan iig gewoon doorwerken voor de TV uitzending dus die streams hebben niet zo'n haast denk ik en zeker niet op zondagavond
[..]
Je MSN verzoek dat je me heb toegevoegd![]()
Ik gebruik de nieuwste MSN en die heet dus WLM (Windows Live Messenger)![]()

Ik snap je vraag niet echt?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Goed dat je erover begint. Ik vroeg het hier al eerder, maar zonder reactie:
Waarom MSN ?

Kan je even buiten het forum om kletsen...quote:Op zondag 12 februari 2006 22:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Goed dat je erover begint. Ik vroeg het hier al eerder, maar zonder reactie:
Waarom MSN ?

Ow dat, moest even denken hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 22:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, maar de regie kan iig gewoon doorwerken voor de TV uitzending dus die streams hebben niet zo'n haast denk ik en zeker niet op zondagavond
[..]
Je MSN verzoek dat je me heb toegevoegd![]()
Ik gebruik de nieuwste MSN en die heet dus WLM (Windows Live Messenger)![]()

Lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |