Adviesbureau Deminsquote:Op zondag 12 februari 2006 21:19 schreef demins het volgende:
[..]
Ik geef (gevraagd en ongevraagd) advies! Geloof ik...
Ik dacht eerder dat je een jurk erom heen hebt gedaan.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:20 schreef newsman het volgende:
[..]
Nou ik was vandaag buiten Melke, moest post weg brengen, toen zag ik 18 kliko's staan, die heb ik 40 minuten lang open en dicht geslagen, want ik dacht dat Viola erin zat.![]()
Ik vond dat een vreselijke film...... is dat wat jij plaatst leuker?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:10 schreef MissJ. het volgende:
Kennen jullie de Moulin Rouge ?
Dan moet je hier maar even voor gaan zitten......
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:20 schreef newsman het volgende:
[..]
Nou ik was vandaag buiten Melke, moest post weg brengen, toen zag ik 18 kliko's staan, die heb ik 40 minuten lang open en dicht geslagen, want ik dacht dat Viola erin zat.![]()
Volg je hart en hou op met zoveel na te denken! (225 euro graag)quote:
Ja......volmondig. Echt heel grappig en duurt maar kort.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:21 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik vond dat een vreselijke film...... is dat wat jij plaatst leuker?![]()
Ik was al aan het kijken of ik een string kon vinden regenwormquote:Op zondag 12 februari 2006 21:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik dacht eerder dat je een jurk erom heen hebt gedaan.
Ohquote:Op zondag 12 februari 2006 21:07 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ook! Volgens mij is gisteren de vonk over geslagen![]()
Ik heb het helaas niet live gezien maar het resultaat is helemaal te gek! En die blijdschap van Wust ook daarnaquote:Op zondag 12 februari 2006 21:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Was echt grandioos inderdaad. Zat werkelijk op het puntje van m'n stoel. Vooral tijdens de laatste ronde tussen Groenwold en Klassen. Lang geleden dat ik zo van het dames schaatsen heb genoten![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:20 schreef frizti het volgende:
Volgens onze buren (mediawatchers) ligt de server eruit, ze schijnen gebeld te hebben naar talpa.
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:20 schreef newsman het volgende:
[..]
Duur advies man!quote:Op zondag 12 februari 2006 21:22 schreef demins het volgende:
[..]
Volg je hart en hou op met zoveel na te denken! (225 euro graag)
die maat is inderdaad moeilijk te vinden.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:23 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik was al aan het kijken of ik een string kon vinden regenworm![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:23 schreef MissJ. het volgende:
Kom straks wel terug..............
Tot straks MissJquote:Op zondag 12 februari 2006 21:23 schreef MissJ. het volgende:
He gelukkig.... hoeven wij dat niet meer te doenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:20 schreef frizti het volgende:
Volgens onze buren (mediawatchers) ligt de server eruit, ze schijnen gebeld te hebben naar talpa.
Tot straks danquote:Op zondag 12 februari 2006 21:23 schreef MissJ. het volgende:
Dan zijn de Nederlandse Adviesbureau's een goede klant kwijtgeraakt!quote:Op zondag 12 februari 2006 21:23 schreef melke het volgende:
[..]
Duur advies man!Dat had ik zelf ondertussen ook wel bedacht
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:22 schreef demins het volgende:
[..]
Volg je hart en hou op met zoveel na te denken! (225 euro graag)
Tot zo MissJquote:Op zondag 12 februari 2006 21:23 schreef MissJ. het volgende:
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:25 schreef demins het volgende:
[..]
Dan zijn de Nederlandse Adviesbureau's een goede klant kwijtgeraakt!![]()
stel je voor dat je viola aan de lijn krijgt.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:25 schreef Sjet het volgende:
[..]
He gelukkig.... hoeven wij dat niet meer te doen![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Die Verenigde Fok Streamers Club(VFSC) zal nu ook wel platgaan.
Met z'n hoevelen zijn we eigenlijk precies? Heeft iemand dat ooit geteld?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
stel je voor dat je viola aan de lijn krijgt.
Viola : Fok dat zijn toch die 40 idioten
tut tut tut
Jepquote:Op zondag 12 februari 2006 21:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
leuk dan gaan we er weer een oudewetse zaterdag van maken.
Of je gaat gewoon een lekker glaasje melk drinken.quote:
http://www.xlzone.nl/quote:Op zondag 12 februari 2006 21:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
die maat is inderdaad moeilijk te vinden.
Startproblemen?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon een lekker glaasje melk drinken.
ff 'n lekker relletje starten
Tot laterquote:Op zondag 12 februari 2006 21:38 schreef newsman het volgende:
Trouwens ik ga tv kijken , kom wel weer als de streams het doen
tot morgen ik denk niet dat dit snel wordt opgelost.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:38 schreef newsman het volgende:
Trouwens ik ga tv kijken , kom wel weer als de streams het doen
Dat zou jij toch doen vind het wel een leuk klusje voor je.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:39 schreef demins het volgende:
Houdt er iemand de streamverslagen bij?
Hou op zeg..... veel te moeilijkquote:Op zondag 12 februari 2006 21:39 schreef demins het volgende:
Houdt er iemand de streamverslagen bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |