het lijkt er wel op moest aanval zijn gaat niet goed met mijquote:Op zondag 12 februari 2006 21:01 schreef newsman het volgende:
[..]
Afval, heeft kliko de kliko geleegd ?
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:59 schreef MissJ. het volgende:
De volgende keer dat er een nieuw topic word geopend wil MissJ. graag een routeplanner erbij hebben!!! Zat verdomme ergens anders me te vervelen.
u word geacht nu niet te lachen
[afbeelding]
Nee niet in slaap gevallen! Daarvoor was het veel te leukquote:Op zondag 12 februari 2006 21:01 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hartstikke mooi!![]()
Niet in slaap gevallen? Je had niet zoveel slaap gehad volgens mij![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:59 schreef MissJ. het volgende:
De volgende keer dat er een nieuw topic word geopend wil MissJ. graag een routeplanner erbij hebben!!! Zat verdomme ergens anders me te vervelen.
u word geacht nu niet te lachen
[afbeelding]
Hartstikke mooiquote:Op zondag 12 februari 2006 21:03 schreef melke het volgende:
[..]
Nee niet in slaap gevallen! Daarvoor was het veel te leuk![]()
Ohh.... dat is lievquote:Op zondag 12 februari 2006 21:04 schreef regenworm het volgende:
Beertje voor jouw kwam ik op zolder tegen
[afbeelding] [afbeelding]
Bedankt, had ik ook nodig om hier te komen.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:05 schreef regenworm het volgende:
Viola heeft als een [afbeelding] staan stampen.
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:05 schreef regenworm het volgende:
Viola heeft als een [afbeelding] staan stampen daarom doen de streams het niet meer
Ben ik nou kleurenblindquote:Op zondag 12 februari 2006 20:52 schreef Talitha het volgende:
Ik heb nog nooit een topic geopend,
maar wel de laatste 3 SC-topics op slot gedaan.
![]()
![]()
![]()
Ik ook! Volgens mij is gisteren de vonk over geslagenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:04 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hartstikke mooiBen blij dat het leuk was
![]()
Wat lief Wormpje tnxquote:Op zondag 12 februari 2006 21:04 schreef regenworm het volgende:
Beertje voor jouw kwam ik op zolder tegen
[afbeelding] [afbeelding]
Dat zou verschrikkelijk jammer zijn, maar goed er zijn ergere dingenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:06 schreef newsman het volgende:
Regenworm, misschien leest Bonnie nu haar fanmail wel voor
graag gedaan ik ben zaterdagavond vroeg gaan slapen ik heb je echt gemist.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wat lief Wormpje tnx![]()
![]()
![]()
Lief beertje
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:07 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ook! Volgens mij is gisteren de vonk over geslagen![]()
Was echt grandioos inderdaad. Zat werkelijk op het puntje van m'n stoel. Vooral tijdens de laatste ronde tussen Groenwold en Klassen. Lang geleden dat ik zo van het dames schaatsen heb genotenquote:
Geeft frizti, ff een plastic afkick klikoquote:Op zondag 12 februari 2006 21:10 schreef frizti het volgende:
Waar blijven die streams?
Ik krijg gvd afkickverschijnselen.
Was er ook niet was wezen stappenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
graag gedaan ik ben zaterdagavond vroeg gaan slapen ik heb je echt gemist.![]()
Ik hoop wel dat je een leuke avond hebt gehad.
Je spellingfunctie werkt niet, je gehoorapparaat ook niet en je bent kleurenblindquote:
Weet je zoiets niet zéker...?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:07 schreef melke het volgende:
[..]
Bikkel!quote:Op zondag 12 februari 2006 21:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat zou verschrikkelijk jammer zijn, maar goed er zijn ergere dingen
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:11 schreef newsman het volgende:
[..]
Geeft frizti, ff een plastic afkick kliko
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:13 schreef melke het volgende:
Doen jullie naast internet en tv ook nog andere dingen![]()
Nee, lees mijn sig.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:13 schreef melke het volgende:
ja werken maar dat ik ook alles zie siqquote:Op zondag 12 februari 2006 21:13 schreef melke het volgende:
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:13 schreef melke het volgende:
....en een manquote:
Werken en studeren en poetsen en slapen. En dan is m'n tijd opquote:Op zondag 12 februari 2006 21:13 schreef melke het volgende:
leuk dan gaan we er weer een oudewetse zaterdag van maken.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:11 schreef lovebear het volgende:
[..]
Was er ook niet was wezen stappen![]()
Volgende week ben ik dr weer![]()
Heb je ook gemist hoor Wormpje![]()
Simpel toch, of je naast tv en internet ook nog andere dingen doet? Sociaal gezien, werk, etcquote:
Ik geef (gevraagd en ongevraagd) advies! Geloof ik...quote:Op zondag 12 februari 2006 21:13 schreef melke het volgende:
Dan heb je het inderdaad erg druk.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:16 schreef cuall het volgende:
[..]
....en een man
en drie kinderen, 2 katten en een hond.
Een motor en een auto, dus...................ja ik heb het druk zat![]()
Nou ik was vandaag buiten Melke, moest post weg brengen, toen zag ik 18 kliko's staan, die heb ik 40 minuten lang open en dicht geslagen, want ik dacht dat Viola erin zat.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:17 schreef melke het volgende:
[..]
Simpel toch, of je naast tv en internet ook nog andere dingen doet? Sociaal gezien, werk, etc
Geef me dan eens wat advies!quote:Op zondag 12 februari 2006 21:19 schreef demins het volgende:
[..]
Ik geef (gevraagd en ongevraagd) advies! Geloof ik...
Dat is goed te horenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:07 schreef melke het volgende:
[..]
Labielquote:Op zondag 12 februari 2006 21:20 schreef newsman het volgende:
[..]
Nou ik was vandaag buiten Melke, moest post weg brengen, toen zag ik 18 kliko's staan, die heb ik 40 minuten lang open en dicht geslagen, want ik dacht dat Viola erin zat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |