ik vroeg me af waarom je het gebruikt, buiten email e.d.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik snap je vraag niet echt?
Ik gebruik WLM dus dat is MSN maar dan nieuw enzo
Ik ben niet vaak online alleenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:07 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ow dat, moest even denken hoorja dat wou je toch graag
![]()
nou vooruit dan maar hè![]()
Dan ook ff vraagje Bongie;quote:Op zondag 12 februari 2006 22:05 schreef BONG4002 het volgende:
Ik gebruik WLM dus dat is MSN maar dan nieuw enzo
Ow zo, ja omdat ik het veel makkelijker en praktischer vind, je kan gewoon lekker kletsen ermee dus ik vind het zo nu en dan wel ff leuk om gewoon te "praten" zegmaar, je hebt wat meer kontakt, mails gebruik ik meer voor serieuzere zaken of als ik iets uitgebreid moet vertellen enzoquote:Op zondag 12 februari 2006 22:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
ik vroeg me af waarom je het gebruikt, buiten email e.d.
Ik vind de layout erg mooi, je kan ook Offline berichten zenden zoals met ICQ, en je hebt meer opties in je kontaktenlijst etc. gewoon mooi programma (vind ik dan)quote:Op zondag 12 februari 2006 22:09 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dan ook ff vraagje Bongie;
Wat is er beter aan die nieuwe MSN?
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:09 schreef regenworm het volgende:
Joost duikt de bonen in [afbeelding]
O zo. Ik ben bang dat ik dan helemaal niet meer achter m'n computer vandaan komquote:Op zondag 12 februari 2006 22:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow zo, ja omdat ik het veel makkelijker en praktischer vind, je kan gewoon lekker kletsen ermee dus ik vind het zo nu en dan wel ff leuk om gewoon te "praten" zegmaar, je hebt wat meer kontakt, mails gebruik ik meer voor serieuzere zaken of als ik iets uitgebreid moet vertellen enzo
Nah, dat hopen we dan maar hé lolllquote:Op zondag 12 februari 2006 22:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben niet vaak online alleen![]()
Maar als ik er ben dan is het wel erg gezellig
Het is wel verslavend jaquote:Op zondag 12 februari 2006 22:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
O zo. Ik ben bang dat ik dan helemaal niet meer achter m'n computer vandaan kom![]()
Whahaha die is leukquote:Op zondag 12 februari 2006 22:11 schreef regenworm het volgende:
Cuall op de motor naar haar werk [afbeelding]
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:11 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nah, dat hopen we dan maar hé lolll![]()
Oei....nou dan ren ik maar hard weg hoorquote:Ik ben nooit gezellig hoor ben zelfs Bitchy hahaha![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:11 schreef regenworm het volgende:
Cuall op de motor naar haar werk [afbeelding]
Misschien dat ik het ook eens probeer.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het is wel verslavend ja
Maar ik denk dat de streams toch verslavender zijn hoor(bij mij wel iig)
Is gewoon verschrikkelijk Bongetjequote:Op zondag 12 februari 2006 22:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[..]
Oei....nou dan ren ik maar hard weg hoor![]()
![]()
Is leuk hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 22:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Misschien dat ik het ook eens probeer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |