Wat is er odie?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:23 schreef odie22 het volgende:
hahahaha cuall is al bij een ander bronvermelding probleem betrokken ook
Drukke dag gehad... ben weggeweest met vriend van me... en vanavond ff bij zijn huis zitten x-boxen. Flink ingemaakt met FIFA snikquote:
Ziet er niet best uitquote:Op zondag 12 februari 2006 23:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je hebt me door... Het is ff zoeken welke het ook alweer was
[afbeelding]
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Haaaaa Sjet... niet veel te cappen nee... tenzij jij je webcam stream ergens op een internet pagina zet![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Haaaaa Sjet... niet veel te cappen nee... tenzij jij je webcam stream ergens op een internet pagina zet![]()
Hahahaha... en jij mijn webcam beeld niet... dus staat we quitequote:
Klinkt als een toppie dagquote:Op zondag 12 februari 2006 23:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Drukke dag gehad... ben weggeweest met vriend van me... en vanavond ff bij zijn huis zitten x-boxen. Flink ingemaakt met FIFA snik![]()
Geen tijd gehad om te Fokken of HBB te kijken dus... en ben ik thuis... liggen de stream eruit
En hoe was jouw dag?
Fifa ingemaakt je moet alleen dingen doen waar je goed in bent CAPSquote:Op zondag 12 februari 2006 23:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Drukke dag gehad... ben weggeweest met vriend van me... en vanavond ff bij zijn huis zitten x-boxen. Flink ingemaakt met FIFA snik![]()
Geen tijd gehad om te Fokken of HBB te kijken dus... en ben ik thuis... liggen de stream eruit
En hoe was jouw dag?
Ja was reuze gezellig... moet je ook eens bijhouden hè... anders zie je elkaar nooit meer.quote:
Nou... normaal was ik altijd wel redelijk goed in FIFA... alleen de PC versie dan. Die x-box controller kon ik niet echt aan wennen. Maar geeft niet. We hebben lol gehad.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Fifa ingemaakt je moet alleen dingen doen waar je goed in bent CAPS
Klinkt als een leuke dagquote:Op zondag 12 februari 2006 23:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En hoe was jouw dag?
Wat nou verkeerde bronvermeldingquote:Op zondag 12 februari 2006 23:06 schreef odie22 het volgende:
Verkeerde bronvermelding in de sreamverslagen![]()
![]()
en geen streams![]()
Is ook zo! Hele goeie vrienden hou je altijd maar van tijd tot tijd ff wat met elkaar doen is super! Kan je er weer helemaal tegenaanquote:Op zondag 12 februari 2006 23:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja was reuze gezellig... moet je ook eens bijhouden hè... anders zie je elkaar nooit meer.
Lol hebben is het belangrijkstequote:Op zondag 12 februari 2006 23:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nou... normaal was ik altijd wel redelijk goed in FIFA... alleen de PC versie dan. Die x-box controller kon ik niet echt aan wennen. Maar geeft niet. We hebben lol gehad.
onder de fotoquote:Op zondag 12 februari 2006 23:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat nou verkeerde bronvermelding![]()
Iedereen was te lui om wat te schrijven, dus ben ik even gaan "lenen"bij de buren, maar heb dat er netjes bij gezet![]()
Hai newsiequote:
Zo is het... ken hem vanaf de MTS... zaten we in dezelfde klasquote:Op zondag 12 februari 2006 23:28 schreef Sjet het volgende:
[..]
Is ook zo! Hele goeie vrienden hou je altijd maar van tijd tot tijd ff wat met elkaar doen is super! Kan je er weer helemaal tegenaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |