De opmerking van een ban was niet echt handig gekozen odie, gezien de toestand tussen peter en mij en zijn ban van een weekquote:Op zondag 12 februari 2006 23:50 schreef odie22 het volgende:
jemig zeg wat is iedereen pissed zeg vanavond , kunnen jullie niet tegen een geintje![]()
Wat zit er voor een merk op die kliko?quote:
Heksje tochquote:Op zondag 12 februari 2006 23:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik ben ziek, ik heb geen streams, op tv is geen donder, krijg m'n puzzel niet opgelost en hier gebeurd ook al niet veel. Dus nee, kan niet tegen geintjes vanavond![]()
goed punt , ik til alleen niet zo zwaar aan die dingen , dus let ik daar ook niet zo als ik wat zeg hierquote:Op zondag 12 februari 2006 23:54 schreef cuall het volgende:
[..]
De opmerking van een ban was niet echt handig gekozen odie, gezien de toestand tussen peter en mij en zijn ban van een week![]()
Aahhhhhhhhhh ben je ziek... wat heb je? Griep overgekregen van Kimmie? Beterschap ermeequote:Op zondag 12 februari 2006 23:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik ben ziek, ik heb geen streams, op tv is geen donder, krijg m'n puzzel niet opgelost en hier gebeurd ook al niet veel. Dus nee, kan niet tegen geintjes vanavond![]()
Yep, Kimmie heeft me aangestoken helaasquote:Op zondag 12 februari 2006 23:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aahhhhhhhhhh ben je ziek... wat heb je? Griep overgekregen van Kimmie? Beterschap ermee![]()
![]()
![]()
we zullen je helpen om door deze moeilijk tijd heen te komen.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:54 schreef cuall het volgende:
[..]
De opmerking van een ban was niet echt handig gekozen odie, gezien de toestand tussen peter en mij en zijn ban van een week![]()
Geen probleem Odie... we zijn allemaal wat van slag hier omdat er geen streams zijn.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:55 schreef odie22 het volgende:
Sorry dan allemaal , ik zal de volgende keer eerst vragen hoe het is met iedereen en dan misschien proberen een geintje te maken , duizend maal excuus voor iedereen.
opgelostquote:Op zondag 12 februari 2006 23:55 schreef odie22 het volgende:
Sorry dan allemaal , ik zal de volgende keer eerst vragen hoe het is met iedereen en dan misschien proberen een geintje te maken , duizend maal excuus voor iedereen.
die dikke knuffel had ik nou net nodigquote:Op zondag 12 februari 2006 23:58 schreef newsman het volgende:
Och arme Snappie, kom is ff bij Newsie, geef ik je een dikke knuffel
En er is idd geen zak op tv
Nou zand eroverquote:Op zondag 12 februari 2006 23:57 schreef odie22 het volgende:
[..]
goed punt , ik til alleen niet zo zwaar aan die dingen , dus let ik daar ook niet zo als ik wat zeg hier
Moest je eens weten wat ik misquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
die dikke knuffel had ik nou net nodig![]()
![]()
Viola Klikoquote:Op maandag 13 februari 2006 00:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Moest je eens weten wat ik mis
vertelquote:Op maandag 13 februari 2006 00:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zat er dik in ja... die kans is groot. Je moet ook uitkijken met die kinderziektes als bof en rode hond. Als je die als kind nooit gehad hebt bliijf je daar vatbaar voor. Maar dat wist je waarschijnlijk allemaal alquote:Op zondag 12 februari 2006 23:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Yep, Kimmie heeft me aangestoken helaasThanx beeb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |