bedoel je dat er gelekt wordt ?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jawel, ik heb zo mijn bronnen binnen de moderators.![]()
Omdat flamboyant niet het eerste woord is dat in je opkomt als Harmke Pijpers in beeld verschijnt.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:51 schreef Tafkahs het volgende:
Waarom noemen ze het niet gelijk flamboyant ofzo
maar natuurlijk wel kansloosquote:Op maandag 13 februari 2006 14:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Omdat flamboyant niet het eerste woord is dat in je opkomt als Harmke Pijpers in beeld verschijnt.![]()
Ja, je weet hoe dat gaat 's avonds aan de bar van FOK-nieuwspoort...quote:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/62258#2509183quote:Op maandag 13 februari 2006 14:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Omdat flamboyant niet het eerste woord is dat in je opkomt als Harmke Pijpers in beeld verschijnt.![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:04 schreef sogghartha het volgende:
[..]
Zeg eh, direct linken naar fotos op een andere site is onbeschoft, want ZIJ betalen de rekening. Dus, upload effe naar bv. photobucket ofzo.
http://212.204.253.120/huis-voor-moslims/quote:Asalaam ou aleikum,
Op dit moment heerst er een groot probleem in Nederland genaamd "Rente", door deze enorme belemmering is het niet mogelijk om renteloos een huis te kopen in Nederland. Daarom is Huiswaarts BV bezig met het opstellen van een islamitisch plan, wat dit wel mogelijk maakt. Dit onderzoek is in het leven geroepen om de vraag naar dit product in kaart te brengen.
Bent u 23 jaar of ouder en heeft u of uw partner een full-time baan? Dan zou ik u willen vragen het onderstaande onderzoek in te vullen. Het invullen van het onderzoek zal ongeveer 5 minuten in beslag nemen en u zult daarmee een grote bijdrage leveren aan het welzijn van de moslims in Nederland.
Djazakallahoegayran voor uw moeite,
Wa salaam ou aleikum.
Een rentevrije hypotheek... niks mis mee toch?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:47 schreef sizzler het volgende:
[..]
http://212.204.253.120/huis-voor-moslims/
Ik vraag me af hoe ze dat gaan doen. En of ik als niet-moslim daar ook een beroep op kan doen. Want dat wil ik ook wel. Net als een eeuwigdurend graf trouwens. Dat schijnt er ook aan te komen voor moslims.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:51 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Een rentevrije hypotheek... niks mis mee toch?
Hij is niet weg.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:54 schreef RichardQuest het volgende:
Waarom is Muttie eigenlijk weg? Cartoongebeuren?
Zal wel gewoon om een financieel-technisch foefje gaan. Zal er heus niet voordeliger op worden.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:58 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze dat gaan doen. En of ik als niet-moslim daar ook een beroep op kan doen. Want dat wil ik ook wel. Net als een eeuwigdurend graf trouwens. Dat schijnt er ook aan te komen voor moslims.
Hij heeft er gewoon niet zo'n zin meer in geloof ik. Weet je wat... vraag het hem.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:01 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hij gaat weg, is het daarom?
De enige manier die ik me kan bedenken is om de totale rente vooraf te berekenen en het onder een andere naam te disconteren. Ik ben dus wel erg benieuwd naar dat "foefje".quote:Op maandag 13 februari 2006 16:03 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zal wel gewoon om een financieel-technisch foefje gaan. Zal er heus niet voordeliger op worden.
Puur ego. Naast een eigen standbeeld en een schilderij a la de nachtwacht lijkt een eeuwigdurend graf me wel wat.quote:Waarom zou je een eeuwigdurend graf willen?
quote:Zeeland positief over tweede kerncentrale
BORSSELE (ANP) – Zeeland staat te trappelen om een nieuwe kerncentrale te bouwen. De provincie, energiebedrijf Delta en de gemeente Borsele voorzien geen problemen.
Dat zeiden zij maandag in reactie op staatssecretaris Van Geel (Milieu), die zondag daarvoor pleitte. Directeur D. Luteijn van Delta, dat 50 procent van de aandelen in de huidige centrale bezit, vindt Borssele de meest logische plek voor de bouw van een tweede kerncentrale. Een woordvoerster van de centrale laat weten dat ook de Zeeuwse gemeenschap geen problemen ziet in een tweede centrale. Zij weet dat door een onderzoek dat onlangs is gedaan naar aanleiding van het langer openblijven van de Zeeuwse centrale. „Wij streven naar een evenwicht tussen duurzame en fossiele grondstoffen en kernenergie", aldus de woordvoerster.
Waarschijnlijk wordt dat "foefje" het totale bedrag aan de rente optellen bij de waarde van het te kopen huis of onderpand. Maar ik ben geen economisch wonder, dus er zal wel wat slimmers worden bedacht.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:09 schreef sizzler het volgende:
[..]
De enige manier die ik me kan bedenken is om de totale rente vooraf te berekenen en het onder een andere naam te disconteren. Ik ben dus wel erg benieuwd naar dat "foefje".
Dat zeg ik.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt dat "foefje" het totale bedrag aan de rente optellen bij de waarde van het te kopen huis of onderpand.
Waar?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:40 schreef Reya het volgende:
Ik zie net in MED dat McCarthy een tweede kans krijgt
Denk dat er wordt bedoeld dat ie nu voor NWS mod kan opgaanquote:Op maandag 13 februari 2006 18:05 schreef George-Butters het volgende:
een 2de kans waar?
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:12 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Denk dat er wordt bedoeld dat ie nu voor NWS mod kan opgaan
Nee, er loopt nog een SC-topic daar. Zoek hem maar.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:30 schreef George-Butters het volgende:
Zal ik s een sc topic openen in NWS?
Johan!!! Ik dacht dat je een maandje weg zou zijnquote:Op maandag 13 februari 2006 18:39 schreef Johan_de_With het volgende:
''Sterk in je schoenen staan en tegen een stootje kunnen..''
Ja, wezoeken dus iemand die niet door dergelijke zinnen van hun apropos zijn.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:39 schreef Johan_de_With het volgende:
'quote:Op maandag 13 februari 2006 18:40 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Johan!!! Ik dacht dat je een maandje weg zou zijn
Dit is een uitspraak van een toekomstige NWS-mod.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:08 schreef Landmass het volgende:
Ik denk dat veel mensen religie gewoon misbruiken om oorlogen te voeren. Oorlogen om macht te krijgen of bezittingen af te pakken.
Een schizofreen?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:40 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, wezoeken dus iemand die niet door dergelijke zinnen van hun apropos zijn.
Weet je wat, ik zet de kookwekker vast. Service van de zaak...quote:Op maandag 13 februari 2006 18:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
'
Ik bekijk het van dag tot dag, Harry. Dat wil zeggen, of ik mag schrijven of niet. Voorlopig is al mijn werk gedaan, dus ontspan ik even.
Ik ben blij dat je er bent.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
'
Ik bekijk het van dag tot dag, Harry. Dat wil zeggen, of ik mag schrijven of niet. Voorlopig is al mijn werk gedaan, dus ontspan ik even.
Mjah... er wordt natuurlijk een ideaalbeeld geschetst, waar de uiteindelijke mod niet persé volledig aan hoeft te voldoen. Laat dit je er dan ook vooral niet van weerhouden toch te solliciteren.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:39 schreef Johan_de_With het volgende:
'n goed idee. Dan komt Jehan tenminste ook een beetje aan z'n trekkenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:43 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je er bent.
wil jij geen Mod worden? We kunnen anders wel een duo-modschap aangaan,,
Een scherpe geest.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:41 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dit is een uitspraak van een toekomstige NWS-mod.
Het is dubbelop, ei. Enfin, mijn meest recente interactie met het Fokkakder was vragen om verbanning, dat staat een sollicitant niet fraai. Daar komt dan nog acuut tijdgebrek en een wantrouwen van GB's advances bij.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:43 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Mjah... er wordt natuurlijk een ideaalbeeld geschetst, waar de uiteindelijke mod niet persé volledig aan hoeft te voldoen. Laat dit je er dan ook vooral niet van weerhouden toch te solliciteren.
deel 5 zijn we volgens mij, maar ik kan m niet terugvindenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:37 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nee, er loopt nog een SC-topic daar. Zoek hem maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |