quote:Op zondag 12 februari 2006 19:59 schreef George-Butters het volgende:
Back by dope demand, de lange versie:
[i][b]
Januari 2005 tot en met juni 2005
Juli 2005 tot en met december 2005
Januari 2006 tot en met juni 2006
Juli 2005 tot en met december 2006
De meerderheid beslist, despoot!quote:Op zondag 12 februari 2006 20:04 schreef Johan_de_With het volgende:
Kort !
Bezetting leidt altijd tot dit soort excessen.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:07 schreef Tafkahs het volgende:
gezellige beelden op ned 1.
Britse fascistjes die Irakezen in mekaar trappen
en excuuspolitici..quote:Op zondag 12 februari 2006 20:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
Bezetting leidt altijd tot dit soort excessen.
Ik denk niet dat deze Irakezen zitten te wachten op nog een Winston Churchill.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:14 schreef MrX1982 het volgende:
Good old England.
Waar zijn de Engelsen van weleer. Winston Churchill, Alfred Hitchcock.
Iedereen weet dat Irak zit te wachten op Chuckquote:Op zondag 12 februari 2006 20:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik denk niet dat deze Irakezen zitten te wachten op nog een Winston Churchill.
14.gifquote:Op zondag 12 februari 2006 20:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat klinkt generaliserend. Niet alle Britten over een kam scheren aub...quote:Op zondag 12 februari 2006 20:07 schreef Tafkahs het volgende:
Britse fascistjes die Irakezen in mekaar trappen
Het was ook meer een algemene opmerking.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:24 schreef Monidique het volgende:
23.jpgquote:
Gezellig uitje hequote:Op zondag 12 februari 2006 20:28 schreef Airelle het volgende:
Jeetje, check die 'homevideo' van de Britse soldaten.
http://astream.com/links/notw/together_300.asxquote:Op zondag 12 februari 2006 20:28 schreef Airelle het volgende:
Jeetje, check die 'homevideo' van de Britse soldaten.
Het was ook niet dat ik zoveel aanstoot gaf aan die beelden. Maar het feit dat het ECHT is gebeurd vind ik oprecht schokkend. Noem me maar naiefquote:Op zondag 12 februari 2006 20:33 schreef Duritz het volgende:
[..]
http://astream.com/links/notw/together_300.asx
Zó erg zijn de beelden ook weer niet. Een paar stenengooiers die een pak slaag krijgen. Als ze nou standrechtelijk geexecuteerd werden.
Zou ik ook zijnquote:Op zondag 12 februari 2006 20:40 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik was een stuk meer geschokt door het filmpje waarin je ziet dat iemand onthoofd wordt en het filmpje waarbij een militair een gewonde Irakees achteloos overhoop knalt.
Je moet het niveau van de meeste soldaten ook niet overschatten.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:40 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik was een stuk meer geschokt door het filmpje waarin je ziet dat iemand onthoofd wordt en het filmpje waarbij een militair een gewonde Irakees achteloos overhoop knalt.
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn. Maar ik vind het schokkend dat al deze gewoon voorkomen. Het Britse leger?!
Dat dacht ik ook, maar met name het onthoofdingsfilmpje, daar was ik toch niet echt goed op voorbereid.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:43 schreef MrX1982 het volgende:
Ik kijk eigenlijk nergens meer van op qua filmpjes.
Ik ben verziekt door internet.
Ja, dergelijke filmpjes hebben een nogal verminderend effect op je dagvreugde.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:40 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Fris zijn die filmpjes natuurlijk niet maar ook zoiets raakt me niet echt.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Dat dacht ik ook, maar met name het onthoofdingsfilmpje, daar was ik toch niet echt goed op voorbereid.
De wereld schreeuwt om rechts-populisme. Ik kon haar roep niet meer weerstaan.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hij is nog wel mod, maar hij gaat een tijd naar Azie om daar kinderen les te geven, dus is Tafkahs er nu bijgehaald en dan is sizzler mod af.
Wat bracht jou trouwens terug in POL?
Als we in Nederland ergens genoeg van hebben, is het wel het rechtspopulisme.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:51 schreef Duritz het volgende:
[..]
De wereld schreeuwt om rechts-populisme. Ik kon haar roep niet meer weerstaan.
(simpel, gesettled, werkend, bored)
Ja, maar de rechts-populisten onder ons hebben vertalers nodig. Mensen die hun heerlycke simplistische kijk op de wereld kunnen vertalen naar wetenschappelijk ondersteund gebrabbel. Dat is jegens plicht voor den hedendaagsche maatschappij. Mijn dienstplicht. Mijn roeping.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:52 schreef Airelle het volgende:
[..]
Als we in nederlands ergens genoeg van hebben, is het wel het rechtspopulisme..
Geen student meer. Dus ik zal er niet heel vaak zijn. Maar ik was de laatste tijd bang dat ik niet meer genoeg nadacht over zaken. Een forum zorgt er wel goed voor dat je dat blijft doen. Ik wil niet zelf over 10 jaar naar Mamma Mia of iets soortgelijks. Blijven nadenken.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Nou, welkom terug in dat geval.
Ik heb wel één kritiekpunt: je avatart is niet scherpquote:Op zondag 12 februari 2006 20:53 schreef Duritz het volgende:
[..]
Ja, maar de rechts-populisten onder ons hebben vertalers nodig. Mensen die hun heerlycke simplistische kijk op de wereld kunnen vertalen naar wetenschappelijk ondersteund gebrabbel. Dat is jegens plicht voor den hedendaagsche maatschappij. Mijn dienstplicht. Mijn roeping.
Churchillquote:Op zondag 12 februari 2006 20:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |