Go Sub Go Subquote:Op zondag 12 februari 2006 14:29 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dus alleen als hij er is houd je je eraan?
inderdaad... wij w88quote:
Jij bent ook al zo erg zegquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jij bent ook al zo erg zegKliekje zeker? Ongeduldige kreng
Als jullie blijven zeuren dan komt er helemaal NIETS! Verstanden?
Dit is FOT hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 14:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je hebt het nu tegen mijquote:Op zondag 12 februari 2006 14:33 schreef lostminds het volgende:
ik vind die muurfoto iets te vaak herhaald worden op die pagina, mede omdat je em zowel zwart wit als kleur plaatst
minder is meer zeggen ze altijd
en ik weet niet of je principieel tegen klonen bent (van foto's) maar een aantal mensen vonden die regenpijp niet zo mooi, daar zou je nattuurlijk heel makkelijk die bladeren over heen kunnen plakken
Mooi....dan hoef je hier ook niet meer te postenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En niet te vergeten deze postquote:
Die wilde ik nou eens niet gebruikenquote:
pas op he we weten waar je werktquote:
kun je dan niet een van de 2 weghalen? dat je de ene zw doet en die kleur weghalt? of ze op verschilende lokaties zetten? zo achter elkaar is inderdaad erg dubbelop (maar ze zijn wel mooi hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 14:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt het nu tegen mijIk ben niet tegen klonen, maar ik ga geen hele regenpijp weg zitten werken
Dat is iets waar ik dus wel tegen ben. Dat neem ik wel mee als leerpuntje voor de volgende keer
![]()
En qua keuze van de foto's....tja...smaken verschillen
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:38 schreef fraubitch het volgende:
[..]
kun je dan niet een van de 2 weghalen? dat je de ene zw doet en die kleur weghalt? of ze op verschilende lokaties zetten? zo achter elkaar is inderdaad erg dubbelop (maar ze zijn wel mooi hoor)
Zie ik er blond uit?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:38 schreef lostminds het volgende:
[..]
pas op he we weten waar je werkt![]()
maaruh, kan je nou geen foto's meer maken omdat je kaartje vol is?
je hebt toch wel een kaartlezertje meegenomen?
Dat weet je helemaal nietquote:Op zondag 12 februari 2006 14:38 schreef lostminds het volgende:
[..]
pas op he we weten waar je werkt![]()
maaruh, kan je nou geen foto's meer maken omdat je kaartje vol is?
je hebt toch wel een kaartlezertje meegenomen?
ja jij bent de eigenaar van de foto toch? of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt het nu tegen mijIk ben niet tegen klonen, maar ik ga geen hele regenpijp weg zitten werken
Dat is iets waar ik dus wel tegen ben. Dat neem ik wel mee als leerpuntje voor de volgende keer
![]()
En qua keuze van de foto's....tja...smaken verschillen
niet zeuren.. hij is erquote:Op zondag 12 februari 2006 14:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zie ik er blond uit?
Heb een USB kabel meegenomen, en nee. Mijn geheugenkaartje is niet vol. Dat was alleen maar om te zeggen dat het zooooo lang duurde dat er een SC werd geopend...
[/offtopic]
sorryquote:Op zondag 12 februari 2006 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Jij vind het ook al
Kliekjesvorming
![]()
jawel, maar jij wil gewoon dat ik extra reclame ga maken voor die tokoquote:
vond het al zo snel, was al bang dat je een 64MB kaartje had meegenomenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zie ik er blond uit?
Heb een USB kabel meegenomen, en nee. Mijn geheugenkaartje is niet vol. Dat was alleen maar om te zeggen dat het zooooo lang duurde dat er een SC werd geopend...
[/offtopic]
Wat versta jij onder andere dingen?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:45 schreef lostminds het volgende:
[..]
jawel, maar jij wil gewoon dat ik extra reclame ga maken voor die toko![]()
hey maar als je geen foto's meer kan maken dan heb je natuurlijk wel tijd voor andere dingen![]()
Hey, ik heb een 256MB bij me, dus meer dan genoeg lijkt mijquote:Op zondag 12 februari 2006 14:46 schreef lostminds het volgende:
[..]
vond het al zo snel, was al bang dat je een 64MB kaartje had meegenomen![]()
Omdat je het zo lief vroegquote:
mod, vrouwen willen aandachtquote:Op zondag 12 februari 2006 14:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat versta jij onder andere dingen?![]()
quote:
ik ook al kunnen jullie zo wel minder genieten van mijn schoonheidquote:@P
ik vind het beter zo
Dus...quote:Op zondag 12 februari 2006 14:50 schreef lostminds het volgende:
[..]
mod, vrouwen willen aandacht![]()
@P
ik vind het beter zo
dan moet je maar vaker poserenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:52 schreef fraubitch het volgende:
[..]
eens
[..]
ik ook al kunnen jullie zo wel minder genieten van mijn schoonheid
ok wanneer spreken we af? morgen?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:56 schreef lostminds het volgende:
[..]
dan moet je maar vaker poseren
ennuh... absence makes the heart grow fonder![]()
Kunnen we ook van jou zeggen, dus doe eens lief en ga fotograferenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[wannabee-mod modus]
--> MSN
[/wannabee-mod modus]
ok, hoe laat ben je in rotterdam denk je?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:56 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ok wanneer spreken we af? morgen?![]()
ik ben er nuquote:Op zondag 12 februari 2006 14:59 schreef lostminds het volgende:
[..]
ok, hoe laat ben je in rotterdam denk je?
ja ik dubbel...quote:Op zondag 12 februari 2006 15:03 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey mensen, morgen moeten jullie werken
ja alleen ik kan nu nietquote:Op zondag 12 februari 2006 15:02 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik ben er nu
ik moet pas om 7 uur de trein hebben
stekker d'r uitquote:Op zondag 12 februari 2006 15:03 schreef _moder8or_ het volgende:
Esto hier: Zeg eens tegen _Mod_ dat hij van die pc weg moet
binnen fotograferen lijkt me ook beter met dit weer jaquote:Op zondag 12 februari 2006 15:04 schreef lostminds het volgende:
[..]
ja alleen ik kan nu niet
morgen wel
en wel binnen fotograferen hoor, tis koud buiten![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:56 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ok wanneer spreken we af? morgen?![]()
zucht...quote:
Zoals ze in Duitsland roepen: "Was will das Weib?"quote:
Ich hab es nicht gewußtquote:Op zondag 12 februari 2006 15:12 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zoals ze in Duitsland roepen: "Was will das Weib?"
ze had niet verwacht dat ik ja zou zeggenquote:Op zondag 12 februari 2006 15:12 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zoals ze in Duitsland roepen: "Was will das Weib?"
vrouwen..quote:
En dat zegt jijquote:Op zondag 12 februari 2006 15:16 schreef fraubitch het volgende:
[..]
vrouwen..heerlijk tegenstrijdig
Jij neemt ook echt wel de tijd om te fotograferenquote:Op zondag 12 februari 2006 15:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En dat zegt jijow wacht, stekker lag eruit
Iddquote:Op zondag 12 februari 2006 15:18 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Jij neemt ook echt wel de tijd om te fotograferen![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:16 schreef fraubitch het volgende:
[..]
vrouwen..heerlijk tegenstrijdig
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
IddEn ik begin me af te vragen wat voor een mega-reflectiescherm hij voor zijn kop heeft
per msn verder dan maar poelie?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:19 schreef lostminds het volgende:
[..]
![]()
ik hoor het wel je een gaatje vrij hebt...
Preparing, preparing my dearquote:Op zondag 12 februari 2006 15:18 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Jij neemt ook echt wel de tijd om te fotograferen![]()
ok, ik zal dat ding eens aanzetten, voeg me maar toequote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:21 schreef lostminds het volgende:
[..]
ok, ik zal dat ding eens aanzetten, voeg me maar toe
oeh... dat belooft watquote:Op zondag 12 februari 2006 15:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Preparing, preparing my dear
Wacht maar op de foto's vanavond (als ik toestemming krijg)
m'n e-mail adresquote:Op zondag 12 februari 2006 15:23 schreef fraubitch het volgende:
[..]als je ook een msn adres in je profiel had staan dan kon ik dat doen he
voeg jij mij maar toe
nie tovquote:Op zondag 12 februari 2006 15:29 schreef Lord Dreamer het volgende:
hmm geen blijdorp foto's na de stroomstoring van dik 3 uur vanochtend hadden we eigenlijk geen zin meer
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:29 schreef Lord Dreamer het volgende:
hmm geen blijdorp foto's na de stroomstoring van dik 3 uur vanochtend hadden we eigenlijk geen zin meer
nog eenquote:
zodat je kan gaan zitten fokken, niks ervanquote:
jij danquote:Op zondag 12 februari 2006 15:42 schreef lostminds het volgende:
[..]
zodat je kan gaan zitten fokken, niks ervanaan het werk jij
![]()
jij hebt het me nooit verteldquote:Op zondag 12 februari 2006 15:50 schreef fraubitch het volgende:
[..]
jij danniet weten waar je ex woont
en dan zeggen dat je om me geeft
je hebt er nooit interesse in getoondquote:
Ik hoor het al: dat wordt een goed huwelijk!quote:Op zondag 12 februari 2006 16:02 schreef fraubitch het volgende:
[..]
je hebt er nooit interesse in getoond
Hm, zo kan ie beter in [centraal] Fotobewerking/Photoshop!quote:Op zondag 12 februari 2006 16:04 schreef _moder8or_ het volgende:
Hier eentje in de aanbieding, origineel krijgen jullie nog wel te zien.
[afbeelding]
Gooi hem voor de zekerheid ook nog even in Het grote kleine fotografie koop ruil hoekjequote:Op zondag 12 februari 2006 16:08 schreef dontcare het volgende:
even spammen mocht iemand interesse hebben :
[TK] Canon EF 28-135mm f/3.5-5.6 IS USM (ø72mm)
Wantquote:Op zondag 12 februari 2006 16:09 schreef Jelleee het volgende:
En toch blijf ik het zonde vinden om een foto te maken met een analoge camera
Net met pijn in mijn hart een foto gemaakt van een dakgoot met schneeuw.
![]()
Dit gaat pijn doen..quote:Op zondag 12 februari 2006 16:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WantJe moet gewoon doorklikken
Het is echt niet eng of zo hoor
Zorg alleen dat je een negatievenscanner hebt....anders ben je handen vol met geld kwijt
Neequote:
Duurquote:Op zondag 12 februari 2006 16:16 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Dit gaat pijn doen..
Hoe duur is een negatieven scanner?![]()
Tussen de 150 en 300 EURquote:Op zondag 12 februari 2006 16:16 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Dit gaat pijn doen..
Hoe duur is een negatieven scanner?![]()
Marktplaats-linkjequote:Op zondag 12 februari 2006 16:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tussen de 150 en 300 EURDa's dan de nieuwprijs he
Voor een Epson Photo-serie
Als je nou ff die sportfoto laat zien, dan weten we gelijk hoe dat eruit komtquote:Op zondag 12 februari 2006 16:20 schreef Subhuman het volgende:
Ik heb hier een mooie HP flatbedscanner met geïntegreerde negatiefscanunit in de deksel. Was 80 euro en ik vind de kwaliteit hoog genoeg voor internetgebruik.
Wat een ontzettende kut-TVPquote:
Doe mij principe eens uitleggenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:00 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Whoa, ze heeft hele mooie ogen![]()
Mooie serie! misschien een idee voor showcase?![]()
Het is jammer dat je haar en broek bijna opgaan in de achtergrond, het lijkt net of je voor een poster staatquote:Op zondag 12 februari 2006 16:49 schreef prupke het volgende:
Zo mijn vingers zijn weer een beetje warm gewordenVanmiddag een shoot gedaan in de bossen (koud en sneeuw) Dit is 1 van de foto's die er gemaakt zijn .
[afbeelding]
Lijkt inderdaad wel een poster met die schaduw...quote:Op zondag 12 februari 2006 16:58 schreef Ymke het volgende:
[..]
Het is jammer dat je haar en broek bijna opgaan in de achtergrond, het lijkt net of je voor een poster staat
Hmmzzzzquote:Op zondag 12 februari 2006 17:11 schreef blackbully het volgende:
was vandaag een hond aan het rondscharrelen
gingen we eff kijken schrik ik me tepleuris.
maar eff foto van gemaakt en de politie gebeld.
[afbeelding]
de rest van de foto's zal ik jullie maar niet aan doen.
erg smakelijk zijn ze niet
Plaats ze maarquote:Op zondag 12 februari 2006 18:32 schreef Esto het volgende:
Hellow allemaal
_moder8or_ is weer richting huis.. IK vond het heel erg gezellig en viel reuze mee voor de eerste keer. De foto's zullen vast wel zo snel mogelijk hier verschijnen!
Foto's die ik gemaakt heb moeten nog even door photoshop gehaald worden, dat doe ik als ik tijd heb
Edit: Het meeste werk is al door Photoshop gehaald. Zal ze plaatsen als ik toestemming heb van _Mod_
Het was spekgladquote:Op zondag 12 februari 2006 20:43 schreef kwiebuske het volgende:
netjes gedaan _mod_
zo slecht weer ? ?
Ey...jij leeft ook nogquote:Op zondag 12 februari 2006 20:43 schreef kwiebuske het volgende:
netjes gedaan _mod_
zo slecht weer ? ?
Idd. Al scheelde dat weinig. De auto van mij begon 2 keer extreem te glijden in een bocht, gelukkig kon ik hem houden.quote:
Doei. En het was leukquote:Op zondag 12 februari 2006 21:07 schreef Esto het volgende:
Resultaten zijn hierrrrrrrr: Fotografen en modellen ontmoetingsresultaten (2)
En nu ben ik wegTot morgen.
si mr Pquote:
Van mij mag je leven hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 21:15 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
si mr P
Of u moet aangeven dat het niet mag![]()
Of dat van RonaldV mag weet ik nietquote:Op zondag 12 februari 2006 21:21 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske zweet van voorhoofd veegt
thnx![]()
Wat?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of dat van RonaldV mag weet ik nietDie is de baas hiero schijnt
Ik zeg: leven, en laten leven.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of dat van RonaldV mag weet ik nietDie is de baas hiero schijnt
Welke danquote:
Ach...je moet de juiste woorden zien te vindenquote:
Ik begrijp plots wat ze bedoelen met "blauw van de kou".quote:Op zondag 12 februari 2006 21:40 schreef sararaats het volgende:
ik heb een mooie foto kunnen maken
[afbeelding]
genomen in Sint-Lenaarts, Belgie
het schemerde alquote:Op zondag 12 februari 2006 21:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik begrijp plots wat ze bedoelen met "blauw van de kou".
sneeuw...![]()
ik heb de nachtflitser gebruikt, was dat erg?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:45 schreef Kleintje het volgende:
Mag ik een stomme opmerking maken?
Heb ik van de week geleerd.
Deze foto had je mogen overbelichten volgens mij.
Omdat sneeuw anders bijna altijd grijs/blauwig wordt.
En als je het overbelicht wordt het witter...
toch???
Sara, het was geen kritiek, ik hou gewoon niet van sneeuw. De schemering heb je heel goed laten zien op deze manier.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:43 schreef sararaats het volgende:
[..]
het schemerde al
ik zal nooit zo'n mooie foto's als jullie kunnen maken![]()
ow okquote:Op zondag 12 februari 2006 21:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Sara, het was geen kritiek, ik hou gewoon niet van sneeuw. De schemering heb je heel goed laten zien op deze manier.
Heb je je foto's al gepost dan?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:51 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat vinden jullie van de foto's?
Fotografen en modellen ontmoetingsresultaten (2)quote:Op zondag 12 februari 2006 21:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Heb je je foto's al gepost dan?
*zoekt
dus niet naar mod9-1quote:
Niet zo gemeen...quote:
hey maar mod2x4 zo moeilijk is rekenen toch niet?quote:
Het is toch moder8orquote:Op zondag 12 februari 2006 22:05 schreef blackbully het volgende:
[..]
hey maar mod2x4 zo moeilijk is rekenen toch niet?
jij je zin moder4x2 or maakt mij echt niet uitquote:
Oh Godquote:Op zondag 12 februari 2006 22:12 schreef blackbully het volgende:
[..]
jij je zin moder4x2 or maakt mij echt niet uit
alleen dat or achter je naam. wist niet dat je daar zo gehecht aan was
Dat gaan we je lerenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:25 schreef Xilantof het volgende:
ik wil het wel aan hoor
maar ik wil het jullie niet aan doen om te koken voor jullie... dat kan ik namelijk niet
Kan je niet koken? Oke, ik ook niet maar ik ben het aan het leren.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:25 schreef Xilantof het volgende:
ik wil het wel aan hoor
maar ik wil het jullie niet aan doen om te koken voor jullie... dat kan ik namelijk niet
euhmm daar moet ik nog over nadenkenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:31 schreef Kleintje het volgende:
Wat gaan we dan 5 maart eten BB?
Want ik kan best koken hoor...
Doe niet zo moeilijk en zet je frituur pan klaarquote:Op zondag 12 februari 2006 22:31 schreef Kleintje het volgende:
Wat gaan we dan 5 maart eten BB?
Want ik kan best koken hoor...
dat is dus frituren, niet kokenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk en zet je frituur pan klaar
Dat doen 20 jarigen, volwassen mensen doen dat niet.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Me eitherquote:Op zondag 12 februari 2006 22:39 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Dat doen 20 jarigen, volwassen mensen doen dat niet.
Die zien de lol van lekker koken en eten in...
ik dacht meer aan een carpaccio van tonijn met garnaaltjes en appel...als voorgerechtquote:Op zondag 12 februari 2006 22:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:42 schreef prupke het volgende:
[..]
ik dacht meer aan een carpaccio van tonijn met garnaarltjes en appel...als voorgerecht
en dan als hoofdgerecht ..euhmmm kalfsoestertje met champignons en aardappelgratin
bv
frituurpan is zo ....
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:39 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Dat doen 20 jarigen, volwassen mensen doen dat niet.
Die zien de lol van lekker koken en eten in...
dit staat je veel beterquote:
Check...ik kom ook 5 maartquote:Op zondag 12 februari 2006 22:42 schreef prupke het volgende:
[..]
ik dacht meer aan een carpaccio van tonijn met garnaaltjes en appel...als voorgerecht
en dan als hoofdgerecht ..euhmmm kalfsoestertje met champignons en aardappelgratin
bv
frituurpan is zo ....
Ben ik ff blij dat ik vandaag niet bij jullie ben geweestquote:Op zondag 12 februari 2006 22:24 schreef blackbully het volgende:
goed genoeg gelul hier
eff ontopic.
we zijn de freeloaders zat
dus als je langs komt, moet je koken .
in gepaste kledij natuurlijk
[afbeelding]
zo dus.
momenteel is Xil als eerste aan de beurt
freeloaderquote:
Dat klinkt goed!!!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:42 schreef prupke het volgende:
[..]
ik dacht meer aan een carpaccio van tonijn met garnaaltjes en appel...als voorgerecht
bv
frituurpan is zo ....
wat heb ik gemist? wat is er 5 maart?quote:
het lefquote:
OOk dat klinkt goed!!!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:48 schreef prupke het volgende:
ok de volgende meet word bij ons ?
zowel een fotografen/modellen meet met een vleugje culinair![]()
toetje is simpel.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:54 schreef Kleintje het volgende:
Prupke, wat doen we dan als toetje? De rest klinkt super.
Ik vind dat het toetje wel iets met chocola moet zijn!
Met chocola kan je heel veel kanten opquote:Op zondag 12 februari 2006 22:54 schreef Kleintje het volgende:
Prupke, wat doen we dan als toetje? De rest klinkt super.
Ik vind dat het toetje wel iets met chocola moet zijn!
ehhhh [05-03] Dierentuin meet Olmen ?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:54 schreef fraubitch het volgende:
[..]
wat heb ik gemist? wat is er 5 maart?
mag ik jou als toetje? Met chocola?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:56 schreef prupke het volgende:
[..]
Met chocola kan je heel veel kanten op![]()
ja jezus kleintje. ik hou niete van chocolaquote:Op zondag 12 februari 2006 22:56 schreef Kleintje het volgende:
Ja jezus BB, ik HOU niet van koffie!
Wel van Amaretto!!!!!!
hey ik heb ook gevoelquote:Op zondag 12 februari 2006 22:57 schreef Kleintje het volgende:
[..]
mag ik jou als toetje? Met chocola?
Dan gaat BB het op de foto zetten
wel foto's gemaakt?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:00 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeieavond allemaal .... weg uit Rotjeknor ...maar hiero is ook geen sneeuw:-(
afhankelijk van waar het voor gebruikt gaat worden.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:03 schreef fraubitch het volgende:
vraagje:
Ik heb een dshoot aangeboden gekregen en daar wilt ie me voor betalen, wat kan ik als amateurmodel vragen? Het duurt ong 6 uur..
nou hij weet nog niet hoe ie me gaat uitbeelden maar ik moet moeder natuur voorstellen (quote:Op zondag 12 februari 2006 23:05 schreef blackbully het volgende:
[..]
afhankelijk van waar het voor gebruikt gaat worden.
15euro het uur is wel minimaal wat je kan vragen.
en afhankelijk van de shoot tot een 60 euro het uur.
misschien is het handiger om dan te laten betalen voor het resultaat.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:06 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nou hij weet nog niet hoe ie me gaat uitbeelden maar ik moet moeder natuur voorstellen () dus misschien ook naakt..
Het vervelende van naakt is dat je geen idee hebt waar het eindigt. Sommige naaktfoto's worden gemaakt om bij een expositie gebruikt te worden, of desnoods in een tijdschrift als Aktueel, maar kunnen plots in een porno-blad opduiken. Ik zou er heel voorzichtig mee zijn, iig.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:09 schreef blackbully het volgende:
[..]
misschien is het handiger om dan te laten betalen voor het resultaat.
dus 10 euro vol gekleed. en 100 euro naakt. per foto. wat hij gaat gebruiken.
naakt is altijd duur. als hij een model wat naakt wil poseren vraagt betaald hij tussen de 60 en 100 euro het uur.
dus is even met hem schipperen.
en dus erbij is het voor een portofolie? of komt het publiekelijk te hangen of word het in een blad afgebeeld. het blijft lastig
wat ik heb begrepen voornamelijk als portfolio.. maar ik heb wel gezegd dat ik alles op papier wil hebbenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:09 schreef blackbully het volgende:
[..]
misschien is het handiger om dan te laten betalen voor het resultaat.
dus 10 euro vol gekleed. en 100 euro naakt. per foto. wat hij gaat gebruiken.
naakt is altijd duur. als hij een model wat naakt wil poseren vraagt betaald hij tussen de 60 en 100 euro het uur.
dus is even met hem schipperen.
en dus erbij is het voor een portofolie? of komt het publiekelijk te hangen of word het in een blad afgebeeld. het blijft lastig
Als hij je betaald ben je geen amateurmodel meerquote:Op zondag 12 februari 2006 23:03 schreef fraubitch het volgende:
vraagje:
Ik heb een dshoot aangeboden gekregen en daar wilt ie me voor betalen, wat kan ik als amateurmodel vragen? Het duurt ong 6 uur..
daar heb ik dus geen idee van .quote:Op zondag 12 februari 2006 23:11 schreef Kleintje het volgende:
Ehm, BB, stomme vraag... maar wat vind jij dan dat een mannenblad, zoals de Passie moet betalen, voor 2 pagina's in hun blad?
maar is dat 2 pagina's foto's? dus 3 1 grote 2 kleine.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:16 schreef Kleintje het volgende:
Dat ligt dus een stuk lager BB
Ik krijg voor een shoot die op 2 pagina's moet komen dus 500 euro.
kom jij in de passie? leuk!!quote:Op zondag 12 februari 2006 23:16 schreef Kleintje het volgende:
En dat is een volle dag werk?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:16 schreef Kleintje het volgende:
hey ik er niet voor betalen hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 23:03 schreef fraubitch het volgende:
vraagje:
maar ze kunnen niet de foto's uit de shoot verders vaker gebruiken?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:20 schreef Kleintje het volgende:
Ja, het is als het goed is ook een stuk reclame voor mezelf. Maar mag niets zeggen over de foto's die ze gebruiken. dus als het foto's zijn waarop ik me te dik vind of mezelf niet vind uitkomen, heb ik pech.
Dat is het enge.
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:19 schreef lostminds het volgende:
[..]
hey ik er niet voor betalen hoor![]()
ik gokte daarom ook op 500 per pagina.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:22 schreef RonaldV het volgende:
¤62,50 bruto per uur... toegegeven: er zijn banen waar je minder krijgt, maar ik vind dat de Passie hier wel erg goedkoop wegkomt. In een normale baan hoef je niet in je blote kont te staan voor het hele land.
Yep, circa 380 stuks ... is net bezig in te laden. Dan eens kijken wat allemaal weer weg kan.quote:
wel gedaan dusquote:Op zondag 12 februari 2006 23:23 schreef sararaats het volgende:
ik poseer nooit meer naakt
dat het even duidelijk is
nee is goed dan weten we dat, want dat wouden we net aan jou vragenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:23 schreef sararaats het volgende:
ik poseer nooit meer naakt
dat het even duidelijk is
Nee dusquote:
mag ze die niet in B&H posten dan ofzo?quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:27 schreef lostminds het volgende:
over naaktfoto's gesproken, ik heb die foto van fraubitch gevonden waar ik het over had![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:29 schreef lostminds het volgende:
[..]
mag ze die niet in B&H posten dan ofzo?
das te gek! goed geregeld!quote:Op zondag 12 februari 2006 23:26 schreef Kleintje het volgende:
ik hoef ook niet in blote kont, alleen uitdagende pose en lingerie.
Is ongeveer 2 uur werk
En er komt een contract, foto's mogen niet worden doorverkocht.
Ik zou in nog een ander blad komen, maar dat mag voorlopig niet i.v.m. de exclusiviteit...
vragen om naakt foto's staat een ban opquote:Op zondag 12 februari 2006 23:34 schreef lostminds het volgende:
[..]
gooi deze ff dicht dan![]()
(Semi-)naakt fotografie
en kat op het spek binden? wat krijg je daar voor?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:35 schreef blackbully het volgende:
[..]
vragen om naakt foto's staat een ban op![]()
Je zou ook kunnen lezen wat in dat topic staat. Dat is kijken naar die kleine kriebeltjes tussen de plaatjesquote:Op zondag 12 februari 2006 23:34 schreef lostminds het volgende:
[..]
gooi deze ff dicht dan![]()
(Semi-)naakt fotografie
staat er ook tekst in danquote:Op zondag 12 februari 2006 23:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen lezen wat in dat topic staat. Dat is kijken naar die kleine kriebeltjes tussen de plaatjes
Voor alles is een plek op Fok!. En dit is niet de plek om je verzoek te doen, of om aan je verzoek te voldoen.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:44 schreef lostminds het volgende:
als je nou meteen zegt dat er niet om naaktfoto's gevraagd mag worden
ik dacht dat fok ineens superpreuts was geworden ofzo, ik snapte het al niet![]()
niet zo zeuren over foto'squote:Op zondag 12 februari 2006 23:44 schreef lostminds het volgende:
als je nou meteen zegt dat er niet om naaktfoto's gevraagd mag worden
ik dacht dat fok ineens superpreuts was geworden ofzo, ik snapte het al niet![]()
dat verzoek mag alleen in onz. geloof ikquote:Op zondag 12 februari 2006 23:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Voor alles is een plek op Fok!. En dit is niet de plek om je verzoek te doen, of om aan je verzoek te voldoen.
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:46 schreef blackbully het volgende:
[..]
niet zo zeuren over foto's
gewoon plaatsen waar je trots op bent.
binnen fok mag allen niet: sex
erotisch bij minderjarigen
en open scheur en of stijve penis.
verder mag naar mijn weten alles
jij ging een uur geleden al slapenquote:
de camera zo instellen dat hij de foto iets lichter maaktquote:Op zondag 12 februari 2006 23:47 schreef sararaats het volgende:
ik ga morgen nog meer landschapsfoto's maken
ik zal proberen de foto's zo mooi mogelijk te maken
(wat bedoelen ze nu met overbelichten?)
Zoals je eerder had kunnen lezen. Ik ben wakker geworden omdat ik niet kan slapen.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:47 schreef blackbully het volgende:
[..]
jij ging een uur geleden al slapen![]()
Hallo...als je wakker word, dan heb je al geslapenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zoals je eerder had kunnen lezen. Ik ben wakker geworden omdat ik niet kan slapen.
Helemaal nietquote:Op zondag 12 februari 2006 23:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hallo...als je wakker word, dan heb je al geslapen![]()
Dus dan kan je wel slapen, maar komt je FOK-verslaving boven water drijven
doosje slaap pillen naar binnen werken en je slaap vast.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zoals je eerder had kunnen lezen. Ik ben wakker geworden omdat ik niet kan slapen.
Bewijs hetquote:Op zondag 12 februari 2006 23:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik kan gewoon zonder jullie
![]()
FOK! kan de .. krijgen
Als ik wakker word moet ik eerst mijn computer aanzetten, 5 minuten wachten tot ie klaar is met opstarten, nog 5 minuten wachten tot alle programma's opgestart zijn, etc. Kortom dat ga ik dus echt niet doen als ik slaap. Waarom jij wel?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb je daar ook nog een oplossing voor? Een emmer koud water op mijn hoofd?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:51 schreef blackbully het volgende:
[..]
doosje slaap pillen naar binnen werken en je slaap vast.
alleen wakkerworden is dan weer zo lastig
Door tenminste FOK voor 48 uur met rust te latenquote:
als ik niet kan slapen gaat de tv aanquote:Op zondag 12 februari 2006 23:53 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Als ik wakker word moet ik eerst mijn computer aanzetten, 5 minuten wachten tot ie klaar is met opstarten, nog 5 minuten wachten tot alle programma's opgestart zijn, etc. Kortom dat ga ik dus echt niet doen als ik slaap. Waarom jij wel?
hoe doe ik dat?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:48 schreef lostminds het volgende:
[..]
de camera zo instellen dat hij de foto iets lichter maakt
Omdat ik geen rommel op mijn PC/laptop heb duurt het maar 1,5 minuut voordat alles klaar is met opstartenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:53 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Als ik wakker word moet ik eerst mijn computer aanzetten, 5 minuten wachten tot ie klaar is met opstarten, nog 5 minuten wachten tot alle programma's opgestart zijn, etc. Kortom dat ga ik dus echt niet doen als ik slaap. Waarom jij wel?
hij heeft een nieuwe computerquote:Op zondag 12 februari 2006 23:53 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik wil die aandacht wel aangaan hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 23:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Door tenminste FOK voor 48 uur met rust te latenEn we monitoren alles hoor
Dat wordt lastig Saraquote:Op zondag 12 februari 2006 23:54 schreef sararaats het volgende:
[..]
hoe doe ik dat?
er staan zoveel dingen op mijn camera waar ik niets van begrijp
Dealquote:Op zondag 12 februari 2006 23:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik wil die aandacht wel aangaan hoor
Slaap lekker FBquote:Op zondag 12 februari 2006 23:56 schreef fraubitch het volgende:
en ik ga ook slapen, dat betekent dat ik fok minstens voor 16 uur met rust laat
trusten poelies![]()
geeft niks hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 23:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat wordt lastig SaraWij weten niet welke camera jij hebt en als we dat wel weten, zouden we je ook niet kunnen helpen omdat we niet weten hoe-ie werkt
Gaat goed komenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:56 schreef sararaats het volgende:
[..]
geeft niks hoor
ik kan het nog altijd in zwart wit proberen of in sepia
ik zoek het wel uit hoor
Ik laat FOK straks rond 20 uur met rustquote:Op zondag 12 februari 2006 23:56 schreef fraubitch het volgende:
trusten poelies![]()
daarvoor hebben ze de handleiding uitgevonden hequote:Op zondag 12 februari 2006 23:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat wordt lastig SaraWij weten niet welke camera jij hebt en als we dat wel weten, zouden we je ook niet kunnen helpen omdat we niet weten hoe-ie werkt
Nope. Ik speel niet vals.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DealMaar dan ook niet met kloontjes hierkomen he
wat is de inzet?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik laat FOK straks rond 20 uur met rustMoet helemaal goed komen met de weddenschap
dag schatquote:Op zondag 12 februari 2006 23:56 schreef fraubitch het volgende:
trusten poelies![]()
Echt nietquote:
ik ben volop aan het oefenen hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 23:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gaat goed komenEn veel foto's maken en goed oefenen
HEYquote:Op maandag 13 februari 2006 00:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt nietHoewel....FB vraagt dat
FB gaat dus nu een weddenschap met jou aan dat je 20 uur van FOK blijft voor EUR 100
Deal.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt nietHoewel....FB vraagt dat
FB gaat dus nu een weddenschap met jou aan dat je 20 uur van FOK blijft voor EUR 100
Zeg, ga jij es naar bed? Je lijkt moder8or een andere user wel!quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zeg, ga jij es naar bed? Je lijkt moder8or een andere user wel!
plaag jij die modder8ter eens niet zoquote:Op maandag 13 februari 2006 00:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zeg, ga jij es naar bed? Je lijkt moder3+6-1or een andere user wel!
Jeetje, kan mijn naam nog fouter geschreven worden?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:07 schreef blackbully het volgende:
[..]
plaag jij die modder8ter eens niet zo![]()
Vraag dan gewoon om een afkoelslotjequote:Op maandag 13 februari 2006 00:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jeetje, kan mijn naam nog fouter geschreven worden?
is dat een uitdaging?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:08 schreef _moederslachter_ het volgende:
[..]
Jeetje, kan mijn naam nog fouter geschreven worden?
Ik ook niet hoor, was ook maar een grapje bedoeld. Of ben je bang dat ik dit toch ga winnenquote:Op maandag 13 februari 2006 00:09 schreef fraubitch het volgende:
daaagnu ben ik echt weg
en modder2x4eter: ik doe niet aan betaalde weddenschappen
ik hoop zo dat je gaat winnenquote:Op maandag 13 februari 2006 00:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, was ook maar een grapje bedoeld. Of ben je bang dat ik dit toch ga winnen
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:13 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik hoop zo dat je gaat winnen
ruim 20 uur rust![]()
20 uur gaat nu in, 00:15quote:Op maandag 13 februari 2006 00:13 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik hoop zo dat je gaat winnen
ruim 20 uur rust![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
20 uur gaat nu in, 00:15
tot 20:15
En als je terugkomt rustig aan posten he?quote:
je had zo makkelijk van moeder8or kunnen winnenquote:Op maandag 13 februari 2006 00:09 schreef fraubitch het volgende:
daaagnu ben ik echt weg
en modder2x4eter: ik doe niet aan betaalde weddenschappen
Ik zou links en rechts nog wat weghalen, daar zit nu veel loze ruimte. Zet de camera wat dichterbij en kijk meer in de camera, dat staat veel beter.quote:
nu wel via hotmail bij mijquote:Op maandag 13 februari 2006 00:45 schreef sararaats het volgende:
dat is wel heel vreemd
zie je mailboxquote:Op maandag 13 februari 2006 00:49 schreef sararaats het volgende:
zeg eens eerlijk, wat vind je van de laatste foto?
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:52 schreef sararaats het volgende:
zijn wij de enigen die nog wakker zijn?
zal ik eens een poging wagenquote:Op maandag 13 februari 2006 00:49 schreef sararaats het volgende:
zeg eens eerlijk, wat vind je van de laatste foto?
normaal heb ik meer licht maar de lampen zijn kapotquote:Op maandag 13 februari 2006 01:01 schreef lostminds het volgende:
nee hoor ik ben er ook nog![]()
[..]
zal ik eens een poging wagen
je gezicht is precies het midden van de foto
zorg ervoor dat je het hele vlak vult, nu is de bovenste helft van de foto leeg
plaats je camera ietsje hoger en neem een minder in elkaar gedoken pose aan dat helpt het effect van je onderkin te verminderen
kin een beetje omhoog dus
flits uit en probeer eens een lamp schuin naast je neer te zetten, liefst aan de andere kant ook een (die minder fel is)
ik neem aan dat je met zelfontspanner werkt dus dan staat je camera gewoon stil en kan een langere sluitertijd geen kwaad, je hoeft dan niet bang te zijn dattie bewogen is
camera verder weg zetten en meer inzoomen
dan heb je minder groothoek effect
nu lijken je handen te groot in verhouding tot de rest
probeer eens uit te vogelen hoe je witbalans werkt, dat maakt voor deze zwart wit foto niet uit maar die sneeuwfoto was erg blauw
oh en je hebt mail...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |