Ik hoor het al: dat wordt een goed huwelijk!quote:Op zondag 12 februari 2006 16:02 schreef fraubitch het volgende:
[..]
je hebt er nooit interesse in getoond
Hm, zo kan ie beter in [centraal] Fotobewerking/Photoshop!quote:Op zondag 12 februari 2006 16:04 schreef _moder8or_ het volgende:
Hier eentje in de aanbieding, origineel krijgen jullie nog wel te zien.
[afbeelding]
Gooi hem voor de zekerheid ook nog even in Het grote kleine fotografie koop ruil hoekjequote:Op zondag 12 februari 2006 16:08 schreef dontcare het volgende:
even spammen mocht iemand interesse hebben :
[TK] Canon EF 28-135mm f/3.5-5.6 IS USM (ø72mm)
Wantquote:Op zondag 12 februari 2006 16:09 schreef Jelleee het volgende:
En toch blijf ik het zonde vinden om een foto te maken met een analoge camera
Net met pijn in mijn hart een foto gemaakt van een dakgoot met schneeuw.
![]()
Dit gaat pijn doen..quote:Op zondag 12 februari 2006 16:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WantJe moet gewoon doorklikken
Het is echt niet eng of zo hoor
Zorg alleen dat je een negatievenscanner hebt....anders ben je handen vol met geld kwijt
Neequote:
Duurquote:Op zondag 12 februari 2006 16:16 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Dit gaat pijn doen..
Hoe duur is een negatieven scanner?![]()
Tussen de 150 en 300 EURquote:Op zondag 12 februari 2006 16:16 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Dit gaat pijn doen..
Hoe duur is een negatieven scanner?![]()
Marktplaats-linkjequote:Op zondag 12 februari 2006 16:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tussen de 150 en 300 EURDa's dan de nieuwprijs he
Voor een Epson Photo-serie
Als je nou ff die sportfoto laat zien, dan weten we gelijk hoe dat eruit komtquote:Op zondag 12 februari 2006 16:20 schreef Subhuman het volgende:
Ik heb hier een mooie HP flatbedscanner met geïntegreerde negatiefscanunit in de deksel. Was 80 euro en ik vind de kwaliteit hoog genoeg voor internetgebruik.
Wat een ontzettende kut-TVPquote:
Doe mij principe eens uitleggenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:00 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Whoa, ze heeft hele mooie ogen![]()
Mooie serie! misschien een idee voor showcase?![]()
Het is jammer dat je haar en broek bijna opgaan in de achtergrond, het lijkt net of je voor een poster staatquote:Op zondag 12 februari 2006 16:49 schreef prupke het volgende:
Zo mijn vingers zijn weer een beetje warm gewordenVanmiddag een shoot gedaan in de bossen (koud en sneeuw) Dit is 1 van de foto's die er gemaakt zijn .
[afbeelding]
Lijkt inderdaad wel een poster met die schaduw...quote:Op zondag 12 februari 2006 16:58 schreef Ymke het volgende:
[..]
Het is jammer dat je haar en broek bijna opgaan in de achtergrond, het lijkt net of je voor een poster staat
Hmmzzzzquote:Op zondag 12 februari 2006 17:11 schreef blackbully het volgende:
was vandaag een hond aan het rondscharrelen
gingen we eff kijken schrik ik me tepleuris.
maar eff foto van gemaakt en de politie gebeld.
[afbeelding]
de rest van de foto's zal ik jullie maar niet aan doen.
erg smakelijk zijn ze niet
Plaats ze maarquote:Op zondag 12 februari 2006 18:32 schreef Esto het volgende:
Hellow allemaal
_moder8or_ is weer richting huis.. IK vond het heel erg gezellig en viel reuze mee voor de eerste keer. De foto's zullen vast wel zo snel mogelijk hier verschijnen!
Foto's die ik gemaakt heb moeten nog even door photoshop gehaald worden, dat doe ik als ik tijd heb
Edit: Het meeste werk is al door Photoshop gehaald. Zal ze plaatsen als ik toestemming heb van _Mod_
Het was spekgladquote:Op zondag 12 februari 2006 20:43 schreef kwiebuske het volgende:
netjes gedaan _mod_
zo slecht weer ? ?
Ey...jij leeft ook nogquote:Op zondag 12 februari 2006 20:43 schreef kwiebuske het volgende:
netjes gedaan _mod_
zo slecht weer ? ?
Idd. Al scheelde dat weinig. De auto van mij begon 2 keer extreem te glijden in een bocht, gelukkig kon ik hem houden.quote:
Doei. En het was leukquote:Op zondag 12 februari 2006 21:07 schreef Esto het volgende:
Resultaten zijn hierrrrrrrr: Fotografen en modellen ontmoetingsresultaten (2)
En nu ben ik wegTot morgen.
si mr Pquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |