Het is jammer dat je haar en broek bijna opgaan in de achtergrond, het lijkt net of je voor een poster staatquote:Op zondag 12 februari 2006 16:49 schreef prupke het volgende:
Zo mijn vingers zijn weer een beetje warm gewordenVanmiddag een shoot gedaan in de bossen (koud en sneeuw) Dit is 1 van de foto's die er gemaakt zijn .
[afbeelding]
Lijkt inderdaad wel een poster met die schaduw...quote:Op zondag 12 februari 2006 16:58 schreef Ymke het volgende:
[..]
Het is jammer dat je haar en broek bijna opgaan in de achtergrond, het lijkt net of je voor een poster staat
Hmmzzzzquote:Op zondag 12 februari 2006 17:11 schreef blackbully het volgende:
was vandaag een hond aan het rondscharrelen
gingen we eff kijken schrik ik me tepleuris.
maar eff foto van gemaakt en de politie gebeld.
[afbeelding]
de rest van de foto's zal ik jullie maar niet aan doen.
erg smakelijk zijn ze niet
Plaats ze maarquote:Op zondag 12 februari 2006 18:32 schreef Esto het volgende:
Hellow allemaal
_moder8or_ is weer richting huis.. IK vond het heel erg gezellig en viel reuze mee voor de eerste keer. De foto's zullen vast wel zo snel mogelijk hier verschijnen!
Foto's die ik gemaakt heb moeten nog even door photoshop gehaald worden, dat doe ik als ik tijd heb
Edit: Het meeste werk is al door Photoshop gehaald. Zal ze plaatsen als ik toestemming heb van _Mod_
Het was spekgladquote:Op zondag 12 februari 2006 20:43 schreef kwiebuske het volgende:
netjes gedaan _mod_
zo slecht weer ? ?
Ey...jij leeft ook nogquote:Op zondag 12 februari 2006 20:43 schreef kwiebuske het volgende:
netjes gedaan _mod_
zo slecht weer ? ?
Idd. Al scheelde dat weinig. De auto van mij begon 2 keer extreem te glijden in een bocht, gelukkig kon ik hem houden.quote:
Doei. En het was leukquote:Op zondag 12 februari 2006 21:07 schreef Esto het volgende:
Resultaten zijn hierrrrrrrr: Fotografen en modellen ontmoetingsresultaten (2)
En nu ben ik wegTot morgen.
si mr Pquote:
Van mij mag je leven hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 21:15 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
si mr P
Of u moet aangeven dat het niet mag![]()
Of dat van RonaldV mag weet ik nietquote:Op zondag 12 februari 2006 21:21 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske zweet van voorhoofd veegt
thnx![]()
Wat?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of dat van RonaldV mag weet ik nietDie is de baas hiero schijnt
Ik zeg: leven, en laten leven.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of dat van RonaldV mag weet ik nietDie is de baas hiero schijnt
Welke danquote:
Ach...je moet de juiste woorden zien te vindenquote:
Ik begrijp plots wat ze bedoelen met "blauw van de kou".quote:Op zondag 12 februari 2006 21:40 schreef sararaats het volgende:
ik heb een mooie foto kunnen maken
[afbeelding]
genomen in Sint-Lenaarts, Belgie
het schemerde alquote:Op zondag 12 februari 2006 21:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik begrijp plots wat ze bedoelen met "blauw van de kou".
sneeuw...![]()
ik heb de nachtflitser gebruikt, was dat erg?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:45 schreef Kleintje het volgende:
Mag ik een stomme opmerking maken?
Heb ik van de week geleerd.
Deze foto had je mogen overbelichten volgens mij.
Omdat sneeuw anders bijna altijd grijs/blauwig wordt.
En als je het overbelicht wordt het witter...
toch???
Sara, het was geen kritiek, ik hou gewoon niet van sneeuw. De schemering heb je heel goed laten zien op deze manier.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:43 schreef sararaats het volgende:
[..]
het schemerde al
ik zal nooit zo'n mooie foto's als jullie kunnen maken![]()
ow okquote:Op zondag 12 februari 2006 21:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Sara, het was geen kritiek, ik hou gewoon niet van sneeuw. De schemering heb je heel goed laten zien op deze manier.
Heb je je foto's al gepost dan?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:51 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat vinden jullie van de foto's?
Fotografen en modellen ontmoetingsresultaten (2)quote:Op zondag 12 februari 2006 21:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Heb je je foto's al gepost dan?
*zoekt
dus niet naar mod9-1quote:
Niet zo gemeen...quote:
hey maar mod2x4 zo moeilijk is rekenen toch niet?quote:
Het is toch moder8orquote:Op zondag 12 februari 2006 22:05 schreef blackbully het volgende:
[..]
hey maar mod2x4 zo moeilijk is rekenen toch niet?
jij je zin moder4x2 or maakt mij echt niet uitquote:
Oh Godquote:Op zondag 12 februari 2006 22:12 schreef blackbully het volgende:
[..]
jij je zin moder4x2 or maakt mij echt niet uit
alleen dat or achter je naam. wist niet dat je daar zo gehecht aan was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |