quote:Op zondag 8 januari 2006 22:17 schreef Elefes het volgende:
Ik houd het topic in de gaten, maar of ik meega hangt af van datum, plaats, tijd, etc.
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:17 schreef Elefes het volgende:
Het lijkt mij wel leuk om eens in de dierentuin te fotograferen!
Ik houd het topic in de gaten, maar of ik meega hangt af van datum, plaats, tijd, etc.
In olmen zitten ze niet zo heel ver weg hoor. mijn luipaardje kon ik zelfs door het gaas aaienquote:Op zondag 8 januari 2006 23:10 schreef Elefes het volgende:
Oh trouwens, is het in de dierentuin uberhaupt wel te doen met vrij weinig zoom (3x). Al die beesten zo ver weg
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:11 schreef pea4fun het volgende:
[..]
In olmen zitten ze niet zo heel ver weg hoor. mijn luipaardje kon ik zelfs door het gaas aaien
Het is een zeer klein opgezette dierentuin, met veel poezebeesten. Veel is redelijk dichtbij te doen...De beren was gewoon eng zelfs, je had het idee dat ze je zo aan konden vanuit het water.al weet ik niet of die beesten nu in winterslaap zijnquote:Op zondag 8 januari 2006 23:12 schreef Elefes het volgende:
[..]Ik wil mee!
Ik heb verder wel een telelens, maar dat is niet zo'n succes..
Als dat zeer klein is, wordt het dan een succes om daar met een grote groep FOK-kers naar binnen te gaanquote:Op zondag 8 januari 2006 23:16 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het is een zeer klein opgezette dierentuin, met veel poezebeesten. Veel is redelijk dichtbij te doen...De beren was gewoon eng zelfs, je had het idee dat ze je zo aan konden vanuit het water.al weet ik niet of die beesten nu in winterslaap zijn
Ja hoor, het is nou ook weer niet zo dat er maar 20 mensen binnen kunnenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als dat zeer klein is, wordt het dan een succes om daar met een grote groep FOK-kers naar binnen te gaan
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:23 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja hoor, het is nou ook weer niet zo dat er maar 20 mensen binnen kunnen
Je kan gewoon makkelijk terug naar wat je leuk vond...de witte tijgers bijvoorbeeldquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....die MOET ik een keer fotograferenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je kan gewoon makkelijk terug naar wat je leuk vond...de witte tijgers bijvoorbeeld
Geen idee, maar ik kom ook naar Olmen hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 23:43 schreef blackbully het volgende:
oke gaan we dus voor een olmen meet?
of word het een brabo-mini-olmen-meet?
Liftjes zijn over het algemeen goed te doen binnen meets hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 23:53 schreef Elefes het volgende:
Is Olmen goed te doen met o.v.? En anders carpoolen of liftenAls ik mee kan natuurlijk.
Zorg voor een logeeradres ergens in Brabantquote:Op zondag 8 januari 2006 23:58 schreef Subhuman het volgende:
Wordt een eind rijden voor mij vanuit Enschede...
Ik neem aan dat ik wel door Brabant kom als ik richting België moet.
Tnx voor de tipquote:Op zondag 8 januari 2006 23:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Liftjes zijn over het algemeen goed te doen binnen meets hoorAls je in de buurt van Eindhoven woont, zou ik pea even lief aankijken tegen die tijd
je kan ook via duitsland en limburg weet alleen niet of dat vlotter isquote:Op zondag 8 januari 2006 23:58 schreef Subhuman het volgende:
Wordt een eind rijden voor mij vanuit Enschede...
Ik neem aan dat ik wel door Brabant kom als ik richting België moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |