maar ze kunnen niet de foto's uit de shoot verders vaker gebruiken?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:20 schreef Kleintje het volgende:
Ja, het is als het goed is ook een stuk reclame voor mezelf. Maar mag niets zeggen over de foto's die ze gebruiken. dus als het foto's zijn waarop ik me te dik vind of mezelf niet vind uitkomen, heb ik pech.
Dat is het enge.
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:19 schreef lostminds het volgende:
[..]
hey ik er niet voor betalen hoor![]()
ik gokte daarom ook op 500 per pagina.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:22 schreef RonaldV het volgende:
¤62,50 bruto per uur... toegegeven: er zijn banen waar je minder krijgt, maar ik vind dat de Passie hier wel erg goedkoop wegkomt. In een normale baan hoef je niet in je blote kont te staan voor het hele land.
Yep, circa 380 stuks ... is net bezig in te laden. Dan eens kijken wat allemaal weer weg kan.quote:
wel gedaan dusquote:Op zondag 12 februari 2006 23:23 schreef sararaats het volgende:
ik poseer nooit meer naakt
dat het even duidelijk is
nee is goed dan weten we dat, want dat wouden we net aan jou vragenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:23 schreef sararaats het volgende:
ik poseer nooit meer naakt
dat het even duidelijk is
Nee dusquote:
dat was in mijn wilde periodequote:
mag ze die niet in B&H posten dan ofzo?quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:27 schreef lostminds het volgende:
over naaktfoto's gesproken, ik heb die foto van fraubitch gevonden waar ik het over had![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:29 schreef lostminds het volgende:
[..]
mag ze die niet in B&H posten dan ofzo?
das te gek! goed geregeld!quote:Op zondag 12 februari 2006 23:26 schreef Kleintje het volgende:
ik hoef ook niet in blote kont, alleen uitdagende pose en lingerie.
Is ongeveer 2 uur werk
En er komt een contract, foto's mogen niet worden doorverkocht.
Ik zou in nog een ander blad komen, maar dat mag voorlopig niet i.v.m. de exclusiviteit...
vragen om naakt foto's staat een ban opquote:Op zondag 12 februari 2006 23:34 schreef lostminds het volgende:
[..]
gooi deze ff dicht dan![]()
(Semi-)naakt fotografie
en kat op het spek binden? wat krijg je daar voor?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:35 schreef blackbully het volgende:
[..]
vragen om naakt foto's staat een ban op![]()
Je zou ook kunnen lezen wat in dat topic staat. Dat is kijken naar die kleine kriebeltjes tussen de plaatjesquote:Op zondag 12 februari 2006 23:34 schreef lostminds het volgende:
[..]
gooi deze ff dicht dan![]()
(Semi-)naakt fotografie
staat er ook tekst in danquote:Op zondag 12 februari 2006 23:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen lezen wat in dat topic staat. Dat is kijken naar die kleine kriebeltjes tussen de plaatjes
Voor alles is een plek op Fok!. En dit is niet de plek om je verzoek te doen, of om aan je verzoek te voldoen.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:44 schreef lostminds het volgende:
als je nou meteen zegt dat er niet om naaktfoto's gevraagd mag worden
ik dacht dat fok ineens superpreuts was geworden ofzo, ik snapte het al niet![]()
niet zo zeuren over foto'squote:Op zondag 12 februari 2006 23:44 schreef lostminds het volgende:
als je nou meteen zegt dat er niet om naaktfoto's gevraagd mag worden
ik dacht dat fok ineens superpreuts was geworden ofzo, ik snapte het al niet![]()
dat verzoek mag alleen in onz. geloof ikquote:Op zondag 12 februari 2006 23:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Voor alles is een plek op Fok!. En dit is niet de plek om je verzoek te doen, of om aan je verzoek te voldoen.
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:46 schreef blackbully het volgende:
[..]
niet zo zeuren over foto's
gewoon plaatsen waar je trots op bent.
binnen fok mag allen niet: sex
erotisch bij minderjarigen
en open scheur en of stijve penis.
verder mag naar mijn weten alles
jij ging een uur geleden al slapenquote:
de camera zo instellen dat hij de foto iets lichter maaktquote:Op zondag 12 februari 2006 23:47 schreef sararaats het volgende:
ik ga morgen nog meer landschapsfoto's maken
ik zal proberen de foto's zo mooi mogelijk te maken
(wat bedoelen ze nu met overbelichten?)
Zoals je eerder had kunnen lezen. Ik ben wakker geworden omdat ik niet kan slapen.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:47 schreef blackbully het volgende:
[..]
jij ging een uur geleden al slapen![]()
Hallo...als je wakker word, dan heb je al geslapenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zoals je eerder had kunnen lezen. Ik ben wakker geworden omdat ik niet kan slapen.
Helemaal nietquote:Op zondag 12 februari 2006 23:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hallo...als je wakker word, dan heb je al geslapen![]()
Dus dan kan je wel slapen, maar komt je FOK-verslaving boven water drijven
doosje slaap pillen naar binnen werken en je slaap vast.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zoals je eerder had kunnen lezen. Ik ben wakker geworden omdat ik niet kan slapen.
Bewijs hetquote:Op zondag 12 februari 2006 23:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik kan gewoon zonder jullie
![]()
FOK! kan de .. krijgen
Als ik wakker word moet ik eerst mijn computer aanzetten, 5 minuten wachten tot ie klaar is met opstarten, nog 5 minuten wachten tot alle programma's opgestart zijn, etc. Kortom dat ga ik dus echt niet doen als ik slaap. Waarom jij wel?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb je daar ook nog een oplossing voor? Een emmer koud water op mijn hoofd?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:51 schreef blackbully het volgende:
[..]
doosje slaap pillen naar binnen werken en je slaap vast.
alleen wakkerworden is dan weer zo lastig
Door tenminste FOK voor 48 uur met rust te latenquote:
als ik niet kan slapen gaat de tv aanquote:Op zondag 12 februari 2006 23:53 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Als ik wakker word moet ik eerst mijn computer aanzetten, 5 minuten wachten tot ie klaar is met opstarten, nog 5 minuten wachten tot alle programma's opgestart zijn, etc. Kortom dat ga ik dus echt niet doen als ik slaap. Waarom jij wel?
hoe doe ik dat?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:48 schreef lostminds het volgende:
[..]
de camera zo instellen dat hij de foto iets lichter maakt
Omdat ik geen rommel op mijn PC/laptop heb duurt het maar 1,5 minuut voordat alles klaar is met opstartenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:53 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Als ik wakker word moet ik eerst mijn computer aanzetten, 5 minuten wachten tot ie klaar is met opstarten, nog 5 minuten wachten tot alle programma's opgestart zijn, etc. Kortom dat ga ik dus echt niet doen als ik slaap. Waarom jij wel?
hij heeft een nieuwe computerquote:Op zondag 12 februari 2006 23:53 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik wil die aandacht wel aangaan hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 23:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Door tenminste FOK voor 48 uur met rust te latenEn we monitoren alles hoor
Dat wordt lastig Saraquote:Op zondag 12 februari 2006 23:54 schreef sararaats het volgende:
[..]
hoe doe ik dat?
er staan zoveel dingen op mijn camera waar ik niets van begrijp
Dealquote:Op zondag 12 februari 2006 23:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik wil die aandacht wel aangaan hoor
Slaap lekker FBquote:Op zondag 12 februari 2006 23:56 schreef fraubitch het volgende:
en ik ga ook slapen, dat betekent dat ik fok minstens voor 16 uur met rust laat
trusten poelies![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |