in verhouding tot hoeveel users?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:38 schreef Jelleee het volgende:
Even iets nuttigs zeggen..
De modjes vonden deze Slowchat al snel gaan.
Over slowchat gesproken, heb je dat bij Idols al gezien?
3 topics per Idols aflevering!
da's een kwestie van prioriteiten stellenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:38 schreef Xilantof het volgende:
ik heb zin om mijn camera vast te pakken en weer eens een shoot te doen.
jammer dat er voorlopig geen tijd voor is
Je moet af en toe ff dingen laten liggen en wat leuks gaan doenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:38 schreef Xilantof het volgende:
Je zegt het zelf al: per aflevering. Die slowchats zullen dus relevante posts bevatten.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:38 schreef Jelleee het volgende:
Even iets nuttigs zeggen..
De modjes vonden deze Slowchat al snel gaan.
Over slowchat gesproken, heb je dat bij Idols al gezien?
3 topics per Idols aflevering!
Wat let je?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:38 schreef Xilantof het volgende:
Lees ook vooral het feedback-topicquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Met inhoud, hmmz dat ga ik niet redden hooranyway
het is klote weer.
Hm, das wel waar..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:40 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al: per aflevering. Die slowchats zullen dus relevante posts bevatten.
Lees dit stukje eens door, dan begrijp je wat we bedoelen: FOT feedback topic
Of tijdens die fantastische actie in Den Haag met die arrestatie in september 2004quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:42 schreef Xilantof het volgende:
Er waren tijden dat men tijdens FOK!radio per uitzending vele topics vol praatte....
dat was pas erg
Een lamp blijft continue branden en een flitser flitstquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:42 schreef Kleintje het volgende:
Mag ik door blijven vragen?
Wat is het verschil tussen studiolampen en studioflitsers???
De woorden zeggen het alquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:42 schreef Kleintje het volgende:
Het was een ophoping van een flinke periode en niet alleen van gisteravond denk ik zoquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:42 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Hm, das wel waar..
Maar dat van eergisteren met die slowchat is ook wel waar, dat sloeg ook inderdaad nergens op.![]()
Allemaal geblaat met onnut (?) dingennee, ik ben geen engel want ik was daar toen ook.
Maar wel ontopicquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
De woorden zeggen het alhoezo blond
Zullen we ff normaal doenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Sorry hoor, dat ik blijf vragen. Dat ik wil proberen om alles te begrijpen...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Je stelt normaal scherp. De belichtingselectronica in de camera houdt rekening met de flitser en stuurt deze ook aanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:45 schreef Kleintje het volgende:
Oke, een flitser flitst, dat snap ik ook wel, maar hoe gaat dat dan qua scherpstellen en lichtmeting te werk? Flitser wordt vooraf ingesteld ofzo?
Just curious
Ik zal ook eens zo reageren als jij een vraag hebt.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
de ene staat altijd aan op het vermogen wat nodig is om de foto goed te belichten (erg warm)quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:42 schreef Kleintje het volgende:
Geneer je niet!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:45 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Sorry hoor, dat ik blijf vragen. Dat ik wil proberen om alles te begrijpen...
Spannend Qquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:46 schreef Quinazoline het volgende:
Zodra er nieuwe ontwikkelingen waren zou hij me op de hoogte brengen.
Lampen branden continue, wat wil zeggen dat je de belichtingseffecten kunt zien voor de opname. Bij eenflitsinstallatie werkt dat wat lastiger, vandaar dat die (in semi- of professionele uitgave in ieder geval) een leidlamp hebben naast de flitsers om het effekt te kunnen beoordelen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:42 schreef Kleintje het volgende:
scherpstellen blijft hetzelfde, dat is niet afhankelijk van de hoeveelheid licht (tenzij je te weinig licht hebt om wat te kunnen zienquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:45 schreef Kleintje het volgende:
Oke, een flitser flitst, dat snap ik ook wel, maar hoe gaat dat dan qua scherpstellen en lichtmeting te werk? Flitser wordt vooraf ingesteld ofzo?
Just curious
Have funquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:54 schreef Kleintje het volgende:
Toppie.
Tnx voor de antwoorden!
*weer verder gaat lezen en zich nog meer in alles gaat verdiepen...*
Gossen is ook een bekende. Daarnaast heb je nog merken als Polaris en Novatron, maar die zijn in europa minder bekend.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:53 schreef Subhuman het volgende:
Lijkt haast alsof Minolta de enige is die dergelijke moderne lichtmeters maakt. Ik heb in elk geval nog nooit een van een ander merk gezien. Iemand die mij uit de droom kan helpen of is Minolta echt zo ongeveer de enige fabrikant?
Sekonic is al jaren bezig met lichtmeters. Ik wist niet dat minolta ze nog maaktequote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:53 schreef Subhuman het volgende:
Lijkt haast alsof Minolta de enige is die dergelijke moderne lichtmeters maakt. Ik heb in elk geval nog nooit een van een ander merk gezien. Iemand die mij uit de droom kan helpen of is Minolta echt zo ongeveer de enige fabrikant?
Van alledrie heb ik nooit gehoord, ik ga eens zoeken op internet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:55 schreef diedrick het volgende:
[..]
Gossen is ook een bekende. Daarnaast heb je nog merken als Polaris en Novatron, maar die zijn in europa minder bekend.
minolta is wel een van de uitgebreidere, meerdere metingen bij elkaar op laten tellen enzoquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:53 schreef Subhuman het volgende:
De Gossen Lunasix is samen met minolta jarenlang dominant aanwezig geweest bij de nederlandse fotografen. Ik gebruikte destijds de Gossen zelf ook.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:57 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Van alledrie heb ik nooit gehoord, ik ga eens zoeken op internet.
[edit] En ook Sekonic kende ik niet. Ik wist juist alleen van Minolta dat die ze nog maakt!
Dat zullen dan waarschijnlijk "gewone" belichtingsmeters zijn, geen flitsmeters...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:00 schreef Subhuman het volgende:
Die mooie moderne lichtmeters kosten echt klauwen met geld, erg jammer. En dat terwijl je echt oude, met zo'n wieltje, op beurzen vaak voor 5-10 euro in grote bakken ziet liggen.
Ja dat denk ik wel. Is het het flitsgedeelte wat ze zo duur maakt?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:02 schreef diedrick het volgende:
[..]
Dat zullen dan waarschijnlijk "gewone" belichtingsmeters zijn, geen flitsmeters...
In combinatie met zoals LM al zei het combineren van verschillende metingen ja.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:02 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel. Is het het flitsgedeelte wat ze zo duur maakt?
bewogen bedoel je...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:05 schreef sararaats het volgende:
[afbeelding]
er is iets mis met deze foto, volgens mij is die heel hard gebibberd
Ja....en je bent niet eens blondquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:06 schreef Kleintje het volgende:
Kan er nooit dommer van worden, ook al werd ik eerder voor blond uitgemaakt...
Een dergelijke vraag kan beter in Help me mijn foto verbeteren - deel 2quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:05 schreef sararaats het volgende:
[afbeelding]
en ff offtopic, lig je daar met je benen gestrekt? dan ben je inderdaad heel erg klein, ik zou met m'n tenen over de rand van het bed stekenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:05 schreef sararaats het volgende:
[afbeelding]
Lijkt me wel eens interessant om zo'n ding uit te proberen maar zelfs op Marktplaats blijven ze teringduur. Ik wil wel eens zo'n ding van 5 euro kopen op een beurs, kijken of ik er wat aan heb buiten.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:04 schreef diedrick het volgende:
[..]
In combinatie met zoals LM al zei het combineren van verschillende metingen ja.
ik dacht dat de foto gebibberd wasquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:07 schreef lostminds het volgende:
[..]
bewogen bedoel je...
en waarom zeg je dat? zo wazig istie niet
in mijn geheugen is het bij mijn flitsers dus andersom.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:46 schreef lostminds het volgende:
[..]
de ene staat altijd aan op het vermogen wat nodig is om de foto goed te belichten (erg warm)
de ander heeft een instellamp met een veel lager vermogen zodat je een idee krijgt hoe de verhouding tussen de verschillende lampen is en op het moment dat je flitst word pas het juiste vermogen gebruikt (er zitten 2 lampen in, flitslampje in het midden en daaromheen een halogeen instellamp)
dan kom je er achter dat je hem niet nodig hebt als je digitaal schietquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:09 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Lijkt me wel eens interessant om zo'n ding uit te proberen maar zelfs op Marktplaats blijven ze teringduur. Ik wil wel eens zo'n ding van 5 euro kopen op een beurs, kijken of ik er wat aan heb buiten.
maar goed dat het geen naaktfoto was danquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:11 schreef sararaats het volgende:
dom van me, het was de verkeerde foto
het moest deze foto zijn
[afbeelding]
En bedankt hequote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:13 schreef lostminds het volgende:
[..]
maar goed dat het geen naaktfoto was dan![]()
Ik schiet dus niet digitaal! Ik maak nog gebruik van de charme van het filmpje, het echte fotograferen, ontwikkelen en afdrukken; fotografie zoals het hoort te zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:12 schreef lostminds het volgende:
[..]
dan kom je er achter dat je hem niet nodig hebt als je digitaal schiet
ik had die minolta (linker op het plaatje) maar heb em weer doorverkocht aan een maat van me
mocht ik em nodig hebben kan ik em altijd weer ff lenen van em
lijkt ook wel een beetje alsoftie op het verkeerde onderwerp is scherpgesteldquote:
Da;s het voordeel van digitaal tegeswoordig.. ik moest bij kritische opnamen eerst een polaroid achterwand aan de hasselblad hangen om te oordelen....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:12 schreef lostminds het volgende:
[..]
dan kom je er achter dat je hem niet nodig hebt als je digitaal schiet
ik had die minolta (linker op het plaatje) maar heb em weer doorverkocht aan een maat van me
mocht ik em nodig hebben kan ik em altijd weer ff lenen van em
die foto is het voorbeeld van een overbelichte fotoquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:13 schreef lostminds het volgende:
[..]
maar goed dat het geen naaktfoto was dan![]()
hij is scherpgesteld op mijn zus die op de achtergrond staatquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:15 schreef lostminds het volgende:
[..]
lijkt ook wel een beetje alsoftie op het verkeerde onderwerp is scherpgesteld
Dit komt doordat de camera de belichting afstemt op het onderwerp waarop wordt scherpgesteld. Je zus, waarop de camera heeft scherpgesteld, is goed belicht; omdat jij dichterbij staat weerkaats je meer licht van de flits en word je dus enigszins overbelicht.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
hij is scherpgesteld op mijn zus die op de achtergrond staat
ik ben net een spook op die foto
als je de tijd hebt om te meten...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:15 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik schiet dus niet digitaal! Ik maak nog gebruik van de charme van het filmpje, het echte fotograferen, ontwikkelen en afdrukken; fotografie zoals het hoort te zijn.Of draaf ik nu door?
De belichtingsmeter in de camera heeft het meestal wel goed, en als er door grote donkere of lichte vlakken in de foto correctie nodig is zie ik dat ook wel, maar ik ben gewoon benieuwd of ik nog betere resultaten kan krijgen door ook zo'n ding te gebruiken!
digitaalquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:21 schreef sararaats het volgende:
wat is eigenlijk het gemakkelijkste?
digitale of analoge foto's?
voor mij maakt het niet uit
Jep van deze dingen ben ik op de hoogte.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:20 schreef lostminds het volgende:
[..]
als je de tijd hebt om te meten...
ennuh, dat ding zit er ook wel eens naast
je kan em namelijk op 2 manieren gebruiken, spot meting door em te richten net als je camera
of voor je onderwerp houden en het licht wat er opvalt (halve witte bolletje) meten
kan verschillende resultaten geven
denk aan iemand met een zwarte broek en een wit t-shirt
wil je een gemiddelde? dan meet je het licht wat er op valt
wil je een van de twee perfect belicht? dan moet je richten
Digitaal natuurlijk. Eindelijk geen kosten meer om ze te laten afdrukken en je ziet meteen resultaat.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:21 schreef sararaats het volgende:
wat is eigenlijk het gemakkelijkste?
digitale of analoge foto's?
voor mij maakt het niet uit
ik maak me alleen zorgen over de rode ogen, ik heb het bij beide manierenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:22 schreef lostminds het volgende:
[..]
digitaal
je ziet gelijk wat je gemaakt hebt en je kan makkelijker achteraf je foto's corrigeren
daarnaast is het ook nog eens goedkoper, je hoeft geen rolletjes meer te kopen en foto's die je niet mooi vind gooi je gewoon weg
alleen de aanschaf van de camera is duurder
kost ook geld als je digitaal aanleverd.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Digitaal natuurlijk. Eindelijk geen kosten meer om ze te laten afdrukken en je ziet meteen resultaat.
Ik laat alles inderdaad op mijn harde schijf staanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:25 schreef blackbully het volgende:
[..]
kost ook geld als je digitaal aanleverd.
of laat jij alles op je HD staan?
digitaal kun je rode-ogen nog altijd weg krijgenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik maak me alleen zorgen over de rode ogen, ik heb het bij beide manieren
om heel kort te zeggen, ik heb het altijd
Hoewel je vooral met zwart-wit in de doka toch meer het gevoel hebt met fotografie bezig te zijn... doordrukken/tegenhouden/solariseren...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Digitaal natuurlijk. Eindelijk geen kosten meer om ze te laten afdrukken en je ziet meteen resultaat.
ik weet dat het je om de charme gaat maar is een simpel digitaal cameratje niks voor je?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:23 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Jep van deze dingen ben ik op de hoogte.
Ik ben vooral geïnteresseerd in opvallend lichtmeting, gerichte meting kan met de camera zelf ook wel.
Truequote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:26 schreef diedrick het volgende:
[..]
Hoewel je vooral met zwart-wit in de doka toch meer het gevoel hebt met fotografie bezig te zijn... doordrukken/tegenhouden/solariseren...
Ik weet wel dat het met PSP allemaal achteraf te regelen is, maar het voelt toch anders...
in een studio niet hoor, trust mequote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik maak me alleen zorgen over de rode ogen, ik heb het bij beide manieren
om heel kort te zeggen, ik heb het altijd
alleen op groot formaat vald het zo nu en dan tegen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:26 schreef Subhuman het volgende:
Een afdruk is nog altijd honderd keer mooier dan een plaatje op je beeldscherm!
Ik had afgelopen intro foto's gemaakt voor een studievereniging. Had ze tot nu toe alleen nog online bekeken, maar een tijdje terug zijn ze afgedrukt in het verenigingsblad. Ze zagen er gelijk een stuk mooier uit! Echt gaaf!
mjaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Als ik een foto laat afdrukken dan doe ik het meteen op a1/a2 formaatquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:26 schreef Subhuman het volgende:
Ik had afgelopen intro foto's gemaakt voor een studievereniging. Had ze tot nu toe alleen nog online bekeken, maar een tijdje terug zijn ze afgedrukt in het verenigingsblad. Ze zagen er gelijk een stuk mooier uit! Echt gaaf!
hmm nu ik daar over na denk.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:27 schreef lostminds het volgende:
[..]
in een studio niet hoor, trust me
nieuwsflits!!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:26 schreef Subhuman het volgende:
Ik print ook mijn foto's nooit uit. Als ik dat wel doe, dan ga ik wel naar mijn buurmanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:27 schreef sararaats het volgende:
[..]
mja
ik heb wel een digitale camera maar mijn printer stribbelt meestal tegen als ik foto's wil afdrukken
anderzijds vind ik gewone foto's ook wel mooi
kan wel, spot vlak naast je lens zetten en op de ogen schijnenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:28 schreef blackbully het volgende:
[..]
hmm nu ik daar over na denk.
ik heb inderdaad nog nooit rodeogen kunnen creeren in de studio
ik vertrouw je hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:27 schreef lostminds het volgende:
[..]
in een studio niet hoor, trust me
Ik heb al een simpele digitale camera.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:26 schreef lostminds het volgende:
[..]
ik weet dat het je om de charme gaat maar is een simpel digitaal cameratje niks voor je?
om te gebruiken als een soort veredelde lichtmeter zeg maar?
ff previewen met een 2 megapixel cameraatje en dan met je analoog de echte foto maken
en als je echt die hard analoog fan bent kan je het met een polaroid doen zoals diedrick net zei
Da's dus 60x40 of 80x60quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Als ik een foto laat afdrukken dan doe ik het meteen op a1/a2 formaat
makkelijk om in het fotoboek te plakkenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Als ik een foto laat afdrukken dan doe ik het meteen op a1/a2 formaat
Die kan je makkelijk laten afdrukken. Althans, hier bij de fotozaak.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's dus 60x40 of 80x60Die afdrukformaten zijn bijna niet te vinden hoor
Niet als je 25 ASA film gebruikt!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:27 schreef blackbully het volgende:
[..]
alleen op groot formaat vald het zo nu en dan tegen.
Ik lijst ze mooi in (helemaal van glas) en hang hem op aan de muurquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:30 schreef blackbully het volgende:
[..]
makkelijk om in het fotoboek te plakken![]()
word tijd voor een 500W ringflitserquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:29 schreef lostminds het volgende:
[..]
kan wel, spot vlak naast je lens zetten en op de ogen schijnen
Vanaf digitaalquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Die kan je makkelijk laten afdrukken. Althans, hier bij de fotozaak.
mooi... kan ik in dat geval wat geld van je lenen?quote:
nee die duw ik even mijn D70 in voor ik foto's ga maken.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:30 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Niet als je 25 ASA film gebruikt!![]()
hehehehequote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:33 schreef lostminds het volgende:
[..]
mooi... kan ik in dat geval wat geld van je lenen?![]()
Ze zijn erg scherpquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vanaf digitaalSorry hoor...maar dat soort formaten is vrij extreem en kost een kapitaal om af te drukken
Ergens kom je nu vrij ongeloofwaardig over _mod!
Daarnaast red een Powershot A-series van 4 of 5 MP dat niet hoor
tenzij je van korrel houdt.... 400 ASA op 1600 belichten en geforceerd ontwikkelen...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:30 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Niet als je 25 ASA film gebruikt!![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:33 schreef blackbully het volgende:
[..]
nee die duw ik even mijn D70 in voor ik foto's ga maken.
hadden het toch over digitale foto's of niet?
of waren jou foto's analoog en afgedrukt, gescand. op internet gezet en heb je pas laatst de echte foto gezien?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:34 schreef diedrick het volgende:
[..]
tenzij je van korrel houdt.... 400 ASA op 1600 belichten en geforceerd ontwikkelen...![]()
![]()
alweer?quote:
heb jij een HEMA in de buurt?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's dus 60x40 of 80x60Die afdrukformaten zijn bijna niet te vinden hoor
Het kan wel, maar het verschil met wat je van een 4MP afhaalt is enorm.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ze zijn erg scherpMet mijn oude camera (FUJI A-201, 2Mp) kon ik al afdrukken maken van 40x30
Nog niet eerder gezienquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:37 schreef lostminds het volgende:
[..]
heb jij een HEMA in de buurt?![]()
http://www.hema.nl/site/H(...)service/default.aspx
40 x 60 = 6,95 euro
50 x 75 = 7,95 euro
oh en plus 1 euro voor de verwerkingskosten
Weet je wat vet is? 0,5 MP afdrukken op 50x75. Als je van pixels houdt! Is heel modern hoor!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het kan wel, maar het verschil met wat je van een 4MP afhaalt is enorm.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:41 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Weet je wat vet is? 0,5 MP afdrukken op 50x75. Als je van pixels houdt! Is heel modern hoor!
Nee, da's weer moderne kunst! Mits door de fotosoep gehaaldquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:41 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Weet je wat vet is? 0,5 MP afdrukken op 50x75. Als je van pixels houdt! Is heel modern hoor!
Zo goedkoop! Ik heb 10 euro betaald voor 30x45 bij een gespecialiseerde afdrukzaak!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:37 schreef lostminds het volgende:
[..]
40 x 60 = 6,95 euro
50 x 75 = 7,95 euro
niet eens aan gedacht.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:41 schreef Subhuman het volgende:
[..]
zo'n foto bekijk je niet vanaf 30 cm hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nog niet eerder gezienDa's cool dan
Maar goed.....met een 4MP-camera kan ik me niet voorstellen dat dat nou echt zo fraai wordt
Neuhquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:42 schreef lostminds het volgende:
[..]
zo'n foto bekijk je niet vanaf 30 cm hoor
probeer het eens zou ik zeggen, kost je hooguit een euro of 8-9
trustuh... (?)quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:42 schreef sararaats het volgende:
* sararaats gaat er even tussenuit
Hoe dat zo?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het kan wel, maar het verschil met wat je van een 4MP afhaalt is enorm.
Heel goedkoopquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:37 schreef lostminds het volgende:
[..]
40 x 60 = 6,95 euro
50 x 75 = 7,95 euro
Veel beter (lees: scherper) beeld. Van een 2MP camera haal je op dat formaat redelijk korrelige foto's. Van 4 of meer is dat veel beter. Persoonlijk zou ik er zelfs pas op 6MP voor kiezen.quote:
ik wil eigenlijk al een hele tijd zo'n systeem met rail en van die visdraadjes kopen zodat ik makkelijk andere foto's op kan hangen zonder dat er gaten geboord hoeven te worden enzoquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeuhIk heb een andere afdrukcentrale waar ik in zijn geheel niet ontevreden over ben
Geen Hema dus voor mij
Ik ga binnenkort wel eens proberen om zo'n tijgerfoto af te laten drukken op 20x30Voor aan de muur zeg maar
Net als mijn zwartwit straaljager
Ik heb nu 5MP camera. Dan kan je toch een veel grotere resolutie aan, dus grotere poster formaten?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:47 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Veel beter (lees: scherper) beeld. Van een 2MP camera haal je op dat formaat redelijk korrelige foto's. Van 4 of meer is dat veel beter. Persoonlijk zou ik er zelfs pas op 6MP voor kiezen.
ik heb een muur gekozen voor mijn foto'squote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:49 schreef lostminds het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk al een hele tijd zo'n systeem met rail en van die visdraadjes kopen zodat ik makkelijk andere foto's op kan hangen zonder dat er gaten geboord hoeven te worden enzo
nou heb ik inmiddels een vermogen aan foto apparatuur uitgegeven maar op een of andere manier kan zo'n systeem van een paar tientjes er niet af![]()
Waarom geen rails aan het plafond met van die staaldraden waar de lijsten aan hangen?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:51 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik heb een muur gekozen voor mijn foto's
kan er alleen geen spijker in meppen
heb geprobeerd een 2 mm gat er in te boren.
pas na 4 pogingen had ik een plek waar het lukte.
en mijn fotolijstjes hebben 2 ophangpunten dus ze hangen nog scheef ook allmaal.
dus ben na 3 lijstjes gestopt
moet er nog eens wat op verzinnen
Jawel, maar dan zit je nog altijd vast aan een maximale waarde. Ik zou eens bij de fotoboer om de hoek om een goed advies vragenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb nu 5MP camera. Dan kan je toch een veel grotere resolutie aan, dus grotere poster formaten?
zeg ik...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:53 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Waarom geen rails aan het plafond met van die staaldraden waar de lijsten aan hangen?
Dat doe ik zeker. Bedankt.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:53 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jawel, maar dan zit je nog altijd vast aan een maximale waarde. Ik zou eens bij de fotoboer om de hoek om een goed advies vragen
Sorry, had jouw post gemist. Ik doe weer te veel tegelijkertijd. Toch zou ik voor staaldraad gaan. Is steviger volgens mij en er kunnen van die handige stelschrofjes op Geen idee hoe dat met nylondraad zit. Lijkt me toch veel gladder.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:55 schreef lostminds het volgende:
[..]
zeg ik...
alleen wil ik sterk nylondraad
werk op zelfde principequote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:59 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Sorry, had jouw post gemist. Ik doe weer te veel tegelijkertijd. Toch zou ik voor staaldraad gaan. Is steviger volgens mij en er kunnen van die handige stelschrofjes op Geen idee hoe dat met nylondraad zit. Lijkt me toch veel gladder.
Mja, hoe zit het dan met metalen lijsten als je er spanning op zet? Of zeg ik iets achterlijks?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:59 schreef lostminds het volgende:
alhoewel... op staaldraad kan je natuurlijk spanning zetten zodat je je foto's met halogeen lampjes kan verlichten zonder dat er stroomdraadjes te zien zijn
hmmm twijfel twijfel![]()
je kan ook aan je draden van je spotjes de nylon knopen die weer voor je foto's isquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:59 schreef lostminds het volgende:
alhoewel... op staaldraad kan je natuurlijk spanning zetten zodat je je foto's met halogeen lampjes kan verlichten zonder dat er stroomdraadjes te zien zijn
hmmm twijfel twijfel![]()
Ik heb hier nylon, en het werkt prima. Bij de buren hangt ijzerdraad, en dat vind ik weer bagger.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:59 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Sorry, had jouw post gemist. Ik doe weer te veel tegelijkertijd. Toch zou ik voor staaldraad gaan. Is steviger volgens mij en er kunnen van die handige stelschrofjes op Geen idee hoe dat met nylondraad zit. Lijkt me toch veel gladder.
die 12v is niet gevaarlijk hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 00:01 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Mja, hoe zit het dan met metalen lijsten als je er spanning op zet? Of zeg ik iets achterlijks?
die stelschroefjes heb je ook voor dik nylondraadquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:59 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ze lijkt heel aardig... maar ik zou me maar heel rustig houden, anders krabt ze je ogen uit.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:01 schreef _moder8or_ het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe Esto is? ik ga haar namelijk fotoshooten
quote:Op zondag 12 februari 2006 00:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ze lijkt heel aardig... maar ik zou me maar heel rustig houden, anders krabt ze je ogen uit.
Gevoelsmatig lijkt nylon mij minder stevig. Al is het vast niet zo...quote:Op zondag 12 februari 2006 00:02 schreef lostminds het volgende:
[..]
die stelschroefjes heb je ook voor dik nylondraad
voordeel van doorzichtig nylon is natuurlijk weer dat het minder opvalt
ik heb bij IKEA ooit van die spotjes gezien die je op de bovenkant van je lijst vastzet, daar zit dan een beugeltje aan zodat het lampje schuin boven je lijst komt te hangenquote:Op zondag 12 februari 2006 00:01 schreef blackbully het volgende:
[..]
je kan ook aan je draden van je spotjes de nylon knopen die weer voor je foto's is
alleen je spotjes wil je verder van de muur hebben lijkt me
Nu je het vraagt... de laatste die het ging proberen hebben we nooit meer teruggezien hier... PdH, weet jij nog hoe die gast heette?quote:Op zondag 12 februari 2006 00:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..].
Heeft iemand haar al eens gefotografeerd?
Anders post ik wel mijn foto's. (als ze gelukt zijn).quote:Op zondag 12 februari 2006 00:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nu je het vraagt... de laatste die het ging proberen hebben we nooit meer teruggezien hier... PdH, weet jij nog hoe die gast heette?
Het was leuk je gekend te hebben!quote:Op zondag 12 februari 2006 00:06 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ga wel zo slapen. Morgen om 09:00 eruit en rond half één vertrek ik richting HIA
Uhm....nou je het zegt....hoe heette die gast ook al weer ja. Ik weet het niet meerquote:Op zondag 12 februari 2006 00:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nu je het vraagt... de laatste die het ging proberen hebben we nooit meer teruggezien hier... PdH, weet jij nog hoe die gast heette?
Wat hij zegtquote:
Ben je nou nog niet wegquote:Op zondag 12 februari 2006 00:09 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik dacht dat de eerste een hangslot was
Doe mij de tweede maar. Maargoed nu echt weg is
die kan morgen z'n ogen niet open houden vanwege het slaapgebrekquote:
Iddquote:Op zondag 12 februari 2006 00:13 schreef lostminds het volgende:
[..]
die kan morgen z'n ogen niet open houden vanwege het slaapgebrek![]()
En Esto maar denken dat hij haar slaapverwekkend vind...quote:Op zondag 12 februari 2006 00:13 schreef lostminds het volgende:
[..]
lastig fotograferen met gesloten ogen hoor...quote:Op zondag 12 februari 2006 00:13 schreef lostminds het volgende:
[..]
Dat zeg ik....quote:Op zondag 12 februari 2006 00:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
IddEn Esto zich maar afvragen of zij nou zo slaapverwekkend is
Je bent een paar seconden te laatquote:Op zondag 12 februari 2006 00:15 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
En Esto maar denken dat hij haar slaapverwekkend vind...
GMTAquote:Op zondag 12 februari 2006 00:15 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
En Esto maar denken dat hij haar slaapverwekkend vind...
Ik was lekker eerderquote:
zolang hij niet verkocht is, is er nog hoop voor d'rquote:Op zondag 12 februari 2006 00:15 schreef Jelleee het volgende:
Mijn god zeg..
Wat een trieste drol is die vent tochgewoon doorgaan als de advertentie weggehaald is.
Zou ik ook doenquote:Op zondag 12 februari 2006 00:20 schreef lostminds het volgende:
[..]
zolang hij niet verkocht is, is er nog hoop voor d'r
alhoewel ik het idee heb dat zij liever een nieuwe koopt van het verzekeringsgeld
als de verzekering al heeft uitbetaald zou ik me niet druk maken als ik m'n (misschien op de grond gevallen) camera terug krijgquote:Op zondag 12 februari 2006 00:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zou ik ook doenJe weet nooit of dat ding misschien is gevallen of op andere wijze schade heeft opgelopen
![]()
Bied je toch hogerquote:Op zondag 12 februari 2006 00:22 schreef Jelleee het volgende:
Iemand bied 575,-dus binnekort is de camera gewoon weg..
Tss...quote:
WIJ hebben geen shoot morgen, jij welquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 00:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
WIJ hebben geen shoot morgen, jij wel
heb jij geen shoot morgen?quote:Op zondag 12 februari 2006 00:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
je was anders vanavond nog modellen aan het zoeken die online waren...quote:Op zondag 12 februari 2006 00:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
hoe laat moet je daar zijn eigenlijk?quote:
Sterker nog: dat ben ik nog steeds. En modellen zat, maar dit gaat om iets specifieks.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:26 schreef diedrick het volgende:
[..]
je was anders vanavond nog modellen aan het zoeken die online waren...![]()
![]()
hoe specifiek???quote:Op zondag 12 februari 2006 00:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Sterker nog: dat ben ik nog steeds. En modellen zat, maar dit gaat om iets specifieks.
Pas in de middagquote:Op zondag 12 februari 2006 00:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik moet morgen om 9 mijn bed uit. Rond half een vertrek ik richting ridderkerk/hendrik ido ambacht.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:27 schreef lostminds het volgende:
[..]
hoe laat moet je daar zijn eigenlijk?
of beter gezegd, hoe laat moet je je bed uit?
Ga dan naar je nestquote:Op zondag 12 februari 2006 00:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik moet morgen om 9 mijn bed uit. Rond half een vertrek ik richting ridderkerk/hendrik ido ambacht.
quote:Op zondag 12 februari 2006 00:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga dan naar je nestJe lijkt nu net een Heintje Davids
Ik geniet nog ff van de rust. over 6 weken begint de lentequote:Op zondag 12 februari 2006 00:25 schreef blackbully het volgende:
[..]
heb jij geen shoot morgen?
das ook lang geleden zeker ? of moet je morgen werken?
Go RonaldV Go RonaldVquote:
mag hoor, heb ze toch al gelezenquote:
Ramptoeristquote:
Doe het volgende keer gewoon ff over msn, dan hoef ik ook niet vervelend te doenquote:Op zondag 12 februari 2006 00:43 schreef lostminds het volgende:
[..]
mag hoor, heb ze toch al gelezen![]()
* PdeHoog speelt wannabe-modquote:Op zondag 12 februari 2006 00:42 schreef _moder8or_ het volgende:
Nu ga ik echt slapen. Duim voor me dat ik morgen weer heelhuids terug kan keren naar huis.
eww micro$oftquote:Op zondag 12 februari 2006 00:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Doe het volgende keer gewoon ff over msn, dan hoef ik ook niet vervelend te doen
Wat lijkt dat me een heerlijk vooruitzicht.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:46 schreef lostminds het volgende:
dan nog liever ontopic
is er nog geen linux chatproggie dan?quote:Op zondag 12 februari 2006 00:46 schreef lostminds het volgende:
dan nog liever ontopic
ik vond het best goed gaan vanavondquote:Op zondag 12 februari 2006 00:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wat lijkt dat me een heerlijk vooruitzicht.
Tuurlijk wel. Maar Appeltjes kletsen zo lastigquote:Op zondag 12 februari 2006 00:49 schreef diedrick het volgende:
[..]
is er nog geen linux chatproggie dan?![]()
Appeltjes zijn kut computers, lang leve de normale PCquote:Op zondag 12 februari 2006 00:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar Appeltjes kletsen zo lastig
wie ging er ook alweer nu echt slapen????quote:Op zondag 12 februari 2006 00:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Appeltjes zijn kut computers, lang leve de normale PC
Zucht, ik geef het toe, ik ben verslaafd aan FOK!quote:Op zondag 12 februari 2006 00:57 schreef diedrick het volgende:
[..]
wie ging er ook alweer nu echt slapen????
![]()
![]()
![]()
Zeg Died, ben jij al bezig met een portfolio en zo?quote:Op zondag 12 februari 2006 00:57 schreef diedrick het volgende:
[..]
wie ging er ook alweer nu echt slapen????
![]()
![]()
![]()
zal ik eerst es weer serieus moeten gaan fotograferen... wat ik de afgelopen jaren gedaan heb komt niet boven het gemiddelde vakantiekiekjesniveau uit...quote:Op zondag 12 februari 2006 00:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zeg Died, ben jij al bezig met een portfolio en zo?
We zijn al weer aan het plannen, zoals je zag. Zin om mee te doen aan een FOT meet in mei?quote:Op zondag 12 februari 2006 01:01 schreef diedrick het volgende:
[..]
zal ik eerst es weer serieus moeten gaan fotograferen... wat ik de afgelopen jaren gedaan heb komt niet boven het gemiddelde vakantiekiekjesniveau uit...![]()
off topicquote:Op zondag 12 februari 2006 01:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
We zijn al weer aan het plannen, zoals je zag. Zin om mee te doen aan een FOT meet in mei?
spring ff op MSN anders
Groot. Maar Diederick en ik kennen elkaar al heel lang. ergens eind vorige eeuw of zoquote:Op zondag 12 februari 2006 01:16 schreef blackbully het volgende:
[..]
off topic
hoe groot is jou msn lijst ondertussen?
ja oke maar hoor zie je zo vaak naar msn verwijzen. vandaarquote:Op zondag 12 februari 2006 01:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Groot. Maar Diederick en ik kennen elkaar al heel lang. ergens eind vorige eeuw of zo
Ook met dit weer kan je mooie foto;s maken hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 09:39 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeiemorgen allemaal ... weer vroeg wakker, weinig geslapen. Vandaag weer op huis aan, morgenvroeg in een beschuitbus liggen(mri scan), zodat eindelijk een begin wordt gemaakt aan mijn klachten.
Troosteloos ziet er buiten uit, had graag nog ff wat foto's willen maken in of omgeving van Rotjeknor .. maar met dit weer ..........
Toch Ymke, met zonlicht foto's maken is het veel leuker(ook wat warmer:-) ) Te weinig licht betekend ook gelijk weer statiefwerk voor mijn lens, maar dat statief heb ik niet bij mij. Nee, zonlicht .... graag veel.quote:Op zondag 12 februari 2006 09:44 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ook met dit weer kan je mooie foto;s maken hoor
Probeer de stemming van dit weertype juist uit te buiten , maak kille ,koude fotos ,van armzalige omstandighedenquote:Op zondag 12 februari 2006 09:52 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Toch Ymke, met zonlicht foto's maken is het veel leuker(ook wat warmer:-) ) Te weinig licht betekend ook gelijk weer statiefwerk voor mijn lens, maar dat statief heb ik niet bij mij. Nee, zonlicht .... graag veel.![]()
Daar ben ik minder sterk in ... denk ik. Mist is wat anders, trekt me ook meer dan dit weer wat gewoon grauw is. Alles op de foto's lijkt dan ook grauw, wat natuurlijk bij sommige objecten wel mooi kan zijn .. zoals bruggetjes of iets dergeljks.quote:Op zondag 12 februari 2006 09:56 schreef Ymke het volgende:
[..]
Probeer de stemming van dit weertype juist uit te buiten , maak kille ,koude fotos ,van armzalige omstandigheden![]()
Dat gaat een mooie shoot worden. Een model en fotograaf met slaaptekort. Ach, met een beetje geluk worden ze zo wazig dat je de wallen niet zietquote:Op zondag 12 februari 2006 09:19 schreef Esto het volgende:
GoeiemorgenDamn..... Ik heb ontzettend slecht geslapen
Hey! Hoe is het met je pootje?quote:Op zondag 12 februari 2006 09:44 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ook met dit weer kan je mooie foto;s maken hoor
Dan woon ik blijkbaar in een gedeelte van Nederland met beter weer! Ik zie hier zelfs een zonnetje dat door de wolken heen probeert te prikken!quote:Op zondag 12 februari 2006 11:05 schreef Kleintje het volgende:
Bewolkt??? REGEN...
Als het alleen bewolkt was dan was het anders...
Nee , het gaat aleen maar slechter . ben vrijdag de hele dag in het ziekenhuis geweest , ik heb er een trombosebeen bij opgelopen, moet me nu elke dag spuiten en maandag weer terug naar het zekenhuisquote:Op zondag 12 februari 2006 11:09 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Hey! Hoe is het met je pootje?
Ben je al weer een beetje op de been?
Au, dat zal wel zeer doen. Iets meer bewegen dan om van het vocht af te komen?quote:Op zondag 12 februari 2006 11:15 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nee , het gaat aleen maar slechter . ben vrijdag de hele dag in het ziekenhuis geweest , ik heb er een trombosebeen bij opgelopen, moet me nu elke dag spuiten en maandag weer terug naar het zekenhuis![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 11:49 schreef Mauro het volgende:
Jeetje, wat gaat het hier weer snel....
@pea, ik heb je lens uitgeprobeerd met mijn telefoon.
Enneh...wel foto's maken en geen dingen doen die wij ook niet zouden doen hequote:Op zondag 12 februari 2006 12:17 schreef Esto het volgende:
Ik ben er klaar voor!!! Laat die _moder8or_ maar komen![]()
Ben je nou nog niet naar bedquote:
* steekt tong uitquote:Op zondag 12 februari 2006 12:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Enneh...wel foto's maken en geen dingen doen die wij ook niet zouden doen he
Offtopic tenzij je een foto laat zienquote:
Dit was ook de eerste keer vandaagquote:
Vannacht ook alquote:Op zondag 12 februari 2006 12:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dit was ook de eerste keer vandaag
Ga reizen manquote:
Ikheb de auto nog niet. Ze komen rond half 1, 1 thuisquote:Op zondag 12 februari 2006 12:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga reizen manAnders ben je te laat bij je nerveuze date
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:31 schreef lostminds het volgende:
moguh...
zeg wat lopen jullie nou allemaal te zeuren, krijg je een gigantisch mooie softbox cadeau van moeder natuur (bewolking), en dan is het nog steeds niet goed
zo groot kan je ze in de winkel niet kopen hoor![]()
water?quote:Op zondag 12 februari 2006 12:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Het is alleen ZO jammer dat er dan gelijk een portie water bijgeleverd wordt
ow dan heeft ze jou de verkeerde versie geleverdquote:Op zondag 12 februari 2006 12:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Het is alleen ZO jammer dat er dan gelijk een portie water bijgeleverd wordt
waarvoor steek je je tong naar em uit?quote:
Afgezien dat wat die gast wil idd niet kan, bezit ik 2 camera's waar dat dus wel kan-aansluiten op je PCquote:Op zondag 12 februari 2006 11:17 schreef Subhuman het volgende:
Nee, een camera waar een filmrolletje ingaat kan je niet aansluiten op je pc.
maar wat kun je dan?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Afgezien dat wat die gast wil idd niet kan, bezit ik 2 camera's waar dat dus wel kan-aansluiten op je PC
En de nikon F6 kan dat ook trouwens b.t.w.
Webcam misschien? zou wel een erg dure oplossing zijn trouwens...quote:Op zondag 12 februari 2006 13:19 schreef blackbully het volgende:
[..]
maar wat kun je dan?
via de pc de camera aflaten gaan? of alleen firmware-update?
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Webcam misschien? zou wel een erg dure oplossing zijn trouwens...
oke dan. scheeld je dus steeds de instellingen opschrijven.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:26 schreef PdeHoog het volgende:
Je kan de instellingen van de laatste tig rolletjes uitlezen en zo wat analyse-dingen erop los laten
shooting data: sluitertijd, iso, diafragma, lens info, etc. van de laatste 70 rolletjes (wel zelf opzoeken welke foto welke data had). En ik kan de 20+ custom functions instellen (op de camera gaat dat een stuk lastiger)quote:Op zondag 12 februari 2006 13:19 schreef blackbully het volgende:
maar wat kun je dan?
via de pc de camera aflaten gaan? of alleen firmware-update?
quote:
*zwijmel*quote:
Je hebt genoeg gelachen, maar op de verkeerde momentenquote:Op zondag 12 februari 2006 13:42 schreef fraubitch het volgende:
[..]
*zwijmel*
je weet wel die die nooit lacht![]()
wellus!quote:Op zondag 12 februari 2006 13:42 schreef fraubitch het volgende:
[..]
*zwijmel*
je weet wel die die nooit lacht![]()
en het is niet 1 keer gelukt om dat op de foto te krijgenquote:Op zondag 12 februari 2006 13:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt genoeg gelachen, maar op de verkeerde momentenToch zijn ze wel cool geworden hoor
hoi. Ik heb Janou er inmiddels ook bij gezet in [showcase] Modellen in Thornquote:
Waarom kijkt PdH zo? knijpt FB ergens in? Moet ie nodig? moet ie niesen?quote:
Men...ik zie er daar niet uitquote:
Volgens mij had iemand hem.. euh... nee, ik zeg niks...quote:Op zondag 12 februari 2006 13:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Waarom kijkt PdH zo? knijpt FB ergens in? Moet ie nodig? moet ie niesen?
wel een super te gekke fotoquote:Op zondag 12 februari 2006 13:49 schreef PdeHoog het volgende:
overigens....
[afbeelding]
Hier kijkt ze echt FrauBitcherig
Deze vind ik gaaf! Tikkie arrogant, maar met klasse! Topfoto!quote:Op zondag 12 februari 2006 13:49 schreef PdeHoog het volgende:
overigens....
[afbeelding]
mooie DOFquote:Op zondag 12 februari 2006 13:49 schreef PdeHoog het volgende:
overigens....
[afbeelding]
quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:52 schreef PdeHoog het volgende:
Jammer dat de belichting niet super wasShark was met Janou bezig dus kon niet bijlichten met het reflectiescherm
en oh oh oh...wat klinkt dit weer fout
Die moet ik in mijn sig plaatsenquote:Op zondag 12 februari 2006 13:52 schreef PdeHoog het volgende:
Shark was met Janou bezig
Hier speel je FrauLiefquote:
ow dat was hetquote:
Dat kun je het beste zelf bedenken, wij kunnen niet zien hoe de omgeving bij jou er uit ziet, en hoe jij die omgeving ziet. Laat je inspiratie de vrije loop!quote:Op zondag 12 februari 2006 13:57 schreef sararaats het volgende:
ik ga vandaag wat landschapsfoto's maken
nu is mijn vraag: in een weiland of waar huizen staan?
ik ga ze zeker posten op het forum
bedankt voor het adviesquote:Op zondag 12 februari 2006 14:01 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat kun je het beste zelf bedenken, wij kunnen niet zien hoe de omgeving bij jou er uit ziet, en hoe jij die omgeving ziet. Laat je inspiratie de vrije loop!
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:00 schreef sararaats het volgende:
fraubitch, mag ik even zeggen dat je best mooi bent?
lees dit eensquote:Op zondag 12 februari 2006 13:57 schreef sararaats het volgende:
ik ga vandaag wat landschapsfoto's maken
nu is mijn vraag: in een weiland of waar huizen staan?
ik ga ze zeker posten op het forum
ja mooi is ze hequote:Op zondag 12 februari 2006 14:00 schreef sararaats het volgende:
fraubitch, mag ik even zeggen dat je best mooi bent?
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:12 schreef lostminds het volgende:
[..]
lees dit eens
http://www.pixelmania.nl/artikel.asp?art=341
[..]
ja mooi is ze he![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:12 schreef fraubitch het volgende:
les deel 758: hoe jaag ik iedereen weg
ik zal de volgende keer een iets minder aanwezige entree maken danquote:Op zondag 12 februari 2006 14:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]We schrikken van je stralende aanwezigheid en moeten dat even op ons in laten werken
Waar blijven de foto'squote:
gevonden in mijn boek met voornamenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:08 schreef fraubitch het volgende:
trouwens sararaats: waar heb je zoveel informatie over die naam gevonden? Lijkt me ook leuk om dat met mijn naam te doen
![]()
ruig tnxquote:Op zondag 12 februari 2006 14:17 schreef sararaats het volgende:
[..]
gevonden in mijn boek met voornamen
je kan hier ook eens op kijken: http://www.meertens.knaw.nl/voornamen/VNB/
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:18 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja hè. Mag ik even bijkomen van de 'lange' reis!????
Je lijkt wel een vrouw
Zonder foto's ben je offtopic bezigquote:Op zondag 12 februari 2006 14:18 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja hè. Mag ik even bijkomen van de 'lange' reis!????
Je lijkt wel een vrouw
Het bitcherige zeg maarquote:
Hey is RonaldV er dan? Nee, mooi!quote:Op zondag 12 februari 2006 14:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zonder foto's ben je offtopic bezigSchiet nou maar op
Hoi!quote:Op zondag 12 februari 2006 14:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hey is RonaldV er dan? Nee, mooi!
wannabee-mod (zegt Esto)
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:21 schreef PdeHoog het volgende:
Als iedereen die foto zo mooi vind, dan ga ik hem maar gauw toevoegen aan het album
Dus alleen als hij er is houd je je eraan?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hey is RonaldV er dan? Nee, mooi!
wannabee-mod (zegt Esto)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |