Ben je nou nog niet wegquote:Op zondag 12 februari 2006 00:09 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik dacht dat de eerste een hangslot was
Doe mij de tweede maar. Maargoed nu echt weg is
die kan morgen z'n ogen niet open houden vanwege het slaapgebrekquote:
Iddquote:Op zondag 12 februari 2006 00:13 schreef lostminds het volgende:
[..]
die kan morgen z'n ogen niet open houden vanwege het slaapgebrek![]()
En Esto maar denken dat hij haar slaapverwekkend vind...quote:Op zondag 12 februari 2006 00:13 schreef lostminds het volgende:
[..]
lastig fotograferen met gesloten ogen hoor...quote:Op zondag 12 februari 2006 00:13 schreef lostminds het volgende:
[..]
Dat zeg ik....quote:Op zondag 12 februari 2006 00:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
IddEn Esto zich maar afvragen of zij nou zo slaapverwekkend is
Je bent een paar seconden te laatquote:Op zondag 12 februari 2006 00:15 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
En Esto maar denken dat hij haar slaapverwekkend vind...
GMTAquote:Op zondag 12 februari 2006 00:15 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
En Esto maar denken dat hij haar slaapverwekkend vind...
Ik was lekker eerderquote:
zolang hij niet verkocht is, is er nog hoop voor d'rquote:Op zondag 12 februari 2006 00:15 schreef Jelleee het volgende:
Mijn god zeg..
Wat een trieste drol is die vent tochgewoon doorgaan als de advertentie weggehaald is.
Zou ik ook doenquote:Op zondag 12 februari 2006 00:20 schreef lostminds het volgende:
[..]
zolang hij niet verkocht is, is er nog hoop voor d'r
alhoewel ik het idee heb dat zij liever een nieuwe koopt van het verzekeringsgeld
als de verzekering al heeft uitbetaald zou ik me niet druk maken als ik m'n (misschien op de grond gevallen) camera terug krijgquote:Op zondag 12 februari 2006 00:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zou ik ook doenJe weet nooit of dat ding misschien is gevallen of op andere wijze schade heeft opgelopen
![]()
Bied je toch hogerquote:Op zondag 12 februari 2006 00:22 schreef Jelleee het volgende:
Iemand bied 575,-dus binnekort is de camera gewoon weg..
Tss...quote:
WIJ hebben geen shoot morgen, jij welquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 00:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
WIJ hebben geen shoot morgen, jij wel
heb jij geen shoot morgen?quote:Op zondag 12 februari 2006 00:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
je was anders vanavond nog modellen aan het zoeken die online waren...quote:Op zondag 12 februari 2006 00:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
hoe laat moet je daar zijn eigenlijk?quote:
Sterker nog: dat ben ik nog steeds. En modellen zat, maar dit gaat om iets specifieks.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:26 schreef diedrick het volgende:
[..]
je was anders vanavond nog modellen aan het zoeken die online waren...![]()
![]()
hoe specifiek???quote:Op zondag 12 februari 2006 00:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Sterker nog: dat ben ik nog steeds. En modellen zat, maar dit gaat om iets specifieks.
Pas in de middagquote:Op zondag 12 februari 2006 00:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik moet morgen om 9 mijn bed uit. Rond half een vertrek ik richting ridderkerk/hendrik ido ambacht.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:27 schreef lostminds het volgende:
[..]
hoe laat moet je daar zijn eigenlijk?
of beter gezegd, hoe laat moet je je bed uit?
Ga dan naar je nestquote:Op zondag 12 februari 2006 00:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik moet morgen om 9 mijn bed uit. Rond half een vertrek ik richting ridderkerk/hendrik ido ambacht.
quote:Op zondag 12 februari 2006 00:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga dan naar je nestJe lijkt nu net een Heintje Davids
Ik geniet nog ff van de rust. over 6 weken begint de lentequote:Op zondag 12 februari 2006 00:25 schreef blackbully het volgende:
[..]
heb jij geen shoot morgen?
das ook lang geleden zeker ? of moet je morgen werken?
Go RonaldV Go RonaldVquote:
mag hoor, heb ze toch al gelezenquote:
Ramptoeristquote:
Doe het volgende keer gewoon ff over msn, dan hoef ik ook niet vervelend te doenquote:Op zondag 12 februari 2006 00:43 schreef lostminds het volgende:
[..]
mag hoor, heb ze toch al gelezen![]()
* PdeHoog speelt wannabe-modquote:Op zondag 12 februari 2006 00:42 schreef _moder8or_ het volgende:
Nu ga ik echt slapen. Duim voor me dat ik morgen weer heelhuids terug kan keren naar huis.
eww micro$oftquote:Op zondag 12 februari 2006 00:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Doe het volgende keer gewoon ff over msn, dan hoef ik ook niet vervelend te doen
Wat lijkt dat me een heerlijk vooruitzicht.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:46 schreef lostminds het volgende:
dan nog liever ontopic
is er nog geen linux chatproggie dan?quote:Op zondag 12 februari 2006 00:46 schreef lostminds het volgende:
dan nog liever ontopic
ik vond het best goed gaan vanavondquote:Op zondag 12 februari 2006 00:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wat lijkt dat me een heerlijk vooruitzicht.
Tuurlijk wel. Maar Appeltjes kletsen zo lastigquote:Op zondag 12 februari 2006 00:49 schreef diedrick het volgende:
[..]
is er nog geen linux chatproggie dan?![]()
Appeltjes zijn kut computers, lang leve de normale PCquote:Op zondag 12 februari 2006 00:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar Appeltjes kletsen zo lastig
wie ging er ook alweer nu echt slapen????quote:Op zondag 12 februari 2006 00:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Appeltjes zijn kut computers, lang leve de normale PC
Zucht, ik geef het toe, ik ben verslaafd aan FOK!quote:Op zondag 12 februari 2006 00:57 schreef diedrick het volgende:
[..]
wie ging er ook alweer nu echt slapen????
![]()
![]()
![]()
Zeg Died, ben jij al bezig met een portfolio en zo?quote:Op zondag 12 februari 2006 00:57 schreef diedrick het volgende:
[..]
wie ging er ook alweer nu echt slapen????
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |