quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:35 schreef RonaldV het volgende:
Één van de eerste foto's uit de sessie?
Als ik het me goed herinner stond Shark.Bait links van met een reflectieschermpjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:42 schreef Vliegvrager het volgende:
Die belichting op J3 is fraai. Hoe hoe hoe? heb je dat gedaan?
met rechts de avondzon?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner stond Shark.Bait links van met een reflectieschermpje
Jaquote:
Op J1 keek ze recht de zon in, zie de highlights in haar ogen; en dat is vrij pijnlijk. en dat is wel te zien aan haar gezichtsuitdrukking...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:35 schreef RonaldV het volgende:
Ik vind J2 en J3 mooi, op J1 lijkt ze me wat gestressed? Één van de eerste foto's uit de sessie?
hoe kom je erbijquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:59 schreef PdeHoog het volgende:
Ze ligt ook niet echt lekker op die laatste foto he
ze keek naar jou hoor... dat was ws erg oncomfortabelquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:59 schreef PdeHoog het volgende:
Ze ligt ook niet echt lekker op die laatste foto he
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ze keek naar jou hoor... dat was ws erg oncomfortabel
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:53 schreef diedrick het volgende:
Ehhh pw nodig voor je fotosite shark?![]()
staan (bij mij tenminste) alleen onderwerpen die niet linken met iets...quote:
Houston, you have a problem.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:29 schreef diedrick het volgende:
[..]
staan (bij mij tenminste) alleen onderwerpen die niet linken met iets...![]()
Dat klopt, mijn provider verwijst naar de error log, waar ik weer niks aan heb, blijkbaar draait er serverside een proggie om de php te versenllen die niet werkt.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:29 schreef diedrick het volgende:
staan (bij mij tenminste) alleen onderwerpen die niet linken met iets...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |