zal ik eerst es weer serieus moeten gaan fotograferen... wat ik de afgelopen jaren gedaan heb komt niet boven het gemiddelde vakantiekiekjesniveau uit...quote:Op zondag 12 februari 2006 00:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zeg Died, ben jij al bezig met een portfolio en zo?
We zijn al weer aan het plannen, zoals je zag. Zin om mee te doen aan een FOT meet in mei?quote:Op zondag 12 februari 2006 01:01 schreef diedrick het volgende:
[..]
zal ik eerst es weer serieus moeten gaan fotograferen... wat ik de afgelopen jaren gedaan heb komt niet boven het gemiddelde vakantiekiekjesniveau uit...![]()
off topicquote:Op zondag 12 februari 2006 01:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
We zijn al weer aan het plannen, zoals je zag. Zin om mee te doen aan een FOT meet in mei?
spring ff op MSN anders
Groot. Maar Diederick en ik kennen elkaar al heel lang. ergens eind vorige eeuw of zoquote:Op zondag 12 februari 2006 01:16 schreef blackbully het volgende:
[..]
off topic
hoe groot is jou msn lijst ondertussen?
ja oke maar hoor zie je zo vaak naar msn verwijzen. vandaarquote:Op zondag 12 februari 2006 01:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Groot. Maar Diederick en ik kennen elkaar al heel lang. ergens eind vorige eeuw of zo
Ook met dit weer kan je mooie foto;s maken hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 09:39 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeiemorgen allemaal ... weer vroeg wakker, weinig geslapen. Vandaag weer op huis aan, morgenvroeg in een beschuitbus liggen(mri scan), zodat eindelijk een begin wordt gemaakt aan mijn klachten.
Troosteloos ziet er buiten uit, had graag nog ff wat foto's willen maken in of omgeving van Rotjeknor .. maar met dit weer ..........
Toch Ymke, met zonlicht foto's maken is het veel leuker(ook wat warmer:-) ) Te weinig licht betekend ook gelijk weer statiefwerk voor mijn lens, maar dat statief heb ik niet bij mij. Nee, zonlicht .... graag veel.quote:Op zondag 12 februari 2006 09:44 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ook met dit weer kan je mooie foto;s maken hoor
Probeer de stemming van dit weertype juist uit te buiten , maak kille ,koude fotos ,van armzalige omstandighedenquote:Op zondag 12 februari 2006 09:52 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Toch Ymke, met zonlicht foto's maken is het veel leuker(ook wat warmer:-) ) Te weinig licht betekend ook gelijk weer statiefwerk voor mijn lens, maar dat statief heb ik niet bij mij. Nee, zonlicht .... graag veel.![]()
Daar ben ik minder sterk in ... denk ik. Mist is wat anders, trekt me ook meer dan dit weer wat gewoon grauw is. Alles op de foto's lijkt dan ook grauw, wat natuurlijk bij sommige objecten wel mooi kan zijn .. zoals bruggetjes of iets dergeljks.quote:Op zondag 12 februari 2006 09:56 schreef Ymke het volgende:
[..]
Probeer de stemming van dit weertype juist uit te buiten , maak kille ,koude fotos ,van armzalige omstandigheden![]()
Dat gaat een mooie shoot worden. Een model en fotograaf met slaaptekort. Ach, met een beetje geluk worden ze zo wazig dat je de wallen niet zietquote:Op zondag 12 februari 2006 09:19 schreef Esto het volgende:
GoeiemorgenDamn..... Ik heb ontzettend slecht geslapen
Hey! Hoe is het met je pootje?quote:Op zondag 12 februari 2006 09:44 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ook met dit weer kan je mooie foto;s maken hoor
Dan woon ik blijkbaar in een gedeelte van Nederland met beter weer! Ik zie hier zelfs een zonnetje dat door de wolken heen probeert te prikken!quote:Op zondag 12 februari 2006 11:05 schreef Kleintje het volgende:
Bewolkt??? REGEN...
Als het alleen bewolkt was dan was het anders...
Nee , het gaat aleen maar slechter . ben vrijdag de hele dag in het ziekenhuis geweest , ik heb er een trombosebeen bij opgelopen, moet me nu elke dag spuiten en maandag weer terug naar het zekenhuisquote:Op zondag 12 februari 2006 11:09 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Hey! Hoe is het met je pootje?
Ben je al weer een beetje op de been?
Au, dat zal wel zeer doen. Iets meer bewegen dan om van het vocht af te komen?quote:Op zondag 12 februari 2006 11:15 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nee , het gaat aleen maar slechter . ben vrijdag de hele dag in het ziekenhuis geweest , ik heb er een trombosebeen bij opgelopen, moet me nu elke dag spuiten en maandag weer terug naar het zekenhuis![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 11:49 schreef Mauro het volgende:
Jeetje, wat gaat het hier weer snel....
@pea, ik heb je lens uitgeprobeerd met mijn telefoon.
Enneh...wel foto's maken en geen dingen doen die wij ook niet zouden doen hequote:Op zondag 12 februari 2006 12:17 schreef Esto het volgende:
Ik ben er klaar voor!!! Laat die _moder8or_ maar komen![]()
Ben je nou nog niet naar bedquote:
* steekt tong uitquote:Op zondag 12 februari 2006 12:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Enneh...wel foto's maken en geen dingen doen die wij ook niet zouden doen he
Offtopic tenzij je een foto laat zienquote:
Dit was ook de eerste keer vandaagquote:
Vannacht ook alquote:Op zondag 12 februari 2006 12:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dit was ook de eerste keer vandaag
Ga reizen manquote:
Ikheb de auto nog niet. Ze komen rond half 1, 1 thuisquote:Op zondag 12 februari 2006 12:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga reizen manAnders ben je te laat bij je nerveuze date
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:31 schreef lostminds het volgende:
moguh...
zeg wat lopen jullie nou allemaal te zeuren, krijg je een gigantisch mooie softbox cadeau van moeder natuur (bewolking), en dan is het nog steeds niet goed
zo groot kan je ze in de winkel niet kopen hoor![]()
water?quote:Op zondag 12 februari 2006 12:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Het is alleen ZO jammer dat er dan gelijk een portie water bijgeleverd wordt
ow dan heeft ze jou de verkeerde versie geleverdquote:Op zondag 12 februari 2006 12:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Het is alleen ZO jammer dat er dan gelijk een portie water bijgeleverd wordt
waarvoor steek je je tong naar em uit?quote:
Afgezien dat wat die gast wil idd niet kan, bezit ik 2 camera's waar dat dus wel kan-aansluiten op je PCquote:Op zondag 12 februari 2006 11:17 schreef Subhuman het volgende:
Nee, een camera waar een filmrolletje ingaat kan je niet aansluiten op je pc.
maar wat kun je dan?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Afgezien dat wat die gast wil idd niet kan, bezit ik 2 camera's waar dat dus wel kan-aansluiten op je PC
En de nikon F6 kan dat ook trouwens b.t.w.
Webcam misschien? zou wel een erg dure oplossing zijn trouwens...quote:Op zondag 12 februari 2006 13:19 schreef blackbully het volgende:
[..]
maar wat kun je dan?
via de pc de camera aflaten gaan? of alleen firmware-update?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |