quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:27 schreef Bruce117 het volgende:
In ieder geval mooi dat Mueller met zijn noorse schaatsers door het ijs gezakt zijn
De 1500m wordt echt zo mooi!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Natuurlijk ontzettend zuur voor een Verheyenfan (*meldt*), maar wát een einde van Fabris.
Eens! Fabris.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Natuurlijk ontzettend zuur voor een Verheyenfan (*meldt*), maar wát een einde van Fabris.
Ach, it's all in the game. En er waren erg veel kanshebbers, dus ook veel teleurstelling.quote:
Welke omstandigheden?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat de Nederlanders meer hadden dan ze gegeven hebben maar niet voluit durfden gezien de omstandigheden
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach, it's all in the game. En er waren erg veel kanshebbers, dus ook veel teleurstelling.
het onzekere ijs...quote:
jij speelt vals, je opent een topic voor de andere dicht isquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:25 schreef Bruce117 het volgende:
en verder
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:26 schreef Bruce117 het volgende:
[Schaatsen] zaterdag 11 februari: 5.000 meter heren #5
6 dus. van 30 naar 6quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:29 schreef Remzz het volgende:
Bob de Jong 6e of 7e?
Neuh, 2 hooguit, de 1500 m wint ie ook, echter de 1000 is voor Davis en de 10000 voor Kramer of Verheijen. Ploegenachtervolging wint ie ook niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:27 schreef popolon het volgende:
Da's nummer 1 van de 4 voor Chad.
bos, wennemars, veldkampquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:30 schreef Type-R het volgende:
Wie zat er nou op die dunne ijzers? iemand van deze rijders?
Niet naar Ab Krook geluisterd, denk je?quote:
ik den ria visserquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:30 schreef Type-R het volgende:
Wie zat er nou op die dunne ijzers? iemand van deze rijders?
Heerlijkquote:
Is niet valsspelen maar service bieden aan mijn mede olympische lotgenoten.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:30 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
jij speelt vals, je opent een topic voor de andere dicht is
ben jij soms italiaans
[..]
Dat is zo'n lekker gevoel... het Mueller-effect is eerder uitgewerkt dan ik en hijzelf dacht, normaal presteert ie altijd op een OS briljant en is het daarna pas hommelesquote:
ja want die weten wij anders niet te vindenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:32 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Is niet valsspelen maar service bieden aan mijn mede olympische lotgenoten.
nu kon ik nog een link naar het nieuwe topic in het oude topic plaatsen
29.2quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:33 schreef PabloEscobar het volgende:
weet iemand nog een site met de rondetijden...laatste ronde van Fabris heb ik gemist
De laatste ritten maakten veel goed, maar ergens toch een teleurstellende eerste schaatsafstand.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:32 schreef Remzz het volgende:
Ach ja idd veel kanshebbers, veel teleurgestelden.
de jong heeft het voor zijn kunnen prima gedaan.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:33 schreef Ambrosius het volgende:
Ik kan vrede hebben met deze uitslag. Vooral de Noren en De Jong vielen me wel tegen.
Mwah, als wereldrecordhouder op de 10000 acht ik 'm daar zeker niet kansloos.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:30 schreef Klummie het volgende:
Neuh, 2 hooguit, de 1500 m wint ie ook, echter de 1000 is voor Davis en de 10000 voor Kramer of Verheijen. Ploegenachtervolging wint ie ook niet.
Ja, al is Grodum het hele jaar al niet zo lekker in vorm en weten we van Ervik dat ie nogal wisselvallig is. Maar ja, misschien staan ze er opeens op de 10km wel.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:33 schreef golfer het volgende:
Dat de Noren zo slecht presteerden verbaast mij wel een beetje.
Daar had ik meer van verwacht.
Asje http://www.nos.nl/winterspelen2006/programma/schaatsen/index.htmlquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:33 schreef PabloEscobar het volgende:
weet iemand nog een site met de rondetijden...laatste ronde van Fabris heb ik gemist
Geen Boden, inderdaad. Ik heb ook vrede met het podium.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:33 schreef Ericr het volgende:
Mooi podium, hoe dan ook. Geen vage rijders, de echte top pakt de medailles.
Ik hoop niet dat we Sarajevo als maatstaf voor deze Spelen gaan gebruiken.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:34 schreef Ericr het volgende:
En niet mokken, in Sarajevo mocht je al bij zijn als een schaatser een diploma mee naar huis nam.
ja hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:34 schreef bolivian het volgende:
Zo, is er nog ergens live langlaufen of iets dergelijks te volgen?
De Jong is teveel denker, in het begin van zijn carriere in de schaduw van Romme had niemand hem in de smiezen maar Bob choked helaas nu hij zelf de kar moet trekken...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:33 schreef Ambrosius het volgende:
Ik kan vrede hebben met deze uitslag. Vooral de Noren en De Jong vielen me wel tegen.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
de jong heeft het voor zijn kunnen prima gedaan.
schansspringenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:34 schreef bolivian het volgende:
Zo, is er nog ergens live langlaufen of iets dergelijks te volgen?
Nul medailles toch?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat we Sarajevo als maatstaf voor deze Spelen gaan gebruiken.
Nee.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:35 schreef --Globe-- het volgende:
Heeft Verheijen eigenlijk al olympische medialle(s) ?
Dat was juist het sneue idd...quote:
Om het een beetje te relativeren, Nederland doet gewoon mee dat is wel eens anders geweest. Genoeg afstanden waar alle kansen open zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat we Sarajevo als maatstaf voor deze Spelen gaan gebruiken.
Neen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:35 schreef --Globe-- het volgende:
Heeft Verheijen eigenlijk al olympische medialle(s) ?
Ah, rodelen!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:35 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ja hoor
http://www.vkmag.com/media/indexturijn.html
kon ik al...maar daar staan geen rondetijden...heb ik dus niks aanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:34 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Asje http://www.nos.nl/winterspelen2006/programma/schaatsen/index.html
Daar even 1 en andere aanklikken./
Dat Hedrick hier nu wint, komt echt niet door de loting. Het verschil was 2 seconden, als het 0,2 was geweest had de loting misschien wel invloed gehad, maar nu was 'ie gewoon echt duidelijk de beste.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:35 schreef Ericr het volgende:
10K wordt de loting weer erg belangrijk. Verheijen maakt daar nog een goede kans.
Zeker, zeker.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:36 schreef Ericr het volgende:
Om het een beetje te relativeren, Nederland doet gewoon mee dat is wel eens anders geweest. Genoeg afstanden waar alle kansen open zijn.
Ja.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:37 schreef MiLalaa het volgende:
ik zit een beetje in een after-dipje
Chad Hedrick doet me aan Henk Timmer denken van AZ.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:39 schreef Brahimov het volgende:
Bij Hedrick moet ik altijd aan Richard 'Top Gear' Hammond denken: " I did not have my teeth whitened!"
Alleen als Kramer tegen Hedrick gereden had, had hij misschien een kans gehad hem te kloppen. Als en misschien. Heb je niets aan dus.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat Hedrick hier nu wint, komt echt niet door de loting. Het verschil was 2 seconden, als het 0,2 was geweest had de loting misschien wel invloed gehad, maar nu was 'ie gewoon echt duidelijk de beste.
Mooie slotrondes van Fabris trouwens.
10.000m wint Kramer denk ik.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:40 schreef Stansfield het volgende:
Ik vrees dat bij de mannen nederland geen schaatsgoud gaat halen. 500 die japanner, 1000 en 1500 davis en de 10000 weer voor hedrick.
500 Katoquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:40 schreef Stansfield het volgende:
Ik vrees dat bij de mannen nederland geen schaatsgoud gaat halen. 500 die japanner
Da's 4e plaats #26, weet ik na gisteravond.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:36 schreef TheVulture het volgende:
ik baal harder van de 4e plek van Verheijen dan van het goud voor Hedrick... kwantiteit telt ook vind ik, elke medaille telt
De Nederlanders wisten niet goed wat er mogelijk was op dit ijs... Hedrick wist dat wel... het is dan wel weer knap om dat ook te kunnen, maar het maakt wel degelijk verschil. Als Hedrick en Kramer tegen elkaar hadden gereden was het een hele andere race geworden...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat Hedrick hier nu wint, komt echt niet door de loting. Het verschil was 2 seconden, als het 0,2 was geweest had de loting misschien wel invloed gehad, maar nu was 'ie gewoon echt duidelijk de beste.
Mooie slotrondes van Fabris trouwens.
Achtervolging heeft NL idd een zéér goede kans, met Wennemars, Verheijen en Kramer zowel snelheid als uithoudingsvermogen in de ploeg.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
10.000m wint Kramer denk ik.
Vergeet ook de achtervolging niet.
moeder Davis is hem nu aan het overhalen te stoppen met schaatsen, waarschijnlijk..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:42 schreef Bruce117 het volgende:
Hoe gaat Shauni dit aan zijn moeder uitlegen
Davis wint de 1500 niet denk ik. Eerder Hedrick, Fabris of Kuipers.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:40 schreef Stansfield het volgende:
Ik vrees dat bij de mannen nederland geen schaatsgoud gaat halen. 500 die japanner, 1000 en 1500 davis en de 10000 weer voor hedrick.
Er hadden genoeg voor Kramer en Verheijen gereden om een goede inschatting te kunnen maken van de richttijd.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De Nederlanders wisten niet goed wat er mogelijk was op dit ijs... Hedrick wist dat wel... het is dan wel weer knap om dat ook te kunnen, maar het maakt wel degelijk verschil. Als Hedrick en Kramer tegen elkaar hadden gereden was het een hele andere race geworden...
Maar goed, als als als telt niet...
Fabris. Met die slotronden van hemquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Davis wint de 1500 niet denk ik. Eerder Hedrick, Fabris of Kuipers.
Ja er, alsof het god uitmaakt wie er wint.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:46 schreef Brahimov het volgende:
Nee he, The Man Upstairs wordt er ook bijgehaald
Huhquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:40 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Chad Hedrick doet me aan Henk Timmer denken van AZ.![]()
Dat soort dingen maakt wel uit of je naast de sporter ook de mens mag. In dit geval, nopequote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:47 schreef MiLalaa het volgende:
Die oma slaat nergens op.
Maar verder leuk voor Chad
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:48 schreef SCH het volgende:
Ik had toch echt graag Chad tegen Sven willen zien rijden, dan had ik het nog moeten zien.
Eerlijk gezegd valt Hedrick me een beetje tegen.
Hij is zesde geworden. Zi afgegaan is ie niet hoor.Op de tien kan ie voor de medailles gaan.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:47 schreef TheVulture het volgende:
Bob is dus mentaal echt niet sterk genoeg, jammer maar helaas
Mijn hamster is maandag precies 15 jaar geleden overleden, ben mijn koffer al aan het pakken voor de 500 m maandagquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:47 schreef MiLalaa het volgende:
Die oma slaat nergens op.
Dat goud is binnen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn hamster is maandag precies 15 jaar geleden overleden, ben mijn koffer al aan het pakken voor de 500 m maandag
Het verschil valt wel mee toch,iets meer dan 1,5 seconde. Ik had de overmacht groter verwacht en daarom denk ik dat Sven best een kans had gehad als hij tegen Chad reed - hij rijdt zo een 28,8 in het laatste rondje als hij een echte tegenstander heeft.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Had je verwacht dat 'ie nog verder voor zou eindigen dan? het gat is al best groot.
Afgegaan niet maar zoals ie praat en dat ie zoveel aan allerlei zaken denkt tijdens zo'n race vind ik niet van mentale sterkte getuigen hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij is zesde geworden. Zi afgegaan is ie niet hoor.Op de tien kan ie voor de medailles gaan.
Daar dacht ik ook aanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:42 schreef Bruce117 het volgende:
Hoe gaat Shauni dit aan zijn moeder uitlegen
1,8 seconde vind ik niet gigantisch. Kramer heeft net zoveel op Fabris. Maargoed ik vind de tijden erg goed van de top 4.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Had je verwacht dat 'ie nog verder voor zou eindigen dan? het gat is al best groot.
"I would like to thank god and Kruimel, my hamster who died exactely 15 years ago. With his thoughts with me losing just was impossible"quote:
Lijkt me niet meer dan normaal.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:50 schreef Leintje het volgende:
Weet je wat ik nou zo leuk vind. Nadat bekend werd dat Hedrick goud had , iedereen kwam hem feliciteren. Incl. de nederlandse schaatsers en choachen. Dat vind ik sportief .. dat is echt sport!
We hebben zilver hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:51 schreef dolle_hond het volgende:
wel genieten
jammer van de uitslag
Ik waag te betwijfelen of het andersom precies zo was gegaan...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:50 schreef Leintje het volgende:
Weet je wat ik nou zo leuk vind. Nadat bekend werd dat Hedrick goud had , iedereen kwam hem feliciteren. Incl. de nederlandse schaatsers en choachen. Dat vind ik sportief .. dat is echt sport!
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik waag te betwijfelen of het andersom precies zo was gegaan...
ik denk nu nog teveel aan het gemiste goud en brons... als we morgen een medaille pakken is dat wel pure winstquote:
eigenlijk mag het niet maar dat doe ik ook. Als ik zag toen kramer het WR afpakte van heddrick was hij aardig gefrustreerdquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik waag te betwijfelen of het andersom precies zo was gegaan...
Maar nu kon 'ie niet eens versnellen op 't einde, zijn rondetijden liepen op, net als die van iedereen (behalve Fabris).quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Het verschil valt wel mee toch,iets meer dan 1,5 seconde. Ik had de overmacht groter verwacht en daarom denk ik dat Sven best een kans had gehad als hij tegen Chad reed - hij rijdt zo een 28,8 in het laatste rondje als hij een echte tegenstander heeft.
3000 vrouwenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:54 schreef Irrem het volgende:
Wat voor afstand is er morgen ??
3000 m vrouwen, ik gok op brons voor Ireen "lekker knallen" Wustquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:54 schreef Irrem het volgende:
Wat voor afstand is er morgen ??
1,8 seconde goedmaken is 4 rondjes lang een halve seconde per ronde goedmaken. Ok, iets minder, maar dat vind ik best veel.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:50 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
1,8 seconde vind ik niet gigantisch. Kramer heeft net zoveel op Fabris. Maargoed ik vind de tijden erg goed van de top 4.
Ja precies, dat maak je niet zomaar nog effe goed.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:55 schreef Brahimov het volgende:
[..]
1,8 seconde goedmaken is 4 rondjes lang een halve seconde per ronde goedmaken. Ok, iets minder, maar dat vind ik best veel.
Als Sven echt was gaan sprinten had ie zo 0.9 in het laatste rondje alleen al goed gemaakt.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:55 schreef Brahimov het volgende:
[..]
1,8 seconde goedmaken is 4 rondjes lang een halve seconde per ronde goedmaken. Ok, iets minder, maar dat vind ik best veel.
Of all the losers, you came first! (Seinfeld)quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
You don't win silver, you lose gold.
Yeah, right.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Als Sven echt was gaan sprinten had ie zo 0.9 in het laatste rondje alleen al goed gemaakt.
Yepquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:27 schreef Bruce117 het volgende:
In ieder geval mooi dat Mueller met zijn noorse schaatsers door het ijs gezakt zijn
Zeker een tegenstander die zich dan ook nog extra kan motiveren. Dus dat is een non-discussie. Hedrick was de beste. Period.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Yeah, right.
Dan had 'ie dat moeten doen, moet je ook kunnen als je geen tegenstander voor je hebt rijden.
Hedrick is al tijden de beste...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:58 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Zeker een tegenstander die zich dan ook nog extra kan motiveren. Dus dat is een non-discussie. Hedrick was de beste. Period.
Dat maak nou eenmaal verschil, zeker bij Sven.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Yeah, right.
Dan had 'ie dat moeten doen, moet je ook kunnen als je geen tegenstander voor je hebt rijden.
sommigen hebben zo'n hekel aan hem dat ze dat niet willen toegeven.quote:
Tuurlijk. Hedrick regeert gewoon het schaatsen en niet in de laatste plaats vanwege z'n geweldige instelling.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:01 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
sommigen hebben zo'n hekel aan hem dat ze dat niet willen toegeven.
ik vond het eigenlijk nogal eenvoudig te verwachten. neemt niet weg dat het jammer blijft voor Sven, maar een prima verdiende gouden medaille winnaar.
Maar geen 1,8 seconden.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat maak nou eenmaal verschil, zeker bij Sven.
Exact. Een korfbal - gevoel maakt me ook niet echt blij.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:53 schreef kingmob het volgende:
het werd uiteindelijk toch nog echt een geode wedstrijd idd. Jammer dat de uitslag niet goed viel, maar niet overal de beste zijn maakt een eventuele goude medialle een stuk mooier.
Inderdaad. Ik heb ook een bloedhekel aan die Amerikaan. Maar je kunt gewoon niet om hem heen. Het is de sterkste. De beste vechter. En het zal ws niet zijn laatste gouden plak zijn in dit toernooi.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:01 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
sommigen hebben zo'n hekel aan hem dat ze dat niet willen toegeven.
ik vond het eigenlijk nogal eenvoudig te verwachten. neemt niet weg dat het jammer blijft voor Sven, maar een prima verdiende gouden medaille winnaar.
gewoon zappenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:03 schreef TheVulture het volgende:
Gaan we met zijn allen nu verhuizen naar het volgende topic voor de 3000m vrouwen of maken we gewoon een topicreeks voor alle wedstrijden die in elkaar overlopen?
Ik had anders graag een Nagano-gevoel gehad nu hoor....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:03 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Exact. Een korfbal - gevoel maakt me ook niet echt blij.
Als Nederland gouden plakken wint zijn het mooie plakken omdat ze zwaar bevochten waren.
Misschien moet ie zijn vrouw even spreken... die weet hoe het voelt...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:04 schreef dolle_hond het volgende:
carl heeft geen lekker gevoel
Reeel verhaalquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:04 schreef dolle_hond het volgende:
carl heeft geen lekker gevoel
geef je altijd zelf het antwoord?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:10 schreef Thisbe het volgende:
Wat is er mis met Hedrick? Hij is dan wel arrogant, maar ook gewoon de beste!
Bovendien heeft hij zijn tanden niet laten bleken, maar hij heeft gewoon een bek vol stifttanden. en dat is dan wel weer jammer van zo'n mooie man![]()
Nou en? Het gaat toch om het schaatsen, hij weet dat hij de beste is, en hij verpulvert alle tijden!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
geef je altijd zelf het antwoord?
Je hebt helemaal gelijk, m'n liefste.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:14 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nou en? Het gaat toch om het schaatsen, hij weet dat hij de beste is, en hij verpulvert alle tijden!
Ahoewel ik wel een diepe liefde voel voor Svenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, m'n liefste.
Hij is gewoon de beste en dan mag je dat ook best uitdragen.
Die hebben een kut-amerikaan als coach.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:23 schreef komrad het volgende:
deel 5 al
trouwens, wat was het met de noren aan de hand
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:24 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Die hebben een kut-amerikaan als coach.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:18 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ahoewel ik wel een diepe liefde voel voor SvenHij lijkt verdacht veel op een van mijn tandartsen
![]()
laten we het hopenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk trouwens dat Shani Davis helemaal niets gaat winnen... ik vond hem bij het WK-sprint al niet echt overtuigend en ook vandaag had ie iets gelatens over zich
te vroeg gepiektquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:23 schreef komrad het volgende:
deel 5 al
trouwens, wat was het met de noren aan de hand
Peter Muellerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:24 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Die hebben een kut-amerikaan als coach.
Zo vreemd is dat niet. Niet alle tandartsen zijn lelijke 50ersquote:
In Baselga was Davis anders knap overtuigend op de 1000m's, met 2x een WR buitenlucht. En hoe hij Cheek vanuit de laatste buitenbaan nog klopte:quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk trouwens dat Shani Davis helemaal niets gaat winnen... ik vond hem bij het WK-sprint al niet echt overtuigend en ook vandaag had ie iets gelatens over zich
1. Ahaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:32 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Zo vreemd is dat niet. Niet alle tandartsen zijn lelijke 50ers![]()
Voor 'zal' lees: 'kan', voor 'kan' lees: 'zal'quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:36 schreef komrad het volgende:
Davis kwam duidelijk uithoudingsvermogen te kort, maar eigenlijk is dat voor ons een slecht teken, zal betekenen dat hij op de 1000/1500 nog meer snelheid kan hebben
Ja. Daar kijk ik echt naar uit.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:38 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Voor 'zal' lees: 'kan', voor 'kan' lees: 'zal'![]()
Ik was meer onder de indruk van het uithoudingsvermogen van Fabris, denk dat hij weer een van zijn 1500m-zonder-verval gaat rijden, de 21e.
Hoop meer op Verheijen en Kramer, kunnen ze samen naar goud en zilver rijdenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:57 schreef Italo het volgende:
Op de 10 Hedrick en Kramer, laatste rit![]()
Dat was fantastisch. Hij liep de buitenbocht sneller dan Cheek de binnenbocht.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:33 schreef Brahimov het volgende:
[..]
In Baselga was Davis anders knap overtuigend op de 1000m's, met 2x een WR buitenlucht. En hoe hij Cheek vanuit de laatste buitenbaan nog klopte:![]()
Het belooft niet veel goeds voor de rest van de OWS... wel voor Hedrickquote:
vind ik ook straalt meteen uit waarom hij 1 is geworden.quote:
Ik zie opeens het getal 5 te voorschijn komen...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:23 schreef maril het volgende:
[..]
vind ik ook straalt meteen uit waarom hij 1 is geworden.
ik ookquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:31 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik zie opeens het getal 5 te voorschijn komen...
Toch zou hij zelfs dan geenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:51 schreef Bruce117 het volgende:
Mooi niet, speciaal wel
Nee, daarvoor moet hij ook goud winnen op de 500 meter.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:55 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Toch zou hij zelfs dan geenHeiden
zijn
Ja dat zit er niet in.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, daarvoor moet hij ook goud winnen op de 500 meter.
Gelukkig niet.quote:
Dat is ook mijn voornaamste probleem met die eventuele 5 golds. Nog afgezien van het feit dat ik anderen ook een gouden medaille hier en daar gun.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Hoewel ik daar nou dan eigenlijk wel weer respect voor zou hebben (ook wel trouwens als 'ie 4 afstanden wint, maar dan nog goud op de ploegenachtervolging erbij en vervolgens vergeleken te worden met Heiden, dat laatste gaat te ver).
Wat afwisseling is wel leuk idd.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:04 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Dat is ook mijn voornaamste probleem met die eventuele 5 golds. Nog afgezien van het feit dat ik anderen ook een gouden medaille hier en daar gun.
iddquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat afwisseling is wel leuk idd.
Naah, hij moet wel in de competitie verslagen worden, vind ik. Door een Davis, een Fabris of een Kramerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:47 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd
na 1 gouden plak een blessure
Voor Fabris kun je hier terecht.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:02 schreef snellejelle het volgende:
mooi wat Fabris bereikt in Italië
op de voorpagina in de Gazetta
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:18 schreef komrad het volgende:
hehe of 10 (of is dat niet van de ploegenachtervolging)
Ja, kijk ik ook.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:15 schreef Ambrosius het volgende:
De medailleuitreiking nu op Ned. 2.
Vind ik ook.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:20 schreef komrad het volgende:
en terecht, winnen moet ie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |