quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik waag te betwijfelen of het andersom precies zo was gegaan...
ik denk nu nog teveel aan het gemiste goud en brons... als we morgen een medaille pakken is dat wel pure winstquote:
eigenlijk mag het niet maar dat doe ik ook. Als ik zag toen kramer het WR afpakte van heddrick was hij aardig gefrustreerdquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik waag te betwijfelen of het andersom precies zo was gegaan...
Maar nu kon 'ie niet eens versnellen op 't einde, zijn rondetijden liepen op, net als die van iedereen (behalve Fabris).quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Het verschil valt wel mee toch,iets meer dan 1,5 seconde. Ik had de overmacht groter verwacht en daarom denk ik dat Sven best een kans had gehad als hij tegen Chad reed - hij rijdt zo een 28,8 in het laatste rondje als hij een echte tegenstander heeft.
3000 vrouwenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:54 schreef Irrem het volgende:
Wat voor afstand is er morgen ??
3000 m vrouwen, ik gok op brons voor Ireen "lekker knallen" Wustquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:54 schreef Irrem het volgende:
Wat voor afstand is er morgen ??
1,8 seconde goedmaken is 4 rondjes lang een halve seconde per ronde goedmaken. Ok, iets minder, maar dat vind ik best veel.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:50 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
1,8 seconde vind ik niet gigantisch. Kramer heeft net zoveel op Fabris. Maargoed ik vind de tijden erg goed van de top 4.
Ja precies, dat maak je niet zomaar nog effe goed.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:55 schreef Brahimov het volgende:
[..]
1,8 seconde goedmaken is 4 rondjes lang een halve seconde per ronde goedmaken. Ok, iets minder, maar dat vind ik best veel.
Als Sven echt was gaan sprinten had ie zo 0.9 in het laatste rondje alleen al goed gemaakt.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:55 schreef Brahimov het volgende:
[..]
1,8 seconde goedmaken is 4 rondjes lang een halve seconde per ronde goedmaken. Ok, iets minder, maar dat vind ik best veel.
Of all the losers, you came first! (Seinfeld)quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
You don't win silver, you lose gold.
Yeah, right.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Als Sven echt was gaan sprinten had ie zo 0.9 in het laatste rondje alleen al goed gemaakt.
Yepquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:27 schreef Bruce117 het volgende:
In ieder geval mooi dat Mueller met zijn noorse schaatsers door het ijs gezakt zijn
Zeker een tegenstander die zich dan ook nog extra kan motiveren. Dus dat is een non-discussie. Hedrick was de beste. Period.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Yeah, right.
Dan had 'ie dat moeten doen, moet je ook kunnen als je geen tegenstander voor je hebt rijden.
Hedrick is al tijden de beste...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:58 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Zeker een tegenstander die zich dan ook nog extra kan motiveren. Dus dat is een non-discussie. Hedrick was de beste. Period.
Dat maak nou eenmaal verschil, zeker bij Sven.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Yeah, right.
Dan had 'ie dat moeten doen, moet je ook kunnen als je geen tegenstander voor je hebt rijden.
sommigen hebben zo'n hekel aan hem dat ze dat niet willen toegeven.quote:
Tuurlijk. Hedrick regeert gewoon het schaatsen en niet in de laatste plaats vanwege z'n geweldige instelling.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:01 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
sommigen hebben zo'n hekel aan hem dat ze dat niet willen toegeven.
ik vond het eigenlijk nogal eenvoudig te verwachten. neemt niet weg dat het jammer blijft voor Sven, maar een prima verdiende gouden medaille winnaar.
Maar geen 1,8 seconden.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat maak nou eenmaal verschil, zeker bij Sven.
Exact. Een korfbal - gevoel maakt me ook niet echt blij.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:53 schreef kingmob het volgende:
het werd uiteindelijk toch nog echt een geode wedstrijd idd. Jammer dat de uitslag niet goed viel, maar niet overal de beste zijn maakt een eventuele goude medialle een stuk mooier.
Inderdaad. Ik heb ook een bloedhekel aan die Amerikaan. Maar je kunt gewoon niet om hem heen. Het is de sterkste. De beste vechter. En het zal ws niet zijn laatste gouden plak zijn in dit toernooi.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:01 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
sommigen hebben zo'n hekel aan hem dat ze dat niet willen toegeven.
ik vond het eigenlijk nogal eenvoudig te verwachten. neemt niet weg dat het jammer blijft voor Sven, maar een prima verdiende gouden medaille winnaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |